View Full Version : Опел Инсиния - що за птица е?
Споделете кой има опит с такова животно, най-вече с дизеловия 160-коньов двигател. Как е като вървеж, комфорт, пътно поведение?
Споделете кой има опит с такова животно, най-вече с дизеловия 160-коньов двигател. Как е като вървеж, комфорт, пътно поведение?
Доста приятен автомобил, аз съм карал с 220к.с. бензин, така че не мога да кажа колко ще върви със 160к.с. дизел, ама то не е и кой знае каква загадка... Комфортът е на ниво, возията е твърда като на всички нови коли, но не дразнещо, седалките са много удобни, в завой е неутрална, абе Опел правят :-) Обзорът назад е кофти, ама какво от това .. Тоя дизел нищо чудно пак да е на Fiat
Споделете кой има опит с такова животно, най-вече с дизеловия 160-коньов двигател. Как е като вървеж, комфорт, пътно поведение?
Според мен това е най-хубавия Орел на всички времена. В завоите почти не отстъпва на Алфа 159. А и се представи перфектно в продължителния тест на AUTO BILD и получи оценка 5+. За 100 000 км не се е повредило почти нищо освен две крушки и ключалката на капака на задния капак, и не е получил 6-ца, защото една сутрин не е запалил заради някакъв проблемен софтуер на навигационната система, който през нощта изсмукал акумулатора.
А, и още нещо - седалките са едни от най-добрите на света - отличени са от AGR (Aktion Gesunder Rücken) - доста малко коли имат подобно отличие.
http://www.agr-ev.de/index.php/de/geprueft-und-empfohlen/produkte/50-autositze
Двигателя е леко дефорсиран 2.0 JTDm. Особено с адаптивните амортисьори FlexRide е чудесен автомобил - може и да те друса спортно, може и да вози комфортно като S-класа. 160-коньовата версия се предлага и с 4х4, което е Haldex и работи изненадващо добре. Вече се предлага и като битурбо дизел със 190 коня и 400 Нм.
Още не сме качили на сайта целия продължителния тест, ето само анонс:
http://autobild.bg/?go=articles&p=detail&ab_articleId=587
митака-пловдив
25-08-2012, 20:48
Модела е Инсигниа.Мой много добър приятел купи такава за жена си.Няколко пъти съм се возил в нея.Колата,с една дума е СТРАХОТНА!Оборудването и е Космо - демек най-високото.Вътре се чувстваш много комфортно,изключително тихо е,няма абсолютно никакъв шум от трафика навън.Таблото с уредите е много красиво,цялата изработка вътре дава усещане за много луксозна кола.
Не я е настъпвал когато съм се возил с него,но казва че е достатъчно мощна.Автоматика и е малко муден,ама пък много плавен,ако не гледаш оборотомера,няма да усетиш кога сменя скоростите.В града горяла между 6-7-8макс.
Много,много,много "приятна" кола.
Модела е Инсигниа.
Произнася се Инсиния. На представянето поне така ни обясниха от Орел.
Иначе автомата е хубав и здрав - и наистина е по-скоро комфортен, отколкото спортен. Но пък е икономичен. Волвото ми е със същия.
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
В града горяла между 6-7-8макс.
8 добре ама min ииии макса е доста след това :mrgreen:
8 добре ама min ииии макса е доста след това :mrgreen:
Хъм, уверен ли си?
Цитат от германския продължителен тест - в държава без ограничение на скоростта:
При движение извън града Ecoflex-двигателят се развихряше. „Фантастичният автомобил за дълги пътувания” развиваше 235 км/ч според километража и с едно зареждане на резервоара от 70 литра изминаваше много дълги разстояния – и освен това демонстрира висока икономичност от средно 7,4 литра по време на целия тест от 100 000 километра. „Просто е невъзможно да изгорите повече от 8 л/100 километра, дори и с дълги етапи с пълна газ”, удивляваше се колегата Карл-Петер Алмщад.
митака-пловдив
25-08-2012, 21:24
8 добре ама min ииии макса е доста след това :mrgreen:
Невярвам да ме лъже.
Хъм, уверен ли си?
Уверен съм щото извънградско 9-ката в момента не може да ми качи над 7 и то натоварено извънградско, със стъпка на магистралата и задръствания извън, а в града ми гори 10;) Та затова казвам, че 8 е минимален разход в града толкова ми гори колата с климатик от единия край на града до другия с няколко светофара и околовръстно, айде ако спра климатика може да гори толкова с още 1-2 светофара, но за истинско градско забрави. Та дали тоя Опел автомат ще гори мах 8 в града? Според мен на моето каране ще гори 11 :mrgreen: 10 коня отгоре, 100кг отгоре и автоматик.
Уверен съм щото извънградско 9-ката в момента не може да ми качи над 7 и то натоварено извънградско, със стъпка на магистралата и задръствания извън, а в града ми гори 10;) Та затова казвам, че 8 е минимален разход в града толкова ми гори колата с климатик от единия край на града до другия с няколко светофара и околовръстно, айде ако спра климатика може да гори толкова с още 1-2 светофара, но за истинско градско забрави. Та дали тоя Опел автомат ще гори мах 8 в града? Според мен на моето каране ще гори 11 :mrgreen: 10 коня отгоре, 100кг отгоре и автоматик.
Нещата имат много просто обяснение: дизеловата 159 е много тежка и лакома. Факт.
Виж градски разход на 2,3 тонен 4х4 камион с автоматик и аеродинамика на четирикрилен гардероб - Волвото не е излизало от София от ноември 2011 година - при толкова много тестови коли, дето чакат на опашка, дори не съм му купувал винетка. Зимния разход е увеличен заради печката, която работи средно 1 час на ден. След чипа на Бобо (230 к.с./440 Нм) последното зареждане показа 9,07 л/100 км. Вярно, живея леко извън града, но минавам 8 дълги светофара, 4 пешеходни пътеки и всички задръствания от Орлов мост до НДК по два пъти на ден.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/492232.html
Според мен това е най-хубавия Орел на всички времена. В завоите почти не отстъпва на Алфа 159. А и се представи перфектно в продължителния тест на AUTO BILD и получи оценка 5+. За 100 000 км не се е повредило почти нищо освен две крушки и ключалката на капака на задния капак, и не е получил 6-ца, защото една сутрин не е запалил заради някакъв проблемен софтуер на навигационната система, който през нощта изсмукал акумулатора.
А, и още нещо - седалките са едни от най-добрите на света - отличени са от AGR (Aktion Gesunder Rücken) - доста малко коли имат подобно отличие.
http://www.agr-ev.de/index.php/de/geprueft-und-empfohlen/produkte/50-autositze
Двигателя е леко дефорсиран 2.0 JTDm. Особено с адаптивните амортисьори FlexRide е чудесен автомобил - може и да те друса спортно, може и да вози комфортно като S-класа. 160-коньовата версия се предлага и с 4х4, което е Haldex и работи изненадващо добре. Вече се предлага и като битурбо дизел със 190 коня и 400 Нм.
Още не сме качили на сайта целия продължителния тест, ето само анонс:
http://autobild.bg/?go=articles&p=detail&ab_articleId=587
И мен седалките ме привличат - рекарото (или не знам как се води сега), не плоските, подобни са на М-пакета на БМВ, но са по-стегнати и с по-добри опори. Доближават се до 155-цата :D.
А 6-степенната ръчка как е? Комбито има ли съществена разлика в пътното поведение от седана?
Нещата имат много просто обяснение: дизеловата 159 е много тежка и лакома. Факт.
Виж градски разход на 2,3 тонен 4х4 камион с автоматик и аеродинамика на четирикрилен гардероб - Волвото не е излизало от София от ноември 2011 година - при толкова много тестови коли, дето чакат на опашка. Зимния разход е увеличен заради печката, която работи средно 1 час на ден. След чипа на Бобо последното зареждане показа 9,07 л/100 км. Вярно, живея леко извън града, но минавам 8 дълги светофара, 4 пешеходни пътеки и всички задръствания от Орлов мост до НДК по два пъти на ден.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/492232.html
Гледай сега Pinco, винаги е много интересно да има някакви чудеса около автомобилите но такива .. няма :-)
По тоя маршрут, който си посочил, не го знам какъв е точно но с 9-ката ще съм 2л отдолу на твоето Волво във всякакви режими, разбирай че ако ти лепна Волвото градско в Бс под 13 няма да слезе ;) Т.е. е по-лакомо и много, много по-тежко ;) Та не виждам този пример защо си го дал - около него не може да се завърти никакъв спор :-)
Гледай сега Pinco, винаги е много интересно да има някакви чудеса около автомобилите но такива .. няма :-)
Хубу де, няма да спорим, не съм карал други коли и не знам колко горят. Хората са жулили Инсинията по германските магистрали с 235 км/ч по километраж, минали са 100 000 км и се учудват, че гори толкова малко - ти не, та не. Аз също съм я жулил по същите магистрали и ми се стори много икономична. Две седмици, и то в големия студ през зимата, карах същата Инсиния, ама 4х4 по моя маршрут в София и гореше 5,6/100 км. Тоест при "нормално" градско ще гори максимум, ама максимум 8 - и то 4х4. А тая с предно ще гори по-малко.
Аре стига толкова, признавам - 159 е най-икономична.
А 6-степенната ръчка как е? Комбито има ли съществена разлика в пътното поведение от седана?
Ми ръчка като ръчка. Нормалната е добре, нямам възражения, а версията Ecoflex или нещо подобно беше е с по-дълги предавателни числа - и като че ли са подбрани една идея по-сполучливо. Но е въпрос на вкус. Взимай и тествай - тия неща не могат да се разкажат, трябва да се усетят. Лично аз не усетих някаква особена разлика между комбито и седана. То тия неща се влияят от толкова много неща - например ако комбито е със 17-ки, а седана с 18-ки, човек може да си извади грешни изводи за самата кола ...
Ако те вълнува, в понеделник ще ходя да взимам Ампера за една седмица, да и правя тест "Всекидневие", демек дали ще може да изкара един пълен работен ден само на ток и такива работи. Да питам ли кви тестови Инсинии имат?
Хубу де, няма да спорим, не съм карал други коли и не знам колко горят. Хората са жулили Инсинията по германските магистрали с 235 км/ч по километраж, минали са 100 000 км и се учудват, че гори толкова малко - ти не, та не. Аз също съм я жулил по същите магистрали и ми се стори много икономична. Две седмици, и то в големия студ през зимата, карах същата Инсиния, ама 4х4 по моя маршрут в София и гореше 5,6/100 км. Тоест при "нормално" градско ще гори максимум, ама максимум 8 - и то 4х4. А тая с предно ще гори по-малко.
Аре стига толкова, признавам - 159 е най-икономична.
Пинко, на тая кола и дават 9,2 градско по каталог, а всеки, който не пада от небето знае, че тези стойности са силно занижени.
http://opel.testdrive.bg/modification/47249/Insignia-Hatchback-2.0CDTI160HpDPFAutomatik.html
Даже това са данни на Инсиния с предно, смятай че 4х4 сигурно удря 10-ка по каталог, а като се качиш не ми се смята ..
Продават ги на 50м от мен, ще взема една такава от колегите, ще я покарам градско и ще ти постна снимка с разхода и ще стане много смешно, просто не ми се занимава :-) Моите уважения :handshake:
Пинко, на тая кола и дават 9,2 градско по каталог, а всеки, който не пада от небето знае, че тези стойности са силно занижени.
http://opel.testdrive.bg/modification/47249/Insignia-Hatchback-2.0CDTI160HpDPFAutomatik.html
Даже това са данни на Инсиния с предно, смятай че 4х4 сигурно удря 10-ка по каталог, а като се качиш не ми се смята ..
Продават ги на 50м от мен, ще взема една такава от колегите, ще я покарам градско и ще ти постна снимка с разхода и ще стане много смешно, просто не ми се занимава :-) Моите уважения :handshake:
Тая, която карах, беше 4х4 ръчка - 5,6 среден, 7,2 градско, 4,7 извънградско според производителя (A 2.0 DTH, 118 kW / 160 к.с. (AWD), 6-степенна механична).
http://www.opel.bg/avtomobili/opel-gama/koli/insignia-4-vrata/funkcii-specifikazii/dvigateli-transmisii.html
Тоест съм постигнал точно средния разход. То и моя маршрут е точно "смесен".
А когато шофирам в "рамките на закона", аз винаги постигам данните на производителя. Факт.
Че данните на производителя са занижени - това е факт. Но при спазване на ограниченията и когато не използваш колата като удължител на пениса на всеки светофар се постигат без никакви проблеми. Дори се слиза и под тях.
Което се доказва и от факта, че въпросната дама (която явно не си мери пишката по обясними причини) постига това В града горяла между 6-7-8макс.
И според мен не лъже. Просто женицата си кара нормално.
митака-пловдив
25-08-2012, 22:38
Пинко, на тая кола и дават 9,2 градско по каталог, а всеки, който не пада от небето знае, че тези стойности са силно занижени.
http://opel.testdrive.bg/modification/47249/Insignia-Hatchback-2.0CDTI160HpDPFAutomatik.html
Даже това са данни на Инсиния с предно, смятай че 4х4 сигурно удря 10-ка по каталог, а като се качиш не ми се смята ..
Продават ги на 50м от мен, ще взема една такава от колегите, ще я покарам градско и ще ти постна снимка с разхода и ще стане много смешно, просто не ми се занимава :-) Моите уважения :handshake:
Ами ти точна на автоматика си качил данни,я да видим друг сайт какво казва за разход.
http://www.opel.bg/avtomobili/opel-gama/koli/insignia-4-vrata/funkcii-specifikazii/dvigateli-transmisii.html
Ок като ще си чешем пръстите ето какво дават за 159 по каталог:
http://alfa-romeo.testdrive.bg/modification/481/159-1.9JTDM150Hp.html
4,8 извънградско, но аз карам с ограниченията и ми гори 3,2, като почна много да изпреварвам ми гори 3,7, на магистрала със 275 средна ми гори 4,9, малко прескачам заводските данни но това е обяснимо с такава скорост.:new_Eyecrazy:
8,1 градско, но това ми го гори само в идеален център докато си търся място на синя зона и след всяко палене и преди гасене колата работи 7мин. на място. Иначе ми пада на 5,8 в града без да я щадя с тук-там задръствания и климатик.:new_Eyecrazy: Та като чета тоя Опел даже гори много :tv:
митака-пловдив
25-08-2012, 23:08
Два камиона,караме един след друг,едни и същи товари,едни и същи тонажи,едни и същи камиони,Даф ХФ105.460.Връщаме се пак заедно от Германия.В Австрия пълним догоре,моя разход е 27.6/100 а на колегата 30.8/100.
Кракът Санчо,кракъъъъът и по точно неговата тежест оказва най-голямото влияние на разхода.
И 2/100 да и дават по каталог,когато тръгваш на всеки светофар като на старт на Ф1,може и 12/100 да я докараш :)
Ок като ще си чешем пръстите ето какво дават за 159 по каталог:
http://alfa-romeo.testdrive.bg/modification/481/159-1.9JTDM150Hp.html
4,8 извънградско, но аз карам с ограниченията и ми гори 3,2, като почна много да изпреварвам ми гори 3,7, на магистрала със 275 средна ми гори 4,9, малко прескачам заводските данни но това е обяснимо с такава скорост.:new_Eyecrazy:
8,1 градско, но това ми го гори само в идеален център докато си търся място на синя зона и след всяко палене и преди гасене колата работи 7мин. на място. Иначе ми пада на 5,8 в града без да я щадя с тук-там задръствания и климатик.:new_Eyecrazy: Та като чета тоя Опел даже гори много :tv:
Така, като стана дума за данните по каталог. Както знаем, разхода се измерва по строго регламентирана методика на изпитателен стенд (New European Driving Cycle) http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
и не отговаря на реалността (макар че е постижим, но САМО АКО ВОДАЧА ЖЕЛАЕ ТОВА).
Но тъй като ВСИЧКИ модели са поставени при напълно идентични условия, разходът идеално служи за сравняване между два различни автомобила.
Което ще направя сега:
При New European Driving Cycle автомобилите са показали следните резултати:
Алфа 159 1.9 ЖТДм 150 коня, 6-степенна механична:
Среден разход на гориво: 6 л/100км
Разход - извънградско: 4.8 л/100км
Разход - градско: 8.1 л/100км
Орел Инсиния 2.0 CDTI (A 2.0 DTH Start/Stop, 118 kW / 160 к.с. ecoFLEX, 6-степенна механична):
Среден разход на гориво: 4,3 л/100км
Разход - извънградско: 3,7 л/100км
Разход - градско: 5,4 л/100км
А всичко останало е масажиране на клавиатурите и странни твърдения от типа: "Моето градско е по-градско от твоето".
Среден разход на гориво: 4,3 л/100км
Разход - извънградско: 3,7 л/100км
Разход - градско: 5,4 л/100км
Хаха ама голямо чесане на клавиатурата пада наистина 3,7 извънградско, като излезем от фантастиката и седнем в колата ще стане нещо ей такова:
http://www.youtube.com/watch?v=DrGkfOxl27E - 4,6/100 минимален разход и това е с крепене едвам едвам с 80 не мърдай, не дишай на 5-та щото на шеста гори повече. Сериозно почвам да се забавлявам. :-) Дайте да си говорим реални неща. :busted_cop:
минимален разход и това е с крепене едвам едвам с 80 не мърдай, не дишай на 5-та щото на шеста гори повече. Сериозно почвам да се забавлявам. :-) Дайте да си говорим реални неща. :busted_cop:
http://img.photobucket.com/albums/v145/IvanM/Alfa%20Romeo%20166/16624JTD.jpg
Като стана дума за галене - ето ти разход на бившата ми 166-ца с галене - средната скорост е 91,5 км/ч за 110,8 километра. Признавам си - галех педала. Но според производителя Алфа 166 ЖТД 136 коня гори извънградско 5,4 л/100 км. А след цял ден икономично каране заредих догоре и изненада - средният разход беше 3,8 л/100 - ама щото след това ми писна да карам със 100 и поускорих.
Всичко идва от тежестта на дясното краче, вервай ми. И някои познания за това как се шофира икономично.
Ми ръчка като ръчка. Нормалната е добре, нямам възражения, а версията Ecoflex или нещо подобно беше е с по-дълги предавателни числа - и като че ли са подбрани една идея по-сполучливо. Но е въпрос на вкус. Взимай и тествай - тия неща не могат да се разкажат, трябва да се усетят. Лично аз не усетих някаква особена разлика между комбито и седана. То тия неща се влияят от толкова много неща - например ако комбито е със 17-ки, а седана с 18-ки, човек може да си извади грешни изводи за самата кола ...
Ако те вълнува, в понеделник ще ходя да взимам Ампера за една седмица, да и правя тест "Всекидневие", демек дали ще може да изкара един пълен работен ден само на ток и такива работи. Да питам ли кви тестови Инсинии имат?
Питай ги, пиши после, може и на лични. Интересува ме конкретно дизела със 160 коня и по възможност колата да е със спортния салон.
И недейте да се дърляте за разхода и да разваляте темата, защото разходът зависи от един куп субективни фактори. На мен по маршрута Славянска беседа - Младост 3 166-цата ми е давала от 5.5 до 11/100.
http://img.photobucket.com/albums/v145/IvanM/Alfa%20Romeo%20166/16624JTD.jpg
Като стана дума за галене - ето ти разход на бившата ми 166-ца с галене - средната скорост е 91,5 км/ч за 110,8 километра. Признавам си - галех педала. Но според производителя Алфа 166 ЖТД 136 коня гори извънградско 5,4 л/100 км. А след цял ден икономично каране заредих догоре и изненада - средният разход беше 3,8 л/100 - ама щото след това ми писна да карам със 100 и поускорих.
Всичко идва от тежестта на дясното краче, вервай ми. И някои познания за това как се шофира икономично.
Понеже постваш тая картинка за не знам кой път, да ти кажа моето мнение, а то е че си слизал по някое много голямо надолнище ;) Или си я фотошопнал ;) Колегата Доко има същата на 166 TS с разход 4 или нещо от сорта :-D като я качи тука и всички млъкнаха :-D И ние коли караме няма нужда ;)
"И недейте да се дърляте за разхода" - не се дърлим просто Пинко я качва тая снимка за 17път, а аз първите 16 пъти си трая :-D
Mind_Control
26-08-2012, 12:54
И аз не го вярвам много това с 3.2 разход на 166-ца. Това значи, че едно Лупо дизелово трябва да харчи 2/100.
Отделно тия разходи дето ги смята компютара не са реални на 100%
И аз не го вярвам много това с 3.2 разход на 166-ца. Това значи, че едно Лупо дизелово трябва да харчи 2/100.
Отделно тия разходи дето ги смята компютара не са реални на 100%
Вярвайте ако щете, през лятото на 2006 година отборът на AUTO BILD постигна резултат 27,83 литра нафта по маршрута София - Бургас - София. При официално състезание със съдии, пломбирани капачки на резервоарите и предни капаци. И наказателни точки за закъснения от контролното време - което беше пресметнато за средна скорост 80 км/ч - тоест се караше с около 90 км/ч. Тогава не участвах, ама спокойно можех да сваля резултата под 25 литра.
Рено Меган 1.5 dCi, натоварено с трима човека и багаж - в летния трафик към морето. Повечето други отбори също дадоха резултати под 30 литра.
trustworthy
26-08-2012, 15:18
Рено Меган 1.5 dCi, натоварено с трима човека и багаж - в летния трафик към морето. Повечето други отбори също дадоха резултати под 30 литра.
Би ли казал модела на реното? Става дума за 6-степенна кутия, нали?
Така, като стана дума за данните по каталог. Както знаем, разхода се измерва по строго регламентирана методика на изпитателен стенд (New European Driving Cycle) http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
и не отговаря на реалността (макар че е постижим, но САМО АКО ВОДАЧА ЖЕЛАЕ ТОВА).
Но тъй като ВСИЧКИ модели са поставени при напълно идентични условия, разходът идеално служи за сравняване между два различни автомобила.
Което ще направя сега:
При New European Driving Cycle автомобилите са показали следните резултати:
Алфа 159 1.9 ЖТДм 150 коня, 6-степенна механична:
Среден разход на гориво: 6 л/100км
Разход - извънградско: 4.8 л/100км
Разход - градско: 8.1 л/100км
Орел Инсиния 2.0 CDTI (A 2.0 DTH Start/Stop, 118 kW / 160 к.с. ecoFLEX, 6-степенна механична):
Среден разход на гориво: 4,3 л/100км
Разход - извънградско: 3,7 л/100км
Разход - градско: 5,4 л/100км
А всичко останало е масажиране на клавиатурите и странни твърдения от типа: "Моето градско е по-градско от твоето".
Ванка тва дето го казваш е малко като научнопопулярен филм,нещо не ми се вижда реално, 2 коли с почти идентични мотори,с еднакви скоростни кутии,по-тежката да дава разход в града почти наполовина надолу,незнам твойто мнение какво е............:mobile::mobile::mobile::mobile::mobi le:
П.С.А и ти лично не вярвам как ги постигаш тези разходи,сори уважавам те,но тук говориш врели некипели,и престанете да гледате шибаните бордове,не разбрахте ли,че те не показват вярно...............:dance::dance::dance::dance:
П.С.2.Аз страшно много харесвам Инсиния,особено комбито,в момента ако трябва да си сменям колата,ще е само Инсиния............:dance::dance::dance::dance::da nce:
Не се карайте, от Туйн Спарка по-икономично нема Ице, 3 на 100 беше, а по-желание на "клиента" мога и още да го смъкна...кви са тия Опели-Мопели...? :asthanos::biggrin::waving::crazy::sex:
thecleaner
26-08-2012, 20:59
Не се карайте, от Туйн Спарка по-икономично нема Ице, 3 на 100 беше, а по-желание на "клиента" мога и още да го смъкна...кви са тия Опели-Мопели...? :asthanos::biggrin::waving::crazy::sex:
Тва маслото ли Докич хахаха.
Тва маслото ли Докич хахаха.
Отдавна е известно, че италианските коли имат екстри, за които другите не са и чували - даже на S-класа няма да видиш борда да показва моментен разход на масло. :dance:
---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:59 ----------
П.С. Май темата се изчерпа, чакам само Пинко да каже за тестдрайва, така че серете на воля.
П.С.2 - Абе що толкоз евтини тия Инсинии, гледам нелоши екземпляри от 2009 г. в Германия за около 11-12 000 евро.
adv_petrov
26-08-2012, 22:48
Ето ти шофьорско мнение за 160коньовия дизел ръчка 6+задна) седан на 18', днес пак го карах: Голям и просторен автомобил със стегната возия, много добро пътно поведение (с малък удобен мулти волан),ускорява много добре и стабилен - и с голяма скорост и в завои. Спирачките са ок за тая маса. Версията с ксенон има най-добрите къси и дълги фарове които може да си представи човек, ден ама ден, наистина не съм виждал такова нещо, просто е удоволствие да караш вечер! Зимата колата стои изключително стабилно на снежен път. Климата одеве изстуди доста бързо, музичката е добра, купето вози 5 човека без проблем, багажника е огромен. Много копчета по таблото, комп и глезотийки-блутут, звуков парктроник отпред/отзад, ел.ръчна на копче!!!, реверанс 2 сек. на спирачките при тръгване по баир нагоре и т.н.
Неща които мен лично ме дразнят:
- стегнатата возия дето на дълъг път на 5тия час ти писва (ма може и да е от 18'те);
- предните седалки (пошито-платнените) не са ергономични за гърба, нито чак толкова регулируеми. Опеловите пред електрифицираните кожени на Мерцедес по комфорт ряпа да ядат (това пак за дълъг път тр да се има предвид, всичко тръгва от седалките).
- силния шум на дизеловия мотор в ниските ме дразни, откачам на това тракане, но все пак аз карам бензинки, може да не съм свикнал.
- При по-бавно каране, на 1000-1200 оборота колата иска на си на 1ва, а не на 2ра, иначе сеца много, много, много неприятно. Не ги разбирам тия дизели.
- вечер дисплей на компа, показатели по таблото (без стрелките със сиянието) и копчета не са червени, те са кървавояркочервени, което ми вади очите... Зеленото регулирнуемо на Алфата е къде-къде по-щадящо.
Общото ми мнение е че става идеално за целогодишен автомобил, но понеже питаш за цената, това все пак е Опел, не Мерцедес. Това е което се сещам като впечатления, дано съм бил полезен, питай ако се сетиш нещо друго.
Много ти благодаря, колега. :)
За кои седалки говориш? Обикновените или тези с големите подпори?
Абе аз моята кошница от подписа я докарвам до 6 на 100 понякога, но с цената на екстремно олигофренски икономични мерки. Икономичното каране е изкуство, от което не всеки разбира (не твърдя, че аз разбирам).
Не виждам нищо странно да занитиш последно поколение дизелов мотор с 80 км/ч на някой идеално гладък път с точните гуми с изключени бая работи и да докараш 4 на 100. Някои хора това го правят и с бая по-одъртели кошници. Един приятел имаше някаква рядка ауди 80-тка 1.6 турбо дизел. Тази кола даваше екстремно подигравателен разход при нормално каране, под 5 при това без някакви икономични тънкости. Съчетано с големия резервоар капачката за бензина хващаше паяжини.
adv_petrov
27-08-2012, 10:45
Много ти благодаря, колега. :)
За кои седалки говориш? Обикновените или тези с големите подпори?
Ей тия. Трябва да се пробва, за мене лично чупката на кръста иде прекалено високо и косо (малък ъгъл), колкото и да свалям облегалката назад не ми е комфортно на кръста, защото облегалката се чупи по-нагоре, сравнено с други горецитирани от мен луксозни марки автомобили които карам.
[/COLOR]П.С. Май темата се изчерпа, чакам само Пинко да каже за тестдрайва, така че серете на воля.
Ще ти пратя телефона на Люба, очаква обаждането ти, в София Ауто има тестова Инсиния със сходни параметри: 160 коня дизел, аФтомат, AGR седалки, ама шлифер, не кожа. Но поне ще можеш да ги усетиш.
Апропо, давали големи отстъпки на адвокати:big_money:
Ей тия. Трябва да се пробва, за мене лично чупката на кръста иде прекалено високо и косо (малък ъгъл), колкото и да свалям облегалката назад не ми е комфортно на кръста, защото облегалката се чупи по-нагоре, сравнено с други горецитирани от мен луксозни марки автомобили които карам.
Айде и аз да добавя подобно мнение за седалките. Карам служебна инсиниа, но е бензин и в общи линии единствените недостатъци са свързани с не особено удобните седалки и проблеми с охл. система на двигателя (пак да подчертая - важи за бензинов агрегат). Иначе твърдата возия и стегнатото поведение в завой за мен са по-скоро положителни качества.
Миналата седмица карах една Инсиния (Инсигния или който както й вика), 160 к.с. дизел, автомат, с доста високо ниво на оборудване, 18" джанти и т.н.
Не мога да не призная, че колата ми хареса много. Стегната возия, комфортен салон, прилично пъргав мотор в комбинация с хубав автомат :th_up:
Чак аз се очудих, че толкова ми допадна Опела :) От краткото каране (2 часа) единствено останах малко объркан от хилядите копчета на централната конзола, но предполагам че всеки собственик бързо свиква кое къде се намира :)
Борд компютърът показваше 7,8л/100 за последните 600 изминати километри, като клиентът ми твърди, че не е излизал от София ..
П.С.2 - Абе що толкоз евтини тия Инсинии, гледам нелоши екземпляри от 2009 г. в Германия за около 11-12 000 евро.Интересно....
http://fakti.bg/avto/47089-nai-barzo-obezcenavashtite-se-avtomobili
:sex::sex::sex::sex::sex::sex::sex::sex::sex::sex: :sex::sex:
Мдаа, ще взема да взема да си купя Мини Купър. :gayfight:
Мдаа, ще взема да взема да си купя Мини Купър. :gayfight:
Я кажете тогава кой от двата автомобила е по-гейски? Наскоро ги тествахме и така и не стигнахме до консенсус по горния въпрос...:gayfight:
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20120819-262.jpg
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20120819-160.jpg
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/I20120819-149.jpg
отговор...
99833
http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/c0.0.403.403/p403x403/165933_10150922523086688_1088208506_n.jpg
tokata_pz_flex
29-08-2012, 13:33
500 . Купъра има по-спортно излъчване , ама Фиата си е гейски ... лично мнение .
Я кажете тогава кой от двата автомобила е по-гейски? Наскоро ги тествахме и така и не стигнахме до консенсус по горния въпрос...:gayfight: В конкретното сравнение, според мен, 500 е със завидно увеличени притегателни способности за обратни :gayfight:
ОБАЧЕ, вие ми дайте едно 'TRIBUTO FERRARI' пък ме мислете за какъвто искате :sex:
В конкретното сравнение, според мен, 500 е със завидно увеличени притегателни способности за обратни :gayfight:
ОБАЧЕ, вие ми дайте едно 'TRIBUTO FERRARI' пък ме мислете за какъвто искате :sex:
А тва червеничкото кабриолетче? Според мен трябва да се кара само с чаршаф на главата...
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/IMG_4036.jpg
Във всеки случай аз се чувствах доста нелепо в него, докато го разтривах из София:
http://i869.photobucket.com/albums/ab254/AutoBild/IMG_4028.jpg
Това червеното кабрио ще похожда най-много на някоя дългокрака руса мацка.... или на дебел чичкa, който си поръчва малолетни момченца :crazy:
Mind_Control
29-08-2012, 16:37
Това червеното кабрио ще похожда най-много на някоя дългокрака руса мацка.... или на дебел чичкa, който си поръчва малолетни момченца :crazy:
Ха, шефа ми е дебел и има червено кабрио :D и си пада по малки момиченца..
Карал съм Инсигня :twisted: с малките бензинов и дизелов мотор.
Ето ви реалния разход (градското е София) :
Дизел 2.0 CDTI (110 Hp) DPF (http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/37066.html):
· градско 7.6
· смесено 7.2
· извънградско 6.9
Бензин 1.8i (140 Hp) (http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/36669.html) :
· градско 8,9
· смесено 8,5
· извънградско 8,1
Това е при нормално каране, а не каране за постижения.
Свръхнещастен автомобил по моите разбирания.
Опитали са се да усъвременят дизайна и си личи , че са се напъвали яко!
Таблото ми е отблъскващо и безлично.
Никакъв индивидуализъм, много очаквано.
Багажника е малък, дори и на хечбека (комби не коментирам).
Аз се чувствам като седнал на пластмасовите колички в парка. :puke:
Това не е автомобил за манияци на автомобилите, а за редови консуматори.
LIFE IS 2 SHORT 2 DRIVE GERMAN CARS!
П.П. Е, все пак аз съм човек, който би си купил фиат 500C пред този киндерюберашунг така, че мнението ми да се счита за развлекателно ако щете :)
П.П. 1 Ааа, да! Как никой не коментира "хромираните" обръчи на контролните уреди?!
А коя кола от произвеждащите се в момента е за маниаци?
Отдавна не съм от "маниаците", които робуват на дадена марка или модел. И аз искам да си купя нова 155 с 8-клапанов туинспарк, ама не ги произвеждат, щото ще си ги купим аз, Венци, Ванката (Фюриъс) и още двама-трима, дето не ги познавам. Затова, ако дадена кола има управляемост и пътно поведение поне колкото 166-цата (колкото 155 не смея и да мечтая), ще се задоволя с нея.
DiStefano
29-08-2012, 19:52
500 . Купъра има по-спортно излъчване , ама Фиата си е гейски ... лично мнение .
Имай предвид, че и твоята я има гей класации от предходни години .. :biggrin:
не че нещо намеквам де ...
пътно поведение поне колкото 166-цата (колкото 155 не смея и да мечтая)
Искаш да кажеш,че 155 има по-добро управление и пътно поведение от 166,моля те не ме карай да се смея..............:biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin:
Искаш да кажеш,че 155 има по-добро управление и пътно поведение от 166,моля те не ме карай да се смея..............:biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin:
Смей се, ама не е само мое мнение ;).
А, и по-удобни седалки.:tank:
Смей се, ама не е само мое мнение ;).
А, и по-удобни седалки.:tank:
Това може да го твърди само някой, който не е карал 166 с добре оправено задно окачване и добре регулирана задница. Ама наистина оправено и стегнато окачване, щото иначе 166 си вее гъза яко...
Моята беше с полиуретани отзад (май първата направена така в България) и седеше на пътя по-добре от 159.
Карал съм дълго 155, притежавал съм Дедра 1 година (реално същата кола) - не могат да се сравняват.
Седалките на 166 са сигурно най-комфортните седалки на Алфа, 159 ряпа да яде та да не пишем смешки ;)
По горе стана въпрос за 1.8MPI на Ореl, този мотор се слага и в 159, разходът му градско на Астра кабрио автоматик е 12/100 инфо от първа ръка :rolleyes:
Това може да го твърди само някой, който не е карал 166 с добре оправено задно окачване и добре регулирана задница. Ама наистина оправено и стегнато окачване, щото иначе 166 си вее гъза яко...
Моята беше с полиуретани отзад (май първата направена така в България) и седеше на пътя по-добре от 159.
Карал съм дълго 155, притежавал съм Дедра 1 година (реално същата кола) - не могат да се сравняват.
Ами моето, смея да твърдя, вече е здраво и след като смених тампони на стабилизираща щанга промяната е осезаема. Но пак липсва това чувство за картинг, което го имаше при 155-цата. И проблемът е в накланянето при по-тежката кола, не във веене на задницата При 155 пък от своя страна управлението е доста по-директно.
А за седалките - ако 159 не е ТИ, седалките на 155 са много по-удобни.
Ами моето, смея да твърдя, вече е здраво и след като смених тампони на стабилизираща щанга промяната е осезаема. Но пак липсва това чувство за картинг, което го имаше при 155-цата. И проблемът е в накланянето при по-тежката кола, не във веене на задницата При 155 пък от своя страна управлението е доста по-директно.
А за седалките - ако 159 не е ТИ, седалките на 155 са много по-удобни.
Като са ти изпуснали амортисъорите така е, клати се.
Mind_Control
30-08-2012, 00:10
Произнася се Инсиния. На представянето поне така ни обясниха от Орел.
Иначе автомата е хубав и здрав - и наистина е по-скоро комфортен, отколкото спортен. Но пък е икономичен. Волвото ми е със същия.
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
А това "Инсиния" на какъв език е? Ако е на английски си е Инсигния отвсякъде. Нещо са се объркали ми се струва. И на немски да е пак си е Инсигния.
А това "Инсиния" на какъв език е? Ако е на английски си е Инсигния отвсякъде. Нещо са се объркали ми се струва. И на немски да е пак си е Инсигния.
Insignia на английски си се произнася инсингния,на испански също на италиански се произнася инсиня,на всичките езици означава отличителни знаци,емблема,символ......
Mind_Control
30-08-2012, 00:18
Insignia на английски си се произнася инсингния,на испански също на италиански се произнася инсиня,на всичките езици означава отличителни знаци,емблема,символ......
На английски се произнася 100% с Г, задругите езици нямам представа.
На английски се произнася 100% с Г, задругите езици нямам представа.
....и на немски се произнася с гУемо Г......
На какъв език е Хинсигнята? :crazy:
На какъв език е Хинсигнята? :crazy:
Па питай тия от Хопел.....
Като са ти изпуснали амортисъорите така е, клати се.
Питай Тони - показах му теста, дали са изпуснали ;).
Питай Тони - показах му теста, дали са изпуснали ;).
Няма нужда да питам, карал съм достатъчно много и 155-със спортно окачване и 166, щом ти клати и люлее и 155 ти се вижда по стабилна има нещо нередно, оправил си задницата, с правилни гуми си остават амортесъорите. А за тия тестове само си давате парите, аз съм виждал кола с яко изпуснали амортесъори и дава 65%.......та за 10г надали са ти както трябва да са.
Иначе инсинята е перфектна единствено дразни че е опел.
Зависи колко са ти омекнали пружините колега, от кола до кола има голяма разлика ..
Тъкмо и аз това щях да напиша - за поклащането не са ли по-важни пружините?! :?
Ами моето, смея да твърдя, вече е здраво и след като смених тампони на стабилизираща щанга промяната е осезаема. Но пак липсва това чувство за картинг, което го имаше при 155-цата. И проблемът е в накланянето при по-тежката кола, не във веене на задницата При 155 пък от своя страна управлението е доста по-директно.
А за седалките - ако 159 не е ТИ, седалките на 155 са много по-удобни.
Ти госин адвокат май живееш на друга планета,по принцип повечето притежатели на 159 ТИ които познавам аз,твърдят че обекновенния салон на 159 е в пъти по-удобен от този на ТИ-то,а за сравнение със 155 въобще неможе да става дума,ти започваш да ставаш като един колега,според който друга кола освен 33 не съществува....................:BIGsmile::BIGsmile: :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:
Тъкмо и аз това щях да напиша - за поклащането не са ли по-важни пружините?! :?
Не съм някакъв експерт, но амортисьора обира шокови удари, в завой се получава едно продължително натоварване на външните гуми, което се поема от пружините и ако са меки ясно какво се получава. :-)
Тъй де ;)
И в комбинация с някоя току-що тръгнала щангичка.... :roll:
А те 166-те не е да не страдат от омекване на пружините..............:moon::moon::moon: Ние сме сменили на няколко :cheers::cheers::cheers:
А те 166-те не е да не страдат от омекване на пружините..............:moon::moon::moon: Ние сме сменили на няколко :cheers::cheers::cheers:
Никога нищо не съм пипнал по задницата на моята, това вече 6-та година, малко виси отзад, то се вижда на снимката(хах и съединител не съм сменял, но пък за другите работи ....) Та един ден като я разбия тая задница(не знам кога ще е това, може и да не е скоро) ще правя носачи, пружини, амортисьори абе всичко. :wierdo: Малко офф стана ..
Днес взех за 1 седмица Инсиния битурбо дизел (195 коня, 420 нютонметра) аФтомат. Засега впечатленията са повече от добри. Много добре настроен автомат, супер еластичен двигател, перфектни седалки. Абе колицата си е чудесна.
Само ме издразниха мъничките странични огледала и лошия обзор назад - особено след огромните огледала на Волвото са направо като културен шок. Но се свиква.
Днес взех за 1 седмица Инсиния битурбо дизел (195 коня, 420 нютонметра) аФтомат. Засега впечатленията са повече от добри. Много добре настроен автомат, супер еластичен двигател, перфектни седалки. Абе колицата си е чудесна.
Само ме издразниха мъничките странични огледала и лошия обзор назад - особено след огромните огледала на Волвото са направо като културен шок. Но се свиква.
Ако можеш се докопай до OPC версията, 2.8T бензин, 4x4... :metal:
Ако можеш се докопай до OPC версията, 2.8T бензин, 4x4... :metal:
Абе и аз искам такава, ама първо трябва да се докопам до някоя рафинерия ;).
Или до добри доходи :screwy:
Абе и аз искам такава, ама първо трябва да се докопам до някоя рафинерия ;).
Alfa 166 2.0 - 9.71/100,
Opel 2.8 V6 Turbo OPC - 10.6/100 комбиниран разход.
За двойно повече катъри, бива ;).
Това може да го твърди само някой, който не е карал 166 с добре оправено задно окачване и добре регулирана задница. Ама наистина оправено и стегнато окачване, щото иначе 166 си вее гъза яко...
Моята беше с полиуретани отзад (май първата направена така в България) и седеше на пътя по-добре от 159.
Карал съм дълго 155, притежавал съм Дедра 1 година (реално същата кола) - не могат да се сравняват.
Да....за 155, няма да говоря...на сухо се държи добре....незнам какво имаш прредвид "Дедра-1"...?...ако иде реч за "Делта-1...Да...окачването и е превъзходно за всякакви услвия на управление......но с "Дедрата" си пътник.....има разлика с 155...кажи на момчетата в какво се състой тя.....окачването е почти единтично, Но...център на тежеста, аеродинамика и т.н......поясни...иначе не ти се връзвам...:))
santo_traficante
29-05-2013, 19:26
Днес купихме един Орел изпълнение космо 2010год 160кс нафта. Е тая кола важи взе че ми хареса:-)Добре върви с тези к.с. екстри доволно:) Важи..:metal:
Да ви е честит. :)
Абе тия животни имат ли вграден телефон?
Честито!
Дано не те разочаровам малко...това по калника сам се сещай какво е.
А безаварийно да ти трака дизела дълго и тихо.
nikolaaaay
31-05-2013, 21:52
Честито!
Дано не те разочаровам малко...това по калника сам се сещай какво е.
Стига бе, не е възможно.
Търся си инфо за новата кошница и на какво попадам. :D Гръм да ме удари, ако си спомнях, че съм пускал такава тема.
Та като съм почнал - от 3 месеца карам Опел Инсигния 2.0 битурбо дизел, комби, 2014 г.
Първото, което трябва да се знае, че това нещо няма нищо, ама нищо общо с това, което си представяш, като чуеш Опел. Нито е евтино за поддръжка, нито е дървеняшко, нито е опростено, нито е скучно за каране. Италианско - американска кръстоска, която се доближава най-много до това, което човек може да намери в една Алфа от поколението с предно предаване. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.