PDA

View Full Version : След разреждане на какво налягане да бъде!?



mimouzunov
09-11-2013, 18:37
Привет!!!
След като разбрахме опитно колко държи на надуване верижната баба без разреждане, е време да се зададе същия въпрос но вече разредена (в момента е разглобена и се чакат части)!!
По сметки и някакви теории трябва да е разредена на около 7.8 към 1!
Не става въпрос за това с какви дюзи ,турбини и тн ще се кара а колко може да поеме двигателя като налягане!?
Ако има някои наблюдения да споделя защото иначе пак ще трябва опитно да разбирам... :balloon:

Da_Fuse
09-11-2013, 19:22
Ами то зависи от железата дето ще сложите вътре, но лично според мен 7.8 е малко. Моята баба е на 8:1 и този мотор без доработки по вътрешните железа изкарва към 350кончета. А все пка говорим за оригинални заводски бутала, биели и т.н. По мое мнение, без да съм какъвто и да е капацитет нещо 0коло 8.5-8.8 е напълно нормално, защото предполагам вие няма да я надувате на 1.5 бар. Реално ако я разредите много, в атмосферните режими ще стане мудна...., но пак си зависи за какво ще се ползва. Ако е ежедневка - по-сгъстена, ако ще е само за кеф, събота - неделя, и ще се гонят някакви сериозни налягания и коне, то по-разреденият двигател е вариянт. :)

mimouzunov
09-11-2013, 19:38
Ами то зависи от железата дето ще сложите вътре, но лично според мен 7.8 е малко. Моята баба е на 8:1 и този мотор без доработки по вътрешните железа изкарва към 350кончета. А все пка говорим за оригинални заводски бутала, биели и т.н. По мое мнение, без да съм какъвто и да е капацитет нещо 0коло 8.5-8.8 е напълно нормално, защото предполагам вие няма да я надувате на 1.5 бар. Реално ако я разредите много, в атмосферните режими ще стане мудна...., но пак си зависи за какво ще се ползва. Ако е ежедневка - по-сгъстена, ако ще е само за кеф, събота - неделя, и ще се гонят някакви сериозни налягания и коне, то по-разреденият двигател е вариянт. :)

За да съм сигурен за разреждането трябва да хвана главата да я обърна и да почна да наливам горивната камера за да видя колко е обема и... Аз това несъм го направил и работя със сметките чисто теоретично!! Реално главата е пилната с 0.09 а ще има подложка 2.5-2.6мм (това е без гарнитурата). Тенекията вътре на тоя етап си е пак заводската като в един момент предполагам ще се наложи поставянето на други компоненти! Идеята ми е някои да кажа "да, тоя двигател с разреждане около 8 към 1 може да деяни на 1 бар без проблеми или на 1.5 ама с риск да се скапе нещо" Това е. Така или иначе след няколко дни я събирам и пак се почва тестването докато не избие нещо :in_love:

Da_Fuse
09-11-2013, 19:58
Ами измери камерата, и започвай да смяташ, защото така на око няма как да стане. Иначе при 1 бар и нагоре и заводски карантии си трябва КАДЪРЕН МАПЕР, защото при "крехките" заводски железа, една грешка и пак да на основен...

П.П. По повод на подложката между главата и блока, предполагам имаш в предвид две гарнитури и ламарина на лазер. Ако не ме лъже паметта имаше някакъв проблем при ризниците с тази схема, защото ризите мърдат, но тук вече трябва да се изкаже някой знаещ, защото това са някакви бледи спомени...

thecleaner
09-11-2013, 20:15
Ами то зависи от железата дето ще сложите вътре, но лично според мен 7.8 е малко. Моята баба е на 8:1 и този мотор без доработки по вътрешните железа изкарва към 350кончета. А все пка говорим за оригинални заводски бутала, биели и т.н. По мое мнение, без да съм какъвто и да е капацитет нещо 0коло 8.5-8.8 е напълно нормално, защото предполагам вие няма да я надувате на 1.5 бар. Реално ако я разредите много, в атмосферните режими ще стане мудна...., но пак си зависи за какво ще се ползва. Ако е ежедневка - по-сгъстена, ако ще е само за кеф, събота - неделя, и ще се гонят някакви сериозни налягания и коне, то по-разреденият двигател е вариянт. :)

Правилно ли си написал, че колата ти е 350 коня ?

Мимо с налягането не прекалявай, че ще почнат буталата да припадат. На 1 бар таван на 7,8:1, може дълго да си караш колата според мен.

Da_Fuse
09-11-2013, 20:19
Правилно ли си написал, че колата ти е 350 коня ?


За съжаление не е..., но има няколко души в България, чийто колици са..., при правилно мапване отива над 300к.с. при по-малко от 1.5 бар. :)

mimouzunov
09-11-2013, 20:33
Правилно ли си написал, че колата ти е 350 коня ?

Мимо с налягането не прекалявай, че ще почнат буталата да припадат. На 1 бар таван на 7,8:1, може дълго да си караш колата според мен.

Ще съм горд ако успея да и стопя буталата :evil:
Все пак неразредена минах към 3500км като на моменти налягането отиваше към 0.7-0.8...
Кокато се предаде онзи ден може и към 0.9 да е било!!
Ще премеря когато мога камерата за да се знае така или иначе колко е!
(да споменя пак, че не гоня коне и резултати но искам да знам колко може да се надува безпроблемно)

mitaka_cs
09-11-2013, 23:14
С "правилните" смеси, запалване и около 1 бар надув твърдя че мога да пробия буталата и при 6:1 степен на сгъстяване.

tqnbtb
10-11-2013, 11:09
според мен без разреждане на 0.8 ще върви повече отколкото на 1 бар на 7:1 .... не всичко е буст момчета ... тва разреждане е много малко според мен следователно буста ще идва доста по късно (освен ако не е с няква мижава турбинка от сорта на тия т3ки дето ги пускат фабрично в купе турбо) абе разредена кола не е удобна просто :) според мен по малко от 8.5:1 не е желателно ако ще се изисква от колата да върви ... ако искаш да кажеш " е надух я на 1.3 и не се счупи " сваляй и на 6:1 ако искаш

Da_Fuse
10-11-2013, 14:55
Истината е някъде по средата, защото освен да върви, колата трябва да поддържа и някакви нормални темперетури, да може да се кара дълго време, за това нещата са "тънки". Трябва да си кажеш какво ще искаш от колата, но според мен 8.5, може и над 9 степен с не много големи налягания е добро решение за ежедневка, но това е при условие, че след време няма да започне да ти малее и да се изкушаваш да надуваш много. Ако прецениш, че апетита ще ти дойде с яденето разреждай макс на 8.5 най-много, за да имаш база да надуваш нататък... :) Имайки в предвид обаче, че ти ще я събираш със заводските бутала и евентуално ще купуваш други по-нататък, то по-скоро я затвори по-сгъстена, защото така или иначе за сериозен надув ще я отваряш пак ако го решиш. :)

thecleaner
10-11-2013, 15:42
Моето мнение 1бар холд, 8:1 разреждане и перфектно настроена кола със стоковата карантия, това е.

mimouzunov
10-11-2013, 17:26
Моето мнение 1бар холд, 8:1 разреждане и перфектно настроена кола със стоковата карантия, това е.

Благодарение на Тренди се разбра колко е криво ляво обема на камерата!!! (все пак тои е събрал 10-15 глави :naughty: ) и благодарение на неговите замерки които е правил преди малко и моите изчисления излиза ,че реално колата с подложката и тн ще е разредена на около 8.7/1 (незнам след като се сплескат гарнитурите колко ще се свият и тн дреболии)...
Пак нее на 100% сигурно дали е точно толкова степента защото е имало нагар по главата но аз приемам реална стоиност 8.5/1 (или някъде там)

Da_Fuse
12-11-2013, 00:02
Ами според мен това е едно оптимално решение. Трябва да внимавате с настройката, но според мен ще е една приятна за каране колица. :)

ne0
20-11-2013, 16:41
За съжаление не е..., но има няколко души в България, чийто колици са..., при правилно мапване отива над 300к.с. при по-малко от 1.5 бар. :)

моля за конкретен пример на 1.8 алфа арезе мотор турбо, който е 350 коня в България

Da_Fuse
20-11-2013, 22:15
Значи много любим момент от общуването във форуми. Не се чете цялата тема, а последното мнение и се питат излишни неща. Става друма за ЛАМПРЕДИ мотор на Ланчиа, тъй като един колега ме попита, данеби моята Ланчиа да е над 300 коня и аз му казвам, че за съжаление не е, но в България има няколко направени такива. :)

П.П. Не се заяждам. :)

Mury
21-11-2013, 17:43
Значи много любим момент от общуването във форуми. Не се чете цялата тема, а последното мнение и се питат излишни неща. Става друма за ЛАМПРЕДИ мотор на Ланчиа, тъй като един колега ме попита, данеби моята Ланчиа да е над 300 коня и аз му казвам, че за съжаление не е, но в България има няколко направени такива. :)

П.П. Не се заяждам. :)

Ами и аз си помислих че говориш за 75-та 1.8 :devil::devil::devil::devil:

Da_Fuse
21-11-2013, 23:50
По повод на бившата ми 75-чка, и тя се е запътила на там, но за съжаление напоследък въобще нямам време за нея, за което се извинявам на Пламен (колегата Michelinov), защото проекта позамря, но мога да ог уверя, че не съм го отписал.

П.П. Извинявам се за спам-а. :)