View Full Version : ALFA 1.8TS към 2.0TS(ама по трудния начин) почна се
Оп тука нещо липсва -> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429925472098&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
Оп тука нещо иска да влиза ->
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&permPage=1
Понеже нямам какво да правя а имам желание се вкарах във филма и мисля да има много епизоди
Така и така набиваш ризи,прави го нещо по така 2.2..
Оп тука нещо липсва -> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429925472098&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
Оп тука нещо иска да влиза ->
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
Понеже нямам какво да правя а имам желание се вкарах във филма и мисля да има много епизоди
Искам да попитам какво налага слагането на ризи?
Искам да попитам какво налага слагането на ризи?
С хода които има 1.8ТС за да стане 2.0 трябва да ползвам бутала 87мм а ако се престърже от 82 до 87 оригиналната риза остава тънка като вестник
Поздравления за избора-късоходова 2,0-ка,ако го реализираш ще стане яката работа.
И един съвет-за да компенсираш отслабването на блока,трябва да се направи стоманена скара от към коляновият вал да държи основните пети здраво за блока.
И един съвет-за да компенсираш отслабването на блока,трябва да се направи стоманена скара от към коляновият вал да държи основните пети здраво за блока.
Мда, може да почерпиш опит от фолксваген моторспорт техните блокове са така направени...
Амбициозно! Успех!
Тотално мразя дългия ход на 2,0 но пък от рено примерно се справят добре с дългия ход....
ФЕРАРИСТ
29-03-2013, 18:17
Тва верно си е по трудния начин......
Извинявам се на колегата,че му ползвам темата, колко най-много може да бъде разстърган блока на ТС моторите и да може да се кара спокойно ?
traiko_89
29-03-2013, 21:32
колега има и по-лесен начин
колега има и по-лесен начин
Назови го.
traiko_89
31-03-2013, 20:24
блока на 1.8 и 2.0 са с еднаква височина .От тонела до горната част на цилиндровата врулка
което означава че блока се разтъргва на 83мм и се слагат от 2.0 колянов вал и бутала биелите са еднакви
трябва само да се преправи в картерното пространство мястото за гривната за оборотите и долната час на цилиндрите се отнема материал за да може да не опира биелата.
опира защото цилиндрите на 1.8 за по-дълги от 2.0
но това не е проблем
nonamecrew
31-03-2013, 20:26
Оп .. 16 клапанов ризник :clap2: ще дойдете и вие на наща :tongue2::tongue2::tongue2: Супер е колега ще стане интерсна кола :shocking::wow:
блока на 1.8 и 2.0 са с еднаква височина .От тонела до горната част на цилиндровата врулка
което означава че блока се разтъргва на 83мм и се слагат от 2.0 колянов вал и бутала биелите са еднакви
трябва само да се преправи в картерното пространство мястото за гривната за оборотите и долната час на цилиндрите се отнема материал за да може да не опира биелата.
опира защото цилиндрите на 1.8 за по-дълги от 2.0
но това не е проблем
Колегата иска точно да прескочи момента с монтирането на колянов вал от 2.0TS! Идеята е за по-късоходов мотор!
radostin_ivanov
31-03-2013, 22:33
Пожелавам ти успех.Дано има повече такива хора като теб.
traiko_89
01-04-2013, 00:55
Колегата иска точно да прескочи момента с монтирането на колянов вал от 2.0TS! Идеята е за по-късоходов мотор!
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота
Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота
Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш... ;)
ФЕРАРИСТ
01-04-2013, 19:43
Първоначално и аз мислех нещо такова, но именно липсата на пръскалки ме спря, и затва си престъргах блок от 1.8 за 2.0, и с вал от двойка........не че осъществих проекта в крайна сметка но така го бях замислил.....
Иначе лошо няма, щом колегата така е решил......
traiko_89
02-04-2013, 01:55
Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш... ;)
да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота
Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.
Мотора смятам че е надежден а и съм спазил препоръките на шлайфистите за минималната дебелина на ризата а и тази процедура е правена на много коли включетелно и на 1000 конювата гръдска алфа само че те използват специални ризи за турбо и надуват над 2 бара,с пръскалките проблем няма само това че ще ползвам по тежки бутала от боксер но това се налага защото неможаха да ми доставят буталата от S2000 иночи щях да почна проекта по-рано.Относно 8-те хиляди оборота така окомплектован мотора има перфектно R/S съотношение и Bore/Strock съотношение за състезателен мотор
Предполагам никой не си мисли че съм се хвърлил на дълбокото за да се уча да плувам известен е резултатът на предния ми мотор и както каза Бобо в един коментар че е много добре направен(изчислен) така и този проект е бил известно време на чертожната дъска но пък и никой не е затрахован от конструктивни грешки аз вече отчетох една но мисля да я игнорирам също така ще продължавам да отговарям на въпроси така че питайте на воля
Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?
Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!
Колко е разликата в грамажа на буталата?
Иначе евала за проекта.
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!
На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!
:th_up::th_up::th_up::th_up:
Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?
Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!
Колко е разликата в грамажа на буталата?
Иначе евала за проекта.
Бутало на боксер - компресионна височина 35мм тегло 400г
Бутало на ТС - компресионна височина 36мм тегло 340г
само ще се наложи да се клъцне полата малко че на боксера буталото е малко по дълго
traiko_89
04-04-2013, 01:59
може ли страничен въпрос за глава валове и колектори щоцови и т.н.т
да питай от всичко ще има ама всичко по реда
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
Изместването на буталния болт се прави заради лошия R/S на мотора и по този начин намаляват усилието върху биелата сега може някой да каже постоянно говориш за този R/S та затова поствам това:
http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=38&t=2452
don_pepone
06-04-2013, 07:40
А някъде има ли писано за всички коли примерно колко има е дълга стандартната мотовилка
traiko_89
06-04-2013, 09:21
А някъде има ли писано за всички коли примерно колко има е дълга стандартната мотовилка
не за Т.С. е 145мм
don_pepone
06-04-2013, 11:21
Ся ако кажеш и за моята 2.5 V6 колке е ща призная :)
Ся ако кажеш и за моята 2.5 V6 колке е ща призная :)
на 2,5 В6 131.1мм
Набити и залепени http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678358180588&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678581513899&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678621513895&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678584847232&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
:rockon:
ще пътуват за шлайф и хонинг
Окомплектовах долницата на мотора получи и се 1мм недоход на практика при изчислено равно бутало с блок така с 0.4 гарнитура ще излезе 11:1 степен на сгъстяване а ми се искаше да е 12.4:1 но всичко зависи от разпределителните валове...........................
хубаво беше да е над 12 да работят хубаво силните валчета :)
Мхм... а пък мапера да мре... :tooth:
Днес пристигнаха и разпределителните валове най-рошавите на ПайпърКамс http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=AR16VBP320
Днес пристигнаха и разпределителните валове най-рошавите на ПайпърКамс http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=AR16VBP320
Тва на колко ще можем да го въртим ?
Тва на колко ще можем да го въртим ?
няма да е селеспеед колата тъй че ще въртиш на колкото си искаш
Васил Петров
31-05-2013, 14:43
няма да е селеспеед колата тъй че ще въртиш на колкото си искаш
А така.Това е истината.
Чакаме снимки и инфо. :rosso_racers:
Ето и снимки на валовете по молба на колеги и на една грозотия с уста от ГТА
А аз имам една друга питанка, която много ме сърби да я знам - защо сте увеличили обема на колектора???
traiko_89
14-06-2013, 20:40
в първомй ли ги прави валовете
тези са от Англия но ще им правя копие в Първомай ако им се случи нещо после да си ги възстановя евтино
traiko_89
15-06-2013, 03:50
а за пуловете от какво си хареса или ще преправяш хидрощоца
като гледам трябва доста да се наддигнат.
тези са от Англия но ще им правя копие в Първомай ако им се случи нещо после да си ги възстановя евтино
А колко излиза едно такова копиране на вал?
Може и на лично да ми отговориш ако смяташ за по-добре.
а за пуловете от какво си хареса или ще преправяш хидрощоца
като гледам трябва доста да се наддигнат.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=678941432120947&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&permPage=1
В процес на портване и с новите 30 мм-трови изпускателни клапани
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.