View Full Version : Как да разбера дали термостата е в ред?
Значи направих следната проверка:Паля колата и я оставям така 4-5 мин.През това време държа ръката на маркуча към радиатора.
Получава се следното:
1)-стрелката за температурата почти не помръдна-отиде на 40(демек с 1-2 мм)
2)Маркуча започна да се загрява
Следователно(поне според мен) е термостата,но искам да си дадете мнението и вие :wink:
Другото нещо,което искам да ви попитам е: Решил съм да сменя антифриза,защото незнам от кога не го е сменял предишният собственик.Та въпросът ми е къде точно се намира пробката и прави ли се обезвъздушаване след това.Може да препоръчате и антифриз.
Мисля 4е няма пробка а се изто4ва от долния марку4 но трябва да свалиш бронята ина4е не можеш да стигнеш до него.А ина4е за антифриза аз си сипах ERG италянски по 7.50лв. литъра за минус 76 градуса :lol: :lol:
Kostadin
06-12-2004, 10:13
най-точната проверка за това дали ти работи термостата е парното :wink:
ако ти работи добре термостата то би трябвало да духа топло по време на движение дори и да ти показва 60 градуса, а ако при 60-70 градуса по време на движение парното ти духа студено, значи определено термостата ти е за смяна, а относно другото ти питане пробка няма, а се издърпва маркуча долу на радиатора и така става смяната на антифриза, системата се обезвъздушава сама :wink:
успех!!!
Добре де ама за колко време ще стигне до тези 60-70 градуса-и това е доста определящо.Той като седи отворен големият кръг -до 70 градуса ще стигна след 20/30 мин а дотогава ще съм умрял от студ :cry:
Затова си мисля,че ми е здал багажа и не затваря тъпия термостат.
Ааа и друго: как така ще махам брони и ще вадя маркучи, че аз на джугана имам пробка за източване.То да не би да не е предвидено да се сменя антифриз.:-):-) Невярвам да е направено толкова хамалско.
Има пробки и то две :) . От двете страни на блока. Трябва ти ключ 17 и канал. Влизаш под колата и от двете страни на блока трябва да видиш главите на два болта (разположени са симетрично). Всъщност процедурата може да стане и без канал, но е по-трудно - вдигаш предницата, навираш се под колата и ......дерзаеш.
п.п. Една малка подробност - 17-ката трябва да е глух ключ с по-дълго рамо, защото иначе няма да можеш да стигнеш до пробките. Не съм пробвал, но мисля, че ключа за гумите (лула или кръстачка) ще свърши работа.
Днес смених термостата и антифриза(5 часа мъки :( -изкъртих си ръцете) и вече загрявам на 80 за две пресечки, а вътре е като в парник от жега :lol: .
ПС: "СИС" много ти благодаря за инфото за пробките.
А къде ти пуска перка на мен малко преди да стигне 4ерти4ката която е преди 120 градуса
Днес смених термостата и антифриза(5 часа мъки :( -изкъртих си ръцете) и вече загрявам на 80 за две пресечки, а вътре е като в парник от жега :lol: .
ПС: "СИС" много ти благодаря за инфото за пробките.
Видя ли сега как трябва да е :wink:
Определено ВидяХ :lol:
Mury_Alfata-за перката още не мога да ти кажа с точност,защото почти не съм я карал откакто смених термостата,но ще видя и ще ти кажа.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.