PDA

View Full Version : Спортни пружини



antonyonkov
24-03-2011, 23:06
Мисля да смъкна колата леко по-надолу. Интересува ме някой слагал ли е спортни пружини и дали само това трябва да се смени или и нещо друго по окачването. Идеята ми е да не слизам чак толкова много, някъде 3 см.
3.2 бензин, като гледам е точно така, както ми се ще да изглежда моята. Явно тях ги продават с различно окачване, защото като сравнихме каталожните номера за пружините в сервиза на Алфа за двете коли са различни.

dilian alfa gtv
25-03-2011, 12:38
Това добре но от къде ще търсиш пружини и няма ли да вози като картинг по нашите пътища.?
Аз си мисля за джанти 18 черен графит но смятам да карам с оригиналното окачване.

boian
25-03-2011, 16:07
Мисля да смъкна колата леко по-надолу. Интересува ме някой слагал ли е спортни пружини и дали само това трябва да се смени или и нещо друго по окачването. Идеята ми е да не слизам чак толкова много, някъде 3 см.
3.2 бензин, като гледам е точно така, както ми се ще да изглежда моята. Явно тях ги продават с различно окачване, защото като сравнихме каталожните номера за пружините в сервиза на Алфа за двете коли са различни.

Недей де, човек. Нали ти разправях как се тътря по корем зимата. Лятото не мога да я кача на тротоара на плажа на Почивка.

dilian alfa gtv
25-03-2011, 17:02
Недей де, човек. Нали ти разправях как се тътря по корем зимата. Лятото не мога да я кача на тротоара на плажа на Почивка.
Именно аз карам с 17-ки и колата пак е ужасно ниска.

antonyonkov
25-03-2011, 17:30
http://pitstopshop.eu/product_info.php?cPath=109_1770_111_1798&products_id=8791

http://shopix.bg/SPORTNO-OKAChVANE-OKAChVANE-FK-AUTOMOTIVE-SPORTNI-PRUJINI-ALFA-ROMEO

тука намерих такива.

Точно сега ходих на паркинга да меря твоята Боянски :) Около 2 см си по-нисък някъде, но визията е друга.

А и си взех летни гуми твоя размер 235/40/18, и идеята ми е лятото да я карам с тези гуми и тези пружини, а зимата гумите са ми 235/45/18 и да си сменям и с тях и пружините. Малко работа ще създам на момчетата в алфа, ама нека имат :)

me_to_u
12-06-2011, 23:21
Не знам дали още въпросът ти е актуален но... аз карам с "Новитек" пружини -40мм. Аз съм лично много доволен. Разликата е примерно както двата екземпляра. Аз лично много силно се замислям за поне още 10мм надолу. Комплекта е само пружини, няма нужда от друго при монтажа.

antonyonkov
13-06-2011, 00:11
Много добре изглежда твоята, виждал съм я няколко пъти из Варна. Има ли голяма разлика при возията, спрямо оригиналните?

me_to_u
13-06-2011, 08:27
Разлика има, но не бих казал силно осезаема. Не карам с "Новитек" за първи път и определено (мое мнение) са компромисен вариант за твърдост спрямо серийните. Приемлив вариант според мен да се намали ужасната празнина в калниците при серийното окачване...

Mury
13-06-2011, 13:12
Именно аз карам с 17-ки и колата пак е ужасно ниска.

Стига бе хора,колата въобще не е ниска,сравнена с други Алфи.Аз откакто карам 159-ката може да се каже че съм безсмъртен,вие явно наистина не сте карали ниска Алфа.159 сравнена със 146 ТИ си е направо трактор,ем с ега я карам с 235/45/17,със 6.5 мм.по ниски от оригиналния размер 225/50/17,и пак е ОК,катери се навсякъде.Въпроса е пак до навик,явно аз имам такъв силно развит от 146-цата,и се пазя много.Преди докато я карах,не смеех да мина над някоя леко щръкнала шахта/все пак чупих 4 пъти картер/,а сега е съвсем друго,за година и половина е опряла 2-3 пъти отдолу,и открих нещо много важно,никога не слизайте откъдето и да е, с 2 предни гуми едновременно.

Stoyan Georgiev
13-06-2011, 18:12
да, тоя номер със слизането и аз го научих на първата седмица - иначе удря я предната броня, я точно зад предните гуми застава на кантар :)

antonyonkov
13-06-2011, 18:21
Още нещо при катерене да ви кажа. Напред колата по не опира отколкото при катерене назад. Ползвам един гараж до нас и малко е хлътнал асфалта пред него. Вкарвам ли я назад почти винаги опира, но напред никога :)
Мен също ниското не ме притеснява изобщо, защото съм доста прецизен за пътя, по който минавам. Почти никога не се бутам в малките улички и абсурд да видиш моята кола на някой бордюр качена. Предпочитам да заобиколя 400-500м, но да се движа само по главни улици.
Това, което ме спира засега за спортните пружини е возията. Харесва ми в момента возенето и не ми се ще да става по-твърда.

Sev
13-06-2011, 22:24
спортни пружини не е точния термин

горещо препоръчвам Eibach Pro Kit
свалят колата с 3 см
и най-хубавото е , че подобряват и стабилността и комфорта
при Eibach Pro Kit не се сменя нищо друго
намират с в ebay за около 180 евро с доставката

http://performance-suspension.eibach.com/download/file/95/ABSC_10_Fwktest_GB.pdf

me_to_u
13-06-2011, 22:50
Карал съм и с "Про кит"-а пружини и "Новитек"-ските. Разлика в комфорта спрямо "Новитек" не намирам, но не съм и търсил.Разликата в цената на двата комплекта е 20-тина евро. Аз сменям пружини само за промяна във височината. Стабилност бих търсил от "коилоувърите" и на двете фирми, даже са и с намалена цена гледам сега. Личен избор.

Mury
14-06-2011, 09:34
Според мен на 159/Брера не и трябва повече стабилност,все пак и двете са уникално стабилни на пътя,без еквивалент в своя клас,или поне 159.Нека не забравяме теста на Ауто мотор унд шпорт

http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek

me_to_u
16-06-2011, 09:53
...а сега е съвсем друго,за година и половина е опряла 2-3 пъти отдолу...
Та в този ред на мисли, "братята" японци предлагат симпатично предпазно средство, вместо пластмасовата кора под двигателя-

http://www.orque.co.jp/tuneup/kakudai/photo_big/3.2undercover4_big.jpg

http://www.orque.co.jp/tuneup/kakudai/photo_big/3.2undercover2_big.jpg

Въпреки, че из нашите пътища:pain:

bouncer
16-06-2011, 10:12
аз лично имам някои съмнения, че метална кора под двигателя е добра идея.

Mury
16-06-2011, 10:40
Та в този ред на мисли, "братята" японци предлагат симпатично предпазно средство, вместо пластмасовата кора под двигателя-

http://www.orque.co.jp/tuneup/kakudai/photo_big/3.2undercover4_big.jpg

http://www.orque.co.jp/tuneup/kakudai/photo_big/3.2undercover2_big.jpg

Въпреки, че из нашите пътища:pain:

Бате то има такива и оригинални на Алфа,водят се модел за карабинерските Алфи,ма цифрата е майка си баща си.М/у другото Драго се е хванал да разработва модели от неръждавейка,ако искаш може да те свържа да си гворите,все пак както много хора знаят тук,че като неговите неща няма аналог в БГ:innocent::innocent::innocent::innocent:

me_to_u
16-06-2011, 12:11
Не, аз определено се справям с гадостите по пътя, или поне горе-долу. Просто го видях това нещо и реших да споделя. :pancake:

Stoyan Georgiev
16-06-2011, 17:18
тая метална манийка под колата ще звучиш като машина за пуканки по българските пътища

ще дрънчи на музикален инструмент перманентно :)

да не говорим, че веднъж като се изкриви или скъса и ще стане пастет - пластмасата според мен е по-удачна в това отношение

nightroller
16-06-2011, 19:21
Бате то има такива и оригинални на Алфа,водят се модел за карабинерските Алфи,ма цифрата е майка си баща си.М/у другото Драго се е хванал да разработва модели от неръждавейка,ако искаш може да те свържа да си гворите,все пак както много хора знаят тук,че като неговите неща няма аналог в БГ:innocent::innocent::innocent::innocent:

Мъри я ми пиши на лично за тоя Драго.

---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:20 ----------


тая метална манийка под колата ще звучиш като машина за пуканки по българските пътища

ще дрънчи на музикален инструмент перманентно :)

да не говорим, че веднъж като се изкриви или скъса и ще стане пастет - пластмасата според мен е по-удачна в това отношение

Стояне, не е баш така, по-добре тва металното да ми дрънне веднъж-дваж отколкото да си изплюя маслото на път за плажа (примерно) :):) Миналата година се разсеях на път за Арапя и вместо да карам върху коловозите аз влезнах в тях ;) сега имам хубава дупка за проветрение на кората отдолу ...

Stoyan Georgiev
17-06-2011, 01:32
е :D като го поставяш по този начин да, ама аз освен при маневри за паркиране отдолу не съм я закачал :)

освен онзи път когато на сестра ми съпруга я постави на кантар на околовръстното дето брах срам... :D

boian
07-07-2011, 17:55
Въпреки, че темата е за смъкване на окачването, аз искам да питам дали има начин за повдигане с пневматични амортисьори? Лятото ниско, зимата високо, както ги има в някои Опел Астра.

me_to_u
08-07-2011, 06:46
Въпреки, че темата е за смъкване на окачването, аз искам да питам дали има начин за повдигане с пневматични амортисьори? Лятото ниско, зимата високо, както ги има в някои Опел Астра.

М-м да, и аз съм се оглеждал. :coolio: Има доста изписано и демонстрирано за HLS на KW(фирма, с доказано качество според мен). Като че ли цената е височка...:unsure:
http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_hls.php

boian
08-07-2011, 08:51
Доколкото разбрах трябва да се купят амортисьорите+HLS= 2500+949евро= майко мила

me_to_u
08-07-2011, 09:06
...= майко мила
:roll2:
Предполагам може да се намери и значително по-тънкажно, ако се огледаш. Аз защото от "КВ" имам малки наблюдения, затова ги посочих.

alfangelo
12-07-2011, 22:23
има брера проект в
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/225500-kw-suspension-is-fitted-on-brera.html

трябва регистрация все пак

me_to_u
13-07-2011, 07:22
има брера проект в
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-and-upgrades/225500-kw-suspension-is-fitted-on-brera.html

трябва регистрация все пак

Тази, която си посочил е с ръчно регулируемо окачване, не е пневматично. Цена около 1000-та евро(само:pancake:).

boian
13-07-2011, 17:55
Като разглеждах снимките, не разбрах къде колата е по- висока от стандартното.

me_to_u
13-07-2011, 19:45
Като разглеждах снимките, не разбрах къде колата е по- висока от стандартното.
Това предполагам защото стандартната кола на снимките(кръстил ги е "standart 1" и "standart 2") не е съвсем стандартна. Неговата е "Брера С" и "Продрайв" са снижили окачването с 2 см от стандартното. Та затова изглежда по-нисичка по начало. :yes: