PDA

View Full Version : СЛАБО ПАРНО



ivoshaklev
01-11-2006, 20:56
Здравейте колеги !!! :shock:
Миналата събота смених антифриза. и от тогава няма топло . Не съм я карал друго зиме таз кола и нямам база за сравнение . От провинцията съм (Радомир) и пътувам всеки ден до София По принцип загряваше до 90 градуса за 4-5 км. а сега стрелката през цялото време ми е някъде около 70 градуса и парното е много слабо ,като вляза в Княжево и ме почнат сфетофарите и достигам 90градуса , но това не ми се струва нормално . Най-лошото е че идват далеч по големи студове и не знам какво да правя . Това нормално ли е или има някаква повреда в системата ? :?:

Hristian37
01-11-2006, 22:52
пипни маркучите който отиват към радиаторчето - много често гулта въздух там и не върти в радиаторчето водата

Nikiboy
02-11-2006, 09:25
термостата-НОВ

търтей
02-11-2006, 10:12
или имаш въздух в системата - писал съм из форума как се обезвъздушава
или термостата ти е за смяна

WhitePower
02-11-2006, 17:47
или кранчето не му отваря

Hristian37
02-11-2006, 19:01
или кранчето не му отваря

сигурен ли си че има кранче????????

Bobo
02-11-2006, 19:17
или кранчето не му отваря

сигурен ли си че има кранче????????

Не извънземните спират топлото :shock: Абе мислете малко като пишете брее :evil:

kris11
02-11-2006, 19:31
или кранчето не му отваря

сигурен ли си че има кранче????????

Не извънземните спират топлото :shock: Абе мислете малко като пишете брее :evil:

Не го упреквай колегата. На Голфа няма кранче .Антифириза постоянно циркулира, а се затварят и отварят клапи.Поради това обезвъдушаването на системата е много лесно.

poznai
02-11-2006, 19:37
термостата-НОВ
При мен беше от термостата точно.., парно имах но слабо. Смених го и зе да духа жечко :>
Усетих обаче че термостата ми е за смяна не щото парното ми беше слабо, а защото трудно вдигаше работна температура в студено време.
По спомени - 80 кинта струваше гадта. Но Румен докато го смени, разглоби половината кола :)

Alexanderbb
03-11-2006, 08:43
Мдааа и на мен термостата общо взето се е предал и през цялото време колата е в диапазона 60 - 70 градуса. Ама и аз чак сега се сетих че нещо подсъзнателно ме зачовърка преди две седмици когато сменях антифриза и за да изхитрувам по стар навик наливайки през връщащия маркуч на радиатора видях че от термостата потече тънка струйка пък трябваше да е затворен по това време.

WhitePower
03-11-2006, 10:30
само че като четах пише че колата е на 90 градуса и парното е пак слабо ако не се лъжа

търтей
03-11-2006, 10:48
само че като четах пише че колата е на 90 градуса и парното е пак слабо ако не се лъжа

лъжеш се ;)

Bobo
03-11-2006, 11:25
или кранчето не му отваря

сигурен ли си че има кранче????????

Не извънземните спират топлото :shock: Абе мислете малко като пишете брее :evil:

Не го упреквай колегата. На Голфа няма кранче .Антифириза постоянно циркулира, а се затварят и отварят клапи.Поради това обезвъдушаването на системата е много лесно.

Първо незнаех че тука си говориме за голфове :shock: Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи :idea:

търтей
03-11-2006, 11:29
Първо незнаех че тука си говориме за голфове :shock: Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи :idea:

ОФФ:

а па ти - оно голфо не се разваля вее :lol: :lol: :lol:
даже има термостат на входа на парното - и се сдухва лесно и струва 200 лв :shock:

Bobo
03-11-2006, 11:30
Първо незнаех че тука си говориме за голфове :shock: Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи :idea:

ОФФ:

а па ти - оно голфо не се разваля вее :lol: :lol: :lol:
даже има термостат на входа на парното - и се сдухва лесно и струва 200 лв :shock:

Мда тва е щот теудно се оправят с електроните системи и немогат да направат перката да включва само след определена температура :wink:

търтей
03-11-2006, 11:33
Първо незнаех че тука си говориме за голфове :shock: Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи :idea:

ОФФ:

а па ти - оно голфо не се разваля вее :lol: :lol: :lol:
даже има термостат на входа на парното - и се сдухва лесно и струва 200 лв :shock:

Мда тва е щот теудно се оправят с електроните системи и немогат да направат перката да включва само след определена температура :wink:

най-големио ташак е че кяато се прецака въпроснио термостат и като загрее колата и парното изчезва :shock: :lol:

Bobo
03-11-2006, 14:02
най-големио ташак е че кяато се прецака въпроснио термостат и като загрее колата и парното изчезва :shock: :lol:

А още по-големио ташак е че като отидеш така на майстор и ти вика ебати въздушната възглавница имаш у системата та чак неможе вода да стигне на топло у радяторо :lol:

А сега некой мод да изчисти темата и да отдели наще глупости у тема за ГОЛФО :oops:

kris11
03-11-2006, 18:44
Първо незнаех че тука си говориме за голфове :shock: Второ дори при голфа се късат жила и се чупят клапи :idea:

Бобо знам , че колегата има Голф 2 ка :) , затова го пиша.

ivoshaklev
04-11-2006, 18:07
Ще се избиете бре :lol: , едва 70 градуса държи , а като качвам на 1ва Владая стигам и до 90 и тогава си има топло .ама барзо истива . Колко вода(антифриз) събира системата :?: И как да се обезвъздуши ако не е термостат :?:

Hristian37
04-11-2006, 18:17
иииии ще ме изядете бе, аз попитах като човек, което незнам незнам, и след това почват хиядите глупостти - на голфа термостата на входа на парното струвал 200лв????? ако се опитвате да го изкарате по скъпа кола за подръжка няма да успеете- на мястото на този термостат се слага пвц тръба максимум за 5лв. Така отплеснах се -по темата при алфата на баща ми се получи същото(само че си загряваше) след смяната на антифриза - като пипнах двата мъркуча за парното и двата студени - та отвих на единя скобата пуснах го да цвръчне малко и се оправи. Обаче забелязвам друго нещо - на бавни обороти парното е слабо дадеш ли 1500об става топло. И като ще се дразниме извинявайте много дето плюете мръсния голф ама парното му е 100пъти по силно :wink:

poznai
04-11-2006, 23:32
И как да се обезвъздуши ако не е термостат :?:
Аз знам този начин, макар да не ми се е налагало:
Избираш си едно нанагорнище с тротоар :)
Муцуната на колата ти е нагоре и качваш дясната гума на тротоара. Демек казанчето на водата да ти е най-горна точка. В тва положение оставяш колата да работи на място и леко отвърташ капачката на водата за да може ако има въздух да излезе.
Ако са ме излъгали и не се прави така, съжалявам за некомпетентния отговор :P

do4ko
05-11-2006, 14:42
а сигурен ли си че това не е от радиаторчето по принцип колата трябва да почне да духа топло още при 50 градуса а по нагоре започва да духа горещо

ivoshaklev
05-11-2006, 19:57
То си духа топло ама не е достатачно , изведнаъж ми исчезна парното , когато смених антифриза сигурен съм че не е радиаторчето, ще опитам да го обезваздуша утре !!!

търтей
06-11-2006, 10:22
обезвъздушава се единствено така:

1. отвиваш капачката на преливното казанче
2. пълниш до макс
3. палиш двг - капачката НЕ се завива
4. чакаш да избълбука въздуха
5. доливаш до макс
6. чакаш пак да избълбука ако има
7. повтарят се 5. и 6. докато спре да изкарва въздух
8. гасиш и завиваш капачката


ПС има търсачка бе колеги ползвмайте я
щом бързо истива колата начи термоса е аут

monigt
07-11-2006, 20:03
е , смених си термостата днеска. е*ати и парното срещу 60 лв.
само доливах течност в казнчето и само се обезвъздуши като качих предницата леко на горе....
успех на всички.

ivoshaklev
07-11-2006, 23:10
Епа добре !!! А лесно ли се сменява гадта :?: Щото мисля сам да се занимая :!: :wink:

Hristian37
08-11-2006, 00:12
Епа добре !!! А лесно ли се сменява гадта :?: Щото мисля сам да се занимая :!: :wink:

да, освен ако ръцете не са ти в г*за :wink: :wink: :wink:

WhitePower
08-11-2006, 10:46
обезвъздушава се единствено така:

1. отвиваш капачката на преливното казанче
2. пълниш до макс
3. палиш двг - капачката НЕ се завива
4. чакаш да избълбука въздуха
5. доливаш до макс
6. чакаш пак да избълбука ако има
7. повтарят се 5. и 6. докато спре да изкарва въздух
8. гасиш и завиваш капачката


ПС има търсачка бе колеги ползвмайте я
щом бързо истива колата начи термоса е аут


до тука си прав и така си спуках радиатора щото не става при мене
докато не отвия датчика за температурата щото термостата затваря яко и въздуха не може да избяга от мотора

Mury
08-11-2006, 16:11
обезвъздушава се единствено така:

1. отвиваш капачката на преливното казанче
2. пълниш до макс
3. палиш двг - капачката НЕ се завива
4. чакаш да избълбука въздуха
5. доливаш до макс
6. чакаш пак да избълбука ако има
7. повтарят се 5. и 6. докато спре да изкарва въздух
8. гасиш и завиваш капачката


ПС има търсачка бе колеги ползвмайте я
щом бързо истива колата начи термоса е аут


до тука си прав и така си спуках радиатора щото не става при мене
докато не отвия датчика за температурата щото термостата затваря яко и въздуха не може да избяга от мотора

Ми тогава ще чакаш да се отвори термостата бре Орлинчо :idea: :idea: :idea: и готово.На 145/6 дори нема нужда да се прави таз манипулация колата абсолютна сама се обезвъздушава,караш си и готово :wink: :wink: :wink:

WhitePower
08-11-2006, 18:19
да ама не !!
термостата не се отваря щото застава ваздушната тапа на него и водата почва да ври но не се отваря щото няма какво да го нагрее
( вода) за да го отвори
вече 4 пъти сменям антифриза и ефекта е един и същ
ако не отворя топлонния датчик да избяга въздха водата завира и си ибева мамата

говоря само за моя мотор ( 2.0 16в) на другите незнам как е

търтей
08-11-2006, 18:23
да ама не !!

а да си пропуснал да отвориш капачката на преливното казанче?

Bobo
09-11-2006, 21:53
Такаа Орлин е прав колкото и да не ви се верва в 90% от случейте кочините нещът сами да се обезвъздушат :wink: За радост аз съм карал лади и москвичи и знам некой фатки :lol: Е мъро да ви каже как се обезвъздушава без да развивам нищо :wink:

yovi
10-11-2006, 07:05
Такаа Орлин е прав колкото и да не ви се верва в 90% от случейте кочините нещът сами да се обезвъздушат :wink: За радост аз съм карал лади и москвичи и знам некой фатки :lol: Е мъро да ви каже как се обезвъздушава без да развивам нищо :wink:
Айде светни. :idea: pls

Mury
10-11-2006, 12:34
Палиш колата и почваш да наливаш като същевременно даваш газ за да върти повече помпата.И така докато спре да изкарва мехурчета,като гледаш да не се изпразва казанчето защото ще глътне пак въздух :wink: :wink: поне тъй бат Бобо обезвъздуши една Брава :lol:

Alexanderbb
10-11-2006, 14:08
ех тази тези лади, истински университет за живота

PEPI-2ALFA
11-11-2006, 03:43
Е аз заради това обезвъздушаване в системата си имам вече само бистра пиринска вода. Сменил брат ми антифриза при некакъв маслар на другия ден отварям казанчето -празно.Наливам половин литър вода - с въздуха изкара 1 литър и пак и пак уж готово, на другия ден няма парно.В движение вдига100 гр.-топло няма. Айде пак същата процедура .Като вдигна 2000 об.се чува движение в тръбите та чак удари се чуват.Утре пак ще гледам докъде е водата. П.П. Я да каже, някой който е пробвал течна добавка за тачове в охл. с-ма върши ли работа ,защото мойта сълзи от2-3 места.Благодаря предварително.

TRENDi
11-11-2006, 08:04
Я да каже, някой който е пробвал течна добавка за тачове в охл. с-ма върши ли работа ,защото мойта сълзи от2-3 места.Благодаря предварително.
Сипах наскоро на "Лики Моли", че радиатора направо ми текна от казанчето до акумулатора. Сега само сълзи. Принципно на нея пише за малки дупки, като малки не е определено с размери.