PDA

View Full Version : Alfa Romeo 146 Jtd Evolution



acko88
15-12-2010, 18:33
От доста време си мислех да пусна една тема с подробна информация за подобренията който правя по калата си.Колата е купена на 24.07.2009 с цел ежедневен автомобил и по настоящем си остана такава.В първия си пост ще сложа снимки на началната визия и състояние на колата,а в всеки следващ пост ще прилагам снимки и обяснения за нещата който съм правил,по-голямата част от нещата ги правя сам и от време на време ползвам жокер (помощ от приятел).Нещата вървят бавно тъй като всичко е свързано с пари,през годините научих че тунинг без пари нестава.

Тунингът ще бъде цялостен,външен вид,интериор,окачване и мотор.Целта ми е колата да има свеж и изчистен вид с един малко по мощен дизелов мотор.Ще издиря всички оригинални тунинг аксесоари,от модификацийте на 146 TI i 145 QV,спойлер за задния капак,широките прагове и т.н.Нарекох я 146 Еволюшън понеже това ще бъде една 146 в която ще са събрани нещата който най много харесвам в другите модели на марката.

acko88
15-12-2010, 19:02
Като за начало започнах с външните модификаци.
-Фарове GTA Style
-Нови черни кристални мигачи
-Черни кристални стопове

DiStefano
15-12-2010, 19:16
Като за начало започнах с външните модификаци.
-Потъмняване на рефлектора на фаровете и рефлектора на мигачите
-Нови черни кристални мигачи
-Черни кристални стопове

Кире всичко ок, но тези кристални стопове грам не и тичат .. даже придават много китайско-турско звучене ..

acko88
15-12-2010, 19:19
Кире всичко ок, но тези кристални стопове грам не и тичат .. даже придават много китайско-турско звучене ..

На мен единственото което неми харесва в тях са стърчащите елементи,но несе предлагат други кристални на пазара.А стандартните стопове несе връзват с идеята ми за визията на колата,а пък и да ти кажа на мен ми харесват :)

MUROMAN
15-12-2010, 19:25
Пожелавам успех и повечко парички да имаш за да осъществиш по-бързо замисъла и проекта си .
Успех Киро.:clap2:

Satanism
15-12-2010, 19:27
Кире всичко ок, но тези кристални стопове грам не и тичат .. даже придават много китайско-турско звучене ..

на черна кола седят супер...
иначе според мен за тоя цвят прозрачната/бялата линия щеше да седи по-добре...

acko88
15-12-2010, 19:43
За да придобие по сериозен вид колата и по добро поведение на пътя,се сдобих с 17 цолови джанти StillAuto,както и 4 чисто нови гуми Federal 205/40/17 Street Racing.За зимата си купих от колега от форума 4 15-ки оригинални от Алфа Ромео 145 QV Facelift с зимни гуми Maloya Cresta 300 195/55/15
За поставянето на 17-ките трябваше да си купя раздвижни болтове защото междуболтовото растояние е 100мм а мойто е 98мм.

Отностно стабилноста на колата,ъпгрейднах окачването.Купих си комплект предни и задни спортни пружини Sparco и предна регулируема разпънка Sparco.Покрай тези неща подмених и ходовата част,нови носачи,външни накрайници и биалетки.

acko88
15-12-2010, 19:49
на черна кола седят супер...
иначе според мен за тоя цвят прозрачната/бялата линия щеше да седи по-добре...

Виждал съм хромираните на точно на сива алфа и неми харесват,черни ми допадът повече,а пък и акцента на колата е сиво-черен :)

kongogo
15-12-2010, 20:02
Евалата колега, ще следя темата :smoke:

Pepko-Bepko
15-12-2010, 20:23
Джантите 17 стоят страхотно на колата в тон с ниското окачване.Возията предполагам отиде на кино.А тези раздвижни болтове от къде ги купи ?Поздрави!

badmadafaka
16-12-2010, 11:16
Браво и от мен за ентусиазма, важното е ти да се кефиш и да ти доставя удоволствие колата :Tease:

ReLeFNIQ
16-12-2010, 21:30
Колега я кажи колко ти излязоха тея пружини и с колко свали колата? С оригиналните амортесъори ли я остави? И как е возията с тях?

acko88
16-12-2010, 22:09
Джантите 17 стоят страхотно на колата в тон с ниското окачване.Возията предполагам отиде на кино.А тези раздвижни болтове от къде ги купи ?Поздрави!

Писъл съм ти ЛС колега

---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 19:56 ----------


Аз не бих казал, че колегата пЕсти пари като гледам чисто новите пружини "спарко" и новите нископрофилни 17-ки гуми... Стоповете и на мен лично не ми харесват, както и мигачите за калници (специално мигачи има доста по-качествени и черни и бели за съвсем малко повече пари отколкото си дал за тези непасващи, направени от най-долнопробна пластмаса китайчета, просто истинските се намират малко по-трудно но ги има) но в крайна сметка "Всичко е въпрос на вкус", казало кучето и с и облизало г.з.... Като си пускаш подобренията на колата във форум задължително ще се намери някой хейтър да те нахрани, както и много, дето от куртоазия и мазнотия ще ти кажат, че всичко е супер (само защото си дал 3 торби пари за колата примерно).

Браво и от мен за ентусиазма, важното е ти да се кефиш и да ти доставя удоволствие колата :Tease:

За Novitec мигачи говориш знам но,просто тогава неми беше до издирване на такива,тези ми бяха под ръка.По натам колата ще претърпи пребоядисване и други довършителни неща отвън.За това че винаги ще има хора който да плюят знам също,но на мен изобщо неми дреме да се оправят ;) Аз с темата си целях да споделя с хората което подобрявам/развалям по колата си и цел да дам идей или да получа такива съответно.По колата както съм написъл 95% от нещата си ги правя сам,и със огромен интерес,а пък и неуважавам този вид тунинговане да хвърля една торба пари на някой и да си получа готовия продукт на някой друг,кеф ми е аз да съм си я направил колицата. ;)

---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:05 ----------


Колега я кажи колко ти излязоха тея пружини и с колко свали колата? С оригиналните амортесъори ли я остави? И как е возията с тях?

Ами прожините съм ги купувал преди 3 години от Италия и ми излязоха 180 евро приблизително непомня точна цена,отпред свалят 40мм а отзад 35мм,в момента е с оригиналните амортесьори,возията с е отвратителна но аз съм и свикнал :)

acko88
16-12-2010, 22:48
Не че колата неспираше добре,даже си бях доста доволен от спирачките но щом може и там да пипна,защо не :D
Купих си предни спирачни апарати ATE от 145QV за спирачен диск 284мм тъй като оригиналния е 257мм,дисковете който пасват бяха от 155 Q4 който получих от бат Еньо (голямата риба) за което съм му благодарен.Самите апарати бяха доста неугледни и се заиграх малко да ги ревизирам с нови гумички,нови спирачни маркучи и боя,отзад също подмених дисковете със спортни перфорирани.

Dagi
16-12-2010, 23:39
Колата според мене е станала супер браво :)

Flame
17-12-2010, 00:43
Браво брат ми добре се получава,само искам да те питам защо избра 146-защото "не се чупи и ти харчи малко нали":naughty:

abart_
17-12-2010, 01:35
Нека да има и открояващи се 146-ци, а не само 145 :spell:

17-ките са страшни колега,колко са широки?

ай да ги менкаме :evil:

MUROMAN
17-12-2010, 08:57
Браво брат ми добре се получава,само искам да те питам защо избра 146-защото "не се чупи и ти харчи малко нали":naughty:

Защото е с евтинко окачване като на 155. :drive: 8-)

acko88
17-12-2010, 19:39
Браво брат ми добре се получава,само искам да те питам защо избра 146-защото "не се чупи и ти харчи малко нали":naughty:

Точно така :D ти си ме чувал и преди :)


Главната причина да си купя отново 146-ца колкото и да е странно на повечето хора е че я харесвам повече като визия от 145,другата причина е че найстина потдръжката и частите са на нормални цени.

---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:37 ----------


Нека да има и открояващи се 146-ци, а не само 145 :spell:

17-ките са страшни колега,колко са широки?

ай да ги менкаме :evil:

Джантите са 7.5J и найстина седят страшно,бяха ме хванали нещо нервите и мислех да ги продавам ама май ще отпада това нещо :D

acko88
17-12-2010, 20:17
От вчера вече сме със сполер от 146 TI,вторник пристигна по куриер след това при бояджията и после на колата :) снимките са кофти понеже колата е супер мръсна,ама в тая киша и немисля да я мия..

Satanism
17-12-2010, 20:19
спойлера е мод N1 за тая кола....

trustworthy
17-12-2010, 20:28
Сори за офтопика, ама без снишеното окачване колата е станала 1:1 като моята - с тези джанти и спойлера :)
Но моят спойлер няма краче в средата, а е хванат само в двата края.
Оптиката ясно, ама дай и малко фийдбек за под капака, ако може :)

acko88
17-12-2010, 22:03
Сори за офтопика, ама без снишеното окачване колата е станала 1:1 като моята - с тези джанти и спойлера :)
Но моят спойлер няма краче в средата, а е хванат само в двата края.
Оптиката ясно, ама дай и малко фийдбек за под капака, ако може :)

Само за зимния период ще е с тези джанти :) лятото пак ще слагам 17-ките.За под капака неми се говори,колата сега има чип,генерация и затапен ЕГР.Обичайните неща...

Abar7h
17-12-2010, 22:21
Браво, колата е страшна! Дано има повече мераклии да си правят още по-красиви 146-тиците :)

PIF
18-12-2010, 01:48
Поздрави колега . Много ми харесва , как се получава . Евала за ентусиазма :bravo:

Gosheto30v6
18-12-2010, 10:46
Даваи Кире,смело напред,лашкаи и една 2256 под капака , смело напред и успех с проекта,става все по лачена:photo:

AntiLuuP
18-12-2010, 13:01
много е добра ама и от вътре трябва да дадеш снимка :) Централната конзола много ме израдва :) На живо е по яка :)

acko88
18-12-2010, 19:32
Интериора не е завършен,има доста работа там докато стане целия замисъл,иначе ще пусна няколко снимки. ;)

Централния плафон и пластмасите на багажника и колонките са пръснати черни,дръжките на тавана също са сменени с черни такива както и сенниците,топка за скоростния лост МОМО и уред за налягането на турбото CRT

abart_
18-12-2010, 20:18
Аууу вътре с дървения панел ли е :shutup:

по-точно имитация на дърво,гледам че и ти си сложил буустметъра в духалката

тряяше да взема патента за това :lol_sign:

Какво ще има в другата духалка?

acko88
19-12-2010, 11:01
Аууу вътре с дървения панел ли е :shutup:

по-точно имитация на дърво,гледам че и ти си сложил буустметъра в духалката

тряяше да взема патента за това :lol_sign:

Какво ще има в другата духалка?

От известно време не е с махагона,панела е сребрист близък цвят до колата,уреда вече не е в духалката беше временно решение :) Сега си правя пак сам една отливка и скоро централната конзола ще е черен мат и отгоре ще има стойка за 3 уреда.

acko88
12-01-2011, 21:12
Още като купих колата съединителя си беше накрая на силите,след каране 1 година и после след ремапа се стигна до неговата смяна,взех усиления вариант на Valeo 821325.Също така и изработихме с един наш съфорумец (vaklinator) права генерация на Ф63 от турбината до отзад,за сега без крайно гърне,материалът е неръждавейка и една мека връзка

badmadafaka
12-01-2011, 22:35
Ми прави сте да ти кажа... :flirt:

acko88
13-01-2011, 13:34
Ми прави сте да ти кажа... :flirt:

Не те разбрах ама нищо :)

badmadafaka
13-01-2011, 15:45
Значи "евала за това, което сте направили" :innocent:

acko88
13-01-2011, 17:28
Значи "евала за това, което сте направили" :innocent:

Хах мерси,потрудихме се цял ден ама като ни беше за първи път мисля добре се получи,има някой нещица за дойскусоряване ама напролет,тогава и крайно гърне ще се монтира

brazen
13-01-2011, 17:43
......Също така и изработихме с един наш съфорумец (vaklinator) права генерация на Ф63 от турбината до отзад,за сега без крайно гърне,материалът е неръждавейка и една мека връзка

Чувал съм я Еволюшънката -
звука на колата е внушителен, доста отчетилив и плътен(в никакъв случай пръдлив)

П.П. Евала! Ще следя темата.

ne0
13-01-2011, 17:44
Хах мерси,потрудехме се цял ден ама като ни беше за първи път мисля добре се получи,има някой нещица за дойскусоряване ама напролет,тогава и крайно гърне ще се монтира

е сега имаше ти крайно гърне.....

acko88
13-01-2011, 18:02
е сега имаше ти крайно гърне.....

Стига си дразнил,още ме боли за гърнето на времето една торба пари беше около 200-300 евраци,нищо поне е поставено на добре правена кола,нали знаеш така и аз имам принус към представянето ти чакам % :D

MUROMAN
14-01-2011, 09:53
Стига си дразнил,още ме боли за гърнето на времето една торба пари беше около 200-300 евраци,нищо поне е поставено на добре правена кола,нали знаеш така и аз имам принус към представянето ти чакам % :D

Когато пак си сложиш табелката RACING тогава ще е завършен проекта.:drive: :)

acko88
18-02-2011, 02:17
Ето че вече има налично задно гърне,остава само доработките по генерацията,понеже има неща който имат нужда от корекция и след това ще го монтираме и него,слагам и снимки ;)
http://media.snimka.bg/8095/022446161.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/8095/022446160.jpg?r=0

Flame
18-02-2011, 15:38
Къде си бе 3А рацинг,аз имам техен филтър.Добри са нещата като цяло,да знаеш.

acko88
18-02-2011, 16:05
Къде си бе 3А рацинг,аз имам техен филтър.Добри са нещата като цяло,да знаеш.

Еми ще видиме Никсън,до сега несъм ползвал техни неща :)

MUROMAN
18-02-2011, 17:15
Къде си бе 3А рацинг,аз имам техен филтър.Добри са нещата като цяло,да знаеш.

Който на мен много ми харесва и ще ти го крада. :kicking:
ПП:Кире сорри за спама. :)

acko88
18-04-2011, 19:36
С тия 17-ки е сега колата....

http://media.snimka.bg/8425/023105782.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/8435/023125153.jpg?r=0

Max
18-04-2011, 20:45
С тия 17-ки е сега колата....


Я! С другите на мен повече ми допадаше...

alfa boy Qv
18-04-2011, 23:10
:clap:

Б.Колев
21-04-2011, 21:09
Супер е колега ...... ! Сега какво следва ?

alfatras
07-05-2011, 01:34
Супер е колега ...... ! Сега какво следва ?

Сега следва тракдея.......:-D

Avtochasti39.com
09-07-2011, 10:46
:clap: Супер е.

seik00
05-10-2011, 16:18
браво колата ти е станала страхотна за сега само тия стпове малко я развалят но на теб щом ти харесват аз имам 145 1.9jtd малко по малко и аз я пооправям надявам се и аз да постигна нещо такова :)

acko88
16-10-2011, 00:55
Малко развитие... Вече с челен кулер,но за жалост турбината е тоталка,хвърля доста масло и има голям луфт.

http://media.snimka.bg/9542/025338480.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338483.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338485.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338486.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338478.jpg?r=0

abart_
16-10-2011, 01:17
Къде ти е масления радиатор :?:

Jivko7777
16-10-2011, 01:48
Малко развитие... Вече с челен кулер,но за жалост турбината е тоталка,хвърля доста масло и има голям луфт.

http://media.snimka.bg/9542/025338480.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338483.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338485.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338486.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9542/025338478.jpg?r=0

Размери на кулера? Иначе е станало чудесно ;)

acko88
16-10-2011, 12:10
Къде ти е масления радиатор :?:

По принцип тази кола няма маслен радиатор,освен ако непиташ за охлаждането на хидравликата,ако е за него го преместих на мястото на оригиналния кулер на снимката се вижда в дясно,взех серпентина от 156-ца.

---------- Post added at 09:10 ---------- Previous post was at 09:00 ----------


Размери на кулера? Иначе е станало чудесно ;)

550/140/65 обаче си имаше рязане :)

MUROMAN
16-10-2011, 12:37
Браво екстра е станало и бронята и халогена са си паснали добре.:devil:

ReLeFNIQ
16-10-2011, 22:59
Станало е спретнато и чисто. Браво!

error145
19-10-2011, 12:24
Супер е станало! Браво, Кире!

Gena7a_Turb0
20-10-2011, 17:01
Има ли разлика с челния кулер..?
И щом турбината си отива,защо не помислиш за по-голяма.. :-P

acko88
20-10-2011, 22:00
Има ли разлика с челния кулер..?
И щом турбината си отива,защо не помислиш за по-голяма.. :-P

Разлика има осезаема понеже известно време карах без никакъв кулер,от турбото директно потока към мотора.За друго турбо ще се мисли по натам все пак в момента нямам 1500лв излишни ;) че то не е само взимаш турбото и готово :)

acko88
29-11-2011, 20:28
Вече и от пред с перфорирани дискове Стейнхоф 284мм,както и крайното гърне вече поставено ;)
http://media.snimka.bg/9734/025723872.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9734/025723873.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9734/025723874.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9734/025723875.jpg?r=0

ReLeFNIQ
29-11-2011, 20:48
Звука как е промени ли се от крайното гърне спрямо звука с права тръба?

acko88
29-11-2011, 21:21
Звука как е промени ли се от крайното гърне спрямо звука с права тръба?

Да,отихна малко,някак по меко звъчене има,абе ефекта е положителен поне за мен :)

Tonimir
29-11-2011, 21:35
СУПЕР Е СТАНАЛА ! :flirt:

Ама кажи ми кога ще оправиш тази досадна ударена точица на задния десен калник, че не се вписва в картинката :D
Айде, че почнала да фаща ръжда :lol_sign:

acko88
29-11-2011, 21:41
СУПЕР Е СТАНАЛА ! :flirt:

Ама кажи ми кога ще оправиш тази досадна ударена точица на задния десен калник, че не се вписва в картинката :D
Айде, че почнала да фаща ръжда :lol_sign:

Знам ли и аз :) нещо май няма да се стига точно до това скоро :( има доста по належащи неща.

Звънни тия дни да се видим!

MUROMAN
29-11-2011, 22:20
Дисковете много радват окото.:flirt:
За Гърнето/Раздувката/ знаеш какво мисля.
Успех с проекта :lol_sign:

nonamecrew
30-11-2011, 09:56
Тва за тая дупка мога да ти препоръчам един бояджия-пияница от Пазарджик :thumbdown::thumbdown: Гее киро от къде го извади тоя грънец.. :notworthy: Айде пък сбирайте се на 17-ти и ви чакаме на гости в Пазарджик :?:

acko88
30-11-2011, 21:46
Тва за тая дупка мога да ти препоръчам един бояджия-пияница от Пазарджик :thumbdown::thumbdown: Гее киро от къде го извади тоя грънец.. :notworthy: Айде пък сбирайте се на 17-ти и ви чакаме на гости в Пазарджик :?:

Гърнето е от Америка,мисля че има още няколко бройки непродадени тук в БГ,а какво ще има на 17-ти разкажи на лични да не цапаме тук :)

drigata
30-12-2011, 13:25
Колега,приведи си темата според изискванията на раздела.

След нова година ще бъдат разчистени всички теми които не отговарят на изискванията.

146_JTD
09-01-2012, 22:30
550/140/65 обаче си имаше рязане :)



Знам, че има вещи по тези въпроси и искам да попитам каква е формулата или кои параметри на кулера се съобразяват с турбината. Предполагам дебита на въздуха от турбото трябва да е съобразен с капацитета на кулера. И в случая как точно изчисли, че тези размери на кулера са подходящи за турбото?! И видях, че оригиналната т. е била "тоталка".. сега с каква си ако не е тайна? :drinking:

acko88
10-01-2012, 17:58
Знам, че има вещи по тези въпроси и искам да попитам каква е формулата или кои параметри на кулера се съобразяват с турбината. Предполагам дебита на въздуха от турбото трябва да е съобразен с капацитета на кулера. И в случая как точно изчисли, че тези размери на кулера са подходящи за турбото?! И видях, че оригиналната т. е била "тоталка".. сега с каква си ако не е тайна? :drinking:

Все още съм с оригиналната турбина,а специално този кулер несъм го изчислявал като вътрешен обем спрямо налягането,а да ми пасва без много преправяне.

ReLeFNIQ
11-01-2012, 22:43
Попринцип работата общо взето е на око при кулерите, поне при непрофесионалните заигравки със силов тунинг. Ако ще става над 200 к.с колкото може по голям натикваш, сега за 1,9 специално за 150-190 к.с този е идеален...Примерно аз на моето 2,4 съм с нещо подобно но може и още да се желае като размер. Иначе големия кулер изисква голяма турбина и голям дебит, както и налягане, за да не стане голям турбо лаг-а, но това е прекалено чак да се изчислява за ежедневна бегачка според мен :)
Аз смятам че един от най- добрите размери е 550x230x65 стига да има къде да го натикаш и да имаш яка турбинка :)

acko88
28-05-2012, 14:01
Последните козметични промени.Малко мунинг....
http://media.snimka.bg/s1/0528/027300231.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/0534/027312610.jpg?r=0

Jivko7777
28-05-2012, 14:15
разработките минаха ли на козметичните промени :)

Gosheto30v6
30-05-2012, 20:19
Ами те такива промени не тьрпят много разработки,аз даже вече подучух,че е оправила няколко топалки ,макар и не напьлно позасилена.Успех кире добре е станала колицата:thumbup:

nonamecrew
05-06-2012, 09:51
Извинете ... това 1.1 моно ли е :bouncing_smiley: Киро .... фнимавай :bouncing_smiley: Ти на толкоз бърза кола до сега не си се качвал освен на Генчо на бравото :screwy:

Jivko7777
05-06-2012, 20:59
Мотора 2.4 ли е колега че недовиждам нещо!??

да 2,4-ка си :metal:

acko88
14-06-2012, 23:25
Първата сверка с Васил Петров..

http://vbox7.com/play:1cd1366ab1

acko88
10-09-2012, 12:42
Новите 4-ри бутални апарати Брембо + нови дискове 305мм и накладки

BillyBoy`
10-09-2012, 13:56
Не искам нито да ти прозвучи като даване на ъкъл или като забележка далеч съм от това но помисли върху стабилноста на задницта на колата.На моменти изглеждаше доста неустоичива,направо се чудех как я удържаш на пистата.

acko88
10-09-2012, 14:05
Така беше,колата се пързаляше като на лед,но това беше от гумите,повече Фалкен няма да си сложа на колата никога.Иначе съм с напълно стандартно окачване с 4 чисто нови амортесьора.Тази кола за последен път беше на писта и затова ще си остане така както е.

to6ko
11-09-2012, 08:22
Новите 4-ри бутални апарати Брембо + нови дискове 305мм и накладки

Киро хубави апарати,добре са станали :)сподели от къде ги напазарува?Може и на лично!

freekyou
11-09-2012, 13:49
Браво колега много е хубава :respect:

Da_Fuse
11-09-2012, 18:00
Колега, ако обичаш да споделиш с какви шенкели си (дали са 100мм междуболтово за апаратите?), както и снимки на планките за захващане на апаратите и каде си правил въпросните планки... :)

acko88
11-09-2012, 21:17
Шенкелите ми са оригиналните като на жтд/Ку 4,снимки на планките нямам,изобщо неми дойде на акъла да ги снимам.Апаратите неса от фиат груп.

п.с. Изцяло съм ги ревизирал аз,боядисани са на ново с специална боя за алумин и лак същевременно и да държат на топлина,лепенката също не е от обикновенно фолио.

Staikov
12-09-2012, 01:14
Мога само да ти кажа едно голямо браво за положения труд ,за "Строшените" страшно много пари,които едва ли някои друг би ги вложил в точно такъв автомобил...Поздравления още веднъж и ще следя темата с интерес :)

ShoxXx
12-09-2012, 14:18
Арни спирачки

http://www.youtube.com/watch?v=BWUukX0UzQ0

Da_Fuse
13-09-2012, 15:55
На мен си ми мязат апаратите точно на такива от 166/гта/капа..., но ти знаеш най-дпбре от какво си взел, и все пак ако може да споделиш междуболтовото на апаратите... :)

digitalundgrd
13-09-2012, 16:00
Мисля, че са от БМВ 7 е38...

xidra
13-09-2012, 16:40
апаратите са старите на Бобо заедно с планките
от Е38-ца са
http://www.clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=1689&d=1221670392

Da_Fuse
13-09-2012, 18:57
Дам, дам... усетих се, че Еньо ги продаваше тези. :)