PDA

View Full Version : Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с



ReLeFNIQ
14-12-2010, 22:17
Та колеги, да ви запозная и аз с моя скромно-бюджетен проект (като за студент).
Всичко започна с закупуването на Алфонсо 156 преди година и половина за 4к лв. 156 2,4 136 доволни коня.
След около половин година взех да се озъртам за чип, че да интерполирам малко конете. Сдобих се и с чип но след началната еуфория отново не беше достатъчно.
1. С помощта на колегата и приятел Иво (pininfarina) успях да си намеря GT2256 V от една 166 Jtdm и след 2 дена мъки и преправяне на клапана за управление на турбината тя най-после задуха(благодарности на Иво и екипа му). Даунпайпа беше от 166 jtdm, което е и най-удачния вариант вместо да се чудите кой да ви направи даунпайп после, а и е с доста добър диаметър.
2. Поставихме обикновен буустконтролер, понеже този мотор както знаете няма електронно управление на турбината но въпреки това искам да видя колко може :)
3. По външността не съм постигнал много но не си падам по тежкия визуален тунинг.
4. Разкарахме филтър кутията и поставих Yed конусен филтър.
От днес е със генерация на 60мм и определено олекна му на мотора и е осезаема разликата особено от 2к до 3к оборота. При смяната на скоростите също се усеща разлика. Много съм доволен от инвестицията(голямо мерси на колегата Тео че ме насочи към тоя ауспусджия) при положение за какви цифри ми разправят някой за генерация.
Ето на мен какво ми излезе:
2x 23 лв накрайници = 46лв
20 лв мека връзка на 64 мм
150 лв труд + тръби за генерацията на 60 мм
Време отнето -4-5 часа
Тотал 216 лв, а стана ненормално готино и звука се промени въпреки, че досега пак карах с права тръба но на 50-55мм. Звука между 2500-3500 стана много плътен и готин.За сметка на това сега с тея двата ауспуха "рейсърите" ще се скъсат да ми се надъхват по светофарите:hump:. Прилагам малко гадни снимки ама обещавам да направя на светло по-добри.

За сега общо взето е това, но съм си взел дюзи от 150 к.с с 6 отвора и чакат да бъдат бучнати, но преди това си чакам кулера с размери 550x180x65 (вътрешен размер). Тея неща + нов ремап смятам да ги свърша след нова година, че тоя кулер 2 месеца го чакам вече.
И ще видим до къде ще стигна тва е от мен за сега. Както са вика "to be continue" ;)
Има и вариант за увеличаване на дебита на ГНП-то ама за сега малко по-нататък.
Приемам всякакви критики и предложения какво още мога да направя по тоя мотор.
6-степенната кутия и тя е в бъдеще време за сега :go:
P.S Може би ако алфата и се разбиваха по рядко носачите и други неща щях да съм стигнал по-напред :chair:

Bobi_33
14-12-2010, 22:33
Много хубаво колега, но под jtdM аз разбирам 2.4 20V , а на мен ми се струва, че тая турбина е от 140 и 150 коньовите версии, щото 20V няма даунпайп.

tokata_pz_flex
14-12-2010, 22:45
Браво !
Колега , неща които мога да те посъветвам да направиш ( предполагам обаче , че вече си ги направил ) са да затапиш ЕГР-а , да почистиш колекторите ... и ако имаш възможност да подмениш гумичките и да портнеш ( до колкото ти се занимава ) главата :)
Все процедури , които не изискват особено големи инвестиции .
Успех !

ReLeFNIQ
14-12-2010, 22:50
Колега на 2.4 jtdm и на 140-150 к.с са еднакви турбините а именно GT 2256 V. А колкото до ЕГР-а - затапен е :), а виж това с колекторите - всмукателните е добра идея! А за кои гумички имаш предвид?

Bobi_33
14-12-2010, 22:54
Колега на 2.4 jtdm и на 140-150 к.с са еднакви турбините а именно GT 2256 V.

Не съм съгласен. Топлата част е различна.

tokata_pz_flex
14-12-2010, 22:55
Ами гумичките на клапаните , но само ако ти се занимава да портваш/полираш главата . За тези 10 клапана ще ти отнеме поне 2-3 дни с борче да жулиш . Разсрови се и прочети ... мисля имаше и тук доста теми за портване .
А колектора ти има поне 1 пръст боклуци вътре :)

ReLeFNIQ
14-12-2010, 22:55
Ами колега директно от моргата ми я свалиха от фейслифната 166 2,4 jtdm така, че е със сигурност от JTDM но може би си прав не знаех за тази подробност :)

голямата риба
14-12-2010, 23:00
как се интерполират коне?

hristiqn
15-12-2010, 01:09
как се интерполират коне?

Колегата може да не се изказал по най-правилния начин , важното е че има желание и ще достигне до правилното развитие на нещата ;)

ReLeFNIQ
15-12-2010, 11:47
Хах добре де добавят се просто се шегувах :), ама като почнете да се хващате за думите

голямата риба
15-12-2010, 11:51
не се хващам за думата
моето скромно мнение е, че човек който не знае какво прави, няма как да постигне резултати

abart_
15-12-2010, 12:32
не се хващам за думата
моето скромно мнение е, че човек който не знае какво прави, няма как да постигне резултати

тук пък аз не съм съгласен! човек може да си няма понятие от ДВГ и същевременно да кара сериозно "бутана" кола - стига да има кой да плаща само ;)

п.с. пак че се следи стриктно за спама в тоя раздел !

hristiqn
15-12-2010, 15:52
Доста хора напуснаха форума , с това отношение ще станат повече . Е неможе всички да са специалисти, пак повтарям колегата има желание и му желая успех и се извинявам ,че му спамя темата.

pininfarina
15-12-2010, 16:55
Доста хора напуснаха форума , с това отношение ще станат повече . Е неможе всички да са специалисти, пак повтарям колегата има желание и му желая успех и се извинявам ,че му спамя темата.

Така е колега, и за съжаление ще продължат да го напускат. Завистта казват била лош порок.
Някои хора все за помагане във форума говорят, а иначе големи философи го раздават :-)

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:54 ----------


Та колеги, да ви запозная и аз с моя скромно-бюджетен проект (като за студент).
Всичко започна с закупуването на Алфонсо 156 преди година и половина за 4к лв. 156 2,4 136 доволни коня.
След около половин година взех да се озъртам за чип, че да интерполирам малко конете. Сдобих се и с чип но след началната еуфория отново не беше достатъчно.
1. С помощта на колегата и приятел Иво (pininfarina) успях да си намеря GT2256 V от една 166 Jtdm и след 2 дена мъки и преправяне на клапана за управление на турбината тя най-после задуха(благодарности на Иво и екипа му). Даунпайпа беше от 166 jtdm, което е и най-удачния вариант вместо да се чудите кой да ви направи даунпайп после, а и е с доста добър диаметър.
2. Поставихме обикновен буустконтролер, понеже този мотор както знаете няма електронно управление на турбината но въпреки това искам да видя колко може :)
3. По външността не съм постигнал много но не си падам по тежкия визуален тунинг.
4. Разкарахме филтър кутията и поставих Yed конусен филтър.
От днес е със генерация на 60мм и определено олекна му на мотора и е осезаема разликата особено от 2к до 3к оборота. При смяната на скоростите също се усеща разлика. Много съм доволен от инвестицията(голямо мерси на колегата Тео че ме насочи към тоя ауспусджия) при положение за какви цифри ми разправят някой за генерация.
Ето на мен какво ми излезе:
2x 23 лв накрайници = 46лв
20 лв мека връзка на 64 мм
150 лв труд + тръби за генерацията на 60 мм
Време отнето -4-5 часа
Тотал 216 лв, а стана ненормално готино и звука се промени въпреки, че досега пак карах с права тръба но на 50-55мм. Звука между 2500-3500 стана много плътен и готин.За сметка на това сега с тея двата ауспуха "рейсърите" ще се скъсат да ми се надъхват по светофарите:hump:. Прилагам малко гадни снимки ама обещавам да направя на светло по-добри.

За сега общо взето е това, но съм си взел дюзи от 150 к.с с 6 отвора и чакат да бъдат бучнати, но преди това си чакам кулера с размери 550x180x65 (вътрешен размер). Тея неща + нов ремап смятам да ги свърша след нова година, че тоя кулер 2 месеца го чакам вече.
И ще видим до къде ще стигна тва е от мен за сега. Както са вика "to be continue" ;)
Има и вариант за увеличаване на дебита на ГНП-то ама за сега малко по-нататък.
Приемам всякакви критики и предложения какво още мога да направя по тоя мотор.
6-степенната кутия и тя е в бъдеще време за сега :go:
P.S Може би ако алфата и се разбиваха по рядко носачите и други неща щях да съм стигнал по-напред :chair:

Браво адаш за генерацията - е не е от тия дето ги слагат по Софето за по хилядарка ама смятам че в никакъв случай няма да е по-лоша ;-)
Трябва да минеш да я чуем какъв звук ще вади от новите кюнци :-)

freekyou
15-12-2010, 17:56
Браво за проекта, ако можеш на Л.С да ми напишеш къде си правил генерацията, защото и аз за пролетта съм намислил да правя разни работи по колата :smoke:

ReLeFNIQ
15-12-2010, 19:35
Трябва да минеш да я чуем какъв звук ще вади от новите кюнци :-)

Непременно :). А ето снимка през деня макар и в неугледен вид( то и времето такова сега няма как)

А забравих да добавя че съм с Мап сензор до 2 бара(от 166 jtdm уж), в момента колата се кара на 1,25-1,3 холд и пик 1,5, тъй-като след доста опити това установих за най-оптимално при текущото гориво по картите. При повече надув върви по-зле но след ремап,кулера и дюзите ще влезе в употреба 2-баровия мап, защото смятам да карам на 1,5-1,6 бара холд.
Та имам питане някой да знае номера на Мап сензора до 2 бара от 175 jtdm? или поне последните 3 цифри, че да сравня с моя да не са ме метнали,защото тук един във Варна се опитва да ми пренапише таблиците ама толкоз и стана :)

DiabL0
15-12-2010, 20:40
Е тва е...
Докато ти казах къде да отидеш... и неиздържа ...
Аз докато се наканя...

Супер става колата...

Само те съветвам добре да подбереш кой да ти пише по колата...

Satanism
15-12-2010, 21:11
Ами колега директно от моргата ми я свалиха от фейслифната 166 2,4 jtdm така, че е със сигурност от JTDM но може би си прав не знаех за тази подробност :)

Не всички фейсови 166-ци са 20в, има и с 10 клапанови чак до 2007ма...иначе на 20ве-то има катализатор точно след турбото, а не тръба

Даже знам за една сива за части точно във Варна 166 фейслифт, но е 150те коня

pininfarina
15-12-2010, 21:20
Не всички фейсови 166-ци са 20в, има и с 10 клапанови чак до 2007ма...иначе на 20ве-то има катализатор точно след турбото, а не тръба

Даже знам за една сива за части точно във Варна 166 фейслифт, но е 150те коня


Голям проблем стана с тая турбина. Турбината е от 166-ца 2,4, 20V !!!
И няма как да е сменяна, защото беще с оригиналните с скоби! Катализатора го взехме на следващия ден ;-)
Тоз Гарет, дето го гледаш свален на земята е стария от колата.
Къде е тая 150 коньовата че аз да не я знам.

Satanism
15-12-2010, 21:24
Голям проблем стана с тая турбина. Турбината е от 166-ца 2,4, 20V !!!
И няма как да е сменяна, защото беще с оригиналните с скоби! Катализатора го взехме на следващия ден ;-)
Тоз Гарет, дето го гледаш свален на земята е стария от колата.
Къде е тая 150 коньовата че аз да не я знам.

Е не знам, не съм от Варна, не знам къде е, имаше я в мобилето, мислех да й тегля маховика, ама е 150кс, 2005та година...

Както Тезисите, така и 166-ците се правят и с 2та мотора до края...


те я те
http://www.mobile.bg/11275405653530887

ReLeFNIQ
15-12-2010, 21:35
Абе верно ли викаш че тая е 150 к.с? Доколкото знам само при 175 к.с мап-а е до 2 бара(без атм налягане) а на тая мапа го отмъкна Роман и си кара на 1,5-6 холд без проблем тоест мапа си му е до 2 бара... На 140 -150к.с не е ли както при мен до 1,5?

pininfarina
15-12-2010, 21:46
те я те
http://www.mobile.bg/11275405653530887

Колега, тая кола която си посочил в линка е 175 коня 20в. От нея взехме турбината, както и предни апарати Брембо ;-)

Satanism
15-12-2010, 23:55
Колега, тая кола която си посочил в линка е 175 коня 20в. От нея взехме турбината, както и предни апарати Брембо ;-)

не знам, аз специално ги карах да отворят капака и да четат, казаха, че е 150те коня...
А я раздуйте какъв даунпайп сте взели, че сте елиминирали катализатора?

Dagi
16-12-2010, 11:11
Браво колега сичко е станало супер,обаче искам да питам дали си мислил за съединител и маховик различни от оригиналния понеже на 1.5 холд буст не вярвам да изкарат дълго.

Kris
16-12-2010, 13:27
прави прави ... на пролет ще мерим какво си постигнал

ReLeFNIQ
16-12-2010, 21:25
А я раздуйте какъв даунпайп сте взели, че сте елиминирали катализатора?

Ами то в даунпайпа си имаше катализатор, но го дадох на един ауспусджия и за 20 лв ми го изтърбуши катализатора.
А за съединител не съм мислел чакам да вземе да плъзва от мощ :shoot:, обаче съм чувал че от 175 к.с ставал да се сложи а там е подсилен. Има ли истина в това?

pininfarina
16-12-2010, 21:31
Ами то в даунпайпа си имаше катализатор, но го дадох на един ауспусджия и за 20 лв ми го изтърбуши катализатора.
А за съединител не съм мислел чакам да вземе да плъзва от мощ :shoot:, обаче съм чувал че от 175 к.с ставал да се сложи а там е подсилен. Има ли истина в това?

Има.

Satanism
16-12-2010, 22:13
Ами то в даунпайпа си имаше катализатор, но го дадох на един ауспусджия и за 20 лв ми го изтърбуши катализатора.
А за съединител не съм мислел чакам да вземе да плъзва от мощ :shoot:, обаче съм чувал че от 175 к.с ставал да се сложи а там е подсилен. Има ли истина в това?

съмнява ме да става от 175ца, там скоростите нямат ама нищо общо с на другите 2.4ки...иначе аз щях да си сложа по обратният път съединител от 150кс примерно, а не да давам луди пари ;)
Иначе има посдилено валео и за тебе...

между другото сега в бея има един 175кс мултиджет за 400 паунда...направо го товари на едно пале и айде :D

acko88
16-12-2010, 22:28
Ами то в даунпайпа си имаше катализатор, но го дадох на един ауспусджия и за 20 лв ми го изтърбуши катализатора.
А за съединител не съм мислел чакам да вземе да плъзва от мощ :shoot:, обаче съм чувал че от 175 к.с ставал да се сложи а там е подсилен. Има ли истина в това?

Колега аз съм съм Valeo 821325 който оригинално се поставя на 166jtd и Ланча Капа,но за мойта го дават подсилен,той става за твойта кола също според мен.Аз за сега съм доволен от него,само дето малко поизчезна плавното потегляне и отделяне :D

Dagi
16-12-2010, 22:32
аз също съм с подсиленото Валео и за 20000 км вече отделя горе и е много твърд :)(карам със оригиналната турбина... на 1.7)а 2256 сравнение с моита си е сериозна от към въртящ момент :)

ЗМЕЯ!
20-12-2010, 01:41
Много хубаво колега, но под jtdM аз разбирам 2.4 20V , а на мен ми се струва, че тая турбина е от 140 и 150 коньовите версии, щото 20V няма даунпайп.

Eеее ай ся 2.4 20V нямала даунпайп...

http://www.picvalley.net/u/2963/18716855559075437261282774917NEk43oHQYB7IcHVMtN3P. JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2963/18716855559075437261282774917NEk43oHQYB7IcHVMtN3P. JPG)

Тогава тва сигурно е великденския заек а...!? :tooth:

ReLeFNIQ
20-12-2010, 08:55
Хаха да моя е точно такъв, а вътре има филтър който избуших :)

Satanism
20-12-2010, 10:14
хората друго си представят под даунпайп...иначе тва кюмбе е някакъв катализатор на 20ката...

ЗМЕЯ!
20-12-2010, 10:18
хората друго си представят под даунпайп...иначе тва кюмбе е някакъв катализатор на 20ката...

Точно това е заводския даунпайп на 2.4 JTDm 20V в който има вграден метален катализатор и който стоково има и в твоята кола... ;)

Satanism
20-12-2010, 10:23
Точно това е заводския даунпайп на 2.4 JTDm 20V в който има вграден метален катализатор и който стоково има и в твоята кола... ;)

както казва един поет "я го знам бе" ....обяснявам, че хората си представят друго под даунпайп, не изтумбена 180 градуса тръба пълна с филтрирани сажди:D

ЗМЕЯ!
20-12-2010, 10:42
както казва един поет "я го знам бе" ....обяснявам, че хората си представят друго под даунпайп, не изтумбена 180 градуса тръба пълна с филтрирани сажди:D

Ако си беше напраил труда, да прочетеш в отговор на кое изказване, пък беше първоначалния ми пост, сега немаше да се налага да ни въвеждаш в дълбоките дебри на поговоро-народните Ти мъдрости... :tooth:

Satanism
20-12-2010, 10:44
Ако беше си напраил труда да прочетеш в отговор на кое изказване, беше първоначалния ми пост, сега немаше да ти се налага да ни въвеждаш в дълбоките дебри на поговоро-народните ти мъдрости... :tooth:

Труда съм си го направил, мисълта ми беше, че хората не възприемат тва като даунпайп и затова казват, че нямало... :chair:

ЗМЕЯ!
20-12-2010, 10:51
Труда съм си го направил, мисълта ми беше, че хората не възприемат тва като даунпайп и затова казват, че нямало... :chair:

И кои са тези хора бе мой, или може би си въобразяваш, че Боби33 незнае що е то стоков даунпайп??? :thumbup:

Satanism
20-12-2010, 10:57
И кои са тези хора бе мой, или може би си въобразяваш, че Боби33 незнае що е то стоков даунпайп??? :thumbup:

Нито го знам кой е Боби33, нито нищо, при цялото ми уважение.
Това, което казвам е, че не изглежда като на 10 клапановите заради 2рия катализатор, ама имам чувството, че с тебе за 2 различни теми говорим...

ReLeFNIQ
21-12-2010, 12:38
Най-после се сдобих с двубаров Мап от Опел 1,9 CDTI 150 к.с . Мап-а се слага и на мултиджетовете 1,9 и 2,4 в алфите. Последните му три цифри са 437 и изглежда така http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1949/170417309218258108141292880517Klf7KuQgIoBwPWhqXXsF .JPG
С четири пина е и иска преправяне няма как :).
П.С Нагара с какво е най-добре да го почистя, за да не скапя сензора?

ЗМЕЯ!
21-12-2010, 15:00
Най-после се сдобих с двубаров Мап от Опел 1,9 CDTI 150 к.с . Мап-а се слага и на мултиджетовете 1,9 и 2,4 в алфите. Последните му три цифри са 437 и изглежда така http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1949/170417309218258108141292880517Klf7KuQgIoBwPWhqXXsF .JPG
С четири пина е и иска преправяне няма как :).
П.С Нагара с какво е най-добре да го почистя, за да не скапя сензора?

И на теб ще ти се наложи, да миниш по вече, добре утъпкания път на дизел тунинга явнооо... :tooth:
Въпросния двубаров мап е с абривиатура (0 281 002 437), а снимката ти е директно от бай ти Русенския дизел рацер... :tooth:

Ако си запушил ЕГР-а и нагара на мап-а е в малки граници, това не е абсолютно никакъв проблем за него...

Иначе мап сензора изглежда така и върши чудна работа:

http://www.picvalley.net/u/2962/56443720014469182251283150771pTcGokvInlkQA6f8N1xV. JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2962/56443720014469182251283150771pTcGokvInlkQA6f8N1xV. JPG)

ReLeFNIQ
21-12-2010, 15:23
Да, колега така е :) Благодарско и на Роман че ми помогна да го открия :)

pininfarina
21-12-2010, 19:59
Да, колега така е :) Благодарско и на Роман че ми помогна да го открия :)

Търси още един че съм започнал едно малко проектче ;-)

drigata
22-12-2010, 11:10
Много се превъзбуждате,обърнахте го на чат рум.

Намалете темпото на чата ,той е в друг раздел,ако изкате да ви преместя там???

pininfarina
27-12-2010, 19:59
Много се превъзбуждате,обърнахте го на чат рум.

Намалете темпото на чата ,той е в друг раздел,ако изкате да ви преместя там???

Не че ти коментирам работата ама "заключи" още една доста полезна за много хора тема.

п.с.
Дойде ли адаш кулера да го мятаме? Хайде че ми се върти още нещо за твоята бегачка в главата ;-)

drigata
28-12-2010, 14:58
Не че ти коментирам работата ама "заключи" още една доста полезна за много хора тема.

п.с.
Дойде ли адаш кулера да го мятаме? Хайде че ми се върти още нещо за твоята бегачка в главата ;-)

Твоето желание е закон за мен ,ще бъде изпълнено,щом имате желание!!!!!

Само после да не кажете ,че е самоиницитива,това е по осмутрение на колегата PININFARINA!

tokata_pz_flex
28-12-2010, 17:08
Нормално е покрай всеки проект да има дискусия . Като погледна другите теми , дискусията и спама са в пъти повече ... Не виждам защо трябваше да се стига до кавги тук . А и колегата от Варна не е казал нищо лошо .
Relefniq - какъв е кулера който си поръчал ?

ReLeFNIQ
28-12-2010, 23:54
Кулерчето е 550х180х65 размер на питата. Ама нещо тоя размер е дефицитен в момента и го чакам от 2 месеца вече...

ЗМЕЯ!
28-12-2010, 23:59
Кулерчето е 550х180х65 размер на питата. Ама нещо тоя размер е дефицитен в момента и го чакам от 2 месеца вече...

Пробвай при Мишо 0885 830 874 от ПроМод http://www.promod.bg/offer/19.html, читави са му... ;)

ReLeFNIQ
29-12-2010, 10:50
Мерси, колега, обаче не ми се дават 80 лв отгоре предпочитам да изчакам ;)
http://racing-mania.com/browse/product/id/110/Univеrsalеn+intеrkulеr550*180*65

ЗМЕЯ!
29-12-2010, 13:19
Мерси, колега, обаче не ми се дават 80 лв отгоре предпочитам да изчакам ;)
http://racing-mania.com/browse/product/id/110/Univеrsalеn+intеrkulеr550*180*65

Хубаво е да знаеш, че кулерите имат не малка разлика в количеството и качеството на вложения алуминй, а от там пък идват, и съответните разлики в цената... ;)


В момента на склад имат 450/185/65 и 550/140/65 за по 170 кинта на прИмоция! ;)

pininfarina
29-12-2010, 13:35
Хубаво е да знаеш, че кулерите имат не малка разлика в количеството и качеството на вложения алуминй, а от там пък идват, и съответните разлики в цената... ;)


В момента на склад имат 450/185/65 и 550/140/65 за по 170 кинта на прИмоция! ;)

Напълно е прав колегата,
Релеф, действай докато не те е изпреварил някой че при тоя недостиг на кулери... :-)

ReLeFNIQ
29-12-2010, 19:23
Поръчах чакаме за петък 450x180x65( дано стига) :) Мерси, Zmeycho ;)
П.С Колега pininfarina записвам си час след нова година за поставяне на кулера + чистене на колекторите :)

pininfarina
29-12-2010, 19:49
Поръчах чакаме за петък 450x180x65( дано стига) :) Мерси, Zmeycho ;)
П.С Колега pininfarina записвам си час след нова година за поставяне на кулера + чистене на колекторите :)


Нямаш ядове, само да е след 10-ти че утре изчезвам и ме няма в Бг дотогава ;-)

abart_
29-12-2010, 20:17
еее аз тъкмо мислех като минавам през Варна към 8-ми или 9-ти,да премерим ако позволява времето, а то........ :)

здраве да е,успех с проекта !

ReLeFNIQ
15-01-2011, 22:24
Хайде край на спама, да внеса малко раздвижване по темата :waving:.
След едноседмичен престой в бокса сме на пътя отново по диви от всякога :Bolt:
По колата бяха направени следните интервенции:
- Поставяне на кулер 450x180x65.
- Чистене на всмукателни колектори.
- Дюзи от 150 к.с (xxx 119) с 6 отвора.
- Извеждане на спортния филтър на мястото на стоковия кулер.

В резултат колата направо откача с тоя текущия софт, на втора от 2 хиляди газз и върти здраво гуми, колата я чувствам много лека за разлика от преди. На всички скорости опъва здраво, дори звука стана много по-плътен,абе лудница е :). Проблема е само че по тоя софт имам много гориво по картите и при kick down на 3000-3500 понякога помпата не сварва и имам леко прекъсване, а и все още карам едва на 1,3 холд. Но съвсем скоро предстой чипосване и настройване спрямо новите дюзи и кулер и тогава трябва да фръкнем вече :). Надявам се да постигна нещо от сорта на 1,6 холд при достатъчно съобразено гориво ест.

Разходи за материали:

Кулер - 180 лв с доставката
Тръби, колена, скоби - 250 лв
Дюзи - 400лв

Та предстой преправянето и поставянето на 2 баровия мап и чипосването. Надявам се да стане другата седмица.:magic:
ИИ ако всичко върви добре накрая смятам да мина и през диното за сверка на резултата :)

И за финал искам да изразя огромни благодарности на колегата и приятел Pininfarina и неговия екип, без който нещата нямаше да са такива. Още веднъж благодаря :-P

Прилагам малко снимки от работния процес

marian2784
15-01-2011, 23:06
аз не разбирам ,но не е ли по-добре мапването да се направи на диното така и така ще минаваш или това значи още кинти?сори ако въпроса е тъп

ReLeFNIQ
16-01-2011, 09:39
Ами попринцип си прав защото друго нещо си е да настройваш софта и да виждаш с всеки сетъп какво се получава директно като мощност, обаче горе при Келеша чиповете почват от 500лв.. А и той като чу механично а не електронно управление и се дърпа назад :) Така че настройката ще стане в VrPerformance в Русе, където са си играли доста с колата на Роман и от където всъщност си ми е предния чип, просто там знаят какво да правят с тоя мотор а не опипват тепърва ;)

pininfarina
16-01-2011, 16:20
Време е да мислиш за 6 степенна кутя вече - предавките стават доста по наредни от 5 степенната - не толкова дълга 3-та и по конфортно пътуване извънградско на 6-та ;-)

oem
16-01-2011, 17:44
Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?

acko88
16-01-2011, 17:46
Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?

Е нали това е написъл,че все още няма ремап с новите части

pininfarina
16-01-2011, 18:08
Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?


Просто ги подменихме, защо? Проблем ли има при положение че колата няма да се ръчка докато не и се направи нов ремап до 2-3 дни - нема да стопим уталата - споко ;-)
Да имат по малко работа в Русе че и без това ще мине цял ден в настройки най вероятно.

oem
16-01-2011, 20:48
Само питах бе бате :) Щото казахте, че помпата не смогва...

ReLeFNIQ
16-01-2011, 20:52
Абе много интересно сега вечерта, си позволих да я стъпя 1 -2 пъти и нямаше проблеми, ама и ся си е студеничко... А иначе не само 6 степенна ами като за начало май скоро ще трябва да се сдобия с подсилен Valeo от 166... Защото е точно на граница и даже понякога леко лъзва съединителя и аз връщам :)

acko88
16-01-2011, 21:57
Абе много интересно сега вечерта, си позволих да я стъпя 1 -2 пъти и нямаше проблеми, ама и ся си е студеничко... А иначе не само 6 степенна ами като за начало май скоро ще трябва да се сдобия с подсилен Valeo от 166... Защото е точно на граница и даже понякога леко лъзва съединителя и аз връщам :)

Няма да сгрешиш,аз съм доволен доста от съединителчето,няма смисъл от стандартен от тук нататък

aleksander nikolaev
18-01-2011, 21:29
:bouncing_smiley: Няма как. Очакваше се това да се получи със съединителчето но сичко ще си дойде на мястото, иначе ме радва адски колицата работи като реактивка 8-)

ReLeFNIQ
20-01-2011, 11:02
Настройките по ЕКУ-то са завършени, в момента се кара на 1,55 холд и колата върви много злобно. Но не може с тоя съединител да се предаде целия въртящ момент и особено на 3та 4-та и 5-та си буксува яко. Евала на колегата Roman че ми даде от своята кола регулатор за тестовете че моя сдаде багажа и щеше да е напразно разходката ми до Русе и до VR performance. Сега ще трябва да си намеря подсилен съединител :)
П.С А някой ще ми обясняват че като нямала електронно управление на турбото нямало как да стане бърза, пфф определено има как :D

Dagi
20-01-2011, 11:21
Този от 166 подсиленото валео,също не вярвам да изкара дълго.само за сведение на Пух колата на 6000 км хвърли такъв чисто нов съединител и маховик с тази турбина,мойта кола е с 1749v и на няма и 20000км пак умря.Според мене търси нещо друго
П.с в alfaowners са написали,че подсиленото валео държи до 410 нм реално :),твойта кола има поне 470 :)

ЗМЕЯ!
20-01-2011, 12:13
П.с в alfaowners са написали,че подсиленото валео държи до 410 нм реално :),твойта кола има поне 470 :)

И я сподели с нас как ги изчисли тез 470 при 1.55 холд, че ми стана любопитно? :gruebel:

ReLeFNIQ
20-01-2011, 12:16
Е не съм си мислел че подсиленото няма да държи.Пример Роман я разсипва от гонки, колата му върви с близък до моя сетъп само дюзите са му сток, и няма проблеми..Хм.. Ами Zmeycho я сподели с къв съединител си :) Защото то освен подсилен от JTD то друг вариант има ли?

ЗМЕЯ!
20-01-2011, 12:39
Ето ви сток кола със същата турбина на 1,4 налягане вади 420нм на хъбовете :laughing1:

А с повечко модове и по-високо налягане според мен 470 не са проблем ;)

Стоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.

Bobo
20-01-2011, 12:47
Стоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.

Добре господин дино стенд - съгласявам се веднага с твоето неоспоримо мнение диното е пияно :laughing1:
Не очаквайте повече инфо от мен:waving:

ICI
20-01-2011, 12:54
Ето ви сток кола със същата турбина на 1,4 налягане вади 420нм на хъбовете :laughing1:

А с повечко модове и по-високо налягане според мен 470 не са проблем ;)

То пика е целият проблем, ако той се избегне софтуерно или да не се дава там цялата газ при тия обороти, ще може да се устиска със стандартният там усилен заводски съединител.
Обаче вземе ли да върви едно такова животно и във високите, да разтегли пика малко още на дясно, решението е съединител за тежкоатлети както нашите на турбо-бензинките :)

---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:51 ----------


Стоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.

Въртящият момент от тая дино графика на Проспийд може да се приеме че е същият и на вала на мотора, че даже и няколко % отгоре в повече ;)
В никакъв случай по-малко, няма такова положение :)

Bobo
20-01-2011, 12:54
То пика е целият проблем, ако той се избегне софтуерно или да не се дава там цялата газ при тия обороти, ще може да се устиска със стандартният там усилен заводски съединител.
Обаче вземе ли да върви едно такова животно и във високите, да разтегли пика малко още наляво, решението е съединител за тежкоатлети както нашите на турбо-бензинките :)

Ици намалявал съм го ма колко да го намалиш като хем искаш колата да тръгва хем искаш да пазиш - ми решението е як съединител ;) Да не говориме че платото пада защото колата е със сток генерация и буста и той пада ....

Усрахме темата на човека за което аз лично се извинявам исках само да помогна!

Mury
20-01-2011, 14:02
Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?

На Униджета,мисля че няма нужда:flowers::flowers::flowers:

oem
20-01-2011, 14:42
Защо мислиш така? И дали говорим за едно и също?

Mury
20-01-2011, 15:07
Защо мислиш така? И дали говорим за едно и също?

Защото съм сменял дюзи на Униджет,и после не сме въвеждали кдовете в ЕКУ-то,доколкото аз знам,само при Мултиджета се въвеждат наново,не съм сигурен обаче:super::super::super:

oem
20-01-2011, 15:53
Аз не говоря за кодирането :) Това кодиране е при мултиджета само както казваш и то служи да се компенсират отклоненията в дебита на инжекторите за по-точна работа във всеки цикъл. В случая обаче има други данни за коригиране при смяна на инжекторите тъй като по-големите инжектори ще внесат повече количество гориво във всички режими. А в много от тях това не е нужно и би могло да допринесе за повишаване на разхода в икономичните режими както и повишаване на температурата в камерата и изпускателната система и др. Ест. зависи колко по-големи дюзи са монтирани. Може и въобще да не е фатално. :)

Относно моето питане дали са правени корекции спрямо новите дюзи е защото наблюдавам, че няма много такива практики. Може би от незнание или кой знае защо. Питам чисто информативно дали се правят корекции в тези случаи :)

Mury
20-01-2011, 15:58
Аз не говоря за кодирането :) Това кодиране е при мултиджета само както казваш и то служи да се компенсират отклоненията в дебита на инжекторите за по-точна работа във всеки цикъл. В случая обаче има други данни за коригиране при смяна на инжекторите тъй като по-големите инжектори ще внесат повече количество гориво във всички режими. А в много от тях това не е нужно и би могло да допринесе за повишаване на разхода в икономичните режими както и повишаване на температурата в камерата и изпускателната система и др. Ест. зависи колко по-големи дюзи са монтирани. Може и въобще да не е фатално. :)

Относно моето питане дали са правени корекции спрямо новите дюзи е защото наблюдавам, че няма много такива практики. Може би от незнание или кой знае защо. Питам чисто информативно дали се правят корекции в тези случаи :)

Ахам,сега те разбрах,но това може да го каже маперо:dance::dance::dance:

pininfarina
20-01-2011, 16:48
Ахам,сега те разбрах,но това може да го каже маперо:dance::dance::dance:

Абе да пускат много да пускат - колко да пускат. най много да стопи буталата, какво толкова :lupe:

ЗМЕЯ!
20-01-2011, 19:00
Ами Zmeycho я сподели с къв съединител си :) Защото то освен подсилен от JTD то друг вариант има ли?

Ми за мое и всеобщо най-голямо учудване, все още съм със стоковия ми съединител, който вече 120 000 км се държи просто прекрасно и няма каквито и да било признаци на заминаване... :super:


Добре господин дино стенд - съгласявам се веднага с твоето неоспоримо мнение диното е пияно :laughing1:
Не очаквайте повече инфо от мен:waving:

Не виждам защо пак, вместо да прибързваш с поведението си тип "ощипана девойка" не помислиш и не вкиниш в написаното от мен, просто...?!

Имах предвид, че заради спецификата си на измерване диното на Проспийд показва малко по-оптимистични резултати от дино-стендове като на Келеша примерно, което замерва при съпротивление гума/валяк и според мен, а и не-само показва най-реални(ниски) стойности бе май френд... :)

Bobo
20-01-2011, 19:07
Не виждам защо пак, вместо да прибързваш с поведението си тип "ощипана девойка" не помислиш и не вкиниш в написаното от мен, просто...?!

Имах предвид, че заради спецификата си на измерване диното на Проспийд показва малко по-оптимистични резултати от дино-стендове като на Келеша примерно, което замерва при съпротивление гума/валяк и според мен, а и не-само показва най-реални(ниски) стойности бе май френд... :)

Всеки уважаващ себе си човек би подскочил точно така на заблудените ти писания - кой ти каза че диното на проспийд е оптимистично при положение че графиката е без никакви корекции - кажи сега ощипана госпожице - или на келеша на диното въртящия момент съвпада с тоя в алфаоунър а пък на проспиид не? Ма ти от къде да знаеш като от там започна всичко! Айде замълчи и стига спамил! Не си светнат кое как се мери и от кой;)

VFTI
20-01-2011, 19:40
Само бих искал да добавя, че "оптимистичното" дино на проспийд показва стойности по-ниски от каталожните на автомобили които са след ревизия и дори с подобрения...Примерно 1.8ТС 130коня или 2.0ТС с 130к.с и още една много известна ТС със доказани способности и 150коня...Таа едни викат, че е "оптимистично", а други че е "песимистично"....Всеки си има глава на рамене и нека си я ползва :):)

Съжалявам на колегата, че му цапам и аз темата :)

Едит: Скачам :)

ReLeFNIQ
20-01-2011, 22:19
А какво ще кажете за това http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4&feature=related
Много гениална идея пък сякаш не много трудно осъществима :) Друг е въпроса колко излиза тоя метанол и колко харчи от него. Ама 10-15 коня дига всякаш по информация от клипа :)

acko88
20-01-2011, 23:23
А какво ще кажете за това http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4&feature=related
Много гениална идея пък сякаш не много трудно осъществима :) Друг е въпроса колко излиза тоя метанол и колко харчи от него. Ама 10-15 коня дига всякаш по информация от клипа :)

Ако има някой по запознат да обясни горе долу за какво иде реч,това клипче съм го гледал одавна ама ми е малко мъгла

ЗМЕЯ!
21-01-2011, 01:45
Всеки уважаващ себе си човек би подскочил точно така на заблудените ти писания - кой ти каза че диното на проспийд е оптимистично при положение че графиката е без никакви корекции - кажи сега ощипана госпожице - или на келеша на диното въртящия момент съвпада с тоя в алфаоунър а пък на проспиид не? Ма ти от къде да знаеш като от там започна всичко! Айде замълчи и стига спамил! Не си светнат кое как се мери и от кой;)

Ем да де, ма не си спомням някъде в темата да съм ти правил подобни количество-качествени х-ки за да си позволяваш ти да отправяш такива към мен! :nono:

А на напълно безконструктивното ти драскане и четене измежду редовете ще отвърна, че доказано DynaPack-а в ПроСпийд измерва с до 10% по-малко загуби от DynaCom-a нa ония незнайния мапер от Варна, а той както е известно въобще не ги разбира нещата... :tooth:
Tа затва оставям на теб, баш инДженера да си сметнеш до какви крайни стойности водят тези процентни разлики! :thumbup:

п.п. А когато един уважаващ себе си човек е и интелигентен, то той уважава и мненията на колегите си!

RangeUser
21-01-2011, 01:51
Понеже ми стана интересна тая система за метанола, направих малко чат с въпросния холандски субект :lupe: Имам и няколко писма в youtube ако искате ще ги пусна и тях. Изглежда сериозен човек, и в сайта има специален ринг за алфа ромео където се слага инжектора, а дали е такъв наистина само той си знае.. :)


rtdimitrovv@ gmail.com says:
and what's the difference between the system of 200Euro
and lets say
400 euro
John says:
for us it is a hobby
we don't sell it with much profit
thats why
rtdimitrovv@gmail.com says:
right
John says:
I have a big bussiness and this is just fun
John says:
did you see my speeding video?
I have it more then 3 years now
rtdimitrovv@gmail.com says:
did you cut off the EGR ?
John says:
yes, but also the software!! its the 16v see
rtdimitrovv@gmail.com says:
yes
mine is 2.4 10v
John says:
I know, my son has the same
see video (in Dutch) http://www.youtube.com/watch?v=3ZSzr4w7-5E
this was with just 172HP !!
rtdimitrovv@gmail.com says:
mine right now is around 180
and it does pretty well to 220km
John says:
Now mine does about 245-250 haha
rtdimitrovv@gmail.com says:
before the map when it reached around 3600rpm it stopped, but after that the high rpms got much better
John says:
yeah it does. it responds better to the trottle
rtdimitrovv@gmail.com ays:
and what about the diesel consumption
John says:
well .... it uses less diesel with w/m but because you are going to domore 'sprints' the consumption is going up!
rtdimitrovv@gmail.com says:
yeaa for sure i'm going to..
here in Bulgaria the diesel is pritty much sh8t
John says:
it is so much fun .... we have a lot of Civics and Golfs guy's here
they love to sprint at the trafic lights
I like to play with them
rtdimitrovv@gmail.com says:
yeah the golf guys in Bulgaria like it too, they are the fastest on the road
John says:
just the first two gears I stay with them and then in three ...... I KILL THEM hahaha
rtdimitrovv@gmail.com says:
can i tune the m/w system when i drive normally just to decrease the diesel consumption, and when i make sprints to get the power that is expected to be a lil bit increased
John says:
euhhhh, I dont think so.
because it is a simple on/off system you will inject to much w/m at low rpm
the engine will 'drown'
rtdimitrovv@gmail.com says:
so i will just turn it off when I'm cruisin down the streets for girls, and turn it on when I'm hunting golfs?
John says:
hahaha, yes you can.
if you set it right you can just keep it on and when you floor the peddle it pops on and you will get the boost
to adjust it right is the most fun to do, I spend hours to get it right
now it is just fine and I never turn it of
wait I show you what I made to see when the w/m starts (in Dutch)
rtdimitrovv@gmail.com says:
Okay
John says:
it is just a test video http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=685207&View=User&User=3420660&Username=Shoppy&CU=0&Skip=1
the light of the gauge is red/orange but when the w/m kicks in the light turns white
nice??????
rtdimitrovv@gmail.com says:
nice !
John says:
I am going to bed now!

ReLeFNIQ
21-01-2011, 09:59
Аз доколкото разбирам от това, човека казва че не е за постонно каране, а по-скоро да си имаш бутонче (on/off) и като ще я цепиш здраво си го пускаш, а после го спираш, иначе мотора щял да се "одави" при спокойно каране :)

RangeUser
21-01-2011, 11:49
Май всичко е до настройка, ама аз до колкото разбрах, може да впръсква само вода и тогава ефекта е нещо като интеркуулър, а когато има и добавен метанол има някакъв "бууст" :))

ReLeFNIQ
07-03-2011, 19:25
Да споделя малко за разхода последно замерване
извънградско (пълно-празно) 6,5л/100км при скорост по магистралата 140-160 а по двулентовите пътища 120-140. Това с багаж.
градско 8,5-9л всекидневна бургиика :)
Доволен съм от разхода и то доста за кола 200 коня..

rossenvn
07-03-2011, 20:52
Шапка ти свалям:bowdown: Аз съм точно наполовината коне, а разхода ми е почти същия:drunk:

GoPlay
08-03-2011, 11:42
Поздравления! Добре се е получила и с много приличен разход...

Veloce
08-03-2011, 17:24
Колега, я дай нещо видео на звук на ускорение :D , да видим и ние за какво става въпрос в крайна сметка :gruebel:

ReLeFNIQ
09-03-2011, 17:53
Само да сменя съединител и ще има клип на ускорение :)

rusiq86
10-03-2011, 01:22
Чета темата, гледам си идвал при Вильо :)...

ReLeFNIQ
10-03-2011, 22:39
Така е идвал съм и то дори два пъти :) и все съм доволен от момчето, дава всичко от себе си :). Аз се чудя как ти не си отишъл още :)

rusiq86
10-03-2011, 23:42
Ходил съм аз, той ми прави диагностиките, и не само :super:

546
14-03-2011, 16:42
Поздравления за успешния проект,само едно ламерско въпросче-някакви замервания на пътя има ли ,с часовник или клипче евентуално,че ми стана страшно интересно с този бюджет какво се е получило.Иначе този разход на тунджа ме навежда на мислата ,че е перфектно направена и на малки мощности -БРАВО на майстора.
P.S. Днес те мернах в Младост-много злобно изглежда с кулера , а и на звук е 6,само дето вади сажди повече от ВМ със скапани разпръсквачи .Ако ще идваш на следващата сбирка ще се напъна да стана рано и аз да дойда.

ReLeFNIQ
17-03-2011, 20:23
Да колега и аз видях небесно синята ти алфа :). Ами пуши си да сега колкото по топло става взема да пуши повече щото в ниските няма кой да я нахрани с въздух, после при пълна газ след 2 и нещо няма проблеми с пушенето ама в ниските си е кадилка.
Инак ето го подсиленото валео и една помпичка от мултиджет, които предстоят да станат част от бараката ми и да изтормозят Иво (pininfarina).

Инак клипчета нямам, защото и колата ми не е във форма, я съединител, я регулатор я нещо друго..Като направя всичко и мога да я напъвам докрай без да гасне приплъзва хълца и т.н ще има клип, замерки и т.н.. ама всичко с времето си и ако не е изскочило някое бутало до тогаз:band:

546
19-03-2011, 18:27
То няма начин да вдигнеш кончетата и да не почне отнякъде да се предава,следват тампони,прегряване и т.н.,но ако пък като им хванеш цаката после е голем кеф,лошото е ,че става с кинти и много от свободното време ,ако имаш такова.За пример аз навремето бях натикал още един ред феродо на един съединител за да не боксува ,а и за да не давам пари за подсилен-резултата беше изронени шлици на феродовия,абе направих селски тунинг с една приказка.

ReLeFNIQ
10-04-2011, 20:28
Ето едно скромно видео с ускорение от към 30 км/ч на 2-ра. Не е стрела ама за сега толкоз :)

http://www.youtube.com/watch?v=tn4IC4om0WA

ЗМЕЯ!
11-04-2011, 00:51
Ето едно скромно видео с ускорение от към 30 км/ч на 2-ра. Не е стрела ама за сега толкоз :)

http://www.youtube.com/watch?v=tn4IC4om0WA

Нещо данни от джи-тек нема ли бе релефния? :coolio:

Jivko7777
11-04-2011, 02:03
Ето едно скромно видео с ускорение от към 30 км/ч на 2-ра. Не е стрела ама за сега толкоз :)

http://www.youtube.com/watch?v=tn4IC4om0WA

Браво, много добре :coolio:

546
11-04-2011, 14:54
Найс ,а!;-)

алфа
11-04-2011, 21:57
Може ли да кажеш колат сега колко коня е ?

Jivko7777
11-04-2011, 21:59
Е той е написал 200+ ;)

алфа
11-04-2011, 22:02
А колко пари му е струвало всичко до тука ?

ReLeFNIQ
11-04-2011, 22:33
Ами трудно е да се каже защото не съм сядал да го смятам.
Значи много грубо около 3 бона това само тунинга не говоря за части като носачи масла ремъци ролки филтри и т.н и т.н :)

italfen
12-04-2011, 16:37
Утре и четвъртък почивам, ако си свободен пиши... ;)

pininfarina
03-08-2011, 14:49
Айде честита ти 6 степенна кутия ;-)

ReLeFNIQ
03-08-2011, 17:43
Е издаде ме значи ;) Да и колата е доста по приятна за каране а скоростите много по-добре застъпени. Няма я гяднятя дупка между скоростите особено между 2-3 , а 4-та е готина за изпреварване на двулентови пътища. Сега ще тествам и разхода и ще споделя впечатления.
Държа да отбележа че дължа всичко това на Иво pininfarina ;)

Kris
04-08-2011, 00:15
сериозни май стават нещата с твойта кола, браво:bravo:

Jivko7777
04-08-2011, 13:25
Мдаа сериозна, ето и видео как върви, при положение че прихълцва при всяка смяна...

http://www.youtube.com/watch?v=dU-G1mLSNac

Satanism
04-08-2011, 13:44
Защо прихлъцва я раздуйте....
Иначе интересно, 156-цата върви много в ниските, а във високите започва да изостава

Jivko7777
04-08-2011, 15:32
Защо прихлъцва я раздуйте....
Иначе интересно, 156-цата върви много в ниските, а във високите започва да изостава

Не изостава просто губи от прихълцването ;) а прихълцва, защото още не е готова ;) има нужда от Fuel cooler...

oem
04-08-2011, 18:21
Как го установихте това, че има нужда от кулер? Какво става с нафтата? До каква температура стига?

tISHI
04-08-2011, 18:22
Как го установихте това, че има нужда от кулер? Какво става с нафтата? До каква температура стига?

Спокойно колега. Как е установено те си знаят.A и най-малкото, че всяка елементарна печка си има фабричен fuel cooler (ТDI, HDI, BMW common rail и тн.)

ReLeFNIQ
04-08-2011, 18:56
Ами когато е студено това не го прави, а сега когато е горещо като я изрежа прихълцва при смяна на следваща скорост и газ до долу. Още повече че всяко следващо изрязване (явно нафтата става все по гореща) има все повече хълцания и по дълбоки :) .Абе ще сложим fuel кулерче пък ще видим какво ще стане :)

Jivko7777
04-08-2011, 19:15
Ами когато е студено това не го прави, а сега когато е горещо като я изрежа прихълцва при смяна на следваща скорост и газ до долу. Още повече че всяко следващо изрязване (явно нафтата става все по гореща) има все повече хълцания и по дълбоки :) .Абе ще сложим fuel кулерче пък ще видим какво ще стане :)

Mдааа, викаш все повече умира горката :gayfight:
Точно говорихме тука за твоя проблем и има евтино решение ама на лично ;)

oem
04-08-2011, 20:23
Интересно на колко градуса е нафтата. Айде няма да казвам нищо, така или иначе не му разбирам, а и гледам че нещо сте в готовност за контраатака. Интересно ми е само каква температура стига.

tISHI
04-08-2011, 21:23
Интересно на колко градуса е нафтата. Айде няма да казвам нищо, така или иначе не му разбирам, а и гледам че нещо сте в готовност за контраатака. Интересно ми е само каква температура стига.

Достатъчно ли е, че си удря температурния лимитър в софтуера ?
Кажи си твоята теза, ако искаш де... Но вече има едно 2.4 JTD CF2 с 210 коня, 410NM така че...

pininfarina
04-08-2011, 22:06
Колата адаша ще я качи на дино най вероятно, но дотогава има още работа по нея. На тоя етап нещата са докарани до половината ;-)
Може би до месец ще му се види края че все не остава време за нея :-(

ReLeFNIQ
04-08-2011, 23:06
Интересно на колко градуса е нафтата. Айде няма да казвам нищо, така или иначе не му разбирам, а и гледам че нещо сте в готовност за контраатака. Интересно ми е само каква температура стига.

Ами колега нямам идея колко е, но изкажи твоето мнение смятам че ще е полезно, защото все пак опипваме тука..

pininfarina
04-08-2011, 23:12
Ами колега нямам идея колко е, но изкажи твоето мнение смятам че ще е полезно, защото все пак опипваме тука..


Абе за опипването не съм съгласен, ама както и да е. Чат пат ги нацелваме нещата :-)

tISHI
04-08-2011, 23:44
Ами колега нямам идея колко е, но изкажи твоето мнение смятам че ще е полезно, защото все пак опипваме тука..

Нищо не се опипва :) Беше ти казано, че със 136 коньовите дюзи 100% няма ти гасне.
И на лукоила после ти беше обяснено отново, как да си оправиш проблема перманентно.
Купи си и маслен радиатор също така... Липсват ти някои работи за тази мощност, която искаш.

oem
05-08-2011, 00:51
Достатъчно ли е, че си удря температурния лимитър в софтуера ?
Кажи си твоята теза, ако искаш де... Но вече има едно 2.4 JTD CF2 с 210 коня, 410NM така че...

Не му разбирам казах. Попитах съвсем човешки колко градуса вдига. Кой точно температурен лимитер се обажда. Чудно отношение просто. Правете каквото сметнете за добре.

Jivko7777
05-08-2011, 01:18
Достатъчно ли е, че си удря температурния лимитър в софтуера ?
Кажи си твоята теза, ако искаш де... Но вече има едно 2.4 JTD CF2 с 210 коня, 410NM така че...

Мдаа така си е, знаем за лошия сом! Аз си мисля че 156-цата като се завърши и направи както трябва без прехълцване и изгасване, и с още някои софтуерни намеси ще мине тая граница от 210 коня :flirt:

Bobo
06-08-2011, 15:36
Нищо не се опипва :) Беше ти казано, че със 136 коньовите дюзи 100% няма ти гасне.
И на лукоила после ти беше обяснено отново, как да си оправиш проблема перманентно.
Купи си и маслен радиатор също така... Липсват ти някои работи за тази мощност, която искаш.

И аз не разбрах - колата да не е с 136 коня помпата че да я мериме със оригиналните дюзи ? И пак за лимитера който попита Оем тя и оригинално си го тавани в жегите - невиждам причина там при положение че се сменя лимитера?

tISHI
06-08-2011, 15:42
И аз не разбрах - колата да не е с 136 коня помпата че да я мериме със оригиналните дюзи ? И пак за лимитера който попита Оем тя и оригинално си го тавани в жегите - невиждам причина там при положение че се сменя лимитера?


Да ама колелото на помпата му е от 136 коня... А и помпата която е сложил не е CP3, а CP2. Разликата е само в диаметъра на буталото му от оригиналната.
Той лимитъра хубао се бута, но не си ли е по-правилно направена колата ако горивото постъпва по-студено според теб? Прекалено горещото гориво си е фактор за понижаване на мощността.
Да разбирам ли, че не си съгласен че си трябва fuel cooler?

Bobo
06-08-2011, 15:47
Да ама колелото на помпата му е от 136 коня... А и помпата която е сложил не е CP3, а CP2. Разликата е само в диаметъра на буталото му от оригиналната.
Той лимитъра хубао се бута, но не си ли е по-правилно направена колата ако горивото постъпва по-студено според теб? Прекалено горещото гориво си е фактор за понижаване на мощността.

Ми то затова се питаше каква температура достига и не мисля че температурата на горивото може да накара колата да хълца ; ) Ще дам пример - На Пуух колата вървеше на 1800 бара налягане и правеше температури над 55 градуса на диното си извади 270 коня без никакви драми нафтовия кулер беше монтиран в последствие без да се правят каквито и да е други промени по колата ;)

tISHI
06-08-2011, 15:57
Ми то затова се питаше каква температура достига и не мисля че температурата на горивото може да накара колата да хълца ; ) Ще дам пример - На Пуух колата вървеше на 1800 бара налягане и правеше температури над 55 градуса на диното си извади 270 коня без никакви драми нафтовия кулер беше монтиран в последствие без да се правят каквито и да е други промени по колата ;)

Ами 166-ата на 1600 бара с оригинални дюзи и оригинална помпа нито реже от гориво, нито гасне.
156-ата на Релефния, като се мапваше още по студено си вървеше идеално на 1600 бара. Затопли се и почна да гасне. Намали се на 1450 и само хълца.
За колата на Пух нищо не знам и не мога да кажа, нито знам какво се случва при EDC16 на мултиджет.
Що годе съм запознаят със случая на Релефния.
Според мен пък точно ако си удря температурния лимитър ще гасне или реже от гориво.
Ако имаш идеи давай, не са излишни. Според мен кулер за горивото и маслен радиатор трябва да ги има с тези си модове.

Bobo
06-08-2011, 16:04
Ами 166-ата на 1600 бара с оригинални дюзи и оригинална помпа нито реже от гориво, нито гасне.
156-ата на Релефния, като се мапваше още по студено си вървеше идеално на 1600 бара. Затопли се и почна да гасне. Намали се на 1450 и само хълца.
За колата на Пух нищо не знам и не мога да кажа.
Що годе съм запознаят със случая на Релефния.
Според мен пък точно ако си удря температурния лимитър ще гасне или реже от гориво.
Ако имаш идеи давай, не са излишни. Според мен кулер за горивото и маслен радиатор трябва да ги има с тези си модове.

Това че на топло колата се държи различно ми говори само едно тази кола има доста темп. корекции и не мисля че точно тази на горивото и е повлияла ;) А за модовете са препоръчителни но не са задължителни ;)

tISHI
06-08-2011, 16:06
Това че на топло колата се държи различно ми говори само едно тази кола има доста темп. корекции и не мисля че точно тази на горивото и е повлияла ;) А за модовете са препоръчителни но не са задължителни ;)

Аз казвам да вземе да сложи тоя нафтов кулер и тогава да говорим :smoke:

oem
06-08-2011, 21:09
Мислите си че някой се заяжда с вас ли? Напротив. Исках да помогна защото почти съм сигурен, че проблема на колата е друг ма както и да е.

pininfarina
06-08-2011, 21:41
Мислите си че някой се заяжда с вас ли? Напротив. Исках да помогна защото почти съм сигурен, че проблема на колата е друг ма както и да е.


Не, не мислим така - напротив. Благодаря ти за информацията, която ми даде по телефона - смятам е наистина ще ни е от полза :notworthy:
Дай боже да са повече колегите като теб.

tISHI
07-08-2011, 11:56
Мислите си че някой се заяжда с вас ли? Напротив. Исках да помогна защото почти съм сигурен, че проблема на колата е друг ма както и да е.

Нищо такова колега. Просто никой не му се обяснява по форумите на дълго и на широко с подробности. Проблема не е тоя , които си мислиш.
И то си е ясно какъв е. Не е първия с такъв, обсъждано е и преди.

GoPlay
07-08-2011, 23:28
И все пак ще е полезно, поне за мен, ако кажете какъв е проблема дори и да не е на дълго и на широко...

oem
08-08-2011, 10:08
Нищо такова колега. Просто никой не му се обяснява по форумите на дълго и на широко с подробности. Проблема не е тоя , които си мислиш.
И то си е ясно какъв е. Не е първия с такъв, обсъждано е и преди.

С коя помпа е колата? И ще кажете ли каква температура стига на нафтата или ще си гадаем? :)

Jivko7777
08-08-2011, 12:00
С коя помпа е колата? И ще кажете ли каква температура стига на нафтата или ще си гадаем? :)

http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=860089&postcount=99

oem
08-08-2011, 12:55
Изтрито мнение.