View Full Version : Бавно палене след продължителен престой
Satanism
16-11-2011, 21:26
Откакто застудя(тук е 5-6 градуса денем и 1-2 нощем) забелязвам, че като оставя колата 1 или повече дни без да я паля, после имам трудности с паленето...колата върти доста време, докато захапе...сигурно 4-5 секунди...
Свещите ми са добре(съдейки по индикацията), мерих си акумулатора преди известно време, след 2 дена престой показваше 12.3, 12.4в, което доколкото знам не е перфектно, но става.Стартера не бих казал, че върти особено ентусиазирано, но като цяло също не ми звучи да се мъчи....иначе второто палене след това е абсолютно безпроблемно....
някакви идеи....?Колата е от подписа.
rossenvn
16-11-2011, 21:44
Откакто застудя(тук е 5-6 градуса денем и 1-2 нощем) забелязвам, че като оставя колата 1 или повече дни без да я паля, после имам трудности с паленето...колата върти доста време, докато захапе...сигурно 4-5 секунди...
Свещите ми са добре(съдейки по индикацията), мерих си акумулатора преди известно време, след 2 дена престой показваше 12.3, 12.4в, което доколкото знам не е перфектно, но става.Стартера не бих казал, че върти особено ентусиазирано, но като цяло също не ми звучи да се мъчи....иначе второто палене след това е абсолютно безпроблемно....
някакви идеи....?Колата е от подписа.
Не си сам, ако това те успокоява:hump:
A.Arabadzhiev
16-11-2011, 21:48
аз също го имам тоя проблем, но мисля че при мен е Акомулатора щото от както паднаха температурите е така.. а Акомулатора ми е 55АМ.. а за Дизела 1.9 маи е слаб.. Миналата зима я изкарах на Косъм.. но тая маи няма да издържи :)
rossenvn
16-11-2011, 21:52
Аз съм с 77 Ач, 780 А стартов ток, 12,6 В - пак така си върти на първо палене. Рециклиран стартер.
Satanism
16-11-2011, 21:55
Аз забравих да спомена, че колата се кара 3 пъти седмично по 8-9км в посока...тоест хич не й се събира километраж....та има вероятност батерията системно да не се дозарежда....ще взема да купя едно зарядно и да видя как ще е като я заредя....пък и моята не е първа младост....аз я карам година и половина, преди мене кой знае колко е направила...
В петък сутринта ще снимам едно клипче как пали...ако някой може да разбере нещо
При мен е малко по-лошо положението, сутрин въртя по сумати време ( подгрявам, въртя и почва хълцането) ! ха да запали и така около 10-15 сек. Всичко и е наред няма изгорели свещи, почвам да се съмнявам за презкочил зъб! Но незнам .... !!!
Сега по темата .... При теб всичко идва от акумулатора според мен, нормално е при по дълъг престой да пали малко по трудно! Като поостарее малко един акумулатор и така става ;)
По скоро гълтат въздух и затова е нужно продължително въртене.
Пробвай да дадеш 2-3 пъти контакт по за десетина секунди да видим дали ще запали от раз.
Този проблем едва ли е от акумулатор.
По скоро свещи или нещо друго в горивоподаващата уредба.
rossenvn
16-11-2011, 22:08
При мен е малко по-лошо положението, сутрин въртя по сумати време ( подгрявам, въртя и почва хълцането) ! ха да запали и така около 10-15 сек. Всичко и е наред няма изгорели свещи, почвам да се съмнявам за презкочил зъб! Но незнам .... !!!
Предполагам си пробвал с два подгрева преди да завъртииш, но ако не си пробвай. Първия път оставам 10-15 сек. после пак толкова и си пали почти нормално:-)
Всички сте с "умрени" акумулатори.
Иначе,давате на контакт,чакате да спре помпата да подкача и тогава въртите.Щом припали,газ до ламарината за секунда.
Тя поначало не пали от четвърт ами прави някакви обороти да измери показания... но и при мен пали по-бавно ако не е карана 2 дена.
Може акумулатора да е вече поуморен... не съм го сменял от как съм я взел.
Но да и давам газ до долу още неразвъртяла намерение нямам, почуквам педала да качи до 1200-1400 да угаснат лампичките.
Аз съм почти сигурен, че е от акумулатора. 12,4V си е малко, а и като не се кара редовно колата все пак е по-различно от това да се кара всеки ден. Студовете идват и електролита трябва да е по-гъст, както се препоръчва за зимата.
Според мен проблема е, че акумулатора няма достатъчно сила и стартов ток, за да се развърти добре мотора, а и докато подгряват свещите му взимат живеца и после за стартера няма достатъчно, така, че да развърти рязко и бързо. Все пак дизела си иска да се развърти рязко и бързо за да запали лесно. Бензина може и едвам, едвам да върти и ще запали, ама тука като няма ряз да завърти откъде да дойде тая компресия...
Ако имаш възможност го позареди и виж как ще е тогава. Колкото и да се е скапал, за едно палене ще задържи ток
Предполагам си пробвал с два подгрева преди да завъртииш, но ако не си пробвай. Първия път оставам 10-15 сек. после пак толкова и си пали почти нормално:-)
Пробвал съм какво ли не, проблема си остава! Когато е студена е малко по силно изразен! Когато е топло пали що годе нормално :) ?!?!
Според мен 12.4 волта показание е малко.Миналата зима я изкарах трудно със стария акумулатор, той толкова показваше и едвам палеше. Преди две седмици купих нов 74 ампера 680 А стартов ток.Като не съм я палил 2 дена показва 12.8 и първия път пак не върти както, когато е топла и това си е нормално все пак маслото е гъсто , пък и беше минус 5 градуса. С новия обаче на студено върти доста по-добре, така че аз мисля че е от акумулатора.
Успех и дано никой няма проблеми с паленето!
CTOMAHATA
17-11-2011, 09:28
12.4V не е малко. Но мерейки само напрежението не може да се даде оценка дали акумолатора е здрав. Ако няма нужния заряд не може да захрани достатъчно стартера в следствие на което върти по-мудно.
За да се диагностицира това нещо се мери тока и напрежението под товар. В пунктовете за продажба на акомулатори имат нужния уред. Представлява релтан (като на печка) с измервателни уреди. закачат го на клемите и гледат колко бързо пада напрежението и тока.
Ако имаш зарядно пробвай да го заредиш. Може да го подържиш и на топло. В студеното батериите работят неефективно. Ако след това запали от раз явно е в него вината.
ПП
Това което не разбрах стартера върти мудно или е нужно повече време през което стартера върти с нормална скорост, но колата не пали.
Ако е второто причината едва ли е в акомулатора.
Satanism
17-11-2011, 09:43
Утре като снимам клипчето ще чуете....стартера върти малко по-бавно от примерно втори старт, но не върти съвсем на умряло....
Доста са били изненадани как след ремонт на привидно здрав стартер колите започват да палят, особено печките.
Тъй като аз наскоро сменях акумулатор и изчетох доста неща по темата, останах с впечатлението, че 12,4В е малко, акумулатор в изправност трябва да държи 12,6В+. Това естествено не значи автоматично, че проблема е в акумулатора, особено ако колата не се кара често и достатъчно дълъг период за да се зареди като хората. При мен когато акумулатора сдаде багажа светваше съобщение за проблем с подгревните свещи - предполагам, че и при теб ако проблема е същия би трябвало да има някаква подобна индикация. При всички положения е хубаво е да го заредиш, а ако е на години вече и имаш време може да му направиш пълен цикъл - разреждане (до към 12В) и зареждане след това.
и при мен има нещо такова
Поправете ме ако греша но батерията се зарежда най добре при каране извънградско . И респективно при малко каране и то градско сами се сещате колко се заережда тая батерия пък после няколко дена седи без да се пали и после едва едва на студа въпреки че не е толкова студено с изключение рано сутрин .
ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е така
CTOMAHATA
17-11-2011, 22:32
ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е така
Че те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.
Че те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.
И моите гаснат докато върти...
Jivko7777
18-11-2011, 01:17
Аз пък да издам стар тираджийски трик :)
Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два :) ) и така пали доста по-лесно :)
Аз пък да издам стар тираджийски трик :)
Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два :) ) и така пали доста по-лесно :)
помага. стопля акумулатора и пали като топла кола, НО тировете като се запалят и минават по стотици километри. при колите това помага за по бързата нужда от смяна на акумулатора
За зареждането на изхабеното от едно палене електричество в акумулатора, двигателя трябва да работи поне 15-20 мин. Това е причината късите разстояния да съсипват акумулатора.
Satanism
18-11-2011, 11:24
Ето го клипчето...днес се случи така, че я подгрях 2 пъти....и беше една идея по-добре работата.
Пробвах да го кача в Ютуб, ама там прави някакви корекции на звука и явно мисли стартера за статичен шум или и аз не знам кво, та нищо не се чува...
http://www.megaupload.com/?d=SGT6I9Q4
Слаб стартов ток е това 100%
Satanism
18-11-2011, 17:58
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?
Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?
Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
Ами иди при акумолаторджий да ти замерят стартовия:nuke: Може да си го имаш и дълго време този, може да е в съвсем начален стадий на пробив на клетка.
М/у другото какъв е? В смисъл сервизен ли е или е без доливане на течност?
Ако е сервизим отвори винтовете и му долей на по празните :roll:
Satanism
18-11-2011, 19:27
Необслужваем е, доколкото помня....иначе тук акумулаторджии няма...трябва в сервиз къдетонсигурно ще искат да ми записват час и да ме таксуват по 1 милон евро на час за тая проверка...по-евтино ще е да си взема зарядно или акумулатор направо, ако тоя е тръгнал...
Колега можеш да пробваш следващия път да запалиш без пуснати толкова консумативи ( фарове, музика, плафони ) :) евентуално може и по добре е да е :) но не е гаранция! Със сигурност обаче при малко по голям студ ще те предаде акумулатора! След като си сигурен, че не може да се долива в него или започваш да го зареждаш или купуваш нов , което те съветвам ако имаш възможност да направиш :) друг вариант не виждам аз :) Успех!
Satanism
18-11-2011, 21:27
Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....
dimitar_vd62
18-11-2011, 22:04
Ми нормално след дълъг престой,аларма, радио - мен едно радио ме побърка - изключено, със свален панел и след седмица - въй-въй-въййй.Между другото си взех едно зарядно, електронно, китайско или тайванско, за учудване много хубава работа върши.
CTOMAHATA
18-11-2011, 22:11
Чух клипчето. Определено върти по-немощно, но още не се е предал напълно. С дозареждане може и да изкара още. Може късите разстояния да са го разредили, но да има още живот.
Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....
Направо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем
Направо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем
Все си мисля че е до пробег по-скоро от колкото години....
В смисъл...едно такси примерно пали по ХХХХХХХХХХХХ пъти на ден парното или климата жулят нон стоп....+ други консуматори които повишават трафика на електричество през батерията:holiday:
И...да добавя че вече не е онова време в което една искра изкарваше .....мнооого години:torch:.....сега ако изкара 3-4 е супер постижение:laser:
Просто...пазара стана много консуматорски....и качество...няма:wazuuup:
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?
Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
едва ли ще изкара много...., нов акумулатор и то с 3 годишна гаранция, това е препоръката, ако след тия 200 км пак е така направо го сменяй
Колега, видях ти клипчето и според мен акумулатора ти е тръгнал. Ако имаш зарядно у-во го зареди, може и да изкара още известно време, но имай в предви, че си за нов акумулатор. Дизела си иска стартов ток, особено зимата. Иначе не запали чак толкова зле колата, но съвсем ясно се чува как след 3-тия оборот на мотора вече започна по-слабо да върти гадинката...
Satanism
22-11-2011, 22:10
Аз като я карах на дълго и след това 2 дена не я палих, на 3тия запали по-добре от на клипчето...сега в Петък пак ми предстоят още 200км, ще видим как ще е след това...и ще го мисля....мерси за включването :)
rossenvn
23-11-2011, 10:09
Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе:sad2:/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?
Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе:sad2:/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?
Оправи си хлабавите, напукани и одървени маркучи и не се занимавай с глупости. Ако ти е наред мотора и помпата трябва да пали от раз, като смуче въздух го прави и когато е в движение и ДВГ не работи добре.
rossenvn
23-11-2011, 11:04
Е то в движение уж не би трябвало да смуче, защото тези маркучи са в нагнетателната част. И затова си покапва по малко. Да действа като ежектор и да смуче?
Къде точно в "нагнетателната" част има маркуч - след помпата всичко трябва да е тръби, освен тези за т. нар. излишно гориво
rossenvn
23-11-2011, 23:34
Оспамих темата с това гориво. Става въпрос за един маркуч с S-образна форма, но дали към филтъра или другаде отива вече съм забравил. Става дума, че това е в нагнетателната част на помпата ниско налягане. Малко наизуст говоря - трябва пак да разгледам хубаво. От излишното не съм забелязал да капе.
Satanism
09-01-2012, 13:39
Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така :)
Jivko7777
10-01-2012, 00:59
Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така :)
Ще изкара просто Марто ако не я караш си го зареждай от време на време :)
CrazyElement
10-01-2012, 02:46
Добре де аджеба имали закон , за това палене от кой оборот трябва да е, мойта винаги си върти поне 3-4 оборота и тогава пали , казват ми че акумулатора не ми е първа младост
NightRider
10-01-2012, 07:33
Добре де аджеба имали закон , за това палене от кой оборот трябва да е, мойта винаги си върти поне 3-4 оборота и тогава пали , казват ми че акумулатора не ми е първа младост
Когато колата е престояла повече време, налягането е паднало и и трябва някой и друг оборот помпата да качи налягане около 500bar за да запали. Ако акумулаторът е мощен и ОК става бързо. Иначе - бавно
Satanism
10-01-2012, 13:47
е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....
е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....
Аз отдавна съм ти казал че е полумъртвец :yawn::yawn::yawn::yawn:
Jivko7777
10-01-2012, 14:43
е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....
Е то изкара ли зимата, лятото ще си забравил че имаш проблем с него :idea2:
Satanism
10-01-2012, 16:01
еми и лятото си върти бая, честно казано....особено сутрините и ако не е палена 1-2 дни.Последните дни са му това в моята кола, иначе сигурно и до другата зима ще изкара...даже е сега бях навън да търся друг, ама излязох за Варта, а освен някакви Еxide дето не съм ги чувал много и Бош за 400лв, друго не намерих...
NightRider
10-01-2012, 16:07
еми и лятото си върти бая, честно казано....особено сутрините и ако не е палена 1-2 дни.Последните дни са му това в моята кола, иначе сигурно и до другата зима ще изкара...даже е сега бях навън да търся друг, ама излязох за Варта, а освен някакви Еxide дето не съм ги чувал много и Бош за 400лв, друго не намерих...
какъв Бощ искаш, да ти взема с отстъпка. Аз съм с S5 74АH, 740А пусков, ма ти си за малко по-големия - със 780А - 78Ah
Satanism
10-01-2012, 16:13
за 2.4 дават 74ач също и над 680а пусков, ма проблема е, че съм в Дания вече .... ;)
Ще си намеря Вартичка тука все някъде....
На баща ми Форда имаше подобен проблем , сложихме клапан за горивото , че оригиналния беше заминал и докато подкачи ... мъка
На баща ми Форда имаше подобен проблем , сложихме клапан за горивото , че оригиналния беше заминал и докато подкачи ... мъка
Форда няма подкачваща помпа,ЖТД-то има,там е разликата,ЖТД-то още на контакт има достатъчно налягане :butt::butt::butt::butt:
Satanism
10-01-2012, 16:41
Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене.... :)
Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
NightRider
10-01-2012, 17:52
Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене.... :)
Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
Минети, само че с означение Фиат, Ланчиа, Алфа Ромео. 147 ми е с такъв
---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:51 ----------
Форда няма подкачваща помпа,ЖТД-то има,там е разликата,ЖТД-то още на контакт има достатъчно налягане :butt::butt::butt::butt:Аха, 3 бара. Ама трябва и другата помпа да врътне малко за 500-те
Минети, само че с означение Фиат, Ланчиа, Алфа Ромео. 147 ми е с такъв
---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:51 ----------
Аха, 3 бара. Ама трябва и другата помпа да врътне малко за 500-те
ЖТД Цецо,пали при 140 бара налягане в рейла :big_beer::big_beer::big_beer:
Jivko7777
10-01-2012, 18:26
Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене.... :)
Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
Ами ти какво мислиш че сега като вземеш чисто нов и ако я оставиш 1 седмица ще пали лесно, да бе :lol_sign: същата работа :smartass: да не говорим за 15 дена...
Satanism
10-01-2012, 18:52
Ами ти какво мислиш че сега като вземеш чисто нов и ако я оставиш 1 седмица ще пали лесно, да бе :lol_sign: същата работа :smartass: да не говорим за 15 дена...
Еми не батка, ама аз го заредих Събота срещу Неделя, сложих го неделя следобяда, колата запали 6+, после съм я карал 20км и я оставих....след това снощи я запалих пак приверчер, значи не са 2-3 дни ами 24ч, (че нещо ми се губят дните кой кой е напоследък) и колата пак запали с малко повече въртене...ебал съм го в акумулатора ако и 24ч. не може да издържи....
badmadafaka
10-01-2012, 18:52
Доколкото на мен ми е известно, Алфите излизат от завода с "някакви EXIDE дето не си ги чувал" ;)
Сигурно не всички обаче - най-вероятно има и с FIAAM или с Марели...
Satanism
10-01-2012, 18:54
Доколкото на мен ми е известно, Алфите излизат от завода с "някакви EXIDE дето не си ги чувал" ;)
Сигурно не всички обаче - най-вероятно има и с FIAAM или с Марели...
ооо,....интересно....Ексайда ми го предлагаха на 200тина БГ лева, 74ач 680А, ама се чудя, дали да не си потърся Варта Силвър и да взема 74/740 или 77ач 780А, като парите ще са подобни....
NightRider
10-01-2012, 18:56
ооо,....интересно....Ексайда ми го предлагаха на 200тина БГ лева, 74ач 680А, ама се чудя, дали да не си потърся Варта Силвър и да взема 74/740 или 77ач 780А, като парите ще са подобни....
Ако искаш вземи си Бош S6
badmadafaka
10-01-2012, 18:59
Каквато и да вземеш с точните характеристики, едва ли ще сбъркаш. Щом пък са и на една цена... Аз лично бих взел не-чалга-комерса.... ;)
Satanism
10-01-2012, 19:04
Каквато и да вземеш с точните характеристики, едва ли ще сбъркаш. Щом пък са и на една цена... Аз лично бих взел не-чалга-комерса.... ;)
Кво е чалга комерса? :)
А тоя Бош не ми трябва, след като ми предложиха подобен Бош на цена близо 400лв... ;)
badmadafaka
10-01-2012, 19:07
По-лесно ми е да ти кажа обратното: Не-чалга-комерса е такава, дето не си я чувал... ;)
Satanism
10-01-2012, 19:27
По-лесно ми е да ти кажа обратното: Не-чалга-комерса е такава, дето не си я чувал... ;)
Aха...бе то хубаво, ма там имаше и едни HighPower или някви такива, дето само дето не пишеше Budget на тях...та и тях не ги бях чувал, пък не ми се рискува изобщо....та идеята ми е, че тука, на 200км от Германия, Вартата със сигурност не е менте, така че в тоя случай какво препоръчваш?
NightRider
10-01-2012, 19:50
S5 74 - 192lw. с отстъпката ми.
S6 - към 300лв. От къде ги извади тия 400???
Satanism
10-01-2012, 19:52
S5 74 - 192lw. с отстъпката ми.
S6 - към 300лв. От къде ги извади тия 400???
ми 1300 датски крони ми искат за s5-ца, като това са си 350тина лв...
Exide са арни. Нямат мърдане дори да не палиш колата и по седмица зимата! Вграждат ги оригинално в алфите. И имат три години гаранция!
NightRider
10-01-2012, 20:23
ми 1300 датски крони ми искат за s5-ца, като това са си 350тина лв...
В Дания. Тук са по-евтини, знаеш го. Ама кат си в Дания ще сърбаш стандарта.
Jivko7777
10-01-2012, 20:59
Еми не батка, ама аз го заредих Събота срещу Неделя, сложих го неделя следобяда, колата запали 6+, после съм я карал 20км и я оставих....след това снощи я запалих пак приверчер, значи не са 2-3 дни ами 24ч, (че нещо ми се губят дните кой кой е напоследък) и колата пак запали с малко повече въртене...ебал съм го в акумулатора ако и 24ч. не може да издържи....
Мисълта ми е че в студа така или иначе по трудно палиш с малко повече въртене :) А заминал акумулатор е този който не запалиш :)
badmadafaka
10-01-2012, 21:04
От трите изброени (Варта, Бош и Ексайд) съм имал само единия, така, че не мога да изкажа мнение. Все пак си мисля, че който и от трите да инсталираш, ще си ОК :)
NightRider
10-01-2012, 21:11
От трите изброени (Варта, Бош и Ексайд) съм имал само единия, така, че не мога да изкажа мнение. Все пак си мисля, че който и от трите да инсталираш, ще си ОК :)
EXIDE се продава в Бг.
Две от колите ми са с Бош S5, а 147 - с Минети Марели произведен за Фиат, Алфа, Ланчия (фирмен и върти на пушка 147 1.6/120 - направо ми идва да го сложа на дизела)
Мисълта ми е че в студа така или иначе по трудно палиш с малко повече въртене :) А заминал акумулатор е този който не запалиш :)
Tва е голяма глупост дет го написа,Живко умно момче си,не се излагай така.:prescription::prescription::prescription::ba ngin::bangin::bangin:
---------- Post added at 08:09 ---------- Previous post was at 08:08 ----------
ми 1300 датски крони ми искат за s5-ца, като това са си 350тина лв...
Абе шматкоо,взимай некакъв акумулатор и карай бре,кво ти дреме ква марка е,нали има гаранция..............Аз на мойта съм откакто я взех с някакъв супер неисвестен,2 години досега,не се е замислил нито веднъж :shock::shock:
П.С.Аз съм фен на Бг акумулаторите,като умре моя,ще си взема Бг
Jivko7777
11-01-2012, 15:25
Tва е голяма глупост дет го написа,Живко умно момче си,не се излагай така.
Хич не се излагам щом е запалила не те е подвел ,при мен давам контакт един ден и лампите едвам светват, ей това е предаване, отиваме гледахме някоя от клетките се е прекъснала и връзката между + и - я няма... Ей това е предаване от веднъж...
Satanism
11-01-2012, 17:04
Все едно, днес си купих Exide Premium 77ah 760A стартов ток...265лв ми излезна...да са живи и здрави датчаните и майките им.... :)
Банера ще го пенсионирам утре...
NightRider
11-01-2012, 17:20
Все едно, днес си купих Exide Premium 77ah 760A стартов ток...265лв ми излезна...да са живи и здрави датчаните и майките им.... :)
Банера ще го пенсионирам утре...
Кажи първи впечатления
Все едно, днес си купих Exide Premium 77ah 760A стартов ток...265лв ми излезна...да са живи и здрави датчаните и майките им.... :)
Банера ще го пенсионирам утре...
Преди 3 месеца си взех Exide 74Ah 680 стартов ток за 185 лв, донесоха ми го до вратата. Засега е добре.
Колеги,незнам доколко важи за всички разновидности на жтд,но трудното палене след престой не е от акумулатор.Моята кола зимата не я карам много,а декември имам стотина километра и то на къси пасове по 2-3 километра.последно я карах преди коледа и от 23 до днес не я бях палил изобщо. Та след триседмичен престой си запали от половин оборот както обикновенно.Акумулатора е три годишен български и не съм го дозареждал,нафтата е обикновенна и е на резерва,навън показваше 3 градуса,маслото е пред смяна и е на мах-все фактори които би трябвало да влошат паленето. Стартера завъртя доста заспало ,но колата си запали и си заработи от раз съвсем нормално.Та според мен акумулатора не е виновен,щом кола 98 година производство си пали веднага след 20 дни престой.
Satanism
11-01-2012, 21:29
Преди 3 месеца си взех Exide 74Ah 680 стартов ток за 185 лв, донесоха ми го до вратата. Засега е добре.
Тоя същия ми го предлагаха за 210лв тука, ама реших да взема премиума, с оглед на това, че и без това не я карам много, та малко повер в излишък няма да е лошо...
А иначе при мен си е от акумулатор 100%....
не е зле компресия да се измери
Satanism
12-01-2012, 11:36
не е зле компресия да се измери
Компресията ми си е добре, предполагам, колата е след основен ремонт преди 30тина хиляди км....
NightRider
12-01-2012, 11:53
Компресията ми си е добре, предполагам, колата е след основен ремонт преди 30тина хиляди км....
Е сега нали си с нов - какво става, кажи впечатления
Satanism
12-01-2012, 11:56
Е сега нали си с нов - какво става, кажи впечатления
Още не съм го сложил, че навън духа 50км/ч вятър и вали....
edit:сложих го, колата си пали като часовник....
A.Arabadzhiev
14-01-2012, 01:15
аз съм с 1.9JTD 16v с 55 амера Акумулатор и като се има предвид какво е времето в страната сега всяка сутрин слагам акумулатора да се зарежда поне 30 мин преди да паля :D Веднъж запаля ли я след това няма проблем през целия ден, но остане ли за през ноща на следващия ден е Малко Вероятно. Не препоръчвам моите Стъпки на нито един КОлега... :D Пък дано се затопли та да Избутам и това лято с тоя акумулатор.
badmadafaka
14-01-2012, 09:23
аз съм с 1.9JTD 16v с 55 амера Акумулатор...
Обичаш да си на ръба, викаш... ;)
A.Arabadzhiev
18-01-2012, 23:00
Обичаш да си на ръба, викаш... ;)
:D Да и чат-пат падам по гръб :big_whoops:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.