PDA

View Full Version : Съвет за Alfetta 2.0 Детелина



Ts_Iliev
24-10-2006, 00:44
Притежавам Алфета 2.0 детелина- инжекция, производсто 86-87 г. (мисля)
Не и работи инцекцията и едната свещ се омаслява. Блока с електрониката Bosch е ремонтиран и може и там да имам проблем.
Има монтирано газово още в Италия и предолагам затова се прецака инжекциона (гърмеше).

Моля за съвет струва ли си да се ремонтира и колко би ми излязъл ремонта.. или да сложа карборатори... или.. да я дам за части или скрап..
Мерси

Venci
24-10-2006, 04:43
Здравей, колега! Първо да ти кажа, че не си пуснал темата в правилния раздел, така че и ще помоля някой администратор да я премести в "Класически модели". После ще те помоля да опишеш по точно какви проблеми ти прави колата. Какво си сменявал по нея и какво точно му е "ремонтирано" на ЕКУ-то. И да не си си помислил да махаш хубавата кола :!: Поздрави! :wow:

П.С. Още един сектант :spiteful:

джуджанка
24-10-2006, 10:18
Такава аз бих купил за скрап ! :oops: 8) 8) 8)

Iltcho
24-10-2006, 10:39
Притежавам Алфета 2.0 детелина- инжекция, производсто 86-87 г. (мисля)
Не и работи инцекцията и едната свещ се омаслява. Блока с електрониката Bosch е ремонтиран и може и там да имам проблем.
Има монтирано газово още в Италия и предолагам затова се прецака инжекциона (гърмеше).

Моля за съвет струва ли си да се ремонтира и колко би ми излязъл ремонта.. или да сложа карборатори... или.. да я дам за части или скрап..
Мерси

Снимки на колата? Мога да ти предложа 100 % помощ и съдействие за намиране на проблема. Аз имам алфета 2.0 мотроник златна детелина. Не е проблем да свалим мойто еку и да го качим да пробваме. Инжектор може да се ебава. Ако е с 4-те кръгли фара и си решил да продаваш колата, бих ти предложил бартер за фаровете - твоите кръгли бартер за моите квадрати + доплащане от моя страна и аз поемам монтажно/демонтажните процедури.

Ts_Iliev
24-10-2006, 11:20
Мерси за отзивите колеги...
Историята на автомобила е следната..

Първо да кажа че от ДВГ не разбирам.
Купена е от баща ми 93 г.- беше нещо фантастично тъмно сив металик, кръглите двойни фарове.. голямо ускорение.. Тогава докато не видеше никой не вярваше че на инжекция може да се сложи газ. (слагано е в италия.) Проблема беше, че като е на газ, за 2 години, 4-5 пъти става детонация и изхвърля кожуха на въздухният филтър. Там има и някъкъв датчик, мисля за дозиране на съотношението гориво/ въздух, мисля че и той страдаше от детонациите.
Въпреки това вървеше добре.. до 95 г.

Тогава токовете се изгубиха, горивната помпа в резервоара спря да тласка гориво...
Мисля че проблема беше в електронният блок (Боша). С помоща на един познат шунтирахме веригата на горивната помпа (не грубо) и сега като дам контакт, без стартер - чувам че помпата работи (и не спира... не знам дали трябва да е така..).
Автомобила пак проработи... и то добре..

После за 3-4 години беше в ръцете на старият му собственик, а после си го взех... само че не е в движение. Според него газта е прецакала инжекцията.
След консулт (не знам колко разбираше майстора, но със сигурност повече от мен). свалих от жулиета 2 карбуратора, монтирахме ги.. запалихме я... но едната свещ много се омаслява (може цилиндъра да е за шлайф). При пробите като я палих с карбораторите лапаше доста гориво (може би е нормални при положение че няма никаква центровка).

Пазя инжекциона, макар че не знам дали става за нещо.
Знам че има 2 марки карбуратори- кои са по добрите и дали да я реставрирам с карбуратори или мога да намеря инжекция и ел блок.

Това е. Мерси и моля за мнение.

Mury
24-10-2006, 12:27
Най-вероятно не е за смяна целия инжекцион а само дебитомера,кутията на филтъра и някой друг датчик.Ако ти се занимава колега можеш да я възстановиш и после да и се радваш :wink: :wink: :wink: Тук има достатъчно хора които могат да ти помогнат :idea: :wink:

Успех :wink:

Bobo
24-10-2006, 12:30
Всичко което ти трябва е дебитомер :wink:

Mury
24-10-2006, 12:31
Всичко което ти трябва е дебитомер :wink:


А таз кола с кой модел инжекцион на Бош е :?: :?: :?:

Bobo
24-10-2006, 12:34
Всичко което ти трябва е дебитомер :wink:


А таз кола с кой модел инжекцион на Бош е :?: :?: :?:

Би трябвало да е с L-Jetronic механична инжекция, на повечето е с ЕКУ-то в/у дебитомера но има и модели с отделно ЕКУ :wink:

Mury
24-10-2006, 12:38
Ахам хм къв е тоз Жетроник с ЕКУ аз за първи път чувам.Механичните инжекций не са ли разпределител на горивото и една клапа,всичко тва дето седи върху кутията на въздушния филтър :wink: :wink:

търтей
24-10-2006, 13:59
Ахам хм къв е тоз Жетроник с ЕКУ аз за първи път чувам.Механичните инжекций не са ли разпределител на горивото и една клапа,всичко тва дето седи върху кутията на въздушния филтър :wink: :wink:

не сички - по-газарските жетроници са с еку - дори на голфаруима има еку на к-жетроника

Iltcho
24-10-2006, 19:06
Мойта е с мотроник и си е с електрически инжектори, дебитомер, рейка с регулатор гориво и така нататък. По описа на колегата - моята е същата, само че е със златна детелинка отзад. Има такава същата при познат, който я разпродава на части. Мога да се свържа с него само да ми кажеш какво точно ти трябва. А да - в Асеновград е колата. Аз купих фарове от нея, решетка, стопове, лайсни и така нататък.

Къв колегата Ts_Iliev

Писал съм ти на icq-то. Погледни го и ще направим нещо по въпроса да съживим още една такава мания :D Стига да имаш мераци де... За карбураторите Venci е твоя човек. Всъщност той е човека за много неща по колата ти :wink:

75 2.0 turbo
24-10-2006, 21:34
баах как нападнахте човека :lol: а тея инжекции л-жетроник изобщо не са механични :wink: а и на тая баба тряя е мотроник :idea: 8)

Mury
24-10-2006, 23:10
баах как нападнахте човека :lol: а тея инжекции л-жетроник изобщо не са механични :wink: а и на тая баба тряя е мотроник :idea: 8)

И аз така си мислех шото незнам да има механична инжекция с дебитомер :shock: :shock: :shock: а и Венци днеска каза че е с Мотроник и то май ML 4.1.

Iltcho
25-10-2006, 10:41
Говорих си с колегата снощи на icq. Ми мога да ни честитя още един сектант и ОЩЕ ЕДНА АЛФЕТА В КЛУБА :Tease: :headbang: сътворихме и следния бартер - идното лято помощ и съвети срещу почивка на морето (че пича е от Добрич). Много е точен, и симптоматиката е точно на скапан дебитомер. Добре че си имам донор, който леко полеко изкупувам, та ще му отслужа с нещинко :twisted: газовото ще бъде премахнато, ще си бъде върнат инщекциона, ще бъде върнат към оригиналното си състояние и блока за управление. Доколкото разбрах от него, когато са сложили карбураторите нито са сложили регулатор, нито са сменили горивната помпа, а са си оставили мотронишката да си бута на 3 бара налягане, която пък от своя страна след интервенцията си бута непрекъснато. Ето от къде му идва и цапането на свещ. Тоесто богата смес мисля е една от причините. А доколкото знам карбураторите работят на по-ниско налягане? Ако не съм прав ме поправете колеги :roll:

Още нещо към колегата - пич, колата е на ризи, не е на блок. Така че цилиндър не се шлайфа :wink: Направо се скубят ризите, буталата и сегментите и се слагат нови :wink: Абе мойта беше по-голяма щета и разсипия от твоята, пък тръгна и върви. Нема се ПУАШИШ! 8)

Ts_Iliev
25-10-2006, 14:34
ЕЕ на Разчитам със съвети и каквито трябват части за съживяването и Колеги...
От горе казаното... търся да купя дебитомер....

В петък или събота ще я фотам отвсякъде и ще ги пусна

Поздрави

75 2.0 turbo
25-10-2006, 21:17
илчо как реши че заради помпата цапа ЕДИНИЯ ЦИЛИНДЪР :?: и ако е така според теб дали ще работят тея карбуратори изобщо на 4-5 бара щот ако няма регулатор налягането е такова :idea: е такива въпроси ме навяват на мисълта че нещо грешите :wink: все пак може и да си прав ама............ :?

Iltcho
26-10-2006, 11:03
илчо как реши че заради помпата цапа ЕДИНИЯ ЦИЛИНДЪР :?: и ако е така според теб дали ще работят тея карбуратори изобщо на 4-5 бара щот ако няма регулатор налягането е такова :idea: е такива въпроси ме навяват на мисълта че нещо грешите :wink: все пак може и да си прав ама............ :?

Павка, написах че са само предположения. Дай ти съвет сега къде да гледа момчето. Може да не съм прав, да греша още от самото начало, а ти да помогнеш? Сериозен съм.

п.п Колега, колата мерише ли на бензин от ауспуха или пуши синьо-сивкаво и ухае на масло?

Ts_Iliev
26-10-2006, 14:29
Забравих да кажа нещо много важно за правоното диагностициране на проблема...
Като сложихме карбураторите се оказа че помпата в резервоара не работи (въобще не знам какъв и е проблема) и ми предложиха следния вариант.
Сложих помпа от парното на ЗАЗ в едно шише, в което сложих горивото... Видимо горивото се подава на тласъци.
При този вариант двигателя си запали, но пък цапаше едната свещ. Горивото от шишето свърши доста бъзро..
:?: :?: :?:

Mury
26-10-2006, 17:04
Забравих да кажа нещо много важно за правоното диагностициране на проблема...
Като сложихме карбураторите се оказа че помпата в резервоара не работи (въобще не знам какъв и е проблема) и ми предложиха следния вариант.
Сложих помпа от парното на ЗАЗ в едно шише, в което сложих горивото... Видимо горивото се подава на тласъци.
При този вариант двигателя си запали, но пък цапаше едната свещ. Горивото от шишето свърши доста бъзро..
:?: :?: :?:

:shock: :shock: :shock: :shock:

джуджанка
26-10-2006, 18:37
Mury, какво те учудва ?
Не е най-доброто но за запалване и да кара полеко става.

Ts_Iliev
26-10-2006, 21:03
Това беше за проба бе хора... не съм си правил илщзия че така ще се кара... въпроса беше дали изобщо пали...
Споделям този опит за да се даде по точна диагноза на двигателя

75 2.0 turbo
26-10-2006, 21:25
Mury, какво те учудва ?
Не е най-доброто но за запалване и да кара полеко става.
мнооого полека тряя се кара :wink: тая помпа няма никав шанс да захрани двигател над 1000сс освен ако не я кара на празен ход таз алфа :twisted: аз съм слагал на 1.3 колт не стига :idea: колкото до зацапването на едната свещ мисля че проблема е сериозен :!:

джуджанка
26-10-2006, 21:58
Е така де. Полеко - аз имам наблюдения над 1.7 мотор Рено - не му стига над средни обороти с такава помпа.
Проблема не е изяснен - първо колата не е зле да бъде поне ОБСЛУЖЕНА....

Venci
26-10-2006, 22:22
Тоя цилиндър дето цапа свеща? Тая свещ каква е? Да не е на 101 години и предала богу дух. Кабела на свеща? А капачката? Палеца също. Колега, купи първо 4 хубави нови свещи, кабели, капачка и палец. Виж какво ще стане с тоя цилиндър дето цапа. После да се върне Мотроника и всичко да му работи със сигурност. И тогава да се види как ще работи колата. И чаааааак тогава, ако цапа (гащи и мерише :Tease: ) тогава му буташ тиквата и да видим какво ще намерим вътре при аутопсията. Само няма да се плашиш. Повярвай ми нещата не са чак толкова зле колкото изглеждат. :D

75 2.0 turbo
27-10-2006, 01:15
винаги има вариант да е по зле а венцо :lol: все пак това е алфа за бога всичко може да е преебано :D :D :D

Venci
27-10-2006, 05:09
Стииигааа :!: Нема плашиш човека. Прияелю, винаги има шанс Алфетата да се оправи. Или да се забатачи повече :hehehm: . То е най-вече какво сам си го направиш. Аз съм най-яркия пример за забатачване от само себе съм САМ самият :static: АЗ :static: . Моят съвет е да не се отказваш поне докато не ти се наложи да разрязваш изгнилите си прагове с флекс за да си изчукаш от ламарина нови :bash: . Аз съм готов да помагам на всеки с каквото мога само и само да няма други заблудени души по моя път :crazy: .

Ts_Iliev
12-11-2006, 20:08
Днес направих някоя снимка на алфетката.
Признавам си че не бях отварял гаража отдавна, но ме грабна мерака да я "изправя на крака"

Ето номера на Дебитомера: 8326 / 1 288 310 054

Както се вижда от снимките е доста прашасъла... ама това да е само проблема, (решетката отпред е счупена и прозорчетата на задните врати).

За неследилите темата напомням че са поставени карбуратори и вида на двигателя не е оригинален. (в багажника е дебитомера с други джади от нея и от една жулиетка)

Разчитам на вас да я подкараме

Ts_Iliev
12-11-2006, 20:26
Още снимки

Ts_Iliev
12-11-2006, 20:35
Е ... Мога ли да разчитам на вас, ще я подкараме ли..
Да заприлича на тая

Venci
14-11-2006, 03:07
Разчитай де. Ама има няколко условия:
Първо: Не трябва толкова лесно да ти се троши мерака. Как така не си влизал отдавна в гаража да я видиш?
Второ: Няма да се стискаш и да гледаш да минеш по тънката лайсна, че аз съвсем скоро за малко да се вкарам в приключение така.
Третото: Не мога да се сетя, ама виж горните две. И да ни слушаш щото :smackbum:

Ts_Iliev
14-11-2006, 20:40
Да бе Бат Венцо... разчитам на групата...
кажете какво да вземам и колко струва.

Venci
17-11-2006, 05:56
Ти нали няма да я караш с карбураторите? Ще се връща Мотроник-а. Както и да е. Почваш с 4 свещи. Капачка, палец, кабели. После трябва да се види какво точно е останало от инжекциона, кое е "приключило" и кое може да се ползва. Ама почни с тия горните неща. Не е зле да се проверят и луфтовете на клапаните.

джуджанка
17-11-2006, 09:49
Що не бе - с карбураторите ще е по-агресивна за каране 8)

75 2.0 turbo
17-11-2006, 20:29
Що не бе - с карбураторите ще е по-агресивна за каране 8)
и по агресивно ще арчи вероятно :lol: инак се едно въри :wink:

Ts_Iliev
18-11-2006, 18:01
Иска ми се да стане с инжекцията...

Ама Венци.. с карбораторите които са монтирани сега ли да пробвам с нови свещи... акумолатор....

Ts_Iliev
18-11-2006, 18:32
Номера на Дебитомера: 8326 / 1 288 310 054 говори ли ви нещо

Venci
20-11-2006, 05:37
Да, колега! Нищо не ти коства :lol: Смени сега свещите, кабелите, капачката и палеца. И виж как ще работи колата.

Ts_Iliev
02-12-2006, 09:40
Пичове.. вече имам дебитомера... помпата ми се оказа че работи....
Сега трябва да извадя карбораторите, да се монтират инжекторите, колекторите, дебитомера.... и малко гориво в резервоара (ее и акумолатор де :wink: )

Кажете има ли начин да се пробват инжекторите преди да се монтират...
Както знаете съм начинаещ и всичко което трябва да се има предвид по гореобисаното ще ми е от полза

Bobo
04-12-2006, 12:40
Кажете има ли начин да се пробват инжекторите преди да се монтират...
Както знаете съм начинаещ и всичко което трябва да се има предвид по гореобисаното ще ми е от полза

Да има караш ги да ги изчистят и ги проверяват :wink:

75 2.0 turbo
04-12-2006, 21:12
и ако не запалиш до ден два след почистването спокоино ги меташ у кофата :wink: теи съм чувал маисторите да казват 8)

Venci
04-12-2006, 21:29
Като ги вземеш ги накисни веднага в бурканче с бензин

Ts_Iliev
27-12-2006, 22:14
Здравейте колеги,
В петък моето возило влиза на доктор....
Моля за помощ , който може да ми прати снимки на двигателя (маркучи, кабели...)на алфета инжекция, или каквато и да било информация да го направи във форума или на tsvetan_iliev@abv.bg

Ts_Iliev
21-06-2007, 22:57
Както може би всички сте усещали (тези които не са са щастливци), хубавите работи стават бавно, доста се забави ремонта на алфетата. Чу се звука на мотора. Хубавата новина е че работи доста добре. Свалихме карбораторите и монтирахме инжекторите, рейката.... и всичко около инжекцията.
Трябва да сменям амортисьори, да се видят спирачките... и малко козметика (не разбирайте ръжда).

Какви амортисьори да си търся, или да зареждам старите?

Ts_Iliev
20-10-2007, 15:23
Здравейте колеги...
Както е ясно на тези които следят форума си отворих доста работа с възтановяването на алфетата ми. Добрата новина е че му се вижда края. Мотора си пали нормално, но му трябва една центровка, че не си поддържа сама нормални обороти на празен ход. Трябвя да се огладет спирачките... и да сменя водата с антифриз че.... става студено.

единият тампон на двигателя е кофти, и гърнето трябва да се закърпи.
Дано не излезе нещо в последствие.

Надявам се до края на месеца да я пастирам и ... към кат за номера

Venci
21-10-2007, 02:16
Това са само бели кахъри! Давай газ на колата! Тя за тва е направена!

Ts_Iliev
27-10-2007, 16:31
Днес изникна един кофти проблем,

Инжекторите не отварят.... не паля
какво напрежение им се подава, при мене сега е под 1 волт..
Моля за мнение

75 2.0 turbo
27-10-2007, 20:51
12 волта постоянно захранване а управлението е по маса от ЕКУ-то :idea:

atanas13
22-11-2007, 12:01
Аз имам Alfetta от 1996 2000 детелина !!!! 1984 четири фара
:? някой нещо ако го вълнува може да попита :!:

Venci
22-11-2007, 19:18
Аз имам Alfetta от 1996 2000 детелина !!!! 1984 четири фара
:? някой нещо ако го вълнува може да попита :!:

Ето човека по-горе има проблем със захранването на инжекторите и пита :). Ние се чешем по зелките и се чудим. :)

Ts_Iliev
22-11-2007, 21:43
Аз имам Alfetta от 1996 2000 детелина !!!! 1984 четири фара
:? някой нещо ако го вълнува може да попита :!:

От къде си колега...
Проблема съм го описал.
Абе искам да направя опит да пробвам дали пали и всичко е нормално с друго ЕКУ, съответно моето да го закача другаде. Лошото е че Алфетите са много малко, пък и дали стопанинът и би бил съгласен....

Ако има .....
благодаря предварително ... плюс яка почерпка де ;))

Ts_Iliev
12-12-2007, 22:56
Здравейте колеги...

В неделя изживях кофти момент.

Знаете за проблема ми- по някава причина на инжекторите нямам 12 волта. Има нормален "+", ама минуса са губи. Не е от ЕКУ-то явно - пробвах с друго- ама няма ефект. Като откача клемата на инжектора, закача мултицета и завъртя стартера, напрежението е под 1 волт.
От време на време (рядко) всичко си се оправа- пали си всичко ОК. Като я угася и истине ........ проблема остава.

Дали е от някой кофти кабел, някой датчик шашка ЕКУ-то... знам ли...

Майстора ми вдигна ръце и вика "Не мога да помогна". И аз си я дръпнах в гаража......

Хич не ми се иска да замразявам проекта за пролет..

П.С. Специални благодарности на "75 2.0 turbo".

Ts_Iliev
17-04-2008, 23:29
Здравейте колеги маниаци....

Захващам се отново с моя ремонт....

Моля всеки който може да помогне дами пише, проблема е описан в последните коментари...

За съжаление в Добрич, не остана майстор с когото да не съм говорил....
Повечето изобщо не искат да се наемат с ремонта.
Други ми викат.... че съм луд да си губя времето с алфетката, да я пращам за скрап...

Обаче аз НЕ...
лошото е че към момента няма към кого да се обърна..
Аман от майстори...

Сам не знам дали ще се оправя

Ще съм благодарен за всеки съвет..


Специални благодарности на "75 2.0 turbo" че още ме търпи ;)

Xman
18-04-2008, 19:02
Притежавам Алфета 2.0 детелина- инжекция, производсто 86-87 г. (мисля)
Не и работи инцекцията и едната свещ се омаслява. Блока с електрониката Bosch е ремонтиран и може и там да имам проблем.
Има монтирано газово още в Италия и предолагам затова се прецака инжекциона (гърмеше).

Моля за съвет струва ли си да се ремонтира и колко би ми излязъл ремонта.. или да сложа карборатори... или.. да я дам за части или скрап..
Мерси
Ти луд ли си да я даваш за скраб бре?

Ts_Iliev
18-04-2008, 20:03
Не съм казал че ще я давам.....
Прочети темата.... ще видиш че имам желание да стане,,,, трябва ми помощ

tokata_pz_flex
19-04-2008, 00:00
Колега , възхищавам се на ентусиазма ти ! Браво ! Един истински сектант , с една истинска Алфа Ромео ! Моя съвет е , ако трябва я закаран на Венци , само и само да се направи колата ! Тая кола си има собствено сърце и душа , трябва да се кара ;) Успех с проекта !

madboy
19-04-2008, 02:15
Цецо ,има толкова кадърни хорица в този раздел че не може да имаш НЕРЕШЕНИ проблеми ,ако мога и АЗ и всички колеги ще помагаме ,защото и Аз като теб ,след като придобих същият модел ,може би ще имам нужда от помощ ,НАЛИ ЗАТОВА СМЕ СЕКТА , ЗАДА СИ ПОМАГАМЕ !!!! :D :D :D

Xman
19-04-2008, 08:54
Както казва колегата от предния пост има много кадърни хора в този форум, който са готови да помогнат.
Темата я прочетох цялата.За това казах,че колата не е за скрап.

Ts_Iliev
26-04-2008, 20:39
Днес се позанимавах с моя проект....
Прегледал съм всички кабели около двигателя...., почистени са всички клеми с контактен спрей...

Това на снимката в червения кръг датчика за положението на разпределителия вал ли е. Четох из други форуми, че той подава момента на ЕКУ-то кога да подаде импулс на инжекторите... така ли е..
Като го хвана с ръка усещам лек луфт.. има гумено уплътнение което е на 24-5 години. Дали е фатално, при положение че доколкото видях двигателя излиза едно жило,което контактува с датчика...


Като хвана капачката на делкото се върти ... значи ли че нямам никаква центровка и искрата не се подава когато трябва...

А къде е датчика на коляновия вал...???

Ts_Iliev
26-04-2008, 20:40
Това на снимката както е??? винтил който се отваря при определено налягане ли... Доколкото видях маркуча идва директно от горивната помпа... Може ли де е прецакан и да не отваря...???

Знаете че разчитам на вас...

RUSEV-BGR
26-04-2008, 21:46
това първото е вариатор-а второто е регулатор на налиагането датчик на колиановиа вал ниамате.....

RUSEV-BGR
26-04-2008, 21:53
имаш лично

madboy
26-04-2008, 23:25
ЦЕЦО ,това първото е СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН )който задейства вариаторното устройство ,около него има гума но това че мърда малко в гнездото не е от голямо значение стига да работи .За второто колегата ти написа това е клапана за горивото . :D :D :D

PEPI-2ALFA
27-04-2008, 00:37
... СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН )който задейства вариаторното устройство ...
:oops: Не знаех ,че и преди 155-цата е имало вариатор :oops:
Всъщност от кога има променливо газоразпределение в Алфа :?:

madboy
27-04-2008, 11:12
Вариатор за промени във фазите на газораспределението се разработва в началото на 70те години за състезателни автомобили , в последствие и най вероятно в 1982г се вгражда в АЛФЕТТА сер 2 . :D :D :D

Venci
27-04-2008, 12:08
Цецо, дори и да са откачени кабелите от соленоида на вариатора колата ти трябва да пали и да върви. Капачката на делкото, само тя ли се върти или заедно с цялото делко? Ако се върти само тя, имай в предвид, че тя се закрепва с щипки, а не с винтове и винаги има малко мърдане, ако я разклатиш с повече сила.
Регулаторът на налягането на бензина има един шлаух за вакуум който е закачен на смукателния колектор. Къде точно е закачен? Провери също дали е напукан шлауха.
Като откачиш кабела от една от свещите и сложиш на него работеща свещ и я опреш на маса, има ли искра като въртиш на стартер?

Ts_Iliev
27-04-2008, 17:06
Аз все пак зачистих кабелите на соленоида добре ;))
На делкото не се върти само гетинаксовата капачка а цялото, като си е зацепено добре вътре, палеца е неподвижен. С моите скромни познания, значи че искрата не се подава в ГМТ, а в друг такт.... . Предполагам че има начин да да го застопоря... то нали това си е един вид центровка...
Иначе искра има.

Извадих маркуча който излиза от регулатора на налягането и влиза в колектора... подавам +12 волта директно на помпата... чува се.... ама и какпа гориво не излиза.... ????
Помпата я взех наскоро... работеше си... не вярвам да се е прецакала.....

Venci
28-04-2008, 13:10
Това че делкото се върти свободно не е хубаво! Трябва да се застопори и то в правилно положение, иначе никога няма да запалиш.
Този малък маркуч (шлаух) от регулатора до смукателния колектор е за вакуум. От него не тече бензин. Най-просто казано той трябва да е добре закрепен и да не позволява засмукване на външен въздух.

Ts_Iliev
02-05-2008, 22:58
Днес е един хубав ден за мен....

Възползвах се от помощта на колегата RUSEV-BGR и резултата е на лице.

Алфата вече пали... и не само това... а работи сравнително равномерно...
И не само това.... Смятам че доктора (RUSEV-BGR) и намери истинската болка, поради която бяха всичките проблеми. Човека просто си разбира от нещата. И най важното- работи с желание. Идва края на мъките ми от близо 2 години.

За сега излъгахме датчика с едно резисторче... (докато си набавя нов).

Утре (ако не вали) ще сменим всички маркучи, и трябва да мисля за трансмисията.

:D

Ts_Iliev
07-05-2008, 23:01
СОЛЕНОИДЪТ (ЕЛЕКТРОХИДРАВЛИЧНИЯТ КЛАПАН) трябва ли да получава постоянно захранване (да е включен), когато моторът е над 3000 оборота, или еднократно получава импулс, (включва и изключва) при рязко подадена газ с над 3000 оборота.

nasko13
03-08-2008, 15:56
Мерси за отзивите колеги...
Историята на автомобила е следната..

Първо да кажа че от ДВГ не разбирам.
Купена е от баща ми 93 г.- беше нещо фантастично тъмно сив металик, кръглите двойни фарове.. голямо ускорение.. Тогава докато не видеше никой не вярваше че на инжекция може да се сложи газ. (слагано е в италия.) Проблема беше, че като е на газ, за 2 години, 4-5 пъти става детонация и изхвърля кожуха на въздухният филтър. Там има и някъкъв датчик, мисля за дозиране на съотношението гориво/ въздух, мисля че и той страдаше от детонациите.
Въпреки това вървеше добре.. до 95 г.

Тогава токовете се изгубиха, горивната помпа в резервоара спря да тласка гориво...
Мисля че проблема беше в електронният блок (Боша). С помоща на един познат шунтирахме веригата на горивната помпа (не грубо) и сега като дам контакт, без стартер - чувам че помпата работи (и не спира... не знам дали трябва да е така..).
Автомобила пак проработи... и то добре..

После за 3-4 години беше в ръцете на старият му собственик, а после си го взех... само че не е в движение. Според него газта е прецакала инжекцията.
След консулт (не знам колко разбираше майстора, но със сигурност повече от мен). свалих от жулиета 2 карбуратора, монтирахме ги.. запалихме я... но едната свещ много се омаслява (може цилиндъра да е за шлайф). При пробите като я палих с карбораторите лапаше доста гориво (може би е нормални при положение че няма никаква центровка).

Пазя инжекциона, макар че не знам дали става за нещо.
Знам че има 2 марки карбуратори- кои са по добрите и дали да я реставрирам с карбуратори или мога да намеря инжекция и ел блок.

Това е. Мерси и моля за мнение.
И аз имам същата Алфетка

75TwinSpark
13-08-2008, 12:08
NASKO13
Направи една нова тема ,и покажи твоя автомобил