View Full Version : Нафтата на Shell за нашите любимки
Godfather
13-03-2011, 19:08
Колеги, прикачвам една снимка за да видите каква е нафтата на Schell српямо другите големи вериги. Няма да коментирам тази мътилка
Колега преди време и аз правих разни тестове? Оказа се,че нафтата у нашия Шел е най-добра,май за всеки град е различно,осебено много зависи от концисионера,ако му трябват парички лоша работа.
Godfather
13-03-2011, 20:24
Колега преди време и аз правих разни тестове? Оказа се,че нафтата у нашия Шел е най-добра,май за всеки град е различно,осебено много зависи от концисионера,ако му трябват парички лоша работа.
Аз имах разговор с Холандия относно тази мътилка и казаха, че ще направят проверка
Та относно шелската нафта да ви споделя нещо. мото
Работя във фирма ,която работи с шел.Предоколо година ни беше наредено през пролетно-летния сезон да зареждаме обикновен дизел. До този момент карахме през всички сезони с ви пауър така наречения.Та какви са моите впечатления- карам джъмпер 2.8 ивековия мотор от 4г. карам само ви пауър дизел .От есента на 2009г.карам с обикновен дизел и ооо чудо разлика никаква.Та да обобщя,както казваше един приятел преди доста години добавките на шел са отработено масло и вода.
Та относно шелската нафта да ви споделя нещо. мото
Работя във фирма ,която работи с шел.Предоколо година ни беше наредено през пролетно-летния сезон да зареждаме обикновен дизел. До този момент карахме през всички сезони с ви пауър така наречения.Та какви са моите впечатления- карам джъмпер 2.8 ивековия мотор от 4г. карам само ви пауър дизел .От есента на 2009г.карам с обикновен дизел и ооо чудо разлика никаква.Та да обобщя,както казваше един приятел преди доста години добавките на шел са отработено масло и вода.
Е ти нали не очакваш да литнеш с V-power?
Никъде не са казали хората, че добавките увеличават октановото число. Добавката я дават за почистване и предотвратяване натрупването на отлагания, вследствие на което евентуално може да забележиш леко поотпушване на двигателя.
Друг е въпроса вече в нашата мила родина какво и по колко сипват... и дали изобщо сипват :static:
Tази мътилка може да е резултат от мръсотия в резервоарите на въпросната бензиностанция. Горивата на всички бензиностанции идват от Лукойл, това трябва да ви е ясно.
rossenvn
14-03-2011, 18:48
Те поне цетановото число да подобряваха, ама и това не правят:-)
Е какво излиза, че нафтата на Шел е най скапана, а тая на Вальо Златев примерно по добра?Е не ми се вярва определено.Мои близки си карат дизеловия автопарк само с шел, най често Ви паур и не съм чул да имат проблеми.Възможно е, някой и някъде да е направил нещо или да се случи пък и някоя магария, но това определено не е практика в Шел.
valio 323
15-03-2011, 20:32
Нафтата на Шел си е доста добра.Вие какво очаквате да литне колата ли.....Има си всички добавки които трябва но вода абсурд.Зареждаите на Ромпетрол и Еко те за сега са наи добре.Има една добра тема за нафтата във Хонда форума мисля че беше как са тествани няколко вериги за дизелово гориво...
old alfist
15-03-2011, 20:50
До голяма степен качествата на горивата зависят от фирмената култура на веригите - може и да се появят отделни единици правещи изключение, но ако нарушенията се превърнат в нещо константно всяка държаща на себе си фирма не би подновила договорите си с такива фирми работещи под тяхното лого.
Моето мнение е, чe Shell държи на имиджа си.
работил съм известно време в шел и мога да кажа по-въпроса, че.
1.Крит зареждаха новите си дизелови автомобили с обикновен дизел и им се бяха прецакали по-вечето нови автомобили и говореха, че ще се махат.
2.в-паура е това дето би трябвало да е обикновеното гориво.някои хора намират разлика с него, като разход , ускорение и т.н., а някои не.нещата са субективни доста, но в крайна сметка всичко опира до пари.
3.според мен е важно кой точно стопанисва дадената бензиностанция.повечето само използват името шел и до там........
old alfist
15-03-2011, 21:19
според мен е важно кой точно стопанисва дадената бензиностанция.повечето само използват името шел и до там........
Затова не е лошо да се вдига джангър, белким майката разбере какви деца има.
Аз сменях дюзи на KIA Sorento на 36000км заради ШЕЛ-ската нафта, повече няма да сипя там. После чистих резервоар и цедка на горивна помпа, заради боклуци в скъпата им нафта. Не стъпвам на бензиностанцията им на бул. България повече.
dilian alfa gtv
16-03-2011, 10:17
рекламата на шел с брерата пък е готина:clap2:
Тя е готина, ама е правена на запад, а и на запад, като видиш "мидата", това си е символ за качество. Само у нас е пълно мазало с франчайза им. От големите вериги, те се справят най-зле с контрола, колкото и да бяха първите с гпс-и на цистерните и т.н.
Аз съм се убедил, че бензиностанциите вече не трябва да се делят на вериги, а на читав и скапан конкретен франчайзер. Пример с два Лукойла - този на Червено знаме срещу Дунев е с много добри горива, и не съм го забелязал само аз, а този на Ботевградско шосе след Подуене, е пълен леш...
Така е проблема идва от самата бензиностанция,знаеме се какви сме българите по отношение на спазването на разни неща,половината гледат да изкярат нещо:icon_frown:
hunter1989
16-03-2011, 20:04
И аз да се включа в темата . Тази мътилка е биодизел. Доколкото съм запознат в нафтата с качество евро 5 има 4 % биодизел в нея . Разбира се евро 5 в повечето бензиностанции няма . Лукойл прави евро 3, а всички взимат от там. Аз работя на Ромпетрол ,при нас пише че горивото е евро 5 . Не знам дали е така , но като сипя от Лукойл и зад мен стават чудеса и мотора трака . Като си заредя при нас всичко е ОК. Да не си помислите че правя реклама , просто споделям наблюденията си . И не бих изневерил на безниностанцията .
old alfist
16-03-2011, 20:37
Не знам за нафтата, но в Плевен има само една колонка на 100-октовия бензин на Шел - досега не е имало проблем с горивото и двете ми коли просто си хвърчат
Между другото не е лошо да се коригира заглавието на темата, защото не е изписано правилно името на Shell .
На Шел съм сипвал само 1 път... от тоя скъпия дизел.
Ми не намерих никаква разлика от обикновения на Еко.
А що народ знам изпищял от различни Шел горива, мъка...
Оправих заглавието.
Аз твърдо съм спрял да зареждам на ШЕЛ след като само от там като наливам после започва да ми примигва лампата за вода във филтъра.
Веднъж смених филтъра, после новия го точих и накрая смених бензиностаницията с ЕКО и налях една добавка за абсорбиране на водата в горивото - и всички проблеми приключиха. Поне за сега.
Факт е че съм наливал на няколко различни ШЕЛа и ефекта е един и същ.
Докато карах бензинова кола на газ - със газ от ШЕЛ имах най-висок разход.
На мен пък V-Power racing бензина на Шел много ми харесва. Колата ми върви много по-добре от 100 октана на ОМВ, но пролема е че много бързо свършва тоя V-Power :shutup:
Дава ми разход градско 15/100, а с ОМВ 100 ми дава 11-12/100.
По-логично е с високо-октанов бензин разхода да ми е по-нисък, ама с Шел винаги е по-висок.
За нафтата на Шел :cussing:
Най-доволен съм от дизела на Еко, много добра динамика и разхода е приличен. Със скъпата нафта на ОМВ също ми дава егати разхода - с по 1-2 литра отгоре:shutup:
Между другото миналата зима си бях направил експеримент сложих във фризера едно бурканче нафта от Алпин Дизел ОМВ. След 5 часа резултата беше ... Уау! Нафтата беше станала като полу-захаросан Мед!
И аз съм с рейсинга на Шел, ще взема да сложа един друг, примерно от ОМВ да видя, гледам и ЕКо се хвали, ма там не съм спирал
От може би година и половина не зареждам на Шел. Просто е отврат, а и имахме малко разногласия. :go:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.