PDA

View Full Version : Непретенциозна "кочинка" до 2000 лв


bager
25-01-2012, 12:05
Търся нещо за баща ми, че още се мъчи с едно Фордче от '87-ма година. Състоянието му вече е такова, че не си заслужава ремонтите и кърпенето. За минаване на технически преглед пък, не смея и да мисля че може да стане.
Проблема е, че колата ще се кара само градско и "офроуд" - до вилата и до лозето :). То "път" има и до двете места, ама тук думата "път" не е много на място.
Замислил съм се пак за някакво Ескортче, имайки предвид че това сегашното му издържа толкова години без особени проблеми. Гледам има ги за около 2000-2300 лв. 97-98ма година. Знам, че парите са малко, но все си мисля че би могло да се намери някоя обикновена и здрава колица.
За същите пари виждам и Рено Меган, Пежо 306, Фиат Палио и подобни...
Екстрите са силно непрепоръчителни - колкото по-малко, толкова по-добре. Здравото и просто окачване е с предимство, както и не особено "напомпаните" и здрави двигатели.
Знам, че доста от вас четат и по други авто форуми, и имат известно наблюдение над други марки, та бихте могли да ми помогнете с мнения.
Благодаря ви предварително.

Mind_Control
25-01-2012, 12:25
Търся нещо за баща ми, че още се мъчи с едно Фордче от '87-ма година. Състоянието му вече е такова, че не си заслужава ремонтите и кърпенето. За минаване на технически преглед пък, не смея и да мисля че може да стане.
Проблема е, че колата ще се кара само градско и "офроуд" - до вилата и до лозето :). То "път" има и до двете места, ама тук думата "път" не е много на място.
Замислил съм се пак за някакво Ескортче, имайки предвид че това сегашното му издържа толкова години без особени проблеми. Гледам има ги за около 2000-2300 лв. 97-98ма година. Знам, че парите са малко, но все си мисля че би могло да се намери някоя обикновена и здрава колица.
За същите пари виждам и Рено Меган, Пежо 306, Фиат Палио и подобни...
Екстрите са силно непрепоръчителни - колкото по-малко, толкова по-добре. Здравото и просто окачване е с предимство, както и не особено "напомпаните" и здрави двигатели.
Знам, че доста от вас четат и по други авто форуми, и имат известно наблюдение над други марки, та бихте могли да ми помогнете с мнения.
Благодаря ви предварително.

Защо не му вземеш една Витара 94-95-та с газова 1.6, 90 коня. Здрави са, проходими са и не харчат много. 3000 лв. ще ти се върже, малко повече от бюджета, но все пак ще имате и един джип в семейството.

-Bobby-
25-01-2012, 12:38
Пежо 306 не, щом ще ходи на "офроуд" по вила и лозе. Предницата му се разтропва за норматив, задния мост иска смяна на лагери на всеки 60 000 км (и като я вземеш без да знаеш кога са сменяни последно, ще се набуташ да ги правиш, за да не се "разкрачи" в даден момент).
Мегана е с по-здраво и читаво окачване. Отпред много бърза и лесна диагностика може да му се прави, отзад гледай само торсиона да не тропва грам и тампоните му да са здрави, вижда се и с просто око. Ако това е ок, ще изкара много. Моторетките също са доста добри, и бензините (E и F моторите - здрави кютуци, много лесно пригодими за АГУ), и дизелите (от старите 1.9dT, обикновен турбо дизел, много здраво животно, лошото е, че често са многостотин хилядници). Има обаче един бензинов, който %-но в целия свят е "производител на боза" - меша маслото с антифриза и има нещо генерално объркано там при главата и гарнитурите - К моторите, К4 и К7, еволюция на Енерджитата, от това бягай далеч. Типът на мотора можеш да го познаеш в серийния номер, първите 3 символа са.
При ФИАТ нямам чак такива наблюдения. Някой сигурно ще ти препоръча и нещо немско - лошото е, че те винаги държат по-високи цени и надали за този бюджет ще намериш нещо, освен Форд или Опел. Но ако мен питаш, от всичко изброено дотук, Реното е най-добрия вариант като цена/надеждност/поддръжка за това, което търсиш.

Kuku
25-01-2012, 12:42
Аз мога да препоръчам (както и друг път съм правил) Нисан Микра с 1.3 двигател :)
Също може да погледнеш и Ланчия У - то си е Пунто....

Susscrofa
25-01-2012, 13:10
Опел Astra към 1996-1998 г.
Най-горещо препоръчвам 1.7 TDI/ isuzu

mim
25-01-2012, 13:25
ситроен ZX доста сходно с П306, но още по-непретенциозно и евтино за поддръжка
1.4 бензин харчи толкова малко, че почти година се чудихме дали да ни подарят метана към него
и със сигурност ще намериш в твоя бюджет
екстри няма, най-много климатик
на комбитата задницата е подсилена и въпреки че е дребосък, събира доста, особено за вилата да натовари някоя стълба или касетка
и клириънса не е никак зле

Walker
25-01-2012, 13:28
Fiat Panda - 4x4 ?
Но трябва много да се внимава за ръжда там.

bager
25-01-2012, 14:22
...Витара 94-95-та с газова 1.6, 90 коня...
Читавите Витари са над 4000лв и затова не ги и гледам.
Пежо 306 не...

...Мегана
...
Това технически не е ли едно към едно със Ситроен ZX? И щом комбитата на ZX-а са усилени, не би ли трябвало и тия да са такива?
Мегана наистина ми е фаворит засега. Лошото е че не познавам майстори на Рено, за да проверя колата ако избера някоя.
... Нисан Микра с 1.3 двигател :)
Ланчия У - ....
Кики, тия са много малки, ама наистина са малки. Като търсих за жена ми кола се качих на една-две от тоя сорт - ами малки са си.
Опел Astra към 1996-1998 г. 1.7 TDI/ isuzu
Ще трябва да поразгледам по-обстойно Астрите. Досега не им обръщах особено внимание. За тия пари обаче сигурно някой гниляк ще е само..
ситроен ZX ...
Хехе, в далечната вече 2000 година си купих един ZX и си го имах до 2006-та. Точно 1.4 беше. проблеми наистина не съм имал сериозни, като изклюим един висящ лагер на полуоска и изцяло рециклиране на заден мост. Ама ако наистина комбитата са с усилени мостове(ще трябва да попрочета във форума на Ситроен) то тогава не е лощ вариант. Не се намират много на пазара, обаче. :)
Fiat Panda - 4x4 ?
...
Малка е, иначе е зверче, но е малка.

Благодарско за включванията :) !

-Bobby-
25-01-2012, 14:34
Това технически не е ли едно към едно със Ситроен ZX? И щом комбитата на ZX-а са усилени, не би ли трябвало и тия да са такива?
Мегана наистина ми е фаворит засега. Лошото е че не познавам майстори на Рено, за да проверя колата ако избера някоя.

Ще трябва да поразгледам по-обстойно Астрите. Досега не им обръщах особено внимание. За тия пари обаче сигурно някой гниляк ще е само..


Ами ти си имал ZX, ти ще ми кажеш дали са с мост като при Пежата. :)
Ама щом си го правил, явно отговора е еднозначен.
При комбитата може и да има усилване, ама питай цитронаджиите за всеки случай, за да си сигурен. Иначе 1.4 пълната инжекция е егати самолета. Нищо, че е с пластмасови колектори - то и без това на него, ако му се слага газ, е по-добре да е инжекцион.

Що се отнася до Рената - Станислав от огледи.ком ми е приятелче и е ренаджия и в червата. Хора за оглед да са ти проблема... само избрани екземпляри да имаш, има кой да ги отсее и да каже коя става. ;)

boris037
25-01-2012, 15:32
Колега bager, не че съм сектант, но по моему където е Ескорт там е и 33, и като габарити, и като гниене. Проблемът е май дали ще се намери читава 33'ка която да си заслужава да се вземе, но колкото ще е читава Алфата толкова и Форда.

mordohy
25-01-2012, 15:38
:brickwall: Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.
Това е каляската на жената!
Железен мотор, по окачването съм сменил само един шарнир за 5 години. Нямам забележки
Товариме я като Москвич 412
Добро парно, добри спирачки
Просто много скучна кола!
Нищо не и се троши да я ...:brickwall:

Доко
25-01-2012, 16:41
Не, че съм сектант но това ми се струва добра оферта: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323727130554122&f1=details

RoMeO_156_GTA
25-01-2012, 16:41
Кики, тия са много малки, ама наистина са малки. Като търсих за жена ми кола се качих на една-две от тоя сорт - ами малки са си.
Palio Weekend - Голяма Ланчия Y / Пунто . Базата е подсилено Пунто за страни от третия свят ( поне така го водеха по брошури ) , по-високо е и има багажник , никакви екстри почти . Двигателите са аналогични с Пунто / Браво . Препоръчвам 1.2 75 Fire , здрав и непретенциозен мотор ( пълно обслужване е ~120 лв ) , но харчи повече от другите мъници . При 1.7 ТД е същата работа с харченето ... Има и жтд-та , но те са скъпи . Нещо подобно http://www.cars.bg/u545554

http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=47191&highlight=palio
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64548&highlight=palio

Другия италиански вариант е някоя базова Дедра комби от последните .

alex052
25-01-2012, 18:26
баща ми е беше със същият проблем.В момента разтрива едно ситроен саксо и е много доволен/особенно от разхода на нафта=4л/100/

koolio
25-01-2012, 20:24
Търся нещо за баща ми, че още се мъчи с едно Фордче от '87-ма година. Състоянието му вече е такова, че не си заслужава ремонтите и кърпенето. За минаване на технически преглед пък, не смея и да мисля че може да стане.
Проблема е, че колата ще се кара само градско и "офроуд" - до вилата и до лозето :). То "път" има и до двете места, ама тук думата "път" не е много на място.
Замислил съм се пак за някакво Ескортче, имайки предвид че това сегашното му издържа толкова години без особени проблеми. Гледам има ги за около 2000-2300 лв. 97-98ма година. Знам, че парите са малко, но все си мисля че би могло да се намери някоя обикновена и здрава колица.
За същите пари виждам и Рено Меган, Пежо 306, Фиат Палио и подобни...
Екстрите са силно непрепоръчителни - колкото по-малко, толкова по-добре. Здравото и просто окачване е с предимство, както и не особено "напомпаните" и здрави двигатели.
Знам, че доста от вас четат и по други авто форуми, и имат известно наблюдение над други марки, та бихте могли да ми помогнете с мнения.
Благодаря ви предварително.

И за по-малко ще намериш Рено 19 от последните - много кораво добиче. Може и Пасат комби, пак от около 95-та. Друг Форд също е вариант, щом сте му свикнали.
А аз като сектант ще кажа - що не една 155-ца 1.9 Д? :evilsmiley: Или пък Дедра?

myato
25-01-2012, 20:28
Земи му един корейски хлопел - Деу Ланос.
Уникално дървена, но здрава каручка и устойчива на ръжда, пък и евтина.

koolio
25-01-2012, 20:31
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11320599588336797&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326697648421349&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326402593176109&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11320226923199375&f1=details

Bobi_33
25-01-2012, 21:44
Опел Astra към 1996-1998 г.
Най-горещо препоръчвам 1.7 TDI/ isuzu

Теб па ако те послуша някой, точно за тоя лайнян мотор, много лед ще си слага по главата. Иначе признавам, че всичко друго като мотор (само не 1.7 дизел)и окачване в Астра е здраво. Е , и ръждата ги гони, ма все пак си е Опел....

---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

Palio Weekend - Голяма Ланчия Y / Пунто . Базата е подсилено Пунто за страни от третия свят ( поне така го водеха по брошури ) , по-високо е и има багажник , никакви екстри почти.


Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.

Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.

RoMeO_156_GTA
25-01-2012, 22:06
Земи му един корейски хлопел - Деу Ланос.
Уникално дървена, но здрава каручка и устойчива на ръжда, пък и евтина.

Оо да , как не се сетих за това . Деу Ланос 1.4 или Нексия 1.5 8 клапана опелския мотор (не екотека) - адски евтини части , повечето пасват от Кадет и на моргата са без пари . Не гние толкова . Приятел имаше Нексия седан 78 кс и като знам как я караше и какъв малък разход имаше . Взе разпределителен вал и разни неща по окачването от Кадет .Голям багажник - един път мъкнахме доста големи радиатори с нея . Преди време 50% от такситата тук бяха такива Деута и бакшишите много им се радваха . Лошото е , че ги няма много по обяви .
http://www.mobile.bg/11317896539538730
http://www.cars.bg/u571940
http://www.cars.bg/u513171

Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.

Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.Не споря , така го описваха навсякъде из фиатския форум , а и окачването го гледах подобно на пръв поглед без да задълбавам , но все пак нали е наследник на Уното ( което също има Fire мотор ) :) Което наистина не е минус , а си е предимство . Преди време имаше една Сиена седан такси , незнайно от къде се появи , но и не видях повече такъв модел , и изглеждаше доста добре .

Пасата много голям идва , конкретната Ланчия много коне (нали се търси нещо маломощно явно заради ниския данък ) , а Алфата в графа непретенциозна и икономична , виж ТД е идеална :roll:

myato
25-01-2012, 22:33
Оо да , как не се сетих за това . Деу Ланос 1.4 или Нексия 1.5 8 клапана опелския мотор (не екотека) - адски евтини части , повечето пасват от Кадет и на моргата са без пари . Не гние толкова . Приятел имаше Нексия седан 78 кс и като знам как я караше и какъв малък разход имаше . Взе разпределителен вал и разни неща по окачването от Кадет .Голям багажник - един път мъкнахме доста големи радиатори с нея . Преди време 50% от такситата тук бяха такива Деута и бакшишите много им се радваха . Лошото е , че ги няма много по обяви .
http://www.mobile.bg/11317896539538730
http://www.cars.bg/u571940
http://www.cars.bg/u513171

Не споря , така го описваха навсякъде из фиатския форум , а и окачването го гледах подобно на пръв поглед без да задълбавам , но все пак нали е наследник на Уното ( което също има Fire мотор ) :) Което наистина не е минус , а си е предимство . Преди време имаше една Сиена седан такси , незнайно от къде се появи , но и не видях повече такъв модел , и изглеждаше доста добре .

Пасата много голям идва , конкретната Ланчия много коне (нали се търси нещо маломощно явно заради ниския данък ) , а Алфата в графа непретенциозна и икономична , виж ТД е идеална :roll:

Габровската и Търговишката изглеждат добре, поне на снимките.
Палиото наистина е добър избор.По едно време почти щях да си взема едно.

Mind_Control
26-01-2012, 10:09
Как 2000 лв за Нексия, вие добре ли сте :D

Susscrofa
26-01-2012, 13:04
Теб па ако те послуша някой, точно за тоя лайнян мотор, много лед ще си слага по главата. Иначе признавам, че всичко друго като мотор (само не 1.7 дизел)и окачване в Астра е здраво. Е , и ръждата ги гони, ма все пак си е Опел....

---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:34 ----------




Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.

Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.

Е ти страхотно предложение му правиш. Италианска кола след 12 си година прилича на подвижна кочина.
Опелския двигател е с уникално нисък разход и страхотно евтина поддръжка. Ръжда при тази Астра...мммм...., след 97 няма такъв проблем, поне за мен. А и на тези години вече ще се е разпаднала. Свери малко часовника, че той не винаги завършва на 33.3333, та така до безкрайност.:)))
Уважавам всяко едно предложение, аз дадох своето, това за теб явно е проблем, но Астрата е доказал се модел за разлика от "палавниците", които препоръчваш ти.:picnic:

Ето и една добра обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11324907503622095&f1=details

bager
26-01-2012, 15:09
Чета доста разумни предложения тук. Явно накрая всичко ще опре до най-читавия екземпляр.
Правя си списъче и ще гледам всичко.
-Рено 19
-Рено Меган
-Ситроен ZX
-Фиат Палио
-Опел Астра
-Форд Ескорт
- нещо друго ако изскочи
Ред нямат, просто така съм ги написал :) .
Само да спре да вали, че сега нито може да се види дадена кола, нито да се покара.
Благодаря отново за мненията. Темата естествено не е приключена и всеки коментар би могъл да ми е от полза.
Като има развитие ще пиша.
Поздрави!
И да добавя нещо, аз неслучайно използвах думата "кочинка" :) . Наистина трябва да е нещо просто и здраво. Нищо друго няма значение.

boris037
26-01-2012, 15:10
Може опелския двигател да е икономичен, може не всичко да завършва на 33.3333 но Опел Астра 1.6 2003г. извънградско гори повече отколкото моя спринт с двойните карбуратри.
И все си мисля, че това как ще изглежда един автомобил след 10'тата година зависи по-скоро от собственика, отколкото от това къде е произведен.

morfius
26-01-2012, 18:16
Е ти страхотно предложение му правиш. Италианска кола след 12 си година прилича на подвижна кочина.
Опелския двигател е с уникално нисък разход и страхотно евтина поддръжка. Ръжда при тази Астра...мммм...., след 97 няма такъв проблем, поне за мен. А и на тези години вече ще се е разпаднала. Свери малко часовника, че той не винаги завършва на 33.3333, та така до безкрайност.:)))
Уважавам всяко едно предложение, аз дадох своето, това за теб явно е проблем, но Астрата е доказал се модел за разлика от "палавниците", които препоръчваш ти.:picnic:

Ето и една добра обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11324907503622095&f1=details

Хайде не дрънкай глупости, че тая Астра на 12 години ще изглежда в пъти по-зле при същите други условия.
156 та от подписа ми вече направи 11, пък квичене от вътре не се чува.

Инак по темата ... какъвто тормоз съм виждал да отнасят Фиат Уно и Рено 19 нищо друго не е понасяло.
Та от изброените, Фиат Палио или Рено 19 от последните.
Меган имат и доста капризни изпълнения, ама са по-нови, та не са в бюджета, Астра ми е направила някакво добро впечатление чак след 2005, за Форд нямам идея.

И пак ще е на каквото случите... може да е отличен модел и да случите пръчка, може да не е толкова прехвален и да се окаже катър.

soldier81
26-01-2012, 18:17
:brickwall: Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.

Просто много скучна кола!
Нищо не и се троши да я ...:brickwall:


Подкрепям напълно!
Баща ми кара такова.
Неговото е 1,7 или и 1,8,не ги знам,с газова уредба.
Това му е третото по ред и казва че ако го счупи пак такова ще си купи,нещо като мен с Алфите:haha:

Бобби
26-01-2012, 20:47
Според мен Рено е грешка, Опела до някъде е добро решение......я му вземи една 155-ца да се види човека у кола:))...за тез пари има читави....:lupe:

Susscrofa
26-01-2012, 21:13
:brickwall: Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.
Това е каляската на жената!
Железен мотор, по окачването съм сменил само един шарнир за 5 години. Нямам забележки
Товариме я като Москвич 412
Добро парно, добри спирачки
Просто много скучна кола!
Нищо не и се троши да я ...:brickwall:

Не мисля, че са гнили.

Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

Хайде не дрънкай глупости, че тая Астра на 12 години ще изглежда в пъти по-зле при същите други условия.
156 та от подписа ми вече направи 11, пък квичене от вътре не се чува.

Инак по темата ... какъвто тормоз съм виждал да отнасят Фиат Уно и Рено 19 нищо друго не е понасяло.
Та от изброените, Фиат Палио или Рено 19 от последните.
Меган имат и доста капризни изпълнения, ама са по-нови, та не са в бюджета, Астра ми е направила някакво добро впечатление чак след 2005, за Форд нямам идея.

И пак ще е на каквото случите... може да е отличен модел и да случите пръчка, може да не е толкова прехвален и да се окаже катър.
Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.

Bobi_33
26-01-2012, 21:16
Не мисля, че са гнили.

Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------


Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.

Оставам с впечатлението, че ти си един от най-големите "Бай Ганьо-вци" в този форум. Освен, че разбираш най-много от всички тук от политика, жени, футбол и т.н., разбираш повече от другите и от автомобили. Сериозно те питам: мислиш ли, че си нужен точно в тази тема? Поне нея пропусни!

Susscrofa
26-01-2012, 21:26
Оставам с впечатлението, че ти си един от най-големите "Бай Ганьо-вци" в този форум. Освен, че разбираш най-много от всички тук от политика, жени, футбол и т.н., разбираш повече от другите и от автомобили. Сериозно те питам: мислиш ли, че си нужен точно в тази тема? Поне нея пропусни!

Виждайки опасността колегата да бъде подведен да си купи Фиат се почувствах длъжен да не пропусна темата.:picnic:

Няма как да не реагирам, когато виждам, че някой дава неправилен съвет.
Едва ли някой автомонтьор или автоджабазин би дал съвет някой да си купи фиат на над 10 години, освен ако не е някоя забравена бройка в шоурум.:toilet:

Колегата търси точно опелче, астричка, комби най-добре, а ако е 1.7 ТДИ ще е страхотно.

Не съм бай-ганьо, аз съм прасе.:lupe:

koolio
26-01-2012, 21:41
Фиат Марея е добър вариамт, но до 2000 лева ще е някоя гробница.
Аз залагам за Ренто - качествено и непретенциозно, а за разлика от хлопела вътре се чувстваш като в кола. Вярно, че се клати като гемия, но за пенсионер е идеално.

dimitar_vd62
26-01-2012, 22:01
И кво, жена ми от три години кара фиат брава, всеки ден, кое му е по лошото от опела, че не ръждясва ли.Едни долни носачи и съединител сме сменили.

old alfist
26-01-2012, 22:02
Според мен за тези пари нищо свестно няма да може да намери на пазара или ако се намери трябва да се дадат още половината от стойността на покупката за да се пригоди във вид удобен за каране.
Някое куцо немско возило произведено преди 2000г. би могло да свърши работа.

myato
26-01-2012, 22:46
С риск да се повторя,Палиото си е оферта.Лично аз го предпочитам пред Реното и като возия и като интериор,че стана въпрос за това.
Колкото до Опелите,може на някой и да му е чудно,но въпреки че е копирано от тях,както вече казах,избирам Деуто.Дори като изработка по-бива.
Миналата година купих един Ланос 1.4 за тъста и докато обслужвам моята го яздя.Вярно с Алфата няма сравнение,но иначе нямам забележки,а и обслужването му е ташак.Ако искаш да возиш багаж,определено събира доста.

raiders
26-01-2012, 23:39
Ами щом е за баща, моят кара Ауди 80 завещано от мен и нещо от сорта ще му свърши работа. Трябва му кола която да кара, а не да я прави, така, че италианските коли бих ги отхвърлил. Нещо немско гледай за ~2000лв. по-ново на години и няма да сбъркате.

koolio
27-01-2012, 02:50
Да бе, те немските хич не се правят.
ВЪпросът не е немско, френско или италианско, а опростено и с евтини части.

morfius
27-01-2012, 08:28
Не мисля, че са гнили.

Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.

---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------


Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.

Кеф цена няма 8)
В случая поради спецификата на пазара и клишетата (на които и ти даваш израз) читав Опел или Фолксваген ще струва повече от бюджета.

Satanism
27-01-2012, 08:40
Колега, тука един съсед продава Нисан Съни-седан, 1.4 с газ, колата е много здрава и е гледана добре, той й иска 1300лв, като човека си е от нисанския форум и си е маниак.Ако те устройва такова нещо, мога да те свържа

http://www.cars.bg/u465849
ето това е колата и би трябвало да е в София в момента

Susscrofa
27-01-2012, 08:48
Кеф цена няма 8)
В случая поради спецификата на пазара и клишетата (на които и ти даваш израз) читав Опел или Фолксваген ще струва повече от бюджета.

Хайде сега, ако обичаш, би ли ми казал къде в темата някой говори за кеф?
Ставаше дума за "непретенциозна кочинка", нещо което 156, дори и при цена 800 лева, не е!
Бъди принципен.:meeting:

---------- Post added at 06:44 ---------- Previous post was at 06:43 ----------

Да бе, те немските хич не се правят.
ВЪпросът не е немско, френско или италианско, а опростено и с евтини части.

Именно, няма нищо по-опростено и с евтини части от опел.
Когато говориш за "правене" се запознай поне с една две официални статистики, касаещи автомобилите втора ръка.

---------- Post added at 06:48 ---------- Previous post was at 06:44 ----------

С риск да се повторя,Палиото си е оферта.Лично аз го предпочитам пред Реното и като возия и като интериор,че стана въпрос за това.
Колкото до Опелите,може на някой и да му е чудно,но въпреки че е копирано от тях,както вече казах,избирам Деуто.Дори като изработка по-бива.
Миналата година купих един Ланос 1.4 за тъста и докато обслужвам моята го яздя.Вярно с Алфата няма сравнение,но иначе нямам забележки,а и обслужването му е ташак.Ако искаш да возиш багаж,определено събира доста.

"Деуто", както го наричаш ти, няма нищо общо с астрата, която предлагам аз.
Не приемам за сериозно твоето предложение. :mrgreen:
Тези део правят и фритюрници и четки за зъби.
Те между впрочем, правят ли вече коли?
Сигурно са били добри, ако още правят.:mrgreen:

koolio
27-01-2012, 10:36
Хайде сега, ако обичаш, би ли ми казал къде в темата някой говори за кеф?
Ставаше дума за "непретенциозна кочинка", нещо което 156, дори и при цена 800 лева, не е!
Бъди принципен.:meeting:

---------- Post added at 06:44 ---------- Previous post was at 06:43 ----------



Именно, няма нищо по-опростено и с евтини части от опел.
Когато говориш за "правене" се запознай поне с една две официални статистики, касаещи автомобилите втора ръка.

---------- Post added at 06:48 ---------- Previous post was at 06:44 ----------



"Деуто", както го наричаш ти, няма нищо общо с астрата, която предлагам аз.
Не приемам за сериозно твоето предложение. :mrgreen:
Тези део правят и фритюрници и четки за зъби.
Те между впрочем, правят ли вече коли?
Сигурно са били добри, ако още правят.:mrgreen:

От стъкмистики не се интересувам.

myato
27-01-2012, 10:44
"Деуто", както го наричаш ти, няма нищо общо с астрата, която предлагам аз.
Не приемам за сериозно твоето предложение. :mrgreen:
Тези део правят и фритюрници и четки за зъби.
Те между впрочем, правят ли вече коли?
Сигурно са били добри, ако още правят.:mrgreen:
Като гледам и ти нямаш представа за какво говоря,а между другото същия автомобил,но с друг външен дизайн се продава в момента като Шевролет Авео и се прави в заводите на ВАЗ.Иначе Деуто,за което говоря е правено от 1997 до 2001 в заводите на ЗАЗ.
А предложението ми е абсолютно сериозно.

gogo79
27-01-2012, 10:54
Срам,не срам,колега виж това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11327595308248031&f1=details
А и си е 4х4
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11300302541945186&f1=details
И това също не е лошо:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326662932417827&f1=details

kolev
27-01-2012, 10:55
Виждайки опасността колегата да бъде подведен да си купи Фиат се почувствах длъжен да не пропусна темата.:picnic:

Няма как да не реагирам, когато виждам, че някой дава неправилен съвет.
Едва ли някой автомонтьор или автоджабазин би дал съвет някой да си купи фиат на над 10 години, освен ако не е някоя забравена бройка в шоурум.:toilet:

Колегата търси точно опелче, астричка, комби най-добре, а ако е 1.7 ТДИ ще е страхотно.

Не съм бай-ганьо, аз съм прасе.:lupe:

абе тебе кой те излъга да си купиш стар фиат 156. кажи сега, малко ли ти бяха парите за алди и бмв или реши на тарикат да се правиш :D
иначе евалата ти правя. и от коли разбираш :lol:

-Bobby-
27-01-2012, 11:27
Чета доста разумни предложения тук. Явно накрая всичко ще опре до най-читавия екземпляр.
Правя си списъче и ще гледам всичко.
-Рено 19
-Рено Меган
-Ситроен ZX
-Фиат Палио
-Опел Астра
-Форд Ескорт
- нещо друго ако изскочи
Ред нямат, просто така съм ги написал :) .
Само да спре да вали, че сега нито може да се види дадена кола, нито да се покара.
Благодаря отново за мненията. Темата естествено не е приключена и всеки коментар би могъл да ми е от полза.
Като има развитие ще пиша.
Поздрави!
И да добавя нещо, аз неслучайно използвах думата "кочинка" :) . Наистина трябва да е нещо просто и здраво. Нищо друго няма значение.

За Рено 19, тъй като и у наша къща има едно, мога да потвърдя думите на колегите, споменали го - много здраво чудовище е това. Почти 6 години - сменени са му само остарелите и износени неща (които бяха със заводски маркери, не пипани никога - лагери главини, алтернатор и едното каре, което си е комплект с полуоската - колата дойде със съдран маншон и оттам карето се е съсипало; есента и бензиновата помпа предаде Богу дух след 250+ хил км). Иначе по окачване, по двигател - нищо. Чак ме изумява здравината на тая кочинка, сега разбирам защо са му казвали френския Голф - само дето откъм комфорт е светлинни години пред дойч каруцата.
Ако ще гледаш такава - предния капак над фаровете и задните вежди гледай внимателно за ръжда. Болно място им е, обаче ако се поддържа и не й дадеш да се развива, няма да изгние. Оглеждай я и за подозрителни токови проблеми - италианците и франсетата са царете на тези грижи... при Рено 19, най-честия проблем е вентилатора на парното, който почва да прекъсва защото му нагарят буксите. Радиаторът на парното също е проблем и почти не съществува не-лекувана 19-ка от този проблем... а лечението е - таблото долу. Адската противна заигравка и един цял ден за това. Проблемът е, че радиатора е най-ниската точка на охл. система и тъй като на запад "редовно" си сменят антифриза и "не наливат" чешмяна вода - всички наноси по системата го задръстват зверски. Отпушване с продухване не става, заради структурата на входната и изходната тръба. Сега посред зима лесно се диагностицира дали е ок - или духа мощна жега, или духа студено-хладко.
Да знаеш, че по принцип, макар Мегана да е на платформата на 19-ката (говоря за първите, от 97 до 2000 год), той си е малко по-кекав. Вече ти казах за К моторите им, "масовите" проблеми по светлини и т.н. често се срещат, идиотизма с парното пак е съществуващ проблем, клапата за рециркулация при моделите с климатик също. Но е по-добре защитена от корозия, окачването пак си е същото опростено здраво нещо, така че - ако това оглеждаш, имай предвид тези неща. Успех!

Susscrofa
27-01-2012, 11:51
абе тебе кой те излъга да си купиш стар фиат 156. кажи сега, малко ли ти бяха парите за алди и бмв или реши на тарикат да се правиш :D
иначе евалата ти правя. и от коли разбираш :lol:

Аз купих 156-цата, защото ме грабна, задуши ме, когато я видях.
Умирам си от смях с хора, които ми изтъкват предимства, като здравина, надежност и евтина поддръжка за АР. Достатъчно ми е да отворя капака на моята и да видя двигателя, та той прилича малко на играчка.
Точно това затвърждава у мен усещането, че съм луд по-тази марка.
Лесно е да бъдеш фен на Барселона, трудничко и налудничаво е да бъдеш фен на Аякс.
Лесно е да си даскал в Английската гимназия и е адски трудно да си даскал в 42 СОУ в Х. Димитър.
Ти обаче няма да ме разбереш, защото си праволинеен, сух и чуплив.
Аз от коли разбирам малко повечко от теб.
Няма как да препоръчам италианска кола, пред немска, когато говорим за "непретенциозна кочинка".
Черното не е бяло.

Perdaha
27-01-2012, 12:20
хахаха тука половината ще ме уморите бе - това със здравите немски коли е толкова старо клише колкото вечните мерцедеси-да има истина ама е било преди няколко хилядолетия :) те ако немските коли можеха да носят и на половината бой който ядат италианските.......то няма как да стане щото и вървежа и всичкото им е толкова хахаха
Моето предложение ако няма да се ходи по пресечени местности една Алфа 145 - 146 със 1.3-1.6 боксер мотор евтина подръжка и непретенциозен,много удобна със прилично возене,вътре комфорта е много добър даже и по пълен да е човека бе доста по добро от тея голф талига и т.н. с прехвалената им издържливост,окачването - аз работех с моята 145-ца,пътувах доста и за две години и към 80 000 км никви грижи нищо не съм сменял сега гледам-понеже вече сестра ми я кара че почнал да пуска малко единия амортисьор,според мен това е количката ако аз търся нещо от сорта,за 2000 лева може да се вземе 145-ца боксер в доста добро здраве!

Susscrofa
27-01-2012, 12:58
хахаха тука половината ще ме уморите бе - това със здравите немски коли е толкова старо клише колкото вечните мерцедеси-да има истина ама е било преди няколко хилядолетия :) те ако немските коли можеха да носят и на половината бой който ядат италианските.......то няма как да стане щото и вървежа и всичкото им е толкова хахаха
Моето предложение ако няма да се ходи по пресечени местности една Алфа 145 - 146 със 1.3-1.6 боксер мотор евтина подръжка и непретенциозен,много удобна със прилично возене,вътре комфорта е много добър даже и по пълен да е човека бе доста по добро от тея голф талига и т.н. с прехвалената им издържливост,окачването - аз работех с моята 145-ца,пътувах доста и за две години и към 80 000 км никви грижи нищо не съм сменял сега гледам-понеже вече сестра ми я кара че почнал да пуска малко единия амортисьор,според мен това е количката ако аз търся нещо от сорта,за 2000 лева може да се вземе 145-ца боксер в доста добро здраве!

Няма митове. Има статистики, има застрахователни анализи, и най-важното: Има пазар, който показва, кое се търси повече и при една и съща възраст има различна цена от своята алтернатива.

Kuku
27-01-2012, 13:32
Суси, статистиките можеш да ни ги спестиш, брат - там влизат и посещенията на сервиза, заради изгоряла крушка, спаднала гума, препълнен пепелник.... :hmm:
А читавите коли са скъпи НАВСЯКЪДЕ!!!

kolev
27-01-2012, 13:33
Няма митове. Има статистики, има застрахователни анализи, и най-важното: Има пазар, който показва, кое се търси повече и при една и съща възраст има различна цена от своята алтернатива.

ха-ха ша са счупя от смях
застрахователния анализ е че в момента някои застрахователни компании отказват да правят застраховки на едни немски марки :D
иначе всеизвестна е славата на голфовете и астрите с евтината поддръжка и здравина .... блажени са верующите ... :D :D :D
приказки под шипковия храст тука ни разправяш.

Susscrofa
27-01-2012, 13:43
ха-ха ша са счупя от смях
застрахователния анализ е че в момента някои застрахователни компании отказват да правят застраховки на едни немски марки :D
иначе всеизвестна е славата на голфовете и астрите с евтината поддръжка и здравина .... блажени са верующите ... :D :D :D
приказки под шипковия храст тука ни разправяш.


Нали ти казах, че си чуплив:)
Не ставаше дума за такъв тип застраховане, ама ти пак не си в час.:)
Славата на голфовете и астрите я показват закупените бройки от всеки конкретен модел през годините, както и обезценяването им във времето.
Аз съм притежавал и опел и АР. Ако търсех практичен и здрав автомобил никога не бих погледнал нищо произведено на ботуша.
Не е лошо да гледаш и какво карат бакшишите, защото за разлика от теб те не слизат от колите си.
Виждал съм една 156-ца такси, седеше на летището, на терминал две и возеше за 3.50 на километър. Не му се сърдя на шофера, сложил си е реалната стойност на амортизационните.:)

И да не забравя, всичко, което ми обясняваха преди да си взема първата алфа се оказа вярно:)

---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

Суси, статистиките можеш да ни ги спестиш, брат - там влизат и посещенията на сервиза, заради изгоряла крушка, спаднала гума, препълнен пепелник.... :hmm:
А читавите коли са скъпи НАВСЯКЪДЕ!!!

Има най-различни статистики.
Можеш дори да си поръчаш резултата:)

kolev
27-01-2012, 13:49
Не е лошо да гледаш и какво карат бакшишите, защото за разлика от теб те не слизат от колите си.

ааа, затова ли тук са вървежни бели и бежови мерцедеси от немско :D или ще ни кажеш да си купуваме дачии и шкоди щото бакшишите са мноо умни :D

ПП
абе аз знам що опелите не се чупят... щото докато това стане, ръждата отдавна ги е изяла :D

Susscrofa
27-01-2012, 14:08
ааа, затова ли тук са вървежни бели и бежови мерцедеси от немско :D или ще ни кажеш да си купуваме дачии и шкоди щото бакшишите са мноо умни :D

ПП
абе аз знам що опелите не се чупят... щото докато това стане, ръждата отдавна ги е изяла :D

Aз карах една омега 93 година, сега я кара роднина, еми не се е разпаднала.
А след 98 едва ли ще намериш опел с този проблем.
Намери ми дори една статистика за коли втора ръка с фиат вътре:), ако успееш се оттеглям от темата.
Всичко е само немско и японско, и от време на време по някой форд.
Стъкмистики, стъкмистики ама са си факт.
На бакшиш за кола и на проститутка за размер се доверявай.
:meeting:

Доко
27-01-2012, 14:42
На бакшиш за кола ...................... се доверявай.
:meeting:

Е тука не съм съгласен, човек трябва да е крайно прост, ма толко прост, та чак вдлъбнат... :mrgreen:

Satanism
27-01-2012, 14:49
Пичове, така се отплеснахте, че чак забравихте за какво сте тука....

kaio156
27-01-2012, 14:52
Няма митове. Има статистики, има застрахователни анализи, и най-важното: Има пазар, който показва, кое се търси повече и при една и съща възраст има различна цена от своята алтернатива.


2007-2009 статистиките в Гърция посочват като най-безпроблемни корейските автомобили..........

Susscrofa
27-01-2012, 15:00
2007-2009 статистиките в Гърция посочват като най-безпроблемни корейските автомобили..........

Говорим за други години.:)
Ти скочи при "новите".
В развитите страни втора ръка са колите на 2-3 год., а тук на над 7-10 години.

kolev
27-01-2012, 15:01
Намери ми дори една статистика за коли втора ръка с фиат вътре:), ако успееш се оттеглям от темата.

за да ти е по-гадно ти давам немска статистика на TUV
:D :D :D

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-car-make/fiat
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/fiat-bravo

morfius
27-01-2012, 15:13
Хайде сега, ако обичаш, би ли ми казал къде в темата някой говори за кеф?
Ставаше дума за "непретенциозна кочинка", нещо което 156, дори и при цена 800 лева, не е!
Бъди принципен.:meeting:

Научи се да четеш, не вреди.
Ти говориш с намесването на стойността на 156 та...
А за непретенциозните коли съм си казал мнението и там 156 не фигурира.
Но и хлопели и гоуфове не фигурират, просто защото мисленето масово е, че са невероятните коли и за това цената им е безумна.
Само защото пишман разбирачите робувате на клишета.

---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:08 ----------

Aз карах една омега 93 година, сега я кара роднина, еми не се е разпаднала.


Само дето Омега са проектирани за САЩ и са една друга бира.

Астра от 93 има ли ... или с Кадет ще сравняваме?

koolio
27-01-2012, 15:51
Аз купих 156-цата, защото ме грабна, задуши ме, когато я видях.
Умирам си от смях с хора, които ми изтъкват предимства, като здравина, надежност и евтина поддръжка за АР. Достатъчно ми е да отворя капака на моята и да видя двигателя, та той прилича малко на играчка.
Точно това затвърждава у мен усещането, че съм луд по-тази марка.
Лесно е да бъдеш фен на Барселона, трудничко и налудничаво е да бъдеш фен на Аякс.
Лесно е да си даскал в Английската гимназия и е адски трудно да си даскал в 42 СОУ в Х. Димитър.
Ти обаче няма да ме разбереш, защото си праволинеен, сух и чуплив.
Аз от коли разбирам малко повечко от теб.
Няма как да препоръчам италианска кола, пред немска, когато говорим за "непретенциозна кочинка".
Черното не е бяло.
Викаш, Е39 530 е по-непретенциозно от Пунто 1.1?

Susscrofa
27-01-2012, 15:56
за да ти е по-гадно ти давам немска статистика на TUV
:D :D :D

http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-car-make/fiat
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/fiat-bravo

Малиииии, ти наистина си бил адски зле, не вярвах на слухове, ама сега вече се убедих.
Това, което си дал са оценки, тук има всички модели.
Колев, моля те, излез:)

myato
27-01-2012, 15:57
И като стана въпрос кое, къде се прави?
Палиото се прави в Бразилия.

kolev
27-01-2012, 16:00
Малиииии, ти наистина си бил адски зле, не вярвах на слухове, ама сега вече се убедих.
Това, което си дал са оценки, тук има всички модели.
Колев, моля те, излез:)

с чиста съвест и в лицето те наричам путьо щото собственото си обещание не можеш да изпълниш :D

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

И като стана въпрос кое, къде се прави?
Палиото се прави в Бразилия.

и в турция , което не е лошо разбира се ;)

Susscrofa
27-01-2012, 16:06
Научи се да четеш, не вреди.
Ти говориш с намесването на стойността на 156 та...
А за непретенциозните коли съм си казал мнението и там 156 не фигурира.
Но и хлопели и гоуфове не фигурират, просто защото мисленето масово е, че са невероятните коли и за това цената им е безумна.
Само защото пишман разбирачите робувате на клишета.

---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:08 ----------



Само дето Омега са проектирани за САЩ и са една друга бира.

Астра от 93 има ли ... или с Кадет ще сравняваме?

Прав си, омегата беше правена за САЩ.
Кадетът като ламарина е пълен боклук.
Не робувам на клишета, но немците винаги са били е гърди напред, особено мюнхенци. Когато фактите говорят всички трябва да мълчим.
Пазарът определя, кое е по-доброто, не само в нашите сайтове за коли, немците са по-скъпи.:mrgreen:

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:04 ----------

с чиста съвест и в лицето те наричам путьо щото собственото си обещание не можеш да изпълниш :D

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 16:00 ----------



и в турция , което не е лошо разбира се ;)

Не се сърдя, когато малко дете ме обиди.
Малолетните не носят наказателна отговорност.
Това, което си постнал, само доказва твоята тотална некомпетентност.:tv:

myato
27-01-2012, 16:08
и в турция , което не е лошо разбира се ;)

Прав си, но е по-отскоро и са малко на по-други пари.

Susscrofa
27-01-2012, 16:10
Викаш, Е39 530 е по-непретенциозно от Пунто 1.1?

Не. но с двигателя на бавареца шансът да направя 1 000 000 километра е съвсем реален, а с това пунто е почти равен на печалба от тотото.
В някои геограФски ширини, пунтото не се разглежда като кола.:)

Kuku
27-01-2012, 16:14
Суси, мой приятел преди мнооооого години си купи чисто ново Пунто, от първия модел - още го карат във фирмата му, а колата е на близо 700'000км.
Веднъж служителите му го сринаха, защото остана без масло, иначе проблеми с него не са имали! Никога не ги е оставило на път, а е безобразно евтино за поддръжка - това е причината все още да го карат и поддържат.
Пак се изсили, ми беше мисълта....

nightroller
27-01-2012, 16:16
непретенциозна кола до 2000 лева - Ланча Капа 2.0 VIS - това е моето мнение.

badmadafaka
27-01-2012, 16:20
@Susscrofa: Не беше ли точно ТИ този, който по-миналата седмица обясняваше колко евтина била поддръжката на алфата ти и как за незнамсиколко години откакто я имаш не си сменял нищо, само някакви носачи там, на човек, който се чудеше дали да купи някаква ударена за 1000 лева..?

Сега ти е смешно как някой говори колко евтина била за поддръжка..?

Бил ли си "даскал в Английската гимназия" или само си минавал покрай нея с трамвая, та знаеш кое е лесно и кое трудно..?

kolev
27-01-2012, 16:23
тъй като човека най-вероятно много добре знае каква кола иска и ще се окаже че акъл е нямало нужда да му даваме, пък и свинята осра работата, да ви запозная с един лаф
БМВ- ръмжи като мечка, върви като буболечка :crazy:

Susscrofa
27-01-2012, 16:30
Суси, мой приятел преди мнооооого години си купи чисто ново Пунто, от първия модел - още го карат във фирмата му, а колата е на близо 700'000км.
Веднъж служителите му го сринаха, защото остана без масло, иначе проблеми с него не са имали! Никога не ги е оставило на път, а е безобразно евтино за поддръжка - това е причината все още да го карат и поддържат.
Пак се изсили, ми беше мисълта....

Не съм се изсилил. Аз и ТС 1.8 съм виждал на 400 000, но всяко правило си има своето изключение.
Кое ти звучи по-добре? 80 от 100 или 1 от 100, когато избираш втора употреба.

Kuku
27-01-2012, 16:32
Ама ти на по колко километра мислиш, че са Алфите по автокъщите у нас?

Susscrofa
27-01-2012, 16:37
@Susscrofa: Не беше ли точно ТИ този, който по-миналата седмица обясняваше колко евтина била поддръжката на алфата ти и как за незнамсиколко години откакто я имаш не си сменял нищо, само някакви носачи там, на човек, който се чудеше дали да купи някаква ударена за 1000 лева..?

Сега ти е смешно как някой говори колко евтина била за поддръжка..?

Бил ли си "даскал в Английската гимназия" или само си минавал покрай нея с трамвая, та знаеш кое е лесно и кое трудно..?

Да, аз бях и обясних, че съм сменил четири предни носача за 1000 лева веднага след като я купих. За останалото не ми се говори:)

В онази тема скъпи ми "Лош таковачо на майки", колегата питаше конкретно за 156, а тук става дума за "непретенциозна кочинка".
От таковане на майки се объркваш.:)

---------- Post added at 14:35 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

Ама ти на по колко километра мислиш, че са Алфите по автокъщите у нас?

Достатъчно е да погледнеш немското мобиле и да допуснеш, че там поне 60 % от алфите са на реалните си километри и сам ще си отговориш.
Моята поне я проверих.:)
Това не са тирове бре куку.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

тъй като човека най-вероятно много добре знае каква кола иска и ще се окаже че акъл е нямало нужда да му даваме, пък и свинята осра работата, да ви запозная с един лаф
БМВ- ръмжи като мечка, върви като буболечка :crazy:

Прочети тази новина и сведи глава. То друго не остава да направим.
http://fakti.bg/avto/29147-bmw-predstavi-dizela-s-tri-turbokompresora

Доко
27-01-2012, 16:38
Хохоххх... Става интересно с епитетите и превода. :crazy::roll2:

kolev
27-01-2012, 16:44
мани бегай :crazy:

kaio156
27-01-2012, 16:49
---------- Post added at 14:35 ---------- Previous post was at 14:33 ----------
Достатъчно е да погледнеш немското мобиле и да допуснеш, че там поне 60 % от алфите са на реалните си километри и сам ще си отговориш.
Моята поне я проверих.:)
Това не са тирове бре куку.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:35 ----------



Сусенка ако мислиш,че в Германия и където и да е не връщат километрите сън те е лъгал,топлата вода не сме я открили ние,ние просто я претопляме допълнително та се оливаме даже....километри се връщат в цял свят.

Kuku
27-01-2012, 16:53
Достатъчно е да погледнеш немското мобиле и да допуснеш, че там поне 60 % от алфите са на реалните си километри и сам ще си отговориш.
Моята поне я проверих.:)
Това не са тирове бре куку.Там Алфите са около два-три пъти по-скъпи от тукашните - едва ли е случайно :!:
И едва ли има повече от 10% Алфи на нашия пазар, които да нямат 300'000км.
Само за сверка, можеш да провериш средно-годишния пробег на автомобилите в Германия и Италия - около 30'000-40'000км. на година, за 8-10 години - смятай :)

Susscrofa
27-01-2012, 17:02
Сусенка ако мислиш,че в Германия и където и да е не връщат километрите сън те е лъгал,топлата вода не сме я открили ние,ние просто я претопляме допълнително та се оливаме даже....километри се връщат в цял свят.

Аз не случайно написах 60%.
Не е реално да се твърди, че всички алфи на над 7 години са на по 400 000 километра.
Това не е сериозно.

---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:55 ----------

Там Алфите са около два-три пъти по-скъпи от тукашните - едва ли е случайно :!:
И едва ли има повече от 10% Алфи на нашия пазар, които да нямат 300'000км.
Само за сверка, можеш да провериш средно-годишния пробег на автомобилите в Германия и Италия - около 30'000-40'000км. на година, за 8-10 години - смятай :)

Този пробег само за частни автомобили ли е?
Я пак:)
Живял съм в Брюксел около година, не съм видял някой да си кара толкова колата. Брат ми правеше 15-20 000 годишно. Сега смени колата си. Тя е на 5 години и е на точно 90 000 километра. Пускат я на пазара. 2.0 Д Баварка 3. Ако я видиш ти, сигурно ще се усъмниш в километрите, но не и аз:)

---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

мани бегай :crazy:

И залЕгай.:go:

kolev
27-01-2012, 17:12
ша чакам да пуснат с по 3 турбокомпресора и по 1 дебитомер на всеки цилиндър. тогава ще са супер надеждни и ще могат да минат по 10 милиона километра :D

Kuku
27-01-2012, 17:37
Разговора с теб е безпредметен! :)

Susscrofa
27-01-2012, 17:58
Разговора с теб е безпредметен! :)

А с теб е безмислен.

kaio156
27-01-2012, 18:39
Аз не случайно написах 60%.
Не е реално да се твърди, че всички алфи на над 7 години са на по 400 000 километра.
Това не е сериозно.


Масовите 156-ци у нас са 97-2001......дизелите в немското мобиле с цени около 1000 евро са по на 200-350 000 км,нали не си мислиш,че са с реални километри всички от тях и,че в България се вкарват по-запазени и по-скъпи коли......не казвам,че няма и коли с по-малко и по-реални километри......

Доко
27-01-2012, 18:56
Масовите 156-ци у нас са 97-2001......дизелите в немското мобиле с цени около 1000 евро са по на 200-350 000 км,нали не си мислиш,че са с реални километри всички от тях и,че в България се вкарват по-запазени и по-скъпи коли......не казвам,че няма и коли с по-малко и по-реални километри......

Аз мисля, че нарочно ги превъртат на 200-300000км, а реално са на не повече от 100-123000км. :mrgreen::scherzkeks:

Susscrofa
27-01-2012, 20:00
Масовите 156-ци у нас са 97-2001......дизелите в немското мобиле с цени около 1000 евро са по на 200-350 000 км,нали не си мислиш,че са с реални километри всички от тях и,че в България се вкарват по-запазени и по-скъпи коли......не казвам,че няма и коли с по-малко и по-реални километри......

Бензинови или дизелови?
Има доста белези по които могат да се оценят километрите.
Не вярвам бензиновите ts да им въртим тук 500 000 дните километри, това е абсурд, отчитайки техните технически "неуредици".

kaio156
27-01-2012, 20:15
Бензинови или дизелови?
Има доста белези по които могат да се оценят километрите.
Не вярвам бензиновите ts да им въртим тук 500 000 дните километри, това е абсурд, отчитайки техните технически "неуредици".

Дизелите бре,написал съм го....а свинс парковете са на по около 200 000,ама има и на по 300 000........тия за по 1000 евро и 120-150 000 км са пипани....повечето.

dimitar_vd62
27-01-2012, 20:18
Аз мисля, че нарочно ги превъртат на 200-300000км, а реално са на не повече от 100-123000км. :mrgreen::scherzkeks:

Аха, като търсех кола за щерката, се оказа че една баба 30-и набор е имала 4 коли по на 80-100к .С едната ходела до мола, с другата на църква и т.н.

koolio
27-01-2012, 22:22
Там Алфите са около два-три пъти по-скъпи от тукашните - едва ли е случайно :!:
И едва ли има повече от 10% Алфи на нашия пазар, които да нямат 300'000км.
Само за сверка, можеш да провериш средно-годишния пробег на автомобилите в Германия и Италия - около 30'000-40'000км. на година, за 8-10 години - смятай :)

Има и на малко километри бе, Кики, ама не са по 1000-2000 евро.
Иначе ако искаш, можеш да си купиш и за 2000 евро кола на 300 000 км - нищо и няма иначе и виждаш какво купуваш, ама не е като да е на 100-150 000.

old alfist
27-01-2012, 22:52
Багер, не се занимавай с глупости да си мислиш, че може да се намери кола за баща ти на тази цена - увеличете сумата.

kaio156
28-01-2012, 00:06
Аха, като търсех кола за щерката, се оказа че една баба 30-и набор е имала 4 коли по на 80-100к .С едната ходела до мола, с другата на църква и т.н.

Е кво се учудваш,те повечето коли в България са такива,друг въпрос е дали бабата за тия 80-100 000 км е сменила поне един път масло......нали ги знаеш бабите,склероза ги удря :):):)

Доко
28-01-2012, 00:15
......нали ги знаеш бабите,склероза ги удря :):):)

Зависи, кО е от онези баби...:mrgreen:

kaio156
28-01-2012, 00:17
Зависи, кО е от онези баби...:mrgreen:

Хахахахаха,е тия за кои думаш ти на пълна ръчка карат :)

Доко
28-01-2012, 00:18
Хахахахаха,е тия за кои думаш ти на пълна ръчка карат :)

Аз искам една кола ма да я карала бразилска баба... мухахаа...:go::mrgreen:

kaio156
28-01-2012, 00:22
Аз искам една кола ма да я карала бразилска баба... мухахаа...:go::mrgreen:

Па ако мое колата да е барабар с бабето да ги подкараш и двете,хахахахахахахахахаха

thecleaner
28-01-2012, 00:30
Аз пък предлагам хубава 164ка ТС, в пъти кола над изброените кофтори ;)

old alfist
28-01-2012, 15:19
Аз пък предлагам хубава 164ка ТС, в пъти кола над изброените кофтори ;)
А, ми да - ако има такава за осколо 3000лв. направо да я взима, а по кърищата да върви със стария дърмон.

Mind_Control
29-01-2012, 10:36
Само за сверка, можеш да провериш средно-годишния пробег на автомобилите в Германия и Италия - около 30'000-40'000км. на година, за 8-10 години - смятай :)

Това не е вярно! Аз като по-просто момче живяло в Германия известно време и наблюдавало навиците им ти го гарантирам. Обаче понеже няма да ми повярваш ти прилагам и статистика http://de.statista.com/statistik/daten/studie/2579/umfrage/durchschnittlich-pro-jahr-mit-kfz-gefahrene-kilometer/

По- малко от 18% карат колите си повече от 20 000 км на година! А 45% не надвишават 10 000 км годишно!

И това не е щото нямат пари за бензин, а защото имат перфектно уреден железопътен транспорт (градски и междуградски), който е дори по- скъп от това да пътуваш с кола, но е много по- бърз!

П.С. още един цитат "Allerdings lag die durchschnittliche jährliche Fahrleistung der Diesel-Pkw im Jahr 2008 immer noch bei fast 18 500 Kilometern, Benziner legten durchschnittlich knapp 11 500 Kilometer im Jahr zurück."

С две думи- дизел 18500 км на година, бензин 11 500 на година средно (за 2008-ма). http://www.destatis.de/jetspeed/portal/cms/Sites/destatis/Internet/DE/Content/Publikationen/STATmagazin/Umwelt/2010__01/2010__01Kraftstoffverbrauch,templateId=renderPrint .psml

Най обичам някой наизуст да говори и дори не помисля логично над нещата. Надявам се с тази статистика веднъж за винаги да се е развенчала заблудата, че германците стопяват колите от каране.

dimitar_vd62
29-01-2012, 21:16
Преди 20-на дена, като търсех кола за ъщерята попаднах на едно пунто 1.9 дизел,2001 или най много 2003 беше май, с нови зимни гуми, перфектно откъм купе, като му сложи акумулатор пална от четвърт дет се казва, пък беше студено, 3200 с регистрацията и всичко квото трябва.По-добре от евтина "кочинка"до2000, тя и тя толкоз ще му излезе докато я опрай.

Kuku
30-01-2012, 12:14
.... Те статистиките са О'к, ама не и за България!
Моя скромен допир до коли нов внос сочи точно обратното и то има логично обяснение - нашите търгаши НЕ купуват коли на 10'000км. годишно, защото струват три пъти повече пари.
У нас се внасят коли, които реално още на втората-третата година са достигнали пробега, който показват и в момента....
Сигурно не са карани изобщо 5-6 години? :)

Mind_Control
30-01-2012, 13:33
Те статистиките са О'к, ама не и за България!
Моя скромен допир до коли нов внос сочи точно обратното и то има логично обяснение - нашите търгаши НЕ купуват коли на 10'000км. годишно, защото струват три пъти повече пари.
У нас се внасят коли, които реално още на втората-третата година са достигнали пробега, който показват и в момента....
Сигурно не са карани изобщо 5-6 години? :)

Е това, вече е съвсем друг въпрос. :)

Susscrofa
30-01-2012, 14:11
Те статистиките са О'к, ама не и за България!
Моя скромен допир до коли нов внос сочи точно обратното и то има логично обяснение - нашите търгаши НЕ купуват коли на 10'000км. годишно, защото струват три пъти повече пари.
У нас се внасят коли, които реално още на втората-третата година са достигнали пробега, който показват и в момента....
Сигурно не са карани изобщо 5-6 години? :)

Обориха те за едно нещо и ти се врътна за друго да обясняваш.:)

Kuku
30-01-2012, 16:03
За какво са ме оборили?
В чужбина крата ЯКО, особено дизеловите си автомобили - там за това ги купуват, не за гъзария, като тук :idea:
Далеч съм от мисълта, че 100% всички карат така - има много автомобили на реални километри, но те не стигат до България.
Аз казах САМО и единствено, че километражите на новия внос у нас показват стойности равни на около 1/3 от реалните или казано по друг начин, продават ти 8-9 годишна кола на 130'000км., която реално е на 300'000-400'000км. :!:
Излишно е да давам примери с току-що внесени коли, че няма да мога да докажа очевидното.... но за сравнение, мога да ти покажа моята кола с 15'000км. годишно и да отидем с нея да видим една подобна, на подобни километри, от Горубляне - гарантирам ти изненади от всякакъв вид :!:

Liminat
30-01-2012, 20:04
... която реално е на 300'000-400'000км. :!:

Tова за 8 годишна кола не означава ли по около 700 евро месечно само за гориво? Според мен не всеки човек на запад може да ги задели, това не са малко пари и за тях.

Kuku
30-01-2012, 20:33
Те и нашите търгаши не купуват всяка кола... ;)

Отвори www.mobile.de (http://www.mobile.deмобиле.де) и сам ще се убедиш - гледайте колите, които се продават, а НЕ колите, които се карат от хората....
ЕТО (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=156505357) аз за 30 секундно търсене, какво намерих - такива шротове купуват нашите тъговци :)

nightroller
31-01-2012, 00:16
Те и нашите търгаши не купуват всяка кола... ;)

Отвори www.mobile.de (http://www.mobile.de%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5. %D0%B4%D0%B5) и сам ще се убедиш - гледайте колите, които се продават, а НЕ колите, които се карат от хората....
ЕТО (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=156505357) аз за 30 секундно търсене, какво намерих - такива шротове купуват нашите тъговци :)
на това Ауди аз бих му забил 15 000 километра и ще го продам за 60 000 лева в А2 ;)

Kuku
31-01-2012, 13:23
А тая кола на 230'000 изглежда по-добре от тукашните на по "90'000" - сам смятай :?

Mind_Control
31-01-2012, 13:30
А тая кола на 230'000 изглежда по-добре от тукашните на по "90'000" - сам смятай :?

Чакай, чакай, чакай. На мен ли ми се струва или говорехме за коли в рамките на 2000-3000 лв? Спокойно от Германия може да се вземе един 15 годишен голф на 134 348 км РЕАЛНИ за под 1000 Евро.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=156706998&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1993-01-01&maxPrice=1001&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=150000&tabNumber=1

Ако забелязваш, колата е с номера и се кара, а не е от автокъща.

Kuku
31-01-2012, 14:15
То за можене - може, но колко са такива коли на фона на масовките и колко от нашите търговци биха купили 15 годишен здрав 'Голф 3' на реални километри за 1000 Евро, вместо 8 годишен шрот, на 400'000км. за същите пари?!

На колата от обявата не виждам километрите :?

pinko
31-01-2012, 15:01
на това Ауди аз бих му забил 15 000 километра и ще го продам за 60 000 лева в А2 ;)

Само че преди това трябва да му купиш нова автоматична трансмисия (актуална цена в Порше Запад - 18 000 лева без монтажа)

Що не четете кво пише:

beschädigtes Fahrzeug
Multitronic-Getriebe DEFEKT.

Kuku
31-01-2012, 15:21
Е, то за това е на тия пари, а може и още да падне.... за сметка на това сам знаеш, колко изобретателни могат да бъдат нашите джабази и после някой съвестен купувач да бере ядове и да си мисли "баси, на тоя малък пробег да счупи кутия - голям съм карък" :)

renyx
31-01-2012, 16:33
Ето какви коли влизат в БГ http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=wuhd1rinyijk

nightroller
31-01-2012, 16:55
Само че преди това трябва да му купиш нова автоматична трансмисия (актуална цена в Порше Запад - 18 000 лева без монтажа)

Що не четете кво пише:

beschädigtes Fahrzeug
Multitronic-Getriebe DEFEKT.

Кой ще ти чете кво пише като го изтипосам в А2, бре :) чисто ново Ауди айдее народе, а тоя мултитроник ще го оправим точно колкото да запали - кво толкоз ;)
Даже и ти ще си го купиш и ще го оснимаш как си трее дори без да четеш :):)

koolio
31-01-2012, 17:15
Е, то за това е на тия пари, а може и още да падне.... за сметка на това сам знаеш, колко изобретателни могат да бъдат нашите джабази и после някой съвестен купувач да бере ядове и да си мисли "баси, на тоя малък пробег да счупи кутия - голям съм карък" :)

Ти ся не ги разбираш работите, само балъците си купуват коли с доказана история и на съответната цена.

Liminat
31-01-2012, 18:26
... Спокойно от Германия може да се вземе един 15 годишен голф на 134 348 км РЕАЛНИ за под 1000 Евро.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=156706998&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1993-01-01&maxPrice=1001&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=150000&tabNumber=1

Ако забелязваш, колата е с номера и се кара, а не е от автокъща.
Не знам що си мисля, че тоя голф е баталясал от каране. Може би защото двигателя има вид на 40-годишен ладов, а това на волана предполагам, че крие протритото отдолу. Много турци/сърби/руснаци ги карат докато клекнат и пак са на... 130000 км, от продавач, а не от автокъща.
Ходил съм там по обяви, оня на бач, оставил туркинята с насиненото око да я продава за 1000 евро, нищо, че половината кола е ръждясала и изпонамляна.

Mind_Control
31-01-2012, 21:35
Не знам що си мисля, че тоя голф е баталясал от каране. Може би защото двигателя има вид на 40-годишен ладов, а това на волана предполагам, че крие протритото отдолу. Много турци/сърби/руснаци ги карат докато клекнат и пак са на... 130000 км, от продавач, а не от автокъща.
Ходил съм там по обяви, оня на бач, оставил туркинята с насиненото око да я продава за 1000 евро, нищо, че половината кола е ръждясала и изпонамляна.

Вярвайте в каквото искате. Дадох ви официалната немска статистика по въпроса.

Liminat
01-02-2012, 06:56
Вярвайте в каквото искате. Дадох ви официалната немска статистика по въпроса. Нищо против официалната статистика, просто тоя голф има много малко общо с колите на 134000 км. Все пак там пазари половин Европа и по-доброто се изкупува от хора с по-добри финансови възможности.

koolio
01-02-2012, 11:09
Нищо против официалната статистика, просто тоя голф има много малко общо с колите на 134000 км. Все пак там пазари половин Европа и по-доброто се изкупува от хора с по-добри финансови възможности.

Хората с добри финансови възможности не си купуват коли на по 15-20 години. Такива коли се купуват от хора със скромни финансови възможности. Едни от тези хора подбират внимателно какво купуват, други се хвърлят на първия възможен кенеф и пълнят джобовете на джамбазите.

badmadafaka
01-02-2012, 11:24
Ако си купуваш нова кола на лизинг, даваш едни 15-20% от стойноста и като първоначална вноска, а останалите ги плащаш всеки месец по малко... Демек за кола която струва 60-70К, трябва да "извадиш" 15-тина наведнъж...
Ако си купиш една такава кола, дето на старо струва 20К, дадеш още 3-4 (а може и повече) за обслужване и някоя належаща смяна, наведнъж си "извадил" почти 25 а и не е ясно дали всеки месец пак няма да се налага практически да харчиш по нея - все пак в първи случай караш чисто нова кола в гаранция... :blah:

Liminat
01-02-2012, 12:33
Хората с добри финансови възможности не си купуват коли на по 15-20 години. Такива коли се купуват от хора със скромни финансови възможности. Едни от тези хора подбират внимателно какво купуват, други се хвърлят на първия възможен кенеф и пълнят джобовете на джамбазите.
Говорим за 8-годишните баталясници, тия на 15-20 години нито джамбазите ги внасят, нито пък би се намерил кой да ги купи. Та думата ми беше, че тия по-свестните и поддържани са по джоба на по-заможни от средния български купувач купувачи и не достигат до тук.

Kuku
01-02-2012, 12:35
Те и здравите, правите, реалните машини, са достъпни за малцина от средностатистическите български купувачи на 10 годишни автомобили!
Koolio е жив пример за това :)

koolio
01-02-2012, 13:12
Те и здравите, правите, реалните машини, са достъпни за малцина от средностатистическите български купувачи на 10 годишни автомобили!
Koolio е жив пример за това :)

За кое по-точно?

---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:08 ----------

Ако си купуваш нова кола на лизинг, даваш едни 15-20% от стойноста и като първоначална вноска, а останалите ги плащаш всеки месец по малко... Демек за кола която струва 60-70К, трябва да "извадиш" 15-тина наведнъж...
Ако си купиш една такава кола, дето на старо струва 20К, дадеш още 3-4 (а може и повече) за обслужване и някоя належаща смяна, наведнъж си "извадил" почти 25 а и не е ясно дали всеки месец пак няма да се налага практически да харчиш по нея - все пак в първи случай караш чисто нова кола в гаранция... :blah:

Ако си купиш кола на лизинг за лично ползване, се заробваш няколко години да плащаш вноски да обслужваш само в официални сервизи, т.е. харчиш пари, които нямаш, в повечето случаи с огромен компромис с качествата на колата. Отделно на ръка още щом седнеш на седалката, вече си назад с 10 до 20% от стойността, която ще платиш, защото колата вече не е нова. Като си купиш кола на старо най-лошото, което може да стане, е да стои пред блока ако не можеш да я обслужиш.

Kuku
01-02-2012, 13:19
За "Alfa Romeo 166 2.4 JTD" 140 к.с. 2002г. :)
Едва ли средностатистическия купувач на 10 годишна кола в България би направил твоя избор за здрава и права машина, на съответната за подобна кола цена!

dimitar_vd62
01-02-2012, 22:01
Малко отклонение да направя и да попитам, какви са тези 156 1.8 т.с. по 116 к.с.Не че ще купувам, просто ми стана чудно.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326651574608421&f1=details

Bobi_33
01-02-2012, 22:31
Малко отклонение да направя и да попитам, какви са тези 156 1.8 т.с. по 116 к.с.Не че ще купувам, просто ми стана чудно.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11326651574608421&f1=details


Просто някой джамбазин или не знае как да си попълни обявата, или пък не знае какво продава. Може пък и да е някакъв майтап, или пък грешка.

mim
02-02-2012, 10:47
поредният, който са му запълнили дупката в автовоза и не знае кво е туй алфа

-Bobby-
02-02-2012, 11:21
А кочинката изглежда запазена, ама и този - вероятно хем е поредния, който тръби, че във Франция и Италия правят само спагети и м*нети, хем обаче им продава продукцията... mim много добре го каза...

Liminat
02-02-2012, 19:36
поредният, който са му запълнили дупката в автовоза и не знае кво е туй алфа
А, може да не знаят какво е алфа, но цените им са от най-надутите в страната. Изобщо не са по подаръците, алфиста е друго, но средния бг купувач не обича много коне, защото са си 300 лв данък, може и това да е идеята на "грешката", поне така си мисля.

gogo79
07-02-2012, 12:50
:?:Кво стана,колегата? Намери ли си "кочинка"?!:?:

-Bobby-
07-02-2012, 12:51
Къде у тая зима... то всичко е заринато, как дори външен оглед да направи... ?

bager
07-02-2012, 12:56
:?:Кво стана,колегата? Намери ли си "кочинка"?!:?:

Къде у тая зима... то всичко е заринато, как дори външен оглед да направи... ?

Абсолютно! Няма начин преди март (най-рано) де стане нормална ситуацията да се гледат коли. Сега нито може да се види, нито да се покара, нито да се прегледа. А не само че не може, ами и никакво желание нямам да се занимавам с това. То аз с мойта не мога една сутрин нормално до работа да стигна, та да се занимавам и с други коли :).
Има време - на пролет!