PDA

View Full Version : Баничарка (каква да бъде)????



warbah
17-12-2011, 10:28
Пускам тук темата заради мой приятел който трябва да си купи лекотоварна кола за дребния си бизнес.Въпроса е каква марка да бъде "баничарката" кои са се доказали като здрави катъри с най малко проблеми.

ПС. Знам че Алфа няма такова творение и слава БОГУ,но точно затова пускам темата в нашия форум защото тук мога да получа безпристрастни мнения.Ако я пусна в Рено или Ситроен или Фиат,то е ясно че всеки ще си хвали стоката.Благодаря ви предварително.

stelt
17-12-2011, 13:48
Дай повече подробности, нова или втора употреба, ориентир за цена също не е лошо да има.

nicola 59
17-12-2011, 14:15
Kолега тук избора е лесен ,понеже БМВ ,Мерцедес, Ауди,Порше,Лексус,Ролс Ройс,Бентли,и други що годе читави марки не прават баничарки остава да избираш между Фиат,Пежо,Рено,Ситроен,и Фолксваген. А от всички тези според мене внимание може да се обърне само на две ,а именно на Фиат и Фолксваген.
Ако аз трее да избирам ще взема една от тези двете марки. Фиат Добло или Фолксваген Кади зависимост от парите и нуждите ще се подбере и годината на производство.И двата модела се произвеждат от 90 година до днес. Доблото в по старите си години е Фиорино ,което като старото Кади е доста добра кола/

nblagoev
17-12-2011, 14:56
Съгласен съм с предишното мнение, като бих добавил и Ford Connect. :)

nicola 59
17-12-2011, 15:12
Съгласен съм с предишното мнение, като бих добавил и Ford Connect. :)

Е тва го бях пропуснал ,читава колица харчи малко и :beer: върви добре

RUNNING WILD
17-12-2011, 16:28
аз също съм съгласен с колегите за Фията и Кадито,пежо ситроен и рено са еднакви,отварят задният мост при товарене се разчеква като стара шантонерка краката на страни...,торсиони и тн...дизелите дърпат вървят хашдейто върви ма в града си харчи 10 и извъндрадско харчи повече от пасат 4 поколение 1.9 дизел,има проблем с ремъци и ролки на 3те марки,зимата след 2 месеца каране от долу на скоростите се натрупва от солта и кви ли не боклуци и не можеш да включиш скростите и отиваш на чистене 70 лева-Пежо партнер 2001 ва година 2.0 hdi ...после има едни палсмасови ролки дето почват да стържат и хвърчат алуминиеви стружки по мотора,смяната е 470 лева на тия ролки,фията и кадито поне кади съм карал са класи в тая категория за мене дене знам като цени и подръжка кое колко е.

миро
17-12-2011, 18:47
Партнер 1.9Д, здраво и евтино за поддръжка

Stefan Caromov
19-12-2011, 06:40
Партнер със сигурност ,откъм здравина ,икономичност .

Liminat
19-12-2011, 10:16
Пускам тук темата заради мой приятел който трябва да си купи лекотоварна кола за дребния си бизнес.Въпроса е каква марка да бъде "баничарката" кои са се доказали като здрави катъри с най малко проблеми.

Защо не се замисли и за някой пътнически микробус, ще е средно между семеен и бизнес автомобил, а страничните врати са си допълнително удобство, отделно - няма да поддържа 2 автомобила, сега са времена... Да си практичен, мамка му.

RPWWD
19-12-2011, 12:55
Форд Конект - проверено много здрав, а и един от най-големите. Кадито е твърде скъпо за работен кон, не си заслужава.

_power_
19-12-2011, 13:34
Партнер със сигурност ,откъм здравина ,икономичност .
100% съм съгласен!!!

RUNNING WILD
20-12-2011, 01:16
хора не че ми се спори но какво видяхте като здравина икономичност и сигурност в един партнер точно?дето много вървят и са 2000 кубика и 100 коня ами едно пежо 406 комби бензин 1800 кубика го бие на старт за на дълго е ясно партнера е висок на 155 почва да го бие вятъра и го лашка и предавките са други не е за скорост то е ясно,харчи повече от Пасат 3 и 4 дизелов 1.9 и градско о извънгардско избройл съм по горе недостатъците и с скорости и с ролките за малките бъгове с крушки огледалца не съм писал не са важни и на 450 кила партнера с тия 14 цола гуми кляка става като бременна хлебарка даже седлаките са като картонени и ако мога да избирам от рено ситроен и пежо на първо място слагам ситроена после нареждам рено канго и след това пежо партнер щото съм ги карал и 3 те и най върви реното канго с 1.5 дизела турбото самолет е върви повече от 2.0 хди.

WarsteineR
20-12-2011, 02:56
Аз карам подобно чудо - Берлинго 1.4 75 коня 07' фабричен метан :ghost2: . За разхода надали някой от претендентите ще даде под 10лв на 100 км. За здравината не знам, тва е на 230 хиляди, аз го карам от 10. Не се е чупило до сега, освен торсиона отзад(разкрачен леко), но не го усещам докато карам. Цените на частите, не знам точно как са. Зависи за какво точно ти трябва. Ако ще товариш стока, тва е бая просторно. Ако ще возиш хора.. аз лично, бих избрал друго. Успех!

Stefan Caromov
20-12-2011, 14:09
хора не че ми се спори но какво видяхте като здравина икономичност и сигурност в един партнер точно?дето много вървят и са 2000 кубика и 100 коня ами едно пежо 406 комби бензин 1800 кубика го бие на старт за на дълго е ясно партнера е висок на 155 почва да го бие вятъра и го лашка и предавките са други не е за скорост то е ясно,харчи повече от Пасат 3 и 4 дизелов 1.9 и градско о извънгардско избройл съм по горе недостатъците и с скорости и с ролките за малките бъгове с крушки огледалца не съм писал не са важни и на 450 кила партнера с тия 14 цола гуми кляка става като бременна хлебарка даже седлаките са като картонени и ако мога да избирам от рено ситроен и пежо на първо място слагам ситроена после нареждам рено канго и след това пежо партнер щото съм ги карал и 3 те и най върви реното канго с 1.5 дизела турбото самолет е върви повече от 2.0 хди.
Колега ,ти нещо не си разбрал същината на темата. Не става въпрос за "вървене" и Чкак лети като самолет",става въпрос за здравина и икономичност на БАНИЧАРКА. Нито за 406 пежо ,нито за пасат... Имал съм партнер и ,не можах да го счупя две години, а е каран от всеки, ползван за всичко

RUNNING WILD
20-12-2011, 21:16
колега разбрал съм щом съм писал и за икономичност че гори повече и за 450 кила и за дето се чистят скоростите зимата и не могат да се включват и за ролките и всичко,3 години карах партнер не само него и имам база за сравнение от опит не от чуто,даже огледалото му е на щипки струва 35 лева само стъклото и при разминаване ако го закачиш с удар пада от щипките и се чупи та мани,ми в града си гори от 9-10 нафта без да юркаш ако ми кажеш кое му е икономичното и то за агрегат 2000 година мотор?да не говоря че резервната гума да му смениш от долу от шината да я откачиш е приключение с отвиване и развиване,що годе има нормален фар свети добре,я ми кажи коя част е евтина на Партнера да си направи човека сметката,айде 10 на 100 градско е 25 лева ремъци и ролки да смени и като почне да разчеква задницата от товара там турсионите и тампоните ще му се върже много евтино тая баничарка.

Stefan Caromov
20-12-2011, 22:00
Не знам как ги изкара 9-10 на сто ,като моя харчеше 6 градско. Наистина не вървеше ,ама то и беше 70 коня мисля. Никакви проблеми със скорости и др подобни,за 2 години и толкова каране и товарене като на магаре ,не сме дали 1 лев за ремонти. Колега имаше ситроен ,аналогов , не му помня модела и 2 пъти отваря мотора

RUNNING WILD
21-12-2011, 01:46
колега не знаеш защото не четеш пиша 2.0 хди и 100 коня,колко да харчи според теб?освен да сипеме 6 литра нафта на празен резервоар и да тръгнеме да обикаляме 100 км по София да видиме ще ги мине ли ти как мислиш?и съвсем сериозно ти акзвам че зимата давахме 70 лева и го караха в София франс ауто да го чистят че не можеше да се включват скоростите беше като вдървен лоста не казвам че колата е лоша или еди какво си изброявам недостатъците просто това е пикап направен за куриерските фирми доста обем среден разход и не много тежък товар,замисъла на баничарките както ние ги наричаме е колата на куриерските фирми те дават началото,а момчето кво си земе си е негова работа.

Stefan Caromov
21-12-2011, 03:07
колега не знаеш защото не четеш пиша 2.0 хди и 100 коня,колко да харчи според теб?освен да сипеме 6 литра нафта на празен резервоар и да тръгнеме да обикаляме 100 км по София да видиме ще ги мине ли ти как мислиш?и съвсем сериозно ти акзвам че зимата давахме 70 лева и го караха в София франс ауто да го чистят че не можеше да се включват скоростите беше като вдървен лоста не казвам че колата е лоша или еди какво си изброявам недостатъците просто това е пикап направен за куриерските фирми доста обем среден разход и не много тежък товар,замисъла на баничарките както ние ги наричаме е колата на куриерските фирми те дават началото,а момчето кво си земе си е негова работа.Момчето не е казало какъв мотор иска.Второ ,моята си беше чист дизел и казвам колко харчи.Трето като казвам ,че един лев за ремонти не съм дал ,имам предвид буквално.Това ,че ти си попаднал на някаква чупеща се си е твой проблем и твое мнение. Човекът тук търси икономична баничарка.След като чистия дизел е по-икономичен ,не знам това хди що въобще го слагаш в сметките ,след като харчи така!?!?И на последно място ,мнението ти за модела е лично ,въз основа на патилата ти.Но в тоя ред на мисли ,аз треа да наневиждам алфите ,щото моято я купих за над 15 к и съм отварял около един милион пъти двигател плюс селеспиид и съм налял още 30 к ,сметки на лист хартия. Аз трябва ли да говоря що за кочини са алфите ?

Всъщност няма с теб за какво да спорим,изказвам мнение,пък пича да си взима ,ако иска и хеликоптер . Но пак по мое мнение и видяното ,не бих му пожелал берлинго .

nicola 59
21-12-2011, 03:14
Момчето не е казало какъв мотор иска.Второ ,моята си беше чист дизел и казвам колко харчи.Трето като казвам ,че един лев за ремонти не съм дал ,имам предвид буквално.Това ,че ти си попаднал на някаква чупеща се си е твой проблем и твое мнение. Човекът тук търси икономична баничарка.След като чистия дизел е по-икономичен ,не знам това хди що въобще го слагаш в сметките ,след като харчи така!?!?И на последно място ,мнението ти за модела е лично ,въз основа на патилата ти.Но в тоя ред на мисли ,аз треа да наневиждам алфите ,щото моято я купих за над 15 к и съм отварял около един милион пъти двигател плюс селеспиид и съм налял още 30 к ,сметки на лист хартия. Аз трябва ли да говоря що за кочини са алфите ?


Фиатите колега ти караш фиат не Алфа Ромео. След 90 година само емблемата е Алфа Ромео ма и тя е калпава ,че избелява за нула време.

Stefan Caromov
21-12-2011, 04:17
Фиатите колега ти караш фиат не Алфа Ромео. След 90 година само емблемата е Алфа Ромео ма и тя е калпава ,че избелява за нула време.

А бе колега що спамиш на хората в темата. Има ли емблема Алфа Ромео, пише ли алфа ромео на документите, Никъде не видях да пише по колата ми фиат .Или италианците специално за мен са направили някакъв фиат и са му сложили емблеми на алфа и са го кръстили с кодовото име алфа ромео пък и селеспиид ,заради някаква световна конспирация ,подвластна на илюминатите

П.П. Сори за офф-а ,ама не се сдържах,като се почнат с тия изказвания .

Liminat
21-12-2011, 07:31
Фиатите колега ти караш фиат не Алфа Ромео. След 90 година само емблемата е Алфа Ромео ма и тя е калпава ,че избелява за нула време.
Няма лошо, само да е от същия "плат" от който е "шит" фиата. Няма си грешка фиата, поне тоя след 92-ра година, на който и купето не гние. Фиат означава само едно-много и евтини километри.

RUNNING WILD
21-12-2011, 14:39
Момчето не е казало какъв мотор иска.Второ ,моята си беше чист дизел и казвам колко харчи.Трето като казвам ,че един лев за ремонти не съм дал ,имам предвид буквално.Това ,че ти си попаднал на някаква чупеща се си е твой проблем и твое мнение. Човекът тук търси икономична баничарка.След като чистия дизел е по-икономичен ,не знам това хди що въобще го слагаш в сметките ,след като харчи така!?!?И на последно място ,мнението ти за модела е лично ,въз основа на патилата ти.Но в тоя ред на мисли ,аз треа да наневиждам алфите ,щото моято я купих за над 15 к и съм отварял около един милион пъти двигател плюс селеспиид и съм налял още 30 к ,сметки на лист хартия. Аз трябва ли да говоря що за кочини са алфите ?

Всъщност няма с теб за какво да спорим,изказвам мнение,пък пича да си взима ,ако иска и хеликоптер . Но пак по мое мнение и видяното ,не бих му пожелал берлинго .

говоря за нова кола взета от Франс Ауто и се почна,не знаех че си такъв специалист по баничарките чуя ли нещо някой да търси ще те препоръчвам горещо,ми карай си Партнера като е здрав и икономичен що си зе Алфа.

Stefan Caromov
21-12-2011, 14:58
говоря за нова кола взета от Франс Ауто и се почна,не знаех че си такъв специалист по баничарките чуя ли нещо някой да търси ще те препоръчвам горещо,ми карай си Партнера като е здрав и икономичен що си зе Алфа.

Аз говоря за кола струваща 3000 лв ,не за нова.Не се имам за специалист ,но със сигурност съм имал повече коли от теб.Взех си алфа ,щото от 94 карам алфи и са ми на сърцето.

RUNNING WILD
21-12-2011, 15:00
и повече жени и повече баничарки и повече пари а повече въдици имал ли си от мен и макари а?..колега явно обичаш да се четеш.

nicola 59
21-12-2011, 15:05
Няма лошо, само да е от същия "плат" от който е "шит" фиата. Няма си грешка фиата, поне тоя след 92-ра година, на който и купето не гние. Фиат означава само едно-много и евтини километри.

Да бе колега нема лошо аз само подчертавам , че след 90 година Алфа Ромео от скъпо и луксозно возило приема концепцията на евтин и по масов Автомобил и не трее се очаква много от нея ,а още по малко пък да говорим за дълъг живот.
Идеята е колата да слуша от 5 до 7 години докато трае лизинга и после нова ,докато преди покупката на една кола е било инвестиция която не трябва да се прави скоро още един път.

RPWWD
22-12-2011, 03:39
Пичове, Берлингото и Партнера са една и съща кола, даже ги сглобяваха в един и същ завод в Испания. И понеже съм бил куриер бая години и съм ги карал почти всичките видове "баничарки", отново препоръчвам Форда.

Shider
22-12-2011, 10:01
И аз пред Партнер/Берлинго и Канго бих предпочел Добло или Кънект. Зависи как ще се експлоатират и товарят, но от досегашния ми досег френските се изявяват като по-крехки (което не е проблем, ако не се прекалява и се карат сравнително нормално).
Ако ще се претоварват системно даже може да се погледне и към дериватите на Еврована - Експерт/Джъмпи/Скудо - при малки разлики в цената, експлоатацията и размера, дава голямо предимство като товароносимост и обем.

@lex
25-12-2011, 11:26
Аз притежавам и ползвам в момента Берлинго 2,0 ХДИ и НЕ го препоръчвам на колегата. Заглеждам се по фиатите за евентуална замяна.
Весели Празници.

ne0
25-12-2011, 12:02
Ford - става, слаба трансмисия (съединител, карета, полуоски) но пък са тънки на пари, но моторите са смотани.

PSA - да се гледат големи мотори HDI или 1.6 16V HDI - нормална ход част за "френски чекии" - демек идеални са

Кангоо - става и е тънко на поддръжка, но е кирливо иначе... пак да се гонят големи мотори

Doblo - samo 1.9 JTD, но пък е най-добро от баничарките.... безгрешно, разход перфектен... ход част тънка

Фиорино от 1999 с 1.4 мотор - КАЛАШНИКОВ, може нищо да не му правиш... само да има акумулатор и бензин......


Споделям го от опита, който имаме с тези коли, а той не е малък.

Liminat
25-12-2011, 13:55
Ford - става...

Стават доста неща, само дето автора не се е появявал скоро.

ЗМЕЯ!
26-12-2011, 16:06
Както, вече няколко колеги отбелязаха модела Партнер/Берлинго на PSA е сполучлив, икономичен и евтин за поддръжка...за Доблото съм чувал само хубави думи, но нямам преки впечатления!

Личния ми опит е свързан с Партнер 1.9 D на който, лично аз съм му завъртял ~ 170 000 км. и продължавам да го юркам :)

Впечатления:

Разход: Градско: 6.5 л./100 км. Извънградско: 5-5.5 л./100 км.

Ходова част: евтина и здрава, за нашите пътища-ОТЛИЧНА!
Смяна лагери на торсиона: веднъж на 120 000 км.

Мотор: безотказен, върви с квот му сипеш...чисто желязо!!! :devil:

Недостатъци: скърцащи ролки на пистовия, а понякога и на ангренажния ремък, лесно зацапващ се механизъм на скоростния лост, налагащ 2-3 промивки зимно време.