PDA

View Full Version : уникални разсъждения и факти - от форума на supercars.net



valjo
30-07-2006, 00:19
случайно се набодох на тез постове, и са направо размазващи :shock: :shock: :shock:

прочетете и вие :)
http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... bottom=510 (http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=28968&bottom=510)

WhitePower
01-11-2007, 14:09
случайно се набодох на тез постове, и са направо размазващи :shock: :shock: :shock:

прочетете и вие :)
http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... bottom=510 (http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=28968&bottom=510)
линка нещо не е добре

Bobo
01-11-2007, 23:56
случайно се набодох на тез постове, и са направо размазващи :shock: :shock: :shock:

прочетете и вие :)
http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... bottom=510 (http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=28968&bottom=510)
линка нещо не е добре

Е преди година и четири месеца си е бил добре :lol:

odisey
09-10-2008, 12:14
Хахаха верно са много добри обаче, мерси за линка!

Ей го истинския линк, то си е там ма требе малко акъл

http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=0&fID=2&tID=28968

trustworthy
09-10-2008, 14:13
Живот и здраве, след 1 година пак да пусне някой пост в темата :)

Zhivkov
08-10-2009, 15:01
Автомобилите на Алфа Ромео са не само съвършени по отношение на стила, но също така притежават динамична техника и иновативен дух. Компанията има славна история по състезателните трасета преди и след войната. През 80-те години тя произвеждаше автомобили с разположен отпред двигател и задна скоростна кутия. Спирачните механизми от вътрешната страна на полуоските бяха съчетани с окачване Де Дион - изключителна рядкост в автомобилния свят. Фирмата бе пионер в системите за запалване с две свещи на цилиндър.
Качеството на изработка на Алфа Ромео обаче никога не е било блестящо. Е, няма пълно щастие, би казал някой. А дали е така наистина? Конструкторите на новата Алфа 159 твърдят, че то е напълно постижимо.
Залогът при създаване на стилистичните щрихи на 159 наистина е бил огромен, защото предшественикът на Алфа 159 - моделът 156, бе признат единодушно за истински шедьовър. Той очарова хората, стана автомобил на годината при появата си в края на 90-те и се превърна в бестселър. Но очевидно стилистичният усет на маестро Джуджаро наистина е безграничен, защото новата 159 просто е феноменална. Агресивни спортни щрихи, присвити предни вежди, в които свободно са поставени цели 6 фара
Това е само част от неповторимия стил на новата Алфа. Вероятно именно за да демонстрира огромния скок в еволюцията на колата, тенденциозно бяха прескочени цифрите 157 и 158.
И най-яростните противници на Алфа Ромео притихват при вида на този автомобил. Той показва защо корейците започнаха да се обръщат за помощ към италиански дизайнери. Но за разлика от предишните алфи при 159 е обърнато сериозно внимание на качеството. По този повод ръководителят на проекта Карло Фугаци каза: "За еталон ни служеха Ауди и БМВ." Така Алфа 159 запазва духа на своите предшественици, но в нея вече може да се открие много повече любов към детайлите и прецизност на изпълнението. Това съвсем не е случайно, а е част от целенасочената политика на новия шеф на компанията Карл-Хайнц Калбфел. Не се учудвайте, че името е немско. Именно такъв човек е необходим на Алфа, за да подобри драстично и бързо качеството.
Впрочем Калбфел вече има солиден опит в баварската компания БМВ, защото оглавяваше спортното подразделение М и дъщерната компания "Ролс-Ройс". Той притежава идеалното съчетание от германски ръководен подход и опит със спортните автомобили. Съчетание така необходимо на Алфа. Калбфел извършва и солидна маркетингова реформа, като възнамерява да създаде нова пласментна мрежа и да продава 300 000 автомобила годишно. Това означава почти двойно нарастване на фона на сегашните 175 000.
Окачването на колата вече не тропа, а във вътрешното пространство има значително повече простор. Е, и в тази Алфа има някои дребни недоглеждания, като липсата на въшно копче за отваряне на багажника, но това е по-скоро изключение и допълва чара й. Алфа 159 е изградена на базата на нова платформа, създадена съвсеместно с GM, като тя ще се използва и от бъдещия Сааб 9-3, джипа на Алфа Камал и някои нови модели на Мазерати.
По отношение на техниката и особено на дизеловите двигатели едва ли някой би могъл да има претенции. Дизеловите двигатели са част от глобалната стратегия на концерна "Дженерал Мотърс" и се използват и от Опел. 1,9-литровата версия с 4 цилиндъра и варианти с 8 и 16 клапана имат мощност съответно 120 и 150 к.с., а мощта от 200 к.с. на 2,4-литровият 5-цилиндров мотор е наистина впечатляваща.
Тази Алфа обаче бележи огромен напредък по отношение на комфорта на поведение на пътя и вече може да се мери с еталона в това отношение - БМВ, 3-а серия. Окачването не е толкова твърдо и спортно като това на предшественика и липсват характерните за 156 сътресения на купето. Ако това не се нрави на пуританите алфисти, то те със сигурност ще одобрят изключитело бързото и директно управление.
За добро или за лошо, бензиновите мотори на Алфа са част от историята. Под капака на 159 вече могат да бъдат открити деривати на двигатели от австралийското поделение на "Дженерал Мотърс" - "Холден", които значително се отличават от досегашните по отношение на своите конструктивни особености.
Те са значително по-леки, по-мощни, а назъбените ремъци са заменени с ангренажни вериги. Конструкторите на Алфа обаче не пропускат да отбележат, че са преминали цял цикъл на усъвършенстване от италианците и че буталата, цилиндровите глави и управлението идват изцяло от Апенините. Според специалистите обаче, докато при ниски обороти те издават характерния за Алфа звук, то при високи той вече се изгубва. Изгубил се е и хромовият блясък на шестте колекторни тръби при 6-цилиндровия мотор, който е небрежно скрит под неугледна пластмаса в стила на всички модерни автомобили. Но Алфа 159 не е нито обикновен модерен автомобил, нито пък неговите привърженици биха приели да ги квалифицират по такъв начин. Затова подобни неугледни пластмаси са равносилни на истинска анатема за тяхното чувствително его.
Алфа 159 трябва да се появи при дилърите в края на септември с пет двигателни модификации и два варианта на обзавеждане
Според специалистите това е най-добрата Алфа, правена някога, а в цената є ще бъдат включени всички сервизни разходи за първите 3 г. Това наистина е впечатляващо!
ИНЖ. ГЕОРГИ КОЛЕВ

bager
09-10-2009, 10:13
Живот и здраве, след 1 година пак да пусне някой пост в темата :)

:thumbup::firstprize:

trustworthy
09-10-2009, 10:54
:thumbup::firstprize:

Традициите са си традиции :) За да не ги нарушаваме, предлагам да се трие всеки един пост преди 09/10/2010 :)

StarChild
10-10-2009, 21:47
Само да вметна как така неможе да се отваря багажника от вън! Човекът докосвал ли се е до задната емблема изобщо или е писал фактите наизуст, но и това са дреболии както е и написал;)

vassil.tzanev
10-10-2009, 22:57
Само да вметна как така неможе да се отваря багажника от вън! Човекът докосвал ли се е до задната емблема изобщо или е писал фактите наизуст, но и това са дреболии както е и написал;)

?!? а ти докосвал ли си се?

Stoyan Georgiev
11-10-2009, 18:18
първо, най-вероятно човека е говорил за копче вътре в купето за отваряне на багажника, което действително липсва

второ, василе, какво имаш предвид дали се е докосвал ? твоя багажник не се ли отваря като натиснеш задната емблема , или това е само от 2008 нататък като функция ?

alfageorgi
11-10-2009, 19:11
Е как ще липсва такова копче за отваряне на багажника вътре в купето.Ами това на плафона? А отвън наистина няма нищо и емблемата по-неподвижна и без ключалка под нея едва ли може да стане също както и на 156-те след 2002г.

BLUE1
11-10-2009, 21:03
На първите 159-ки багажника се отваря от копчето на плафона. Това се отчита като недостатък и в следващите производства се отваря с натискане на емблемата.

vassil.tzanev
11-10-2009, 21:48
второ, василе, какво имаш предвид дали се е докосвал ? твоя багажник не се ли отваря като натиснеш задната емблема , или това е само от 2008 нататък като функция ?

силно ме замисли, Стояне. честно да си кажа следкато на 156-цата преди се пулих като абориген поне половин час отзад на емблемата и се чудих защо не се врътка както всички други които съм гледал (после се оглеждах дали се е събрала публика да ми се смее и дали не са си мислили, че искам да разбия багажника), дори и не съм се замислял да пробвам с емблемата. реших, че е като старата ми 156-ца, но утре ще пробвам, че ме мързи сега да слизам до гаража.

Stoyan Georgiev
12-10-2009, 14:31
аз нямам копче за отваряне отвътре, или от дистанционното или натискам емблемата, друг вариант няма :)