View Full Version : Проблем с паленето
Здравейте колеги.Проблема е следния.. когато колата е студен двигателя натискам веднъж педала на газта и въртя и пали веднага после последва едно леко друсане на колата прекъсване докато загрее малко двигателя и се оправя.. но да дойдем на главното .. понякога като е студена върти малко повече от нормалното или просто иска да я врътнеш 2-ри път ,че да запали.. авомобила е Алфа рормео 156 1.6 Twin Spark ... свещите са подменени но ми направи впечатление че лулата на първи цилиндър бобината която е от долу е разкъсана възможно ли е да дава отечки и това да е проблема.. Как мислите вие колата е обслужена и преди обслужването и след пак го прави този номер.. Акумулатора е 380-400 стартов ток мисля.. да подчертая ,но е в добро здраве и ме съмнява той да е проблема.Иначе като е загряла върви супер и мърка като котенце :wow:
Аз да питам каква е идеята на натискането на газта преди да запали?
Ами цялата история е .. Преди да запаля натискам педала на газта до доло пускам го .. и като завъртя ключа пали от раз съм забелязал .. но докато го завъртя не натискам педала !! .. та това ми прави впечатление или просто се заблуждавам :wow:
за тресенето търси от къде смуче въздух. Най често от гофрирания маркуч
Е тя като поработи 2 минутки и всичко изчезва като нова е.. :gruebel: Помня ,че на стария ми Форд Ескорт 1.8 чист дизел ги правише тези номера на студен двигател като запали и хълцаше направо за 1-2 минути и после изчезваше.. това ставаше като при моя проблем сега пак при напълно студен двигател
А някой да знае кой кабел на контактния ключ е "+" ,защото на него ще трябва да вържа бутона на газовата която ще слагам. Имам предвид какъв е цвета на "+". И някой има ли схема на запалването ,за да разбера кои кабел за какво е. Говоря за контактния ключ и съответните му степени при завъртане.
Kanibal-4o
21-10-2012, 20:18
и аз го имам този проблем и при мен идва от маркучето от бензиновата помпа до щуцера на кошницата
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.