PDA

View Full Version : ALFA 1.8TS към 2.0TS(ама по трудния начин) почна се



t-1000
29-03-2013, 00:50
Оп тука нещо липсва -> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429925472098&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
Оп тука нещо иска да влиза ->
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&permPage=1
Понеже нямам какво да правя а имам желание се вкарах във филма и мисля да има много епизоди

acko88
29-03-2013, 08:29
Така и така набиваш ризи,прави го нещо по така 2.2..

ne0
29-03-2013, 09:35
Оп тука нещо липсва -> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429925472098&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
Оп тука нещо иска да влиза ->
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=645429918805432&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater
Понеже нямам какво да правя а имам желание се вкарах във филма и мисля да има много епизоди

Искам да попитам какво налага слагането на ризи?

t-1000
29-03-2013, 09:50
Искам да попитам какво налага слагането на ризи?
С хода които има 1.8ТС за да стане 2.0 трябва да ползвам бутала 87мм а ако се престърже от 82 до 87 оригиналната риза остава тънка като вестник

drigata
29-03-2013, 10:58
Поздравления за избора-късоходова 2,0-ка,ако го реализираш ще стане яката работа.

И един съвет-за да компенсираш отслабването на блока,трябва да се направи стоманена скара от към коляновият вал да държи основните пети здраво за блока.

ne0
29-03-2013, 12:12
И един съвет-за да компенсираш отслабването на блока,трябва да се направи стоманена скара от към коляновият вал да държи основните пети здраво за блока.

Мда, може да почерпиш опит от фолксваген моторспорт техните блокове са така направени...

Амбициозно! Успех!

Тотално мразя дългия ход на 2,0 но пък от рено примерно се справят добре с дългия ход....

ФЕРАРИСТ
29-03-2013, 18:17
Тва верно си е по трудния начин......

pyle
29-03-2013, 19:39
Извинявам се на колегата,че му ползвам темата, колко най-много може да бъде разстърган блока на ТС моторите и да може да се кара спокойно ?

traiko_89
29-03-2013, 21:32
колега има и по-лесен начин

drigata
30-03-2013, 10:39
колега има и по-лесен начин

Назови го.

traiko_89
31-03-2013, 20:24
блока на 1.8 и 2.0 са с еднаква височина .От тонела до горната част на цилиндровата врулка
което означава че блока се разтъргва на 83мм и се слагат от 2.0 колянов вал и бутала биелите са еднакви
трябва само да се преправи в картерното пространство мястото за гривната за оборотите и долната час на цилиндрите се отнема материал за да може да не опира биелата.
опира защото цилиндрите на 1.8 за по-дълги от 2.0
но това не е проблем

nonamecrew
31-03-2013, 20:26
Оп .. 16 клапанов ризник :clap2: ще дойдете и вие на наща :tongue2::tongue2::tongue2: Супер е колега ще стане интерсна кола :shocking::wow:

Събев
31-03-2013, 22:20
блока на 1.8 и 2.0 са с еднаква височина .От тонела до горната част на цилиндровата врулка
което означава че блока се разтъргва на 83мм и се слагат от 2.0 колянов вал и бутала биелите са еднакви
трябва само да се преправи в картерното пространство мястото за гривната за оборотите и долната час на цилиндрите се отнема материал за да може да не опира биелата.
опира защото цилиндрите на 1.8 за по-дълги от 2.0
но това не е проблем

Колегата иска точно да прескочи момента с монтирането на колянов вал от 2.0TS! Идеята е за по-късоходов мотор!

radostin_ivanov
31-03-2013, 22:33
Пожелавам ти успех.Дано има повече такива хора като теб.

traiko_89
01-04-2013, 00:55
Колегата иска точно да прескочи момента с монтирането на колянов вал от 2.0TS! Идеята е за по-късоходов мотор!

труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота

Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?

Da_Fuse
01-04-2013, 18:47
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота

Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?

Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш... ;)

ФЕРАРИСТ
01-04-2013, 19:43
Първоначално и аз мислех нещо такова, но именно липсата на пръскалки ме спря, и затва си престъргах блок от 1.8 за 2.0, и с вал от двойка........не че осъществих проекта в крайна сметка но така го бях замислил.....
Иначе лошо няма, щом колегата така е решил......

traiko_89
02-04-2013, 01:55
Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш... ;)

да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.

t-1000
02-04-2013, 12:29
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота

Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?


да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.
Мотора смятам че е надежден а и съм спазил препоръките на шлайфистите за минималната дебелина на ризата а и тази процедура е правена на много коли включетелно и на 1000 конювата гръдска алфа само че те използват специални ризи за турбо и надуват над 2 бара,с пръскалките проблем няма само това че ще ползвам по тежки бутала от боксер но това се налага защото неможаха да ми доставят буталата от S2000 иночи щях да почна проекта по-рано.Относно 8-те хиляди оборота така окомплектован мотора има перфектно R/S съотношение и Bore/Strock съотношение за състезателен мотор

Предполагам никой не си мисли че съм се хвърлил на дълбокото за да се уча да плувам известен е резултатът на предния ми мотор и както каза Бобо в един коментар че е много добре направен(изчислен) така и този проект е бил известно време на чертожната дъска но пък и никой не е затрахован от конструктивни грешки аз вече отчетох една но мисля да я игнорирам също така ще продължавам да отговарям на въпроси така че питайте на воля

drigata
02-04-2013, 13:47
Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?

Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!

Колко е разликата в грамажа на буталата?

Иначе евала за проекта.

Bobi_33
02-04-2013, 21:51
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.

Събев
02-04-2013, 22:11
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.

На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!

drigata
03-04-2013, 11:13
На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!

:th_up::th_up::th_up::th_up:

t-1000
03-04-2013, 11:32
Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?

Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!

Колко е разликата в грамажа на буталата?

Иначе евала за проекта.
Бутало на боксер - компресионна височина 35мм тегло 400г
Бутало на ТС - компресионна височина 36мм тегло 340г
само ще се наложи да се клъцне полата малко че на боксера буталото е малко по дълго

traiko_89
04-04-2013, 01:59
може ли страничен въпрос за глава валове и колектори щоцови и т.н.т

t-1000
05-04-2013, 19:50
да питай от всичко ще има ама всичко по реда

t-1000
06-04-2013, 00:31
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.

Изместването на буталния болт се прави заради лошия R/S на мотора и по този начин намаляват усилието върху биелата сега може някой да каже постоянно говориш за този R/S та затова поствам това:

http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=38&t=2452

don_pepone
06-04-2013, 07:40
А някъде има ли писано за всички коли примерно колко има е дълга стандартната мотовилка

traiko_89
06-04-2013, 09:21
А някъде има ли писано за всички коли примерно колко има е дълга стандартната мотовилка
не за Т.С. е 145мм

don_pepone
06-04-2013, 11:21
Ся ако кажеш и за моята 2.5 V6 колке е ща призная :)

t-1000
07-04-2013, 17:56
Ся ако кажеш и за моята 2.5 V6 колке е ща призная :)

на 2,5 В6 131.1мм

t-1000
10-04-2013, 16:36
Набити и залепени http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678358180588&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678581513899&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678621513895&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=1#!/photo.php?fbid=651678584847232&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&theater

:rockon:
ще пътуват за шлайф и хонинг

t-1000
13-05-2013, 00:14
Окомплектовах долницата на мотора получи и се 1мм недоход на практика при изчислено равно бутало с блок така с 0.4 гарнитура ще излезе 11:1 степен на сгъстяване а ми се искаше да е 12.4:1 но всичко зависи от разпределителните валове...........................

tqnbtb
13-05-2013, 01:53
хубаво беше да е над 12 да работят хубаво силните валчета :)

oem
13-05-2013, 09:48
Мхм... а пък мапера да мре... :tooth:

t-1000
28-05-2013, 16:13
Днес пристигнаха и разпределителните валове най-рошавите на ПайпърКамс http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=AR16VBP320

Bobo
30-05-2013, 13:12
Днес пристигнаха и разпределителните валове най-рошавите на ПайпърКамс http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/product.php?pid=AR16VBP320

Тва на колко ще можем да го въртим ?

t-1000
31-05-2013, 10:13
Тва на колко ще можем да го въртим ?
няма да е селеспеед колата тъй че ще въртиш на колкото си искаш

Васил Петров
31-05-2013, 14:43
няма да е селеспеед колата тъй че ще въртиш на колкото си искаш

А така.Това е истината.
Чакаме снимки и инфо. :rosso_racers:

t-1000
13-06-2013, 18:36
Ето и снимки на валовете по молба на колеги и на една грозотия с уста от ГТА

Da_Fuse
14-06-2013, 09:44
А аз имам една друга питанка, която много ме сърби да я знам - защо сте увеличили обема на колектора???

traiko_89
14-06-2013, 20:40
в първомй ли ги прави валовете

t-1000
14-06-2013, 22:05
тези са от Англия но ще им правя копие в Първомай ако им се случи нещо после да си ги възстановя евтино

traiko_89
15-06-2013, 03:50
а за пуловете от какво си хареса или ще преправяш хидрощоца

като гледам трябва доста да се наддигнат.

xctr
15-06-2013, 15:07
тези са от Англия но ще им правя копие в Първомай ако им се случи нещо после да си ги възстановя евтино

А колко излиза едно такова копиране на вал?
Може и на лично да ми отговориш ако смяташ за по-добре.

t-1000
15-06-2013, 17:11
а за пуловете от какво си хареса или ще преправяш хидрощоца

като гледам трябва доста да се наддигнат.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=678941432120947&set=a.645429892138768.1073741825.100000152888460&type=3&permPage=1

t-1000
11-07-2013, 13:47
В процес на портване и с новите 30 мм-трови изпускателни клапани