PDA

View Full Version : Отстраняване на клапи на колектор



0888
11-03-2011, 09:14
Колеги,някой махал ли си е клапите на всмукателният колектор?Поразтърсих се във форума но няма много инфо.Интересува ме има ли разлика във работата на мотора,вървене и т.н.и дали не е по-добре да се почисти перфектно и да си остане с тях?Също ме интересува нужен ли е софт за "новия" колектор.Моторa е 2.4 JTDm и в момента клапите ми са се откачили и си "звънкат" и другата седмица смятам да ги махам та ми е интересно има ли колеги с опит.Поздрави и благодаря предварително!

Mury
11-03-2011, 11:48
Колеги,някой махал ли си е клапите на всмукателният колектор?Поразтърсих се във форума но няма много инфо.Интересува ме има ли разлика във работата на мотора,вървене и т.н.и дали не е по-добре да се почисти перфектно и да си остане с тях?Също ме интересува нужен ли е софт за "новия" колектор.Моторa е 2.4 JTDm и в момента клапите ми са се откачили и си "звънкат" и другата седмица смятам да ги махам та ми е интересно има ли колеги с опит.Поздрави и благодаря предварително!

Ние в сервиза мсе махали на 2 коли и нямат проблеми,просто трябва да се остави мотора да си се движи,и няма да ги хване компа.Даже според мен колата тръгна много по-добре след интервенцията,но да не забравяме че колектора беше изчистен перфектно.Другия вариант е да се ремонтира,става и издържа много повче от оригиналното закрепване.Имаш тези два варианта и трети-нов колектор:no::no::no:

0888
11-03-2011, 14:04
Третия вариант е .....:jason2:.Ще ги махам значи,но какво се разбира колега под това да се движи мотора,в какъв смисъл?Моторчето което движи клапите ли да се остави да си работи?Моите клапи се откачиха(не знам дали е опасно да се кара така между другото)и компа не ги лови.Доколкото знам проблема(по специално при БМВ) е че когато моторчето ги напъва да се затварят и нагара пречи,тогава се чупят и става....салата марули.Сега моите за момента са в "безтегловност".дали не може да стане някоя беля за 2-3дена каране ми е интересно и ако знаеш колега да ми споделиш.

Mury
11-03-2011, 14:42
Третия вариант е .....:jason2:.Ще ги махам значи,но какво се разбира колега под това да се движи мотора,в какъв смисъл?Моторчето което движи клапите ли да се остави да си работи?Моите клапи се откачиха(не знам дали е опасно да се кара така между другото)и компа не ги лови.Доколкото знам проблема(по специално при БМВ) е че когато моторчето ги напъва да се затварят и нагара пречи,тогава се чупят и става....салата марули.Сега моите за момента са в "безтегловност".дали не може да стане някоя беля за 2-3дена каране ми е интересно и ако знаеш колега да ми споделиш.

Точно така моторчето за движене на клапите трябва да е включено,иначе за 2-3 дни не би трябвало да е проблем,но не повече:no::no::no::no:Хората карат с месеци така:no::no::no:А това че сега са откачени и компа не ги лови какво ти говори,че като ги махнеш пак няма да ги хваща,и няма как

0888
11-03-2011, 17:11
Ok,благодаря колега!

0888
11-03-2011, 21:23
Ние в сервиза мсе махали на 2 коли и нямат проблеми,просто трябва да се остави мотора да си се движи,и няма да ги хване компа.Даже според мен колата тръгна много по-добре след интервенцията,но да не забравяме че колектора беше изчистен перфектно.Другия вариант е да се ремонтира,става и издържа много повче от оригиналното закрепване.Имаш тези два варианта и трети-нов колектор:no::no::no:


Колега под ремонтиране и издържане повече какво се разбира и правехте ли нещо по софта?

Mury
12-03-2011, 11:20
Колега под ремонтиране и издържане повече какво се разбира и правехте ли нещо по софта?

Не не се пипа софта,просто се ремонтират клапите,стига да го позволява самия колектор,ако не са износени много леглата на клапите.Така и така всичко се вижда на свален колектор:notify::notify::notify:

0888
12-03-2011, 17:49
Мерси колега,тази седмица ще ги махам и ще споделя как е.