PDA

View Full Version : ЩЕ ПОЛУДЕЯ!НЕ ВЪРВИ....



Alfa 156
14-12-2004, 22:44
Здравейте, тъкмо пристигам и съм бесен, колата се скапа...ей така от нищо. Всичко започна след като напълних резервоара на Шел :evil: Сипах В-пауер дизел :evil: :evil: :evil: (не знам дали това е категорично причината) ...но какво се случи, след около 150 км градско изпреварвах на 3та около 3000 оборота и колата загасна??? Появи се една червена лампа, показваща нещо което ПРЪСКА??? и не можеше да запали. След минута и яко въртене запали. ПОсле тръгна съвсем нормално...докато не мине 3000 оборота и пак същата история. Това не е всичко, като оставя около 2-3 часа и пали трудно, а иначе като пренощува и изтине съвсем, като че ли няма проблем :shock: Днес смених маслото с филтъра, сложих пълна синтетика, смених и горивния филтър и нищо не се промени. Остана само въздушния, но едва ли има нещо общо? Иначе, ако не я вкарам в обороти си работи както преди, на място мърка, като форсирам...нищо. Само като се движи, като смъкна на ниска предавка и ужас...Кажете какво да правя???направо съм се поболял...давайте акъл, мерси предварително!!!

Alfamaniak
14-12-2004, 23:18
Незнам какво да ти кажа приятелче твоята кола е бъкана с електроника, ако изобщо в нея е причината, логично е да не и стига горивото и ва взима въздух от някаде и после трудно да пали докато изчисти въздуха незнам иди най-добре на диагностика :(

Mury
14-12-2004, 23:49
Ако имаш дебитомер може да е от него тои прави такива мизерии

Bobo
15-12-2004, 00:42
Дебитомер !

Alfa 156
15-12-2004, 00:55
Дебитомер ! И таз хубава...как да съм сигурен и това не ли цифра!!!

Alfamaniak
15-12-2004, 00:59
Изключи го и ако се оправи значи е той

KGB
15-12-2004, 02:25
Може да са няколко причините...

Едната е...зарадил си "Готина" Нафта от една бензиностанция от която аз съм зареждал само 2 пъти и мисля никога повече да не зареждам....Тоест вода в нафата или парафин...горивния филтър не знам дали е същия като моя но трябва да е...той има сензори за честота на нафтата и дали има вода в самия филтър понеже той е създаден да не я порпуска до голяма степен...Когато филтъра засече вода или парафин Колата влиза в сервизен режим...след като си сменил горивния филтър някой трябва да ти рестартира и ЕКУто....съща така в ЕКУто трябва да ти е записан проблема който колата е засекла....-->тоест най-добре отиди в ВантоТрейд или в СуперДизел да ти направят диагностика на колата..

Според мен не е дибитометъра...ако беше заминал колата нямаша да върви като хората, а не да гасни след 3000оборота е преди това да върви добре. Иначе това чудо на техниката е в порядъка 400-800лева.

Alfa 156
15-12-2004, 16:03
Днес бях в Супер Дизел, направиха ми диагностика и ми изправиха косата! Отчело е една грешка, нещо Reildruck... и механика ми обясни, че е или помпата или регулатора към нея. Получавало се прекалено голямо налягане и затова системата гасяла двигателя. Имало и вероятност, всичко това да е от боклуци, затова сипах някаква хубава добавка за Common Reil и стискам палци да не се появи пак проблема, ако да, от 700 до 2000лв ремонта :shock: :shock: :shock: Не знам какво ще правя :cry:

Dexer
15-12-2004, 18:49
ако това нещо се случва от скапана нафта в края на 2004 година в София, то аз оставам безмълвен и съкрушен. Кажи бензиностанцията, моля те!

Quadrifoglio
16-12-2004, 15:37
НЕ мога да разбера защо трябва да си играете на догатки? Просто отиваш във всеки фирмен сервиз и питаш преди да правиш каквото и да било, така не само че се решават проблемите но и винаги ти излиза по евтино. Там има тестер който ти показва всички грешки които е записало ЕКУ-то - което не струва някакви луди пари (мисля че във Ванто трейд е между 20-30лв)
Аз сипвам само шел В-поуър и нямам проблеми но мога почти 100% да ти кажа че не ти е виновна нафтата или каквото и да било друго. Това е дебитомер защото съм го сменял на 2 156ици които са имали същите проблеми.

Alfa 156
16-12-2004, 17:15
НЕ мога да разбера защо трябва да си играете на догатки? Просто отиваш във всеки фирмен сервиз и питаш преди да правиш каквото и да било, така не само че се решават проблемите но и винаги ти излиза по евтино. Там има тестер който ти показва всички грешки които е записало ЕКУ-то - което не струва някакви луди пари (мисля че във Ванто трейд е между 20-30лв)
Аз сипвам само шел В-поуър и нямам проблеми но мога почти 100% да ти кажа че не ти е виновна нафтата или каквото и да било друго. Това е дебитомер защото съм го сменял на 2 156ици които са имали същите проблеми.

Е нали отидох на компютър и ми казаха че няма нищо общо с дебитомера???било или помпата или регулатора към нея. Това не са догадки, ами думите на тоя от Супер Дизел. Но каза първо да я покарам с добавка за почистване и ако не се оправи да ходя при тях да сменят наред. Те имали оборотен регулатор, слагат го и тестват. Ако не е от него, си купувам нова помпа, щото едва ли имат оборотна :shock: А ти сега с тоя дебитомер ме хвърляш в музиката! С какво точно се занимаваш, защото аз не те познавам, да се видим, да ми погледнеш колата и ако можеш да я оправиш/ много ще съм ти благодарен! :)

KGB
17-12-2004, 02:30
Отговора не тези от Супер Дизел нещо не ми допада да речем...

Отиди в ВантоТрейд да ти тестват колата...също може да отидеш и в сервиза на АутоИталия, там също може да ти тестват колата.

Това според мен както и според още няколко човека не може да е дебитомер, щом ти гасне колата след 3000оборота...Светнала ти е лампата за ОБДто...проблема е другаде...в Ванто или в АутоИталия трябва да им излезне на стенда точно какво е.

Quadrifoglio
17-12-2004, 10:52
Аз коли не мога да оправям, просто знам кои хора могат да го направят и съм имал опит с няколко такива 156ици това е всичко! За да ти орговоря и на следващия въпрос това са хората във ванто трейд.

Quadrifoglio
17-12-2004, 10:56
Отговора не тези от Супер Дизел нещо не ми допада да речем...

Отиди в ВантоТрейд да ти тестват колата...също може да отидеш и в сервиза на АутоИталия, там също може да ти тестват колата.

Това според мен както и според още няколко човека не може да е дебитомер, щом ти гасне колата след 3000оборота...Светнала ти е лампата за ОБДто...проблема е другаде...в Ванто или в АутоИталия трябва да им излезне на стенда точно какво е.

Добре нали ти казах че и на 2ете ми 156ици ставаше точно по същия начин, и след като сменях дебитомера се опраравяше, защо реши че твоето мислене е по-показателно от опита?!?
Не мога 100% да гарантирам че е дебитомер всичко е възможно, но просто да се повтарят симптомите 1към 1 ми звучи логично!

KGB
17-12-2004, 11:41
СЛЕД 3000оборота колата ГАСНАЛА ли ти Е?????? :evil:

Alfa 156
17-12-2004, 13:15
СЛЕД 3000оборота колата ГАСНАЛА ли ти Е?????? :evil:

Значи пак ще опиша проблема...когато съм на четвърта на около 2200 оборота, решавам да изпреваря...минавам на трета и давам газ: получава се следното, колата се задавя без въобще да приема газта, която съм подал, светва червена лампичка(изобразено е нещо, което пръска) и ГАСНЕ. След това не иска да запали около 30 сек, при третия опит, пали и работи нормално.
След смяната на всички възможни филтри я пробвах...ускорение от 1 до 4та, над 4000 оборота, без проблем, но после реших да изпреварвам( както по-горе съм описал)и пак проблема :wallbash:
Сега я карам спокойно с добавка и сле 100тина км, ще си направя експеримента с изпреварването. Ако пак го има, отивам този път във Ванто Трейд, както ме посъветвахте.

Quadrifoglio
17-12-2004, 14:14
Абсолютно същото само че после пали без проблем а не съм се задълбочавал повече просто след 2ория път като ми го направи направо отидох я закарах във ванто и ми смениха дебитомера

Alfa 156
04-01-2005, 13:10
Проблема ужким е локализиран, според метода на последователното изключване, се оказа че бедите ги причинява компютъра :wallbash: Обаче човека,който се занимава с компютри отишъл на почивка, но пък не бил сигурен къде точно се е бъгясал, съмнявал се в 3 чипа... Та отново се обръщам тука за съвет и дали някой не разбира от компютри. Как ви звучи на вас това :yawn:

Bobo
04-01-2005, 20:31
:nono: :wazuup: :ranting:

Alfa 156
04-01-2005, 21:44
Абсолютно същото само че после пали без проблем а не съм се задълбочавал повече просто след 2ория път като ми го направи направо отидох я закарах във ванто и ми смениха дебитомера

Добре де, а има ли начин да взема на заем дебитомера от някоя кола за малко да съм сигурен :oops: Има ли някой с такава, който е готов да ми услужи...Тия във Вантотрейд дали ще имат сервизен??? :(

KGB
04-01-2005, 22:56
Във Ванто закара ли я???

Grigor
05-01-2005, 01:11
Аз понятие си нямам от дизели, но едно нещо ми прави впечатление:

Ти се тръшкаш и искаш съвет.

Хората ти го дават

Ти пак си правиш каквото си знаеш

После пак искаш съвет


Не ми се връзва.....

Имам приятели и в Ванто и в Итал сервиз и в 1-2 други сервиза. Има ли закучено положение НИКОГА не питам само 1-ния майстор!!!
Всички са много квалитетни, но човешко е да се греши.... а аз не искам да си плащам за грешки - затова питам поне на 2 места за мнение!

Защо просто не ОТИДЕШ И В ВАНТО за мнение ?

Dexer
05-01-2005, 11:31
:nono: :wazuup: :ranting:

:D :D :D красноречиво...

valjo
05-01-2005, 12:03
Абсолютно същото само че после пали без проблем а не съм се задълбочавал повече просто след 2ория път като ми го направи направо отидох я закарах във ванто и ми смениха дебитомера

Добре де, а има ли начин да взема на заем дебитомера от някоя кола за малко да съм сигурен :oops: Има ли някой с такава, който е готов да ми услужи...Тия във Вантотрейд дали ще имат сервизен??? :(

ако не се лъжа на един колега от форума Ванто му бяха дали тестово дебитомер за JTD-то, май Hofman със 146та ? ...

:thumb:

Alfa 156
05-01-2005, 18:12
Аз понятие си нямам от дизели, но едно нещо ми прави впечатление:

Ти се тръшкаш и искаш съвет.

Хората ти го дават

Ти пак си правиш каквото си знаеш

После пак искаш съвет


Не ми се връзва.....

Имам приятели и в Ванто и в Итал сервиз и в 1-2 други сервиза. Има ли закучено положение НИКОГА не питам само 1-ния майстор!!!
Всички са много квалитетни, но човешко е да се греши.... а аз не искам да си плащам за грешки - затова питам поне на 2 места за мнение!

Защо просто не ОТИДЕШ И В ВАНТО за мнение ?

Защо реши, че съм ходил само в един сервиз??? Колата в момента е във Вантотрейд и днес цял ден и аз висях там. Още не мога да разберат какво и е, оставих ги да я доразглобят :wallbash: И май ще се окаже, че е помпата в резервоара :shock: аз вече се предадох и не знам какво да мисля, отделно, за дебитомера ще се разбере, чак като оправят помпата....абе въобще много съм разочарован :? Купих си ужким по-нова кола, а повечето време седи по сервизи :wc: :wallbash: Утре ще имам по-конкретна информация, но като цяло съм доволен от работа във Вантотред, доста се страраят, сега остава и да я оправят Кочината :evil: :evil: :evil:

Quadrifoglio
06-01-2005, 13:57
Всички нови турбо дизели в даден момент създават проблеми, които в доста случаи могат да бъдат много скъпи, за това трябва много да се внимава и внимателно да се прегледа всичко при покупка на такъв автомобил, което пак не винаги е гаранция че всичко ще бъде ок. Но не мисли че аудита, бмв-та и мерцедеси не създават такива проблеми, дори при тях лошото е че са между 2 и 3 пъти по скъпи от при алфите

Bobo
06-01-2005, 17:25
Като искате бегачки дизел да върви много и да харчи малко ще си правите сметка че искат поддръжка! Не мисля че някой крие това - за справка алфа ръководство за потребителя там пише кога и на какво да се прави инспекция и какво да се сменя. Хубаво е да се чете предварително :whistle: :wink:

Alfa 156
06-01-2005, 18:45
Като искате бегачки дизел да върви много и да харчи малко ще си правите сметка че искат поддръжка! Не мисля че някой крие това - за справка алфа ръководство за потребителя там пише кога и на какво да се прави инспекция и какво да се сменя. Хубаво е да се чете предварително :whistle: :wink:

:wow: Колата все пак ми я оправиха и мерси на всички които ме насочиха към Вантотрейд. В Супердизел искаха да ми сменят половината двигател, така че хич не съм доволен :yawn:
Но да се върна към вашите коментари за Алфата...аз си купих кола 99 точно с идеята, че няма да вися по сервизи, но уви!!! Преди това карах Ауди а4 тди и не знаех къде се намира двигателя...А колата беше 96, така че имам пълното право засега да не съм доволен. Още повече, днес ми казаха, че и дебитомера е за смяна, което така или иначе било консуматив заедно с турбото :shock: :shock: :shock: Е мерси...от тук нататък ще видя какво следва, дано удоволствието от карането да компенсира другото"след като сменя дебитомера"...защото се оказа, че това е така от както съм я купил и не съм разбрал още истинските и възможности :whistle: еми това е моето мнение засега, така или иначе, поне още 2 бона ще трябва да налея в колата, пък ако и после не върви...айде ще остана оптимист :wow:

KGB
06-01-2005, 19:37
Дебитомера е на братятя немци от БОШ....същия се слага и в Аудито, Мерцедеса....

virusalfa
06-01-2005, 20:49
Абе същия като конструкция се слага,ама немските коли имат 10 жици накръст и няма от какво да се шашкат тъпите им електронни горивни системи :yes: мдааа,един път само идвах до Вантотрейд (за диагностика на предишната алфа) и вместо здравейте ,поздравих приемчика(едно мургаво момче беше,там на компютъра дето е ) с думите :Добър ден,Бош проблем!-оня като чу,цъфна :lol: ,каза че алфите от такива проблеми най-много страдат(което ние много добре го знаеме-хехе :yes: )

KGB
06-01-2005, 23:50
Мургавото момче май вече не е там :punk:

virusalfa
07-01-2005, 16:32
Язък,къде е отишъл да бачка? :unsure: