PDA

View Full Version : Не зарежда?


Deathriderr
25-12-2011, 12:59
Свети ми датчика на таблото с иконка на акумолатор, сутринта запалих с мъки, беше доста замръзнала. Карах някаде около 10-15 км прибрах се и викам да замеря дали зарежда и не е така за жалост. Та това е проблема понеже не разбирам много много някой може ли да ми каже от какво е?
ПП За колата от подписа става дума

mordohy
25-12-2011, 13:37
Ами не ти бачка динамото, ползвай търсачката; иди на майстор :guillotine::tooth::tooth::tooth:
Предполагам, колега, че са ти се износили четките на реле-регулатора.
Най-простото е да го свалиш и провериш. Може да смениш само четките, но ако не си правил такива операции, по-добре си смени целия регулатор. Около 12-20 лева е.
Така и така си свалил динамото, редно е да го провериш цялото как е, преди да сменяваш каквото и да било.
Мери се при свален реле-регулатор.
Уреда е на съпротивление и то там, където има диод за обхвата
Между силовия изход и маса трябва да има над 1000 ома в едната посока и безкрай в другата.
На клема D+ горе-долу същото.
На пръстените на ротора 3-10 ома.

Deathriderr
25-12-2011, 15:28
Ами не ти бачка динамото, ползвай търсачката; иди на майстор :guillotine::tooth::tooth::tooth:


На майстор ще я водя утре пък да видим, ще пиша какво е станало, Мерси за бързия отговор :th_up:

hkoko
27-12-2011, 20:44
Внимавай с майстора дано не е като моя дето ходих :) Не на сегашната на старата Астра свалих динамото и го нося на "майстор" разговора като виц е:
Светна лампата - премерих го и не зарежда.
То май лагерите са му разбити?
Добре дошло им времето ще ги сменим в това няма проблем кажи защо не зарежда?
Диодната група е!
Сигурен ли си?
Чакай майййййй е интеграла?
Кое от двете е?
А Бе като ги сменим всичките работи всичко ще е ОК!
А БЕЕЕ я смятай в пари!
Туй 20 онуй 30 и труд и онуй всичко 80 лв.
А Бе я го събери и чао.
после в автоморгата Втора употреба на Бош за 50 лв. с него я продадох без проблеми.
Та ако майстора вземе да вика амииии се поразгледай в раздела купува/продава .Успех и дано не съм те отчаял.

Deathriderr
29-12-2011, 13:05
35 лева труд 125 лева части Хубав коледен подарък ми е направила алфата (Динамото са ремонтирали)

mordohy
29-12-2011, 17:40
Тия да не са му сменили и фасона на динамото!:rtfm:

Deathriderr
29-12-2011, 22:23
Тия да не са му сменили и фасона на динамото!:rtfm:

:fish: съм, не само фасона ми и са чува като турбина сега :shocked: :shocked: :shocked:
, сигурно включва входа и водките в някоя дискотека

badmadafaka
29-12-2011, 22:30
Един читав алтернатор на старо е под 100-тина лева... Казаха ли ти коя точно част струва 125 лева..?

Deathriderr
29-12-2011, 22:39
За жалост не, МАСТЕРА изчезна се едно го е ухапала змия :jumping: неможах да го видя дори и на оговорената среща :shocked:дано сега и да издържи, защотото алфонсо май фор евер. Симптомите бяха, преди не зареждаше както трябва (личеше си недостиг на ток от време на време), оня ден направо спря да работи динамото на цяло и датчиците почнаха да светят като коледна елха, тамън на 25-ти.

kolev
30-12-2011, 08:52
ми реле регулатора е 40-50лв, диодната плочка и тя толкова и 2 лагера. цената излиза, ама въпроса е дали всичко това са сменили и имало ли е нужда.

gogo79
30-12-2011, 18:11
А,да питам тука,ако може:
Колко волта трябва да прави динамото?!?!

Георги Живков
30-12-2011, 20:18
Около 14.2

mordohy
30-12-2011, 20:43
ми реле регулатора е 40-50лв, диодната плочка и тя толкова и 2 лагера. цената излиза, ама въпроса е дали всичко това са сменили и имало ли е нужда.
Плочката е 27 лв. Регулатора 12-18, а лагерите 5-6
В най-лошия вариант 50-60 лева.
Останалото са надценки, тоест отстъпки, ама не за клиента, а за "майстора"
Реално читаво динамо се намира за 30-50 лева.
При положение, че пълната му ревизия включва 5-6 лева лагери и два лева четки, избора е ясен.
Останалото е боза!