PDA

View Full Version : Слаба компресия във 2-3 цилиндър



redshark
27-11-2012, 21:40
Здравейте! имам следния проблем компресията на посечените цилиндри е 8,5атм на другите е 12,5атм. Като се сложи масло единия дига до 11,5атм. Та имам няколко въпроси кое най-вероятно е за смяна и за ремонт? Може ли да се кара колата така и имам проблем с паленето не пали от първия път и тресе.... предполагам, че това е от загубата на компресия :wallbash: някой ако може да каже нещо по въпроса ще е хубаво ;)

ecotronic
27-11-2012, 21:56
Проблемът отведнъж ли се появи или постепенно?
Най-вероятно се касае за проблем бутала - сегменти - цилиндри. Ако рязко е паднала компресията може да има натрошен/и сегмент/и. В такъв случай не е добре да се кара така за да не станат по-големи бели. Ако нещото е настъпило плавно, в следствие на износване - може да се кара докато може. Въпреки че това не си е работа.

to6ko
27-11-2012, 22:46
Колата дизел ли е или бензин колега?

myato
27-11-2012, 22:52
Колата дизел ли е или бензин колега?

Явно е бензинка. Ако беше дизел, с тази компресия няма и да мъцне.

to6ko
27-11-2012, 23:02
Явно е бензинка. Ако беше дизел, с тази компресия няма и да мъцне.

Ми не знам колега аз не разбирам,но съм виждал и дизел с компресия 8 и бая добре си мъцаше.....както и бензинка с компресия 15!
За това питам!

redshark
28-11-2012, 00:03
1.8 e колата :) предполагам че най-добре да се отвори двигателя и да се види как мислите вие?

to6ko
28-11-2012, 00:12
1.8 e колата :) предполагам че най-добре да се отвори двигателя и да се види как мислите вие?

То друг начин няма!!!

dimitar_vd62
28-11-2012, 00:14
Здравейте! имам следния проблем компресията на посечените цилиндри е 8,5атм на другите е 12,5атм. Като се сложи масло единия дига до 11,5атм. Та имам няколко въпроси кое най-вероятно е за смяна и за ремонт? Може ли да се кара колата така и имам проблем с паленето не пали от първия път и тресе.... предполагам, че това е от загубата на компресия :wallbash: някой ако може да каже нещо по въпроса ще е хубаво ;)

Ми не добре, щом единия вдига с масло почти сигура е че е износен сегмент/и ма това че другия не вдига не е добре.Говори за по сериозно износване или друг проблем.А на времето на Жигулата ми се появи странен проблем - като е студена тресе, като загрее работи идеално.Оказа се спукан клапан на 2 цилиндър.Така нежно спукан че като е студена пукнатината е като косъмче и пропуска, като загрее малко се затваря от топлинното разширение и уплътнява.Смених го, защото щеще да прегори и се оправи мотора.Имал съм и счупен сегменти повярвай грозна гледка е - от нормален, едвам 4-и ремонт скри надирането.Тъй че фърли едно очо под главата по скоро.

to6ko
28-11-2012, 00:21
Ми не добре, щом единия вдига с масло почти сигура е че е износен сегмент/и ма това че другия не вдига не е добре.Говори за по сериозно износване или друг проблем.А на времето на Жигулата ми се появи странен проблем - като е студена тресе, като загрее работи идеално.Оказа се спукан клапан на 2 цилиндър.Така нежно спукан че като е студена пукнатината е като косъмче и пропуска, като загрее малко се затваря от топлинното разширение и уплътнява.Смених го, защото щеще да прегори и се оправи мотора.Имал съм и счупен сегменти повярвай грозна гледка е - от нормален, едвам 4-и ремонт скри надирането.Тъй че фърли едно очо под главата по скоро.

Или може би единия цилиндър прави вятър на другия.......???:stumm:

ivailo rachev
28-11-2012, 08:05
Ако е избила гарнитурата,единия цилиндър да прави вятър на другия няма да качва компресия като налее масло.Тези симптоми са точно на заминали сегменти.Колега колата гори ли масло и пуши ли?

redshark
28-11-2012, 09:38
Ами откакто съм я купил не ми е горяла масло, но преди около месец се запуши вентилацията на картера и тогава изгори доста масло и сякаш от тогава се появиха проблемите...Ама явно и преди това си е имала нещо :)

redshark
28-11-2012, 11:44
Трудното палене (като я запаля първия път и гасне веднага). Възможно ли е да е от загубата на компресия?

oem
28-11-2012, 11:48
Проблема с паленето може да се дължи на съвсем други неща. Не го намесвай това с проблема в компресията. И напълно здрави мотори имат същите проблеми.

to6ko
28-11-2012, 19:36
Ако е избила гарнитурата,единия цилиндър да прави вятър на другия няма да качва компресия като налее масло.Тези симптоми са точно на заминали сегменти.Колега колата гори ли масло и пуши ли?

Зависи колко е духнала гарнитурата!
А защо другият не качва компресия като налее масло???
Отговори си ти!На мен не искам да отговаряш!
:kiss:

ecotronic
28-11-2012, 19:50
Зависи колко е духнала гарнитурата!
А защо другият не качва компресия като налее масло???
Отговори си ти!На мен не искам да отговаряш!
:kiss:

Този който не вдига компресията с маслото вероятно има сдухани клапан/и.

to6ko
28-11-2012, 20:30
Този който не вдига компресията с маслото вероятно има сдухани клапан/и.

Значи колега аз по принцип съм акушер-гинеколог и от двигатели не разбирам но.....!
По пътя на логиката след като и двата цилиндъра имат еднаква компресия (8.5),не би ли следвало този с сдуханите клапани да има и по малка компресия от 8.5 неговия събрат(които реагира на масло с 11.5)?

ecotronic
28-11-2012, 20:41
Значи колега аз по принцип съм акушер-гинеколог и от двигатели не разбирам но.....!
По пътя на логиката след като и двата цилиндъра имат еднаква компресия (8.5),не би ли следвало този с сдуханите клапани да има и по малка компресия от 8.5 неговия събрат(които реагира на масло с 11.5)?

Такива подвеждащи съвпадения се случват. Колегата не уточнява кои цилиндри са с ниската компресия. А това с оглед на предположението за пробив в гарнитурата и духането от единия в другия е от огромно значение. Ако пробивът е между 1 - ви и 2 - ри цилиндър симптомите ще са едни, но ако пробивът е между 2 - ри и 3 - ти - коренно различни.
Това, че не се променя компресията с наливане на масло, с 99% вероятност означава незатварящи (изгорели клапани) по-вероятно изпускателни.

to6ko
28-11-2012, 21:20
Здравейте! имам следния проблем компресията на посечените цилиндри е 8,5атм на другите е 12,5атм. Като се сложи масло единия дига до 11,5атм. Та имам няколко въпроси кое най-вероятно е за смяна и за ремонт? Може ли да се кара колата така и имам проблем с паленето не пали от първия път и тресе.... предполагам, че това е от загубата на компресия :wallbash: някой ако може да каже нещо по въпроса ще е хубаво ;)


Такива подвеждащи съвпадения се случват. Колегата не уточнява кои цилиндри са с ниската компресия. А това с оглед на предположението за пробив в гарнитурата и духането от единия в другия е от огромно значение. Ако пробивът е между 1 - ви и 2 - ри цилиндър симптомите ще са едни, но ако пробивът е между 2 - ри и 3 - ти - коренно различни.
Това, че не се променя компресията с наливане на масло, с 99% вероятност означава незатварящи (изгорели клапани) по-вероятно изпускателни.

Значи аз съм 99%сигурен,че не си прочел заглавието на темата!!!
Да предположим че:
Цилиндър X-има износени сегменти и изгорели клапани,(8.5)наливаме масло и хоп компресия 11.5!
Цилиндър Y-има изгорели клапани(8.5) наливаме масло и.......???(8.5)

dimitar_vd62
28-11-2012, 21:26
Аз що си мисля че ако има изгорели клапани, няма да има компресия или бъркам.

ecotronic
28-11-2012, 21:30
Значи аз съм 99%сигурен,че не си прочел заглавието на темата!!!
Да предположим че:
Цилиндър X-има износени сегменти и изгорели клапани,(8.5)наливаме масло и хоп компресия 11.5!
Цилиндър Y-има изгорели клапани(8.5) наливаме масло и.......???(8.5)

Да приемем, че съм прочел само последният пост (твоят)

Отговарям:

1 - Цилиндър X много вероятно НЯМА изгорели клапани.

2 - Цилиндър Y няма съществено да промени компресията си след наливането на масло.

Сложно ли се изразявам???

to6ko
29-11-2012, 02:06
Да приемем, че съм прочел само последният пост (твоят)

Отговарям:

1 - Цилиндър X много вероятно НЯМА изгорели клапани.

2 - Цилиндър Y няма съществено да промени компресията си след наливането на масло.

Сложно ли се изразявам???

Да и много вероятно имаме два цилиндъра с АБСОЛЮТНО еднаква занижена компресия(8.5)със видимо един и същ ОБЩ проблем,въздействаме им по ЕДИН И СЪЩИ начин,(наливаме масло) но само ЕДИНИЯ се поддава на промяна!!!
Просто ли го написах???
П.С Викат ме по спешност,отивам да израждам една млада булка!:-P

ecotronic
29-11-2012, 02:32
Да и много вероятно имаме два цилиндъра с АБСОЛЮТНО еднаква занижена компресия(8.5)със видимо един и същ ОБЩ проблем,въздействаме им по ЕДИН И СЪЩИ начин,(наливаме масло) но само ЕДИНИЯ се поддава на промяна!!!
Просто ли го написах???
П.С Викат ме по спешност,отивам да израждам една млада булка!:-P

Както казах в предишен пост, случват се такива съвпадения. Не може да се правят каквито и да било заключения относно причините само защото са два съседни цилиндъра и понижената им компресия е с приблизително еднаква стойност.
Много по-правилното заключение се прави след като се налее масло и отново се премери компресията. Тъй като маслото компенсира хлабините между буталото и цилиндъра, но НЕ компенсира пробивите по клапаните, логиката казва, че когато се налее масло, ако рязко се увеличи компресията - това означава, че няма пробив през клапаните а само покрай буталото.
А когато компресията си остане същата, това означава, че пробивът по-вероятно е заради неуплътняващи (изгорели) клапани.

ivailo rachev
29-11-2012, 08:08
Точно,ако някой клапан не затваря ще му бяга компресия от там..Иначе да Тошко и ти си прав.

thecleaner
29-11-2012, 08:43
Голяма главоблЮсканица станала бе, хахаха. А ако някоя дюза пикаИ ко стаа ;)

redshark
29-11-2012, 08:53
Голяма главоблЮсканица станала бе, хахаха. А ако някоя дюза пикаИ ко стаа ;)

А какви са последствията при пикаеща дюза?

thecleaner
29-11-2012, 19:19
А какви са последствията при пикаеща дюза?

Ми и аз не знам, затова питам, колегите може да знаят.

to6ko
29-11-2012, 19:46
Ми и аз не знам, затова питам, колегите може да знаят.
Ми със сигурност последствията не са спад на компресията в въпросните цилиндри!!!
П.С ама виж примерно може да има последствия в налягането на резервната гума!

thecleaner
29-11-2012, 20:27
Ми със сигурност последствията не са спад на компресията в въпросните цилиндри!!!
П.С ама виж примерно може да има последствия в налягането на резервната гума!

Ми щом казваш така да е :)

pininfarina
29-11-2012, 20:54
Ей, баси спамерската тема :-)
Досега да я бяхте свалили тая глава и да оправите проблема 10 пъти вместо всичкото това изписаното :hehe:

redshark
03-12-2012, 16:13
Оказаха се, че и двете бутала са задрали.Явно са закърпили положението само и са я продали :tooth: Някой ако знае човек който да продава долница на двигателя или цял на разумна цена да сподели ;)

dimitar_vd62
03-12-2012, 16:43
Не може ли да се направи шлайф и да се сложат бутала ремонтен размер, поне ще знаеш че е ново.Долницата се нарича блок и ако купуваш втора ръка, трябва да си е с неговите си бутала.

thecleaner
04-12-2012, 09:25
Оказаха се, че и двете бутала са задрали.Явно са закърпили положението само и са я продали :tooth: Някой ако знае човек който да продава долница на двигателя или цял на разумна цена да сподели ;)

А каква е причината да са надрани цилиндрите, какво казва майстора.

redshark
04-12-2012, 11:49
Ами колата е прегрявана и тези двете бутала са сменяни колкот да се закърпи работата да я продадат...