PDA

View Full Version : AUTO/EKON



Dizela
10-02-2004, 16:39
Ako moje nqkoi da mi razqsni za kakvo slyjat tezi dve kop4eta i kakvo stava kato gi natisna i kakvo stava kato ne e vklu4eno noto edno ot dvete 6toto ve4e 5 godini nemoga da razbera :oops: :oops: Nqmam i kni6ka da pro4eta. :cry:

hf hpe
10-02-2004, 21:21
като натиснеш ауто климатроника сам определя къде и колко да духа в зависимост от това каква температура си задал да поддържа
при този случай обикновенно се включва и компресора на кливатика/изключение когато температурата измерена от външният датчик е ниска/
копчето екон служи за да изключиш принудително компресора на климатика

Dizela
20-02-2004, 20:26
Добре а има ли функция за размразяване на стъклата и да топли с климатика преди да е загрял двигателя? 8)

hf hpe
20-02-2004, 21:25
164 няма функция maxdefog

Dizela
22-02-2004, 20:31
А што като паля сутрин и е под 0-а се включва Аутото? :?:

didod
27-11-2009, 14:43
Използвам тази архивна тема, за да ви попитам - имате ли наблюдения как ви работят климатрониците? Кога къде духа, кога си пуска компресора и прочие? С Боби се мъчим да разберем логиката на работа на тез машинарии. И ще помоля да уточнявате кой модел управление имате в колата си. По-натам ще напиша какво прави моя в режим Ауто/Екон зимъска и лятоска. :)


Така... Сега зимата положението е следното - паля колата, климатроника на Екон. Посоката е 'прозорец', почти не духа. Като достигне грубо 40 град. на водата, мести 'в краката' и надува вентилатора на около 6-7 чертички. Температура на продухване докъм 70 град., мерено в краката. При достигане на зададената температура започва да миксира топло и студено, ако се налага намалява вентилатора. Ако и това не помогне, минава в положение 'в краката/към главата' и духа хладно. Реално успява да следи зададената температура +/- 2 градуса, мерено на предните седалки. Ако е на Ауто, има малки разлики, но не съм се заглеждал засега.
През лятото - положение Ауто. Духа студено само 'към главата', като сменя скоростта на вентилатора. При външна температура над 27-28 градуса затваря клапата за външния въздух. Кара само на вътрешен, като на всеки около 15 минути лампата за клапата започва да мига - частично отваря, за да влезе пресен външен въздух. Температура на продухване - на 13-14 градуса включва компресора, на около 4-5 го изключва. Много зависи от влажността, външната температура и това колко време е карана колата. Друго - включва компресора само след запалване на двигателя. Казвам го, щото при Боби май нещо не е така. :)

Boby
27-11-2009, 22:47
При мен се държи доста странно.
Сутрин, когато е студено се включва Ауто и пуска компресора и работо много време.Почти докато стане 60* на двигателя.Духа на стъклото и вентилатора е на едно.След като двигне към 40* прехвърля на краката и вентилатора на 3,но не изключва компресора.Работи така доста време след което намалява вентилатора на 2 и прехвърля в краката и нагоре,а компресора почва да включва рядко.Работи така известно време след което при спряла кола продължава да работи така.При движение на колата над около 30км/н увелъчава вентилатора на 3 и сменя посоката в лицето и краката.Като падне скоростта пак намалява вентилатора и връща предишната посока на духане.:bored:
Другото което е че пуска компресора преди да съм запалил двигателя, което не би трябвало да е така.Сигнал от алтернатора не му липсва.

Gligan
29-11-2009, 00:19
Значи наистина има разлика в работата на климатрониците. На старата е точно както казва Боби с тази разлика, че при мен не включваше компресора при спрян мотор. Докато я карах доста се шашках от поведението на климата.

На сегашната с новото табло и фреон е както при Дидо. Не знам на какво се дължи.

Бутона за размразяване на стъклата е "DEF"

RSxRacer
30-11-2009, 18:55
сутрин си пускам климатика задължително
за няколко секунди обдухва цялото купе като е запотено и спирам вентилатора или го оставям на 1 чертичка. Няколко минути работи така или в движение и го слагам на екон. Идва топличко и се ядва вече

въобще не ме интересуват градуси и тем подобни дали е минус или плюс
въобще не му оставям на климатика да мисли кво да ми пусна и колко...

другото интересно е, че тоа дизел много бързо му идва топлото
за дизел си загрява бързо

virusalfa
01-12-2009, 12:48
сутрин си пускам климатика задължително
за няколко секунди обдухва цялото купе като е запотено и спирам вентилатора или го оставям на 1 чертичка. Няколко минути работи така или в движение и го слагам на екон. Идва топличко и се ядва вече

въобще не ме интересуват градуси и тем подобни дали е минус или плюс
въобще не му оставям на климатика да мисли кво да ми пусна и колко...

другото интересно е, че тоа дизел много бързо му идва топлото
за дизел си загрява бързоЗагрява още по бързо когато подмине и нормалната температура:laughing1:

RSxRacer
01-12-2009, 14:27
Загрява още по бързо когато подмине и нормалната температура:laughing1:
ади ся подробности

сега тука 2 дена е 2 3 градуса
пускам му повечко нафта и бързичко загравя:Tease: