View Full Version : Проблем след основен ремонт
nikolchoni
09-06-2012, 12:45
Пичове дайте акъл,
Преди 2 месеца ми направиха основен ремонт на двигателя: лагери, гарнитури, сигменти, глави и впрочие. Проблема е, че минах 1300 км. и колата продължава да пуши синьо(и то само извънградско). Майстора който ми направи ремонта ми искаше 250 лв. за обсулжване на главата и тъй като на мен ми се видяха много я занесох на друго място. Обаче там не са ми сменили водачите(шлайфали са главата, смяна на гумички и напасване на клапани) и сега майстора ми каза, че най-вероятно в това е проблема, като отидох при хората с главите ми казаха, че са напаснали клапаните и няма как да е от това. Колата започва да пуши само като загрее хубаво и почне да се мъчи по баири. Сегментите не са олегнали още или какво? Други хора ми казаха, че може да е от маслото. Дайте идеи, че вече се отчаях и не ми се набиват още свят пари. Приемам и съвети при кой да я закарам в София, който разбира от тия ТС мотори.
Пичове дайте акъл,
Преди 2 месеца ми направиха основен ремонт на двигателя: лагери, гарнитури, сигменти, глави и впрочие. Проблема е, че минах 1300 км. и колата продължава да пуши синьо(и то само извънградско). Майстора който ми направи ремонта ми искаше 250 лв. за обсулжване на главата и тъй като на мен ми се видяха много я занесох на друго място. Обаче там не са ми сменили водачите(шлайфали са главата, смяна на гумички и напасване на клапани) и сега майстора ми каза, че най-вероятно в това е проблема, като отидох при хората с главите ми казаха, че са напаснали клапаните и няма как да е от това. Колата започва да пуши само като загрее хубаво и почне да се мъчи по баири. Сегментите не са олегнали още или какво? Други хора ми казаха, че може да е от маслото. Дайте идеи, че вече се отчаях и не ми се набиват още свят пари. Приемам и съвети при кой да я закарам в София, който разбира от тия ТС мотори.
По принцип горят масло след основен ремонт докато се разработят. Моята така се разработваше 60 000км за която дистанция изгори има-няма 70 литра масло и накрая ми писна да си робувам на мързела, отхлюпих си главата и си я оправих.
ФЕРАРИСТ
10-06-2012, 08:54
Обаче там не са ми сменили водачите(шлайфали са главата, смяна на гумички и напасване на клапани)
По принцип като се прави глава като хората, съвестните сервизи сменят и водачите, щото ако те са заминали и се сменят само гумичките, вероятноста след това да има проблем съществува......тва като изключим факта че всичко друго описано е свършино като хората......
Толкова бързо не може да е от водачите.
Бас държа, че при смяна на сегментите, майсторите са се кефили на идеално лъскавите ти цилиндри.
Бас държа и, че не са чували за хонинг.
Ако е така, в което дълбоко съм убеден, то сегментите ти ще " оЛЕГНАТ" след 60-100 000км.
За запушен маслен сепаратор мисля , че е излишно да говорим.
D-I-V-A-K-A
10-06-2012, 18:11
Толкова бързо не може да е от водачите.
Бас държа, че при смяна на сегментите, майсторите са се кефили на идеално лъскавите ти цилиндри.
Бас държа и, че не са чували за хонинг.
Ако е така, в което дълбоко съм убеден, то сегментите ти ще " оЛЕГНАТ" след 60-100 000км.
За запушен маслен сепаратор мисля , че е излишно да говорим.
И друго нещо има, не се знае дали не е бил за ремонтни бутала, понеже само мойтостире си знаят дали са мерили луфтовете и дали цилиндара не е станал елипсовиден, ако е така, само шлайф и ремонтен комплект бутала го оправят ;)
valdesbg
10-06-2012, 19:57
Няма какво да направиш , или по-точно , не си заслужава !
Карай така ...
tokoalfa
10-06-2012, 21:19
Проблема може да е от гумичките ментетата се изхлузват от водачите и все едно ги няма но е трябвало да смениш и водачите.
Стга глупости, колеги!
Ясно се подчерта, че пуши когато загрее и под товар. Това говори за излъскани цилиндри или менте сегменти. Когато са излъскани, то винаги е на елипса. Хонингът помага да се намали елипсата и да се напаснат по-бързо сегментите, освен основната му функция. Газовете, които минават от него да измиват маслото от цилиндъра.
От гумичките си пуши постоянно.
nikolchoni
11-06-2012, 18:31
Вие ме убихте, ся искате да ми кажете, че целия ремонт е бил напразен... Ужас! Толкова ли няма специалисти тук които да дадат някой свестен съвет? Не може да не е имало случай като моя с щастлив край без допълнително набиване на много пари!
BillyBoy`
11-06-2012, 18:51
Еми ти си баш от София де,отваряш странницата на общ технически раздел и там си избираш някои от сервизите за района на София и ще ти помогнат,не се разочароваи ама може и ремонта да не ти е направен както трябва.Тия коли не са като другите:).
thecleaner
11-06-2012, 22:57
Вие ме убихте, ся искате да ми кажете, че целия ремонт е бил напразен... Ужас! Толкова ли няма специалисти тук които да дадат някой свестен съвет? Не може да не е имало случай като моя с щастлив край без допълнително набиване на много пари!
Ако главата се свали отново, тва с малкото пари го забрави. А че си си носил сам главата да ти я правят, изключва възможността да поеме някаква гаранция майстора, така че си се наиграл. Опита да спестиш някои лев тук ти е излязъл скъпо ;)
nikolchoni
12-06-2012, 09:28
Ако главата се свали отново, тва с малкото пари го забрави. А че си си носил сам главата да ти я правят, изключва възможността да поеме някаква гаранция майстора, така че си се наиграл. Опита да спестиш някои лев тук ти е излязъл скъпо ;)
Да, но както казва колегата "mordohy", ако проблема е в главата не трябва ли да пуши постоянно?
thecleaner
12-06-2012, 09:42
Да, но както казва колегата "mordohy", ако проблема е в главата не трябва ли да пуши постоянно?
Ако се отваря мотора отново, а мисля че ще трябва, дали е в главата или в блока проблема парите са сериозни. А във форума кой и каквото да ти казва, е само предположение. ;)
nikolchoni
15-06-2012, 20:51
Решено е, доста хора ми казаха да сменя маслото и да я покарам още малко. Ако не се оправи бартеросвам целия двигател за същия с доплащане от моя страна и паля гумите!
D-I-V-A-K-A
15-06-2012, 21:13
Решено е, доста хора ми казаха да сменя маслото и да я покарам още малко. Ако не се оправи бартеросвам целия двигател за същия с доплащане от моя страна и паля гумите!
Колега, това е малко рисково, защото по другият двигател може тепърва да ти почнат проблемите и ремонтите, според мен е по-добре да се види какво му е на мотора и да се оправи, за да знаеш, че всичко е оправено и да можеш да го караш на спокойствие ;)
Колко разходи за един умрял 1.4 мотор :-/
За пореден хиляден път се убеждавам, че опитите да се "мини на тънко" в ремонтите, винаги излиза в пъти по-скъпо!
Колега, опитай с ново масло, и виж след 10 000 КМ, дали има промяна към по добро. Следи си щеката постоянно! и виж колко са ти загубите след всяка 1000 КМ , дано почне да намаля загубата на масло с времето и пробега.
nikolchoni
16-06-2012, 10:52
Колко разходи за един умрял 1.4 мотор :-/
За пореден хиляден път се убеждавам, че опитите да се "мини на тънко" в ремонтите, винаги излиза в пъти по-скъпо!
Колега, опитай с ново масло, и виж след 10 000 КМ, дали има промяна към по добро. Следи си щеката постоянно! и виж колко са ти загубите след всяка 1000 КМ , дано почне да намаля загубата на масло с времето и пробега.
За начало така и ще направя.
Колега, това е малко рисково, защото по другият двигател може тепърва да ти почнат проблемите и ремонтите, според мен е по-добре да се види какво му е на мотора и да се оправи, за да знаеш, че всичко е оправено и да можеш да го караш на спокойствие ;)
Колега, договорил съм ниски цени за смяна на мотора, а и все пак споменах по-назад, че ще го бартеросам с леко доплащане от моя страна. Колегата от който ще го взема е един от най-свестните потребители с огромен рейтинг в този форум и му вярвам, че няма да ми даде по-гаден. Като сметна, да ми го отворят моя наново ще ми излезне поне двойно по-скъпо. Но първо ще сменя маслото и ще видя след няколко хиляди какво ще стане.
nikolchoni
16-06-2012, 11:41
Къде има рейтинг в тоя форум..? :wow:
Много добре знаеш, че има тема с коректни продавачи/купувачи.
D-I-V-A-K-A
16-06-2012, 11:44
Колега, договорил съм ниски цени за смяна на мотора, а и все пак споменах по-назад, че ще го бартеросам с леко доплащане от моя страна. Колегата от който ще го взема е един от най-свестните потребители с огромен рейтинг в този форум и му вярвам, че няма да ми даде по-гаден. Като сметна, да ми го отворят моя наново ще ми излезне поне двойно по-скъпо. Но първо ще сменя маслото и ще видя след няколко хиляди какво ще стане.
Мотора найстина може да е читав в момента, но каква ти е гаранцията, че няма след 1 месец да се почнат и проблемите по него. Ти си решаваш най-добре, но лично за мен е по-добре да си стегнеш твоят мотор, нищо, че излиза двойно, но поне след това ще ти е спокойно. Ако бях аз така щях да направя, защото обичам нещата да ги правя веднъж и като хората, а не половинчати работи. Пак казвам, парите и времето са си твой, така че ти си решаваш ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.