View Full Version : голям проблем с ТЕРМОСТАТ
wenimont
24-11-2010, 20:49
Здравейте колеги в голям филм се вкарах. Та значи проблема е следния термостата си замина и НЯМА как да се сдобия с нов колата се намира в кипър и на целия остров ТАКОВА ЖИВОТНО НЯМА.Но ми се налага да пътувам за България има ли някъкъв вариант да се направи нещо по въпроса,имам в предвид някакъв термостат от нещо друго/например renaut/по спомен имат модели на които термостата е във маркуча.Всякакви други нестандартни решения.Колата е с газ и се притеснявам да не започне да измръзва изпарителя,и аз де все пак са 24 часа каране. Моля без постове "ами поръчаи си от нета и т.н.". Поради прастата причина че доставката пристига след датата на заминаване.
От Рено 5, но точно модела не знам.
mimouzunov
24-11-2010, 21:11
Здравейте колеги в голям филм се вкарах. Та значи проблема е следния термостата си замина и НЯМА как да се сдобия с нов колата се намира в кипър и на целия остров ТАКОВА ЖИВОТНО НЯМА.Но ми се налага да пътувам за България има ли някъкъв вариант да се направи нещо по въпроса,имам в предвид някакъв термостат от нещо друго/например renaut/по спомен имат модели на които термостата е във маркуча.Всякакви други нестандартни решения.Колата е с газ и се притеснявам да не започне да измръзва изпарителя,и аз де все пак са 24 часа каране. Моля без постове "ами поръчаи си от нета и т.н.". Поради прастата причина че доставката пристига след датата на заминаване.
Незнам за каква кола като модел питаш ,но аз примерно ако бях в безисходица бих направил следното!
Ще махна термостата и ще изчопла от корубата самия елемент които отваря и затваря вътре (демек самия термостат) и после ще си го зглобя наново!После картон или с каквото има ще закрия част от радиатора!Нещо такова си мисля... :gruebel:
Взимаш от рено 5 едно термостатче (1.4 бензин без значение от годината) след тва кормиш вътрешната част на термостата (баш термостата) и с вълшебни думи,сила и маааалко гресчица навираш новото термостатче в маркуча към радиатора. Термостата на рендето отваря на 86 градуса а на алфата (за 155) май беше на 88.Аз от 2 месеца съм със тая система и нямам ядове нито в градско нито извънградско. И все пак ти си предцени кое те устройва.
Газовото няма да замръзне без термостат.
Furious 155
24-11-2010, 23:23
Незнам за каква кола като модел питаш ,но аз примерно ако бях в безисходица бих направил следното!
Ще махна термостата и ще изчопла от корубата самия елемент които отваря и затваря вътре (демек самия термостат) и после ще си го зглобя наново!После картон или с каквото има ще закрия част от радиатора!Нещо такова си мисля... :gruebel:
това да, ама незнам защо ще го изкурубваш, като реално той си стои отворен термостата, до колкото разбирам от описанието горе. Само това с радиатора би свършило повечко работа. Иначе като мине 50 градуса, няма да има проблем за изпарителя си мисля.
Газовото и на -20 работи. ;)
Даже ако е карбураторна колата ще запали на газ.
mimouzunov
24-11-2010, 23:34
това да, ама незнам защо ще го изкурубваш, като реално той си стои отворен термостата, до колкото разбирам от описанието горе. Само това с радиатора би свършило повечко работа. Иначе като мине 50 градуса, няма да има проблем за изпарителя си мисля.
Питащия нее пояснил в какво положение е термостата...
На Сиерата ми беше заминал термостата и се получаваше така ,че двигателя ми отиде на над 115 градуса... Ако е блокирал отворен ,картон пред радиатора ще оправи нещата :gruebel: ,а ако е блокирал затворен.... Разглабяне и изкормяне....
Доколкото разбрах е някакво супер временно решение всичко това...
На алфа термостатите блокират отворени. Аксиома.
wenimont
25-11-2010, 19:51
ОТВОРЕН е заседнал колеги насочвам се на вариант от рено само ме интересува дали ще пасне на диаметъра на маркуча.Колкото за газовата може би ако не предприема нещо по въпроса с термостата мисля че ще е проблем ALFATA лятото при 42-43градуса и скорост 130-150км падаше температурата на водата на 50-60градуса не ми се мисли как ще е при -10 -15 благодаря за бързите одговори след монтажа ще пиша за резултатите
Няма кво да мислиш.
Не прави простотии.
После ще ревеш как да затвориш срязания маркуч с тръба щото нямало нов.
Нищо й няма ни на алфата ни на газовото като се кара със 70
Най-много да ти е слабо парното.
Alfa User
25-11-2010, 21:29
Потвърждавам - не е страшно като е отворен термостата - просто затвори с картон достъпа на въздух през предната решетка към радиатора - аз така минах една зима, и нямах проблеми. Пък като дойдеш в БГ, ще си вземеш един термостат Behr и си решаваш главоболието занапред :)
wenimont
25-11-2010, 21:40
аз за всеки случеи ще взема термостат пък ако не стане с картон ще го монтирам на пътя.колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
аз за всеки случеи ще взема термостат пък ако не стане с картон ще го монтирам на пътя.колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
Правилно си се насочил- термостат от Рено. Те са 2 вида с външен диаметър 35 и 45мм. Вземи си с 45мм въпреки, че влиза трудно. Също и една скоба за да го стиснеш външно след това. Нищо повече не трябва да пипаш после. Няма нужда да го сменяваш с оригинален.
колеги и аз съм за термостат,ще стане ли номера с такъв от рено 5 или да събирам парички за нов? пишете по темата и като се върна в софия другата седмица ще го мислим.
поздрави.:tongue2:
Аз карам с термостат от рено 5 вече 4 години и нямам никакви проблеми загрява много бързо и държи 86/87 градуса постояно
Без термостат или блокирал разхода скача с 2-литра най малко
Alfa User
26-11-2010, 18:25
...колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
Е то проблеми не може да няма хич - загряваше докъм 70 градуса при температура -10 отвън и скорости около 90-100, като парното не е на макс топло. Но задължително картона се лепва с изолирбанд (не остава следи по боята после), за да не отлети нейде по пътя :)
Без термостат или блокирал разхода скача с 2-литра най малко
знам -знам със 100 км скорост по магистралата температурата ми е на 50 градуса. :no:
viktorivanov
27-11-2010, 21:38
Преохлаждането на двигателя също е вредно и то доста даже. Намалява се мощноста на двг. , поради непълното горене , изразходва се повече работа за преодоляване на триенето в двигателя ( тъй като маслото не е достигнало работната си температура ) , съществува опасност от кондензация на горивото и особенно на водните пари. Те се смесват със серния двуокис и се получава сериста киселина , която действа корозиращо на елементите. Износват се цилиндрите и буталните пръстени , а кондензиралото гориво от своя страна измива масления слой попада в картера и влошава качествата на маслото.Разхода на гориво скача осезаемо..
Малко се отнесох , но мисълта ми е най-добре сложи някакъв картон пред радиатора.
Има ли някой колега от София който се е справил с проблема и го е разрешил с термостат от Рено , да ми помогне малко в начинанието,че студа си идва.:cry:
От 2 години съм с термостат от Рено 5 (11-12лв. според магазина) и съм нямал никакви проблеми. Според мен този компромисен вариант е приемлив при положение, че преди него смених два уж оригинални термостата Behr за по 70-80лв. и изкараха макс по 3-4 месеца. С термостата от Рено извънградско 85-86 гр. (без значение от скороста), градско 90-92. Освен размера се различават и по градусите, има 83 и 86 гр. Аз заложих на 83 гр., че нашите Алфички имат навика да работят на по високи градуси. Няма нищо сложно в монтажа и едва ли ще ти трябва помощ. За по сигурно спореед мен свали си стария и му изтърбуши вътрешностите и след това присади другия.
От 2 години съм с термостат от Рено 5 (11-12лв. според магазина) и съм нямал никакви проблеми. Според мен този компромисен вариант е приемлив при положение, че преди него смених два уж оригинални термостата Behr за по 70-80лв. и изкараха макс по 3-4 месеца. С термостата от Рено извънградско 85-86 гр. (без значение от скороста), градско 90-92. Освен размера се различават и по градусите, има 83 и 86 гр. Аз заложих на 83 гр., че нашите Алфички имат навика да работят на по високи градуси. Няма нищо сложно в монтажа и едва ли ще ти трябва помощ. За по сигурно спореед мен свали си стария и му изтърбуши вътрешностите и след това присади другия.
Благодаря колега.;-)
juliano155
01-12-2010, 18:15
И аз съм с термостат от рено 5 и съм пре доволен.
Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали? :big_whoops:
Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
Колега гръговете са си само два голям и малък както при всички автомобили и да трябва да се изтърбуши твоят термостат като предпазна мярка защото може да блокира затворен и да прегрееш а годината е без значение стига да влезе в маркуча
Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали? :big_whoops:
Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
Вернет и Бер са една марка - едните правят термостата, а другите корпуса. Бер-а е по-скъп, защото в БГ са решили, че били по-добри.
Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали? :big_whoops:
Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
кви кръгове кво околовръсно бре !!!!!! дори и термостата да ти е в маркуча малкия кръг си остава докато не загреее колата ! пустиняк
:grandpa:
Има два вида (справка - Робигаз). Единият е с външен диаметър Ф35мм, другият Ф45мм. Взимай този на 45мм и скоба да го стиснеш(и грес - може и с вазелин да го вкараш де... :))). Друго не знам, не съм сменял лично с такъв оригиналния, инфото е от съвети на колеги събрано. Май се скъсява и маркуча.
а бе я го биите един боц тоз Марян и да оди да си зима един термостаК нов и да му е мирна главицата!!!
Minus_vd
05-12-2010, 10:59
До тук всичко разбрах с изключение на едно... на кой маркуч трябва да се монтира новия термостат...???
Няма нужда да се скъсява маркуча, пасва си идеално. Както спомена колегата по горе стария термостата е по-добре да се изтърбуши за по сигурно, че може да зацикли на затворено положение и ето ти беля после! Ето ви един файл на колегите от Фиат форума(надявам се, че нямат нищо против да го споделим и тук, както се казва нали сме от едно семейство :)) Много ясно се вижда как и къде трябва да се монтира новия термостат въпреки, че е показано за JTD.
http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/Bravo_Brava_Marea/Termostat.pdf
Minus_vd
07-12-2010, 08:43
Благодаря на колегата за онагледяването
а бе я го биите един боц тоз Марян и да оди да си зима един термостаК нов и да му е мирна главицата!!!
Тук си абсолютно прав:thumbup:
...як шут му трябва, за да не се занимава с глупости:)))
zdraveite kolegi iskam da popitam za 155 1.6i 88kw
termostatat vzaimnozamenqem li e? i na kolko gradusa otvarq? znaeteli po-evtin ot tozi koiti e originalen http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=48&modif=216&cat=1&subcat=19&prod=481&numenkl=1&show=1 marsi..
Тук си абсолютно прав:thumbup:
...як шут му трябва, за да не се занимава с глупости:)))
Мариян отдавна си взе един нов термостат на Вернет.:coolio:
---------- Post added at 07:42 ---------- Previous post was at 07:37 ----------
zdraveite kolegi iskam da popitam za 155 1.6i 88kw
termostatat vzaimnozamenqem li e? i na kolko gradusa otvarq? znaeteli po-evtin ot tozi koiti e originalen http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=48&modif=216&cat=1&subcat=19&prod=481&numenkl=1&show=1 marsi..
На всички 16V би трябвало да са еднакви.
По-евтин има ,но не ти го препоръчваме.
thecleaner
19-10-2011, 10:57
Мариян отдавна си взе един нов термостат на Вернет.:coolio:
---------- Post added at 07:42 ---------- Previous post was at 07:37 ----------
На всички 16V би трябвало да са еднакви.
По-евтин има ,но не ти го препоръчваме.
1,4-1,6 са един модел термостатите, 1,8-2,0 са други. Отваря на 83градуса. А по-евтин от Вернет а не се сещам, за база хубав термостат на GATES е 90лв. :)
Момчета да Ви разкажа и аз кво се случи при мен.Смених термостата си (155,2,0тс,1992г.) с такъв за Рено "Вернет"на 86гр.Резултата......никакъв ,същата работа като със стария,70градуса макс. извънградско,и 90гр. в града.Викам си майната и на още 10 лева и си купих друг на 89 градуса.Смених го днес и сега е мааалко по-добре 80градуса извънграадско, а в града си държи 90 гр.
Колеги помагайте-що така се получава,фалшиви са термостатите или някъде другаде е проблема.
Предварително Ви благодаря!!!
face/off
31-10-2011, 18:24
Момчета да Ви разкажа и аз кво се случи при мен.Смених термостата си (155,2,0тс,1992г.) с такъв за Рено "Вернет"на 86гр.Резултата......никакъв ,същата работа като със стария,70градуса макс. извънградско,и 90гр. в града.Викам си майната и на още 10 лева и си купих друг на 89 градуса.Смених го днес и сега е мааалко по-добре 80градуса извънграадско, а в града си държи 90 гр.
Колеги помагайте-що така се получава,фалшиви са термостатите или някъде другаде е проблема.
Предварително Ви благодаря!!!
Според мен са нормални тези показания-извън града 70 градуса,имай предвид че колата ти доста се охлажда от насрещният въздух и аз на Алфата ми бях с такава манипулация като теб.Въпроса е като пуснеш топлото да не ти пада до 50 градуса,а и некараш БМВ където стрелката е като нарисувана ни пада,ни се покачва.Поздрави!
Прочети по нагоре в темата за MUROMAN....и си направи извода....козата си сака пръч:)
Вземи си това което го дават за колата....иначе по 10лв. няколко пъти и резултата....го виждаш.
don_pepone
31-10-2011, 19:00
Няма нищо нормално в това да държи 70-80 градуса извънградско,стрелката трябва да е закована на 87-8 градуса или казано иначе на границата на отваряне на термостата( при нормално каране) а при по високи обороти трябва да не минава повече от 91-2 освен в жегите разбирасе. Ако са по-ниски или по-високи твоите стойности от това ,то имаш проблем.
П.С. И ако имаш уред за температурата на маслото,то и тои трябва да си седи около границата на отваряне на неговият термостат или казано иначе малко след чертичката която е между 60 градуса и 100 градуса ( това също при нормално каране)
Няма нищо нормално в това да държи 70-80 градуса извънградско,стрелката трябва да е закована на 87-8 градуса или казано иначе на границата на отваряне на термостата( при нормално каране) а при по високи обороти трябва да не минава повече от 91-2 освен в жегите разбирасе. Ако са по-ниски или по-високи твоите стойности от това ,то имаш проблем.
П.С. И ако имаш уред за температурата на маслото,то и тои трябва да си седи около границата на отваряне на неговият термостат или казано иначе малко след чертичката която е между 60 градуса и 100 градуса ( това също при нормално каране)
За водата си прав/днес на магистралата извън градско стрелкат беше малко под 90 градуса/,за температурата на маслото сега като е студено не са баш такива високи показанията-при нормално каране.:flirt:
don_pepone
02-11-2011, 16:51
Незнам, моята топло студено държи около 85 градуса на маслото при нормално каране,само в жегите отива на над 90..... зависи в какво състояние ти е термостат на маслото ;-)
П.С. чудно ми е до колко сте си загрявали маслото при интензивно каране в обороти ( настъпване често и здържане над 4500-5000 об) Ей така от любопитство :)
Furious 155
02-11-2011, 17:00
Незнам, моята топло студено държи около 85 градуса на маслото при нормално каране,само в жегите отива на над 90..... зависи в какво състояние ти е термостат на маслото ;-)
П.С. чудно ми е до колко сте си загрявали маслото при интензивно каране в обороти ( настъпване често и здържане над 4500-5000 об) Ей така от любопитство :)
без маслено охлаждане е моята и съм и правил 120-125 така според уреда. Това и на 10w-40 и на 10w-60.
don_pepone
02-11-2011, 23:15
wow аз на моята не съм стигал над 110 , я карам доста мъжката понякога,явно си е голям плюс да има охлаждане.
На Калояново - около 130 градуса, според показанията на уреда, въпреки наличието на маслен радиатор. Маслото беше 5W40.
The_Game
10-11-2011, 15:27
аз около 115-120 съм правил само, че при ръчкане и смяна в червеното по планински път нагоре в наклона и докато се кача до горе (доста бързо м/у другото направо за половината време се качих)и се напече.
don_pepone
20-11-2011, 13:23
стана една седмица се каня да ги кача :)
Сажалявам но не ми работи километража,иначе карах през повечето ввреме с около 3000-3200 оборота ( 110-120км/ч) само на моменти вдигах повече,но стърелките на маслото и антифриза не мърдат оттам ( само надолу баир тази на маслото пада)
Аз никога не съм ги виждал тези стойности особено на 0 градуса.
Пре мен зимата стрелката на мслото горе почти не мърда.
Може и нещо при мен да е прецакано,не зная.:?
nikola 155
20-11-2011, 18:41
Аз никога не съм ги виждал тези стойности особено на 0 градуса.
Пре мен зимата стрелката на мслото горе почти не мърда.
Може и нещо при мен да е прецакано,не зная.:?
Споко не е прецакано нищо,при 0 градуса колко да се загрее олиото?То лятно време при 40с повече от 80градуса не вдига,масленото охлаждане много помага.Даже и на 200км/ч съм забелязал,че загрява до 100с и колкото и да я ''жигосваш'' повече от тва не качва.
Споко не е прецакано нищо,при 0 градуса колко да се загрее олиото?То лятно време при 40с повече от 80градуса не вдига,масленото охлаждане много помага.Даже и на 200км/ч съм забелязал,че загрява до 100с и колкото и да я ''жигосваш'' повече от тва не качва.
1,8 сме без маслено охлаждане, с изключение на силвърстонките
don_pepone
21-11-2011, 00:05
Незнам каква е причината,можеби Шестака сгрява повечко маслото,но винаги е било така,освен когато ми беше заминал термостата на антифриза, тогава не дигаше над 70 градуса извънградско ,а температурата на маслото седеше на 60.
Въпрос за термостата от рено ... гледам доста хора са се сдобили с такива или са били с такива ... върпоса ми е какво се случва с температурата на водата в летните жеги с доволно настъпване, иначе казано, че зимата загрява добре, ок, но лятото да не почне да прегрява, все пак аз зимата едно качване на витоша и колата си пуска перки дори, но надолу удря дъното, светват дюзи и все :???:
Иначе казано варианта с този термостат удачен ли е за коли, които виждат обороти ?
don_pepone
21-11-2011, 19:13
Ами колега той въпроса е доста дъвкан и е доста спорно кой какво предпочита. Но все пак " оригиналното" си е най-добре, иначе щяха да произвеждат само един модел термостат :). Аз си сложих BEHR за около 60 лев с отстъпката ( колата ми е шест цилиндрова) и вече две години е перфектен термостата ,а и парното, както се вижда на снимките по горе :). Така че ти си прецени дали да режеш маркучи и да се надяваш всичко да е наред или да си купиш нещо по-сносно, а не за 10 лв да се търси решение ;)
Да, ама на 6-те ти цилиндъра термостата е 60лв без отстъпки, а двигателя фиат/ланциа 4.16 има термостат "единствен" по рода си и е на цена от 120лв искаш не искаш ... и като изгледаш филма дето такъв термостат за 120лв след година спре да се затваря си викаш по-добре да ги сменям прес 2-3месеца тея за по 10лв маи ... та затова питам, ако има някой който кара с термостат от рено 5 и си "настъпва" колата да каже как стоят нещата със загряването лятото и т.н. ?
don_pepone
21-11-2011, 23:34
Ами купи си 6 цилиндрова :)
Сега сериозно-- термостата от рено си е алтернатива и то ефтина и доста ефективна,просто като се затопли трябва да си следиш уреда за температурата по често и това е. Може да те изкара години ,а може и няколко месеца ....
:D То като му гледам снимките на тоя термостат, се чудя по смешно неможали ли са да го измислят, баси сложното изпълнение и то на четирицилиндрова кола. А на шестака си е един обикновен дето почти не отказва- колкото по-просто, толкова по-надеждно :)
ма то каква е причината да запече един термостат???
don_pepone
24-11-2011, 16:29
Ами на нормалните ( :D ) термостати се събират мръсотии или котлен камък ( варовик) по клапата или оста по която се движи пружината и самата клапа. Но при 16V термостатите незнам кое има се разваля,предвид как изглеждат ( странно) не мога да си помисля ква има е болката.
А може ли да запече в затворено или полу-отворено положение термостат на 155-ца?Досега съм чел,че като дадат дефект остават в отворено положение,т.е. най-много да не загрява двигателя достатъчно.Може ли проблем с прегряване да дойде от нашите термостати или да се насочвам към помпата?Щото определено нещо не ми харесва в охлаждането на мойта каляска
face/off
24-11-2011, 18:01
термостатите са така измислени,че винаги остават отворени дори и да се прецакат!
Т.е. ако мисля,че ми загрява колата повече от нормалното,да се насочвам към други възможни причини,а не към термостата.Щото четох в една тема за смяна на водна помпа,че на по-старите 155-ци е препоръчително да им се смени помпата...И ще я сменя,но се притеснявам да се се набутам с пари за помпа,а да се окаже,че от термостата ми загрява
face/off
24-11-2011, 21:20
Може някой датчик да имаш прецакан.Аз на Алфата си бях с термостата от Рено 5,който отваря на 83градуса и проблем в летните дни не съм имал,продадох колата и до колкото ми е известно и сегашния собственик няма-вклучват се перки на определена температура и колата не загравя.Само ти препорачвам каквото и да правиш проучи всичко много добре.
nikola 155
24-11-2011, 23:12
А някой задавал ли си е въпроса каква е температурата на течноста в блока и каква в маркуча където се слага ''страхотния'' термостат от Рендето?И защо термостата на 155 е залепен за цилиндровата глава?
mimouzunov
25-11-2011, 09:18
А някой задавал ли си е въпроса каква е температурата на течноста в блока и каква в маркуча където се слага ''страхотния'' термостат от Рендето?И защо термостата на 155 е залепен за цилиндровата глава?
А замисли се тогава въпреки ,че е "залепен" за главата, без антифриз дали ще може да се отвори ако само се загрява от корпуса си(може и да може но е направен да следи температурата на течноста) !? Схващам идеята ти ,но все пак има малка подробност която се нарича водна помпа! Термостата се явява един вид "възел" м-у първи и втори кръг и през него минава постоянно загретия антифриз (без значение дали към 1-ви или 2-ри кръг и тн...)
Този от реното пак ще работи ,но може да отваря една идея по-късно (по градуси) защото е една идея по-далече от самия корпус на оригиналния термостат в които има постоянно движение на антифриз (по спомен към 1-ви кръг ,парно маи отопление на дросела...)
моя филм е следния,свалям термостата и гледам некъв 'водач' в който влиза една малка ос от клапанчето...счупен и са 100лв за да подменя инак здравия термостат,ужас
Gandi_MC
25-11-2011, 18:41
Колеги аз карам моята 155-ца с термостат от Рено 5 вече една година и не съм имал проблеми(термостата е на 87 градуса)!Парното на колата е 6 загрява бързо и никога не се е опитвала дори да прегрее!
nikola 155
25-11-2011, 20:36
Колеги аз карам моята 155-ца с термостат от Рено 5 вече една година и не съм имал проблеми(термостата е на 87 градуса)!Парното на колата е 6 загрява бързо и никога не се е опитвала дори да прегрее!
Приятел казваш,че никога не се е опитвала да прегрее?А с каква скорост я караш?Ако е с 70-80км/ч може би,ама на 160-180 и то да поддържаш тази скорост ми се струва,че нещата ще стоят по различно.
Gandi_MC
25-11-2011, 21:38
Не искам да оспорвам това което си написал,но мисля че доста често колата ми е във високи работни обороти както в градско така и извънградско и както казах проблем не съм имал!Само да вметна че съм и с чисто нов воден радиатор!
nikola 155
25-11-2011, 22:02
Не искам да оспорвам това което си написал,но мисля че доста често колата ми е във високи работни обороти както в градско така и извънградско и както казах проблем не съм имал!Само да вметна че съм и с чисто нов воден радиатор!
Аз също не искам да оспорвам мнения,просто се чудя как за елементарни неща като термостати,нивомери за гориво и др. се разтягат локуми с дни и седмици и накрая се получава една главоблъсканица без резултат.А за новия радиатор мога да кажа само честито,поне спестихме още една безкарайна тема.:offtopic:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.