PDA

View Full Version : Алфа Ромео 164TDI 2.5 Проблем с двигателя



alfaromeofen
16-01-2007, 01:22
Алфата ми (164тди 2.5 '89)имаше този проблем няколко пъти,давах я в сервиз,но от
некадърници взе да писва.Излизам с нея и водата изчезва ненадейно
къде.Случи се няколко пъти и накрая я вкара в маслото.Как е станало
незнам и ако някой е имал същия проблем или знае как да ми помогне
моля нека пише.Мисля че трябва нов двигател ,от толкова ремонти и пак се получва същата работа.От Бургас съм ,ако някой знае нещо по въпроса нека помогне.Благодаря :wink:

virusalfa
16-01-2007, 08:54
Налей вода.Като дадеш газ,ако нивото на водата се вдига,значи гарнитура.Ако не-тогава се касае за спукана глава.А за това как се намира коя глава е скупана-имаше тема от Алфаманиака,не мога да я намеря,потърси в общ техн.раздел.На лично съобщение ти пращам телефона,звънни ми да ти кажа как да процедираш :idea:

trustworthy
16-01-2007, 09:01
При всички положения е добре да не се кара, щом не е съвсен ясно накъде отива водата, че току си изпращял някой воден стълб и после няма да има емотикона, която да отговаря на състоянието ти

virusalfa
16-01-2007, 09:03
При всички положения е добре да не се кара, щом не е съвсен ясно накъде отива водата, че току си изпращял някой воден стълб и после няма да има емотикона, която да отговаря на състоянието тиНа мен ми е пределно ясно накъде отива водата,тук си имаме работа с трактори и камиони

trustworthy
16-01-2007, 09:07
При всички положения е добре да не се кара, щом не е съвсен ясно накъде отива водата, че току си изпращял някой воден стълб и после няма да има емотикона, която да отговаря на състоянието тиНа мен ми е пределно ясно накъде отива водата,тук си имаме работа с трактори и камиони

Е тях карате ли ги, ако има съмнение за пукната глава :)

virusalfa
16-01-2007, 18:30
При всички положения е добре да не се кара, щом не е съвсен ясно накъде отива водата, че току си изпращял някой воден стълб и после няма да има емотикона, която да отговаря на състоянието тиНа мен ми е пределно ясно накъде отива водата,тук си имаме работа с трактори и камиони

Е тях карате ли ги, ако има съмнение за пукната глава :)Ами това не е фиат,аз я карах няколко хиляди километра така,с реко охлабена капачка на разширителния съд :idea:

virusalfa
16-01-2007, 18:50
Eто това е търсената тема:
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=2148

Boby
18-01-2007, 20:30
Случи се няколко пъти и накрая я вкара в маслото.

Ако картера е пълен с вода значи уплътненията на ризите.Само когато се кара ли се губи водата?Какво е ремонтирано по двигателя?Пуши ли бяло докато караш?

virusalfa
18-01-2007, 20:52
Случи се няколко пъти и накрая я вкара в маслото.

Ако картера е пълен с вода значи уплътненията на ризите.Само когато се кара ли се губи водата?Какво е ремонтирано по двигателя?Пуши ли бяло докато караш?Боби,пратил съм му на човека упътване на руски,нека я направи.Оставям темата отворена да напише къде е бил проблема и как се е справил :idea:

alfaromeofen
18-01-2007, 21:40
водата влиза в картера през ноща докато изтива,на сутринта вече е долу в картера,няма пара в ауспоха и не вдига налягането във водната система(не надува маркучите)

virusalfa
19-01-2007, 12:30
водата влиза в картера през ноща докато изтива,на сутринта вече е долу в картера,няма пара в ауспоха и не вдига налягането във водната система(не надува маркучите)Покрай ризите е било тогава,щом ми каза,че се клапат свободно :idea: Не си давай зор,едно по едно,като изключим доставката на уплътненията-ден-ден и половина, и при малко повече време и сръчност,за една събота и неделя сия оправил :wink: Почисти контактните повърхности между блока и ризите с ъглошллайф и бормашина, с телена четка :idea: Не забравяй като наденеш бронзовия уплътнител и гумените плъстени,да обмажеш тънко всяка риза със силикон Reinzosil.Трябва след като я намажеш,ризата да я поставиш чевръсто,че силикона почва да стяга :idea:

alfaromeofen
12-04-2007, 20:48
Здравейте отново!Сглобих алфата ,и сега ако някой знае какви са хлабините на клапаните мотора е VM 84A 2.5 TD,моля помагайте

virusalfa
12-04-2007, 21:04
0.30mm както за смукателните,така и за изпускателните,и студена,и топла.Най-добре на студена ги регулирай :idea: Става за 10 минути,ключ 13 звезда илиула и отвертка :wink:

alfaromeofen
12-04-2007, 21:23
мерси много ,ей сега паля лампата и заминавам да гегулирам :)

alfaromeofen
20-04-2007, 18:37
Нямам налягане на маслото в главите, от какво може да е,и как да го оправя,колата я събрах,върви супер ,но незнам защо така се получава? :? Значи няма запушване по главите и по трабичките,но налягането е слабо.При студен двигател прави налягане 5 атмосфери,а като загрее пада до към 4 атмосфери. :?:

Boby
20-04-2007, 22:08
4 атмосфери е идеало при загрял двигател :!: Как разбра,че налягането в главите е слабо?

alfaromeofen
21-04-2007, 13:52
При свален капак на клапаните преди пръскаше масло под налягане ,а сега само тече и олива по кобилиците

Boby
21-04-2007, 17:34
Еми така трябва да е.На всяко рамо на кобилицата има отворче,маслото излиза от него,стича се по каналчето и капе в/у клапана. :roll:

alfaromeofen
21-04-2007, 19:50
благодаря за съпричастието :wink: