View Full Version : GTV/SPIDER тампони, носачи, окачване..
tenekiaman
17-11-2006, 10:49
В името на общноста и притиснат финансово реших да експериментирам със задното окачване.. понеже не ми се дават над 1000 лв за ново задно окачване издирих майсторите за които легендата говори че въстановили задното окачване и по-точно сменили втулките на носачите на едно ГТВ от Банско.
И о,чудо стана!!! :)
Направиха го супер бързо, използваните части са от мерцедес след 1мм престъргване, а цената е 330 лв НО... в нея ми влиза 5л селения голд,маслен и въздушен филтър,задни накладки,раздвижване на спирачни апарати.. което ще рече че самото окачване се е вързало максимум 200 лв.. та за скромните 200 лв колата вози като нова..
Нещо много важно!!!Оказва се че когато ГТВ-то тропа или скърца отзад то металните повърхности не само че се трият една в друга ами по-лошо.. едната РЕЖЕ другата.. не ми се обяснява по-подробно но при мен прореза беше станал около 50% от площта така че чуете ли странни звуци отзад ... 0888 316 433 Кирил се казва човека и се намира до стадион Герена
Супер и дано изкара дълго.
Това е добра новина за всички ни. Добре че хората от ТиН ми споделиха за този човек, много се радвам.
Единсвенно вчера по телефона като говорихме (толкова се радвах като ми разказваше), че не съм обърнал внимание на маслото че си казал ГОЛД за Селенията. Като мине малко време кажи какви са ти отзивите. Аз бях предишните 8000км с такова и незнам какво да кажа. Като го източихме беше пикня черна. С него ми тропаше драстично вариатора. Но пък за 8000км съм долял 1,5литра масло при условие че ми капе от един семеринг......което е меко казано по нашите стандарти направо супер малко като доливане (май)...
Сега съм както знаете с Мотул 15-50 и засега не съм доливал, вариатора не тропа така и някакси ми харесва как работи, без да мога да определя що :)
Но пък изчаквам при всяко палене по 2минути да загрее малко.
Така че сподели след 2000км какво става около ГОЛД-а!!!
и честито ново окачване. Много се радвам !!!
П.С. сега може да слушаш и тихичко музика, няма да има кво да заглушаваш :) хехе
Ники как е колата? Държат ли втулките засега?
тази информация е ценна за доста хора които ще спестят така не малко пари. Стискам палци
tenekiaman
04-12-2006, 18:51
да, екстра е за момента, ама според мене е много рано да се каже още
поне 10 000 да мина ама и това не е кой знае колко с мойте темпове на каране.. абе и да има проблем мисля че човека ще си го отстрани щото каза да му звънкам ако има грижи.. освен това работата е там че след като направил мойта му хрумнала още по-добра идея за въпросните втулки и каза че следващите след мен ще са още по-доволни! Така че.. дерзайте!!! :D
Днес ми престигнха PowerFlex тампоните...за цялото предно окачване...сега дилемата ми е дали сам да си правя всичко...или да отида до въпросния човек и да видя той какво може да ми предложи.
За "цялото" предно окачване....8те тампона на горните и долните носачи.
И колко излезна баце горе долу с поръчката и тампоните :?: :wink:
За "цялото" предно окачване....8те тампона на горните и долните носачи.
И колко излезна баце горе долу с поръчката и тампоните :?: :wink:
http://www.powerflex.co.uk/select_products.asp
Ами тъй кат гледам за 156 на 300 и кусур англ. лири отива работата, ма и аз се замислям за новата кола
За 145/6 и 155 излиза 99.80 Паунда :shock: :shock: те тва са си 300 лв. за тампони бре :evil:
Предно окачване с нови носачи е към 800лв. за 156/147/ГТ....задното не съм гледал колко е.
Днес почти преключихме...остана само горния десен носач, но там нещата се правят за около 20мин.
Цялата процедура отнема около 2-3часа....ако не са наложи да се възстановят шарнирите.
В моят случей, на долния десен носач беше "тръгнал" шарнира, а на горния бяха заминали тампоните....горния шарнир и долните тампони не бяха мръднали.
От дясно на горния носач може би съвсем леко бяха тръгнали тампоните всички останало беше здраво.
Смених всички тампони и възстановихме и двата шарнира за всеки случей...утре вечер като покарам колата цял ден ще пиша какво ми е впечетлението.
Преди малко си взех батмобила и направих едно кръгче из софия.....първи впечетления....СУПЕР СЪМ ДОВОЛЕН..
колата е като чисто нова, няма никакво скърцане от тампони или некви подобни простотии, седи като залепена за пътя...окачването найстина се е втърдило и сега съм все едно със спортни амортисьори (ако мога така да го опиша де)..
Довечера пак ще пиша, вече като я покарам цял ден....ще мина и през АЛ.Невски да видя как ще е по ония павета.
пс: като цяло мисля, че скоро ще си направя и задното окачване така, нищо че още е здраво изцяло.
След цял ден каране, мога да споделя, че колата е като нова...
Седи като залепена на пътя :idea:
Плюсове...
1. По-стабилна е заради по-голяма твърдост на окачването, много по-малко странично накланяне има в завой...колата е като картинг
2. По-стабилна е при тръгване и рязко подаване на газ
3. При спиране е доста по-стабилна
4. Тези тампони са почти вечни
5. Легналите полицай ги минава перфектно
Минуси....
1.Вози по-твърдо...цепнатини и изпъкнали релси се усещат повече....аз лично не го приемам това като минус, защото така или иначе търся стабилност на пътя...
Колко ще ми струва целия комплект за предното и задното окачване ?
leshoiad
11-04-2007, 09:08
Такаааа и аз да се включа в тая тема. Значи вчера подмених следните неща. Задни биаледки, и тампони на задния длен носач без средния дето е хванат амортизатора на него. Та е ето първ цените. Външния тампон на носача, дето е хванат за блока - 17,50лв единия (не можахме да се разберем с продавача но на мерцедес, ягуар и алфа тези тампони са едно към едно), вътрешен тампон дето е хванат за моста не можах да го намеря и за това купих с по малък външен радиус 4,20лв ;) , отидох при стругар направи ми втулка го набих така, стана перфектно. Биалетите ги направих на същия стругар (той направи направо нви) - 40лв двете.Цялата работа ми излезе 85лв. Първи впечатления - спря ми тропането и хлопането, колата се държи много по добре и стабилно на пътя, въобще супер. Ще я покарам така и след време пак ше споделя впечатления. С такъв ремонт (повече лутане и хойкане е ама.....) си спестих около 640лв ЩОТО биалетата на магазина струва 70 лева ЕДНАТА, а тампони за долен заден носач се предлагат само в кмплект с носача и се внася само от официалните представители, демек няма не оригинално и струва 305лв единия. дано с тези моии писания да помогна на някой и да са полезни за други. Ако някой желае и има такива проблеми от Стара загора съм да се обади и ше действаме по майсторчетата. Телефона ми е 0886402189-Георги.
някой сменял ли е предни амортисьори на ГТВ-то , да препоръча нещо с цени. КОНИ са по 330лв единия и това ми е много .казвайте нещо по-нормално. благодаря!
някой да е сменял задни Амортисьори???? цени/марка????
В ТиН ми предлагат Италиянски ДАНТО (така чух) за 120лв бройката, обаче нямали гаранция никва....
leshoiad
30-10-2007, 07:35
И аз натам съм тръгнал.
Такаааа и аз да се включа в тая тема. Значи вчера подмених следните неща. Задни биаледки, и тампони на задния длен носач без средния дето е хванат амортизатора на него. Та е ето първ цените. Външния тампон на носача, дето е хванат за блока - 17,50лв единия (не можахме да се разберем с продавача но на мерцедес, ягуар и алфа тези тампони са едно към едно), вътрешен тампон дето е хванат за моста не можах да го намеря и за това купих с по малък външен радиус 4,20лв ;) , отидох при стругар направи ми втулка го набих така, стана перфектно. Биалетите ги направих на същия стругар (той направи направо нви) - 40лв двете.Цялата работа ми излезе 85лв. Първи впечатления - спря ми тропането и хлопането, колата се държи много по добре и стабилно на пътя, въобще супер. Ще я покарам така и след време пак ше споделя впечатления. С такъв ремонт (повече лутане и хойкане е ама.....) си спестих около 640лв ЩОТО биалетата на магазина струва 70 лева ЕДНАТА, а тампони за долен заден носач се предлагат само в кмплект с носача и се внася само от официалните представители, демек няма не оригинално и струва 305лв единия. дано с тези моии писания да помогна на някой и да са полезни за други. Ако някой желае и има такива проблеми от Стара загора съм да се обади и ше действаме по майсторчетата. Телефона ми е 0886402189-Георги.
колега това е много хубава новина а знае6 ли от какав мерцедес са тампоните които си ползвал
та да напиша и аз моите перипетии по колата.
От доста време забелязвам странен шум при неравности на пътя - нещо като търкане на гумата в подкалника отзад. но не би! заминали са ми втулките на задното окачване точно една година след предишния ремонт и възстановяването им при Жан (мамка му и прасе!).
Реших да проверя при гореспоменатия Кирил как стоят нещата. пича излезе много точен. прегледа колата и си каза всичко както си е. всички втулки са заминали. поръча ги пред мен унибау втулките. цената е около 500 лв с труда и материалите. казах му да ми смени и външните карета отпред защото пак тропат. тук искам да отворя голяяяяяяяма скоба. някой може да ме анатемоса за думите ми, но според мен Румен от бившия форумен сервиз никак не се справи. правих си предницата при него преди около 6 месеца - всички карета и т.н. Първо младежа ми каза едно вътрешно каре тропа. после станаха 2, след това се оказа че и външните били за смяна. до тук добре! няма лошо случва се. ОБАЧЕ, същия Румен ми заяви че моето ГТВ е с полуоски от Фиат Брава ХГТ и външните карета не се сменят а се сменя цялата полуоска. той препоръча рециклиране. кой съм аз да споря. направихме го. платих му 300 лв за работа и части. 2 пъти му връщах колата да я дооправя защото пак си тропаше. и след 6 месеца всичко на ново. изведнъж обаче се оказва че външни карета си има и си се сменят. как стана това?!?! незнам. мутация сигурно! както и да е. резултата е ремонт на задно окачване, карета отпред и нови накладки отзад - 880 лв. дееба тоя живот дееба!
leshoiad
20-02-2008, 21:03
Ебати шибаната простотия.
От Кирил, майстора при Подуяне би трябвало да останеш много доволен...поне аз съм. Моята задница там е рпавена цялата и беше по-малко пари даже......може да има лека корекция нагоре в цената на труда предполагам. 10'000км засега и да чукна на дърво е ок всичко....
Кофти за Румен....аз го харесвам момчето и досега нямам проблеми при него..ама...е късмет....баси...
Каретата си се сменят та пеят.....жалко, че така е станало...
Всичко ще се оправи....живи здрави да сме само!!!
Стискам палци и не се ядосвай.....се пак и нашите пътища са едниииииии....
Днес си взех колата от боядисване и успях да я покарам за по-дълго с новите втулки. На първо четене е много добре! возията е стегната, но обира вибрациите на по-малките неравности. разликата е огромна! на мен ми излезе 500 лв с работата цялата операция. хората са много свестни и отговорни!
Раздвам се и стискам палци така да е за дълго!!!
Бронята е супер станала!!!
BAS_SEEKER
12-04-2008, 22:24
и аз ходих при тези хора на герена. отзад слагат унибау втулки някакви по 40 лв едната те са 8 със работата казаха 500лв само за отзад. за отпред трябвало нови носачи по 78лв/бр. с работата 200лв. та така срещу скромната цена от 700 лв ще си оправя окачването в началото на следващата седмица и аз ще споделя как е :roll:
BAS_SEEKER
27-06-2008, 13:10
предно носачи с биалетки 230 лв с работата цял ден и сега не тропа и вози перфектно 8)
Magiosnika
28-06-2008, 16:57
Въпрос - що не го знам аз тоя Кирил от Герена, след като и аз съм до герена ааа, кажете къде точно му е сервиза да не звъня напразно?
kalekonasko
22-11-2008, 08:22
хора кажете от какви коли втулки стават за задните носачи на gtvто смятам сам да си ги направя
Тъкмо и аз щях да пускам такава тема ама някой ме е изпреварил :) Днес беше нарочена да и разглобя д..ето,но времето е ужасно пък нямам гараж :( Време и е че похлопва ... тампоните на долния носач (кокъла), които са хванати към моста направо са се отделили от втуллката и самия носач опира на моста :(
kalekonasko
22-11-2008, 14:27
братле колата се разглабя за миг стига да намеря правилните втулки сладка игра амаа!:depressed:
ами да 6 болта се развиват направихме операцията с баща ми за 20 мин. понамокрихме се хубаво и така сега ГТВ-то си седи пред блока с джантите на пружини само :) и великото търсене започва. Да видим кога ще я сглобя че утре неделя магазините не работят ;(
хайде колеги дайте малко жокери ... какви бяха тея Rose joints Унибау тампони и от къде да ги намеря ?
Мисля, че бяха такива като за Мерцедес С класа, но не съм 100% сигурен.
Иначе ето ТУК (http://ebspares.co.uk/alfagtv/suspension.cfm) може да намериш почти всичко по окачването, като мисля, че доставка до България няма да е проблем. Има ги и въпрсните тампони, комплекта струва 68 паунда.
Отделно от окачване има и много други "консумативи" за нашите коли.
Но има нещо, което аз не мога да намеря, а трябва да сменям. Става въпрс за опората (тампона) на предните амортесьори, тези които вървят в комплект с лагер.
Някой да има идея откъде могат да се намерят? :help:
Ей колега Fear много евтините частите в тоя сайт браво :clap:
Чак много не са по-евтини. На практика с доставката, която май беше 21 паунда до 30кг., частите излизат малко по-евтино или горе-долу колкото и тук повечето. Но наистина има и такива, които излизат доста по-евтино.
Аз догодина сигурно ще го пробвам този сайт, а ако някой го направи преди това, нека сподели впечатления. :)
Ами вариатора е 70 паунда което си е няма 200 лева а тука в българия са по близо 400!!
rado_alfagtv
15-02-2009, 13:17
Зравеите аз имах същия проблем с задните долни нисачи,та значи външните втулки сатват от мерцедес 190 на задния му носач(така наречените бурета),има ги в евтин вариант около 20 лева и издържат около 5 месеца и вчера сложих оригинални от балкан стар 70 лева са но са бетон ,направо заспаха.Колкото до вътрешните стават от опел мисля 4е вектра но не съм много сигурен 4е е от този модел опел,но се престъргват малко.АЗ в момента съм с такива но не са оригинални и са тръгнали леко.
Колкото до вариатора във ауто италиа се продава ремонтен комплект струва около 20 лева съдържа пружина и пластмасова талерка ,аз го смених стана като нов но сам го правих малко е пипкава работа но си струва доста по пъргава става колата.
rado_alfagtv
15-02-2009, 13:23
а за биалетките стават от хюндаи но не се сещам кои модел бе6е
заслужава ли си това http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11234353909254139&f1=details помогнете че немога да си намеря друга освен тази а тази е готина няква
заслужава ли си това http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11234353909254139&f1=details помогнете че немога да си намеря друга освен тази а тази е готина няква:static:Кво питаш? Купувай,ще станеш газар!!! А сега сериозно,който иска да купи някаква кола не пита в форум,а търси сервиз за преглед!!!!!!!! Ти просто няма какво да правиш и задаваш въпроси! Ако все пак решиш да купуваш може да разчиташ на мен!!!!! Тези коли ги познавам! Успех.
къде ти е сервиза колга и четвъртък или петък ще дойда?
dilian alfa gtv
02-03-2009, 20:03
a i neiskam da staqvam guzar brale a iskam silno useshtane shte mi predlojish li neshto drugo :):):):):):):) osven 4erveno alfa romeo
Купувай я не умувай колега ако имаш парите хич не му мисли вземай я колата е много добра.и цвета е същия като моя много и ходи.товае кола която ще ти достава много удоволствие всеки пат като се качиш в нея-но все пак ако я вземаш закарай при колегата да я прегледа в какво състояние е той определено им разбира.-да..~!!?
п.п.НЕ забравяй за кирилицата и това е друга тема стига спам тука.:offtopic:
The Dark Knight
16-06-2009, 14:36
Ето това са външните втулки на задния носач
http://www.spectromatic.net/object.php?id=3816
Да улесня търсещите
rado_alfagtv
22-06-2009, 19:39
а за вътрешните на задния долен носач да има някой идея?
The Dark Knight
24-06-2009, 09:54
а за вътрешните на задния долен носач да има некои идея
Аз ползвах "ТАМПОН ПРЕДЕН НОСАЧ (http://javascript<b></b>:;)- HONDA CIVIC от 1991 до 2001 -
Каталожен № - 33521
Код - 33521
Марка - MAPCO
или
Каталожен № - LHC4152
Код - LHC4152
Марка - LONGHO-LH
еднакви са само производителя е различен
Като на стругар правих преходна втулка. Не открих други които да са по размер по-близо освен от Витара , който е малко по-голям и с рязане може и да стане ама гумата ще се нацепи гадно ...
Надявам се да съм помогнал
alfa_145_boxer
21-08-2009, 00:41
Да се похваля рециклираха ми тампоните на задното окачване срещу 240лв без труда. Вътрешните тампони не ги знам какви са, но майстора май каза голф2 със някаква втулка дето е правена на стругар, външните унибал от мерцедес. Доволен съм, но се оказа че и амортисьорите са за смяна, така че може ако някой е сменял да сподели, марки цени.....
Мерси предварително
Red Pitbull
28-03-2010, 18:53
Здравеите,моля да ме насочите към сервиз в Русе,където могат да ми подменят тампоните и втулките на задните носачи.Неискам да подменям целите носачи.Благодаряви предварително.Колата ми е ГТВ.
Я кажете какво Ви е мнението да сложа ли Пауърфлекс (оригиналните номера и то точно на пауърфлекс) на цялата задница на ГТВ-то.
Унибалите не са ли по добро решение?
Я кажете какво Ви е мнението да сложа ли Пауърфлекс (оригиналните номера и то точно на пауърфлекс) на цялата задница на ГТВ-то.
Ти пък сподели от къде ще ги закупиш:bouncing_smiley:
Унибалите не са ли по добро решение?
Аз не знам - затова питам. !? Иначе гледам англетата масово си слагат PowerFlex. То не , че не може да се комбинират унибали с част от тампоните на паурфлекс де - ама това е чуденката, щото си го има пълния комплект на пфлекса заедно дори с тези на амортисьорите
А от къде ще ги взема ли?
Има потготвено комплектче за мен във Вентура (взети са от Гърция мисля и са си оригинални с номерата от 710 до 716(май така завършваха) на различните опаковки . Иначе лесно се поръчват от Англия или Германия и си стигат без грижи до БГ.
Ами те пичовете от вентура трябва най добре да знаят кое е по подходящо. Мисля че полиуретана има нужда от периодично гресиране ,а унибалите са капсоловани.
badmadafaka
09-06-2011, 20:32
Щом го има готов комплекта действай - пауърфлекс из дъ ши'ет! :tongue2: Майтовете не случайно си слагат масово, не е защото нЕмат ремнимби за друго, вЕрвай ми :roll:
dilian alfa gtv
09-06-2011, 20:57
Ами те пичовете от вентура трябва най добре да знаят кое е по подходящо. Мисля че полиуретана има нужда от периодично гресиране ,а унибалите са капсоловани.
Да така е относно унибалите ,но мисля че са изцяло от метал и наистина колата става като танк по нашите дупки ,но помисли дали не губиш ефекта на окачването мултилинк и помисли с тях какъв ще бъде ефекта примерно при екстремно влизане в завой с ГТВ-то .........така че powerflex си е за предпочитане но излиза скъпичко ама и хората които го слагат хич не са прости нали се сещаш .....!?
Лично мое мнение........кажете и вие какво мислите.:lupe:
Интересна за мен тема се завихря:balloon:
Аз все си мисля че оригинални части няма да са проблемни поне 5-6 годинки....
БатВас ориентирай в ценовите диапазони на труда и частите?
Да така е относно унибалите ,но мисля че са изцяло от метал и наистина колата става като танк по нашите дупки ,но помисли дали не губиш ефекта на окачването мултилинк и помисли с тях какъв ще бъде ефекта примерно при екстремно влизане в завой с ГТВ-то .........така че powerflex си е за предпочитане но излиза скъпичко ама и хората които го слагат хич не са прости нали се сещаш .....!?
Лично мое мнение........кажете и вие какво мислите.:lupe:
Няма кво да мислиме след 2003 всички нови ГТВ-та са изцяло на унибали, моята си сменям унибалите като се наложи и си джиткам с кеф ;)
Интересна за мен тема се завихря:balloon:
Аз все си мисля че оригинални части няма да са проблемни поне 5-6 годинки....
БатВас ориентирай в ценовите диапазони на труда и частите?
Оригинални, в смисъл "рикамби оригинали" ли? щото там задното окачване е около 3000 лева.
Решено за Пауърфлекс - вече са уточнени цени части - труд и следващите седмици ще съм с пауърфлекс на цялата задница. Сега проучваме въпроса с регулируемо жълто кони за предницата :)
Оригинални, в смисъл "рикамби оригинали" ли? щото там задното окачване е около 3000 лева.
Не ве тиква на моята всичко си е на унибали и си ги купувам каквито си искам марки и си джиткам ;)
Не ве тиква на моята всичко си е на унибали и си ги купувам каквито си искам марки и си джиткам ;)
въпроса беше към мен мисля... и да за рикамби говорех...
въпроса беше към мен мисля... и да за рикамби говорех...
Рикамби продават целия комплект носачи+тампони и цената е грозно висока. Просто не си заслужава, имайки предвид, че с унибали става доста по-евтино, да нер кажа и по-хубаво.
Решено за Пауърфлекс - вече са уточнени цени части - труд и следващите седмици ще съм с пауърфлекс на цялата задница. Сега проучваме въпроса с регулируемо жълто кони за предницата :)
Васе, я ми звънни или мини някой ден да кажеш как е, ако си ги сложил, че и аз ще слагам май преди зимата.
Първите 3 години с оригинални, супер. После 3 пъти унибал-и смених вече, за 3-те следващи години и само първите 4-5 месеца, колата е супер, после скърца, губи стабилност малко...и не ме кефи поведението на мултилинка отзад, а и всяка година пак.. не е от майстор нещо, щото са слагани на различни места от свестни хора... нещо не ги понася пущината добре и не е същото като тампона...
П.С. май съм ти затрил телефона, затова ако имаш минаване обади се :) поздрави
krasimir_89
07-11-2011, 23:27
колеги в пловдив има кои да прави задното окачване на гтв без да се приправя нищо и за малко пари ЗА ПОВЕЦЕ ИМФО. НА СКАИПА МИ ROKI_181
Задницата със всички унибали за под 500-550лв никакъв шанс:magic:
Здравейте,
на мен ми донесоха от Англия такива втулки за по 70 пауда комплекта( вътрешна и външна втулка). Преди месец ги смених и нямам проблеми за сега. Преди това на старите им избивах вътрешните целиндри и ги давах на стругар да направи нови малко по- дебели и ги набивах отново. Държаха по 3-4 месеца. Английския сайт не мога да се сета.
tedo_credo
23-03-2012, 00:17
колеги колко горе долу струва задния шарнир на гтв-то на малкия носач,където се хваща амортесиора
колеги колко горе долу струва задния шарнир на гтв-то на малкия носач,където се хваща амортесиора
Я пак?
Ами без пари е ... :) Защото не съществува там шарнир. Потърси го на друго място. (Жокер: Горния носач)
tedo_credo
27-03-2012, 23:39
ами това е носача където долу се захваща амортесиора,има нещо като шарник откъм страната на главината и има голям луфт. http://ebspares.co.uk/alfa_GTV/Swinging_arm_complete/info.cfm става дума за тази втулка на края на носача
ами това е носача където долу се захваща амортесиора,има нещо като шарник откъм страната на главината и има голям луфт. http://ebspares.co.uk/alfa_GTV/Swinging_arm_complete/info.cfm става дума за тази втулка на края на носача
Ами..колега различни имена има за тея тампони...някой ги наричат ''селенови втулки'' ''унибали'' и т.н.
Та ...ако имаш един разбит бъди сигурен че не е само той! Цена за пълно обслужване на задницата е 500-550лв
tedo_credo
28-03-2012, 00:08
колега няколко майстора е гледаха и казаха,че са само те
колега няколко майстора е гледаха и казаха,че са само те
Давай към някой клубен сервиз...вярвам ще ти решат проблема. Bярвай ми не са само те разбитите:torch:
колега няколко майстора е гледаха и казаха,че са само те
Взимаш един чук или най-добре на преса и ги мяташ тия най крайните втулки, избиваш ги и от магазина взимаш 2 такива от Мерцедес те знаят кои са като кажеш за мерцедес "скърцащите втулки" забравих модела просто. Пасват едно към едно и струват към 30лв. двете. Успех ;)
ПС: Прочети цялата тема ще намериш отговорите на своите въпроси. !!!
asennikolov84
02-05-2012, 20:13
Колеги,от снощи ми "заскърца" нещо от към предноято ляво ...колело ,като спра колата и със сила натисна калника докато я клатя скърца доста.Какво според вас му е дошъл реда...? пак пари..ех...
Колеги,от снощи ми "заскърца" нещо от към предноято ляво ...колело ,като спра колата и със сила натисна калника докато я клатя скърца доста.Какво според вас му е дошъл реда...? пак пари..ех...
Ами...може да е тампон на макферсона...пробвай да го смажеш....де да знам те приньипно трудно се предават:smoke:
Тц, най-вероятно е шарнира на носача ;)
Здравейте колеги, някой може ли да ме наосчи към вносител който предлага шарнирите на задни горни носачи при нашите каляски? Намрих в и-бей но цената от 70+ евро за шарнирче ми се вижда прекалена:bg:
Ясно е, че е възможен рецикаж...но не ми се ще:sayjin:
bartender
06-04-2013, 19:00
Kolega za gtv 2.0 v6 turbo stavat li tez ot 68 paunda imash li nqkakva predstava
Да се похваля, и аз съм с нови втулки на окачването отзад. Всъщност и с нови предни носачи и още куп неща. Почистих си и фаровете и съм много доволен от резултата. Колата направо стана като тухла и фаровете светят перфектно. Зачудих се дали да си сложа и спортното окачване, но го оставих за пролетта, че с тези солища зимата, не ми се ще да го съсипвам. Всъщност ремонта на задното окачване излезе смешни пари. Колко ще издържи това е друг въпрос. Мислех да приложа и линк със снимки, от фиат форума, на заигравката, но се притеснявам да не наруша правилата на форума.
Да се похваля, и аз съм с нови втулки на окачването отзад. Всъщност и с нови предни носачи и още куп неща. Почистих си и фаровете и съм много доволен от резултата. Колата направо стана като тухла и фаровете светят перфектно. Зачудих се дали да си сложа и спортното окачване, но го оставих за пролетта, че с тези солища зимата, не ми се ще да го съсипвам. Всъщност ремонта на задното окачване излезе смешни пари. Колко ще издържи това е друг въпрос. Мислех да приложа и линк със снимки, от фиат форума, на заигравката, но се притеснявам да не наруша правилата на форума.
Ama дай да я видим бе Стоиле :) надявам се за пореден път се убеждаваш, че ГТВ-то е много по добро като поведение от Фият Купе :innocent:
Да се похваля, и аз съм с нови втулки на окачването отзад. Всъщност и с нови предни носачи и още куп неща. Почистих си и фаровете и съм много доволен от резултата. Колата направо стана като тухла и фаровете светят перфектно. Зачудих се дали да си сложа и спортното окачване, но го оставих за пролетта, че с тези солища зимата, не ми се ще да го съсипвам. Всъщност ремонта на задното окачване излезе смешни пари. Колко ще издържи това е друг въпрос. Мислех да приложа и линк със снимки, от фиат форума, на заигравката, но се притеснявам да не наруша правилата на форума.
Разкажи как почисти фаровете ,разглабя ли ги или почисти лупите през отворите за крушките? Моите са пълна скръб...
b_angelov
04-11-2013, 16:52
Разкажи как почисти фаровете ,разглабя ли ги или почисти лупите през отворите за крушките? Моите са пълна скръб...
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=467775&postcount=10
Самоче нека да не цапаме тази тема с постове за фаровете. Има си отделна тема тук:
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29702
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=467775&postcount=10
Самоче нека да не цапаме тази тема с постове за фаровете. Има си отделна тема тук:
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29702
Чел съм всичко в този под форум ,просто твоята процедура ми се вижда малко рискована в моите ръце... Та питах колегата дали е чистил фаровете без да ги разглабя на съставните им части? Нека ме изтрият ,no problemo :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.