PDA

View Full Version : Зарядно за акумулатор от ЛИДЛ - Ultimate speed



Bonev
29-01-2014, 11:40
Въпроса ми е дали си заслужава въпросното зарядно и дали е импулсно? - http://www.lidl.bg/cps/rde/SID-AE581CF0-02A9E930/www_lidl_bg/hs.xsl/513.htm?action=showDetail&id=2909

fade
29-01-2014, 11:45
Въпроса ми е дали си заслужава въпросното зарядно и дали е импулсно? - http://www.lidl.bg/cps/rde/SID-AE581CF0-02A9E930/www_lidl_bg/hs.xsl/513.htm?action=showDetail&id=2909

С този размер и на тази цена няма какво да е друго освен импулсно!
А дали си заслужава, може само да се гадае. ;)

vladev
29-01-2014, 11:47
Аз имам такова и върши чудесна работа. Принципно е с електроника и само̀ се изключва като зареди акумулатора, като има възможност да събужда разредени акумулатори чрез импулси (малко време подава ток, малко време почива).

Според мен е много по-добре от обикновен "токоизправител". И цената не е толкова висока.

Bonev
29-01-2014, 11:48
С този размер и на тази цена няма какво да е друго освен импулсно!
А дали си заслужава, може само да се гадае. ;)

Значи ще го купя и ще споделя мнение. Благодаря за бързия отговор!

lordliness
29-01-2014, 12:26
И аз имам- хубаво е.

stu
29-01-2014, 12:46
Идеално е , на Бош с същите функции е 125лв.

dilian alfa gtv
29-01-2014, 13:07
С колко ампера може да зарежда въпросното зарядно някой знае ли.

ecotronic
29-01-2014, 13:39
С колко ампера може да зарежда въпросното зарядно някой знае ли.

Съдейки по капацитетите на подържаните акумулатори (1,2 - 120 A/h), зарядният ток следва да е в границите 0,12 - 12 A.

kolev
29-01-2014, 14:00
тц
3,8 ампера макс.
ето го ръководството
http://www.lidl-service.com/static/65812880/92517_HR_RO_BG_EL.pdf

ecotronic
29-01-2014, 14:13
тц
3,8 ампера макс.
ето го ръководството
http://www.lidl-service.com/static/65812880/92517_HR_RO_BG_EL.pdf

Силно щадящо акумулатори над 40 Ah :)
За да зареди 120 Ah акумулатор сигурно ще са необходими 2 денонощия.

old alfist
29-01-2014, 14:25
Нещо им нямам вяра на тези електронни бъзикни.
Тъй като съм от старата генерация, предпочитам трансформаторните - може да е по-бавно, но е сигурно, че ще напълни батерията.

ecotronic
29-01-2014, 14:38
Нещо им нямам вяра на тези електронни бъзикни.
Тъй като съм от старата генерация, предпочитам трансформаторните - може да е по-бавно, но е сигурно, че ще напълни батерията.

Суровините поскъпват а електрониката поевтинява.
Със суровините вложени в едно класическо зарядно сега ще се изработят 5 импулсни.

kolev
29-01-2014, 14:46
ако кажеш 500 ще се съглася. колко жица и желязо има в един траф 10ампера 50хз ......

stu
29-01-2014, 15:12
На СТЕК са идентични на баслословни цени.

svetlastf
29-01-2014, 15:27
Аз си направих от импулсно захранване за РС ( с лека модификация на схемата ) и съм много доволен. Изходното напрежение е стабилизирано на 14,2 в и акумулатора се зарежда автоматично. При достигане на пълния заряд тока пада до няколко мА.8)

Doomguy
29-01-2014, 16:40
Бих си взел едно такова за да си зареждам мотора и колата. Компактно е.

Friday
29-01-2014, 17:29
Ако някой има такова или ще си взема, нека премери зареждащият ток, дали наистина е 3.8А?

Имам наблюдения на две такива, че този ток е максимален и се държи за около час, после пада на около 2А!

PEPI-2ALFA
29-01-2014, 17:33
Миналата година мисля, че се обсъждаше такова зарядна. Тогава пробвали се изказаха добре за него.

П.С. А какво ви е мнението за соларни зарядни като това, например http://www.aliexpress.com/item/HOT-Multi-Purpose-Solar-Panel-Battery-Charger-12V-4-5W-Car-RV-Free-shipping/1362996175.html
Не е ли решение за ... акумулатори, които падат заради нередовно и на къси разстояния каране.

kolev
29-01-2014, 18:03
Ако някой има такова или ще си взема, нека премери зареждащият ток, дали наистина е 3.8А?

Имам наблюдения на две такива, че този ток е максимален и се държи за около час, после пада на около 2А!
да, това е максималния ток.
има графика в ръководството. държи 3,8А докато качи батерията до 12,8в. след това държи 3А до 14,1волта и после 0,8А до 14,4 волта. тогава се смята че батерията е на 100% заредена и минава в подзаряд.


Миналата година мисля, че се обсъждаше такова зарядна. Тогава пробвали се изказаха добре за него.

П.С. А какво ви е мнението за соларни зарядни като това, например http://www.aliexpress.com/item/HOT-Multi-Purpose-Solar-Panel-Battery-Charger-12V-4-5W-Car-RV-Free-shipping/1362996175.html
Не е ли решение за ... акумулатори, които падат заради нередовно и на къси разстояния каране.
ако си в саудитска арабия и имаш 1 месец на разположение....

stu
29-01-2014, 18:10
Какво толкова ви пука, нали зарежда акумулатора, който по принцип е консуматив и когато се кара в градски условия по добре да се зарежда профилактично с някъкво зарядно отколкото да пада изцяло.Преди имах някъкво китайско, което сдаде багажа и точно миналата седмица си купих от лидълските Tronic 4x, който са идентични но нямат цифров дисплей.Акумулаторът(74ah) се зареди напълно за 3-4часа.Това зарядно има и някъква степен на водоустойчивост и ако имате гараж може директно да го монтирате някъде по стената, без да сваляте акумулатора.

ecotronic
29-01-2014, 18:28
Аз си направих от импулсно захранване за РС ( с лека модификация на схемата ) и съм много доволен. Изходното напрежение е стабилизирано на 14,2 в и акумулатора се зарежда автоматично. При достигане на пълния заряд тока пада до няколко мА.8)

При 14,2 V акумулаторът не може да се зареди напълно.

dilian alfa gtv
29-01-2014, 18:41
Аз пък отскочих до лидл да го погледна и евентуално да си го купя,но не видях подобно зарядно.
Ринах 1час сняг да разчистя гаража за това зарядно което изобщо в момента не ми е затрябвало.

lordliness
29-01-2014, 18:49
Зарядното ще се продава от утре.

angelovi69
29-01-2014, 19:09
http://prodavalnik.com/zaryadno-ustroystvo-za-avtomobilen-akumulator-ang-chr12-50-i29004969

Дайте мнение за това зарядно. Май характеристиките му са по-добри от Лидълското - 4,7 ампера. Веднъж съм го виждал само на живо и ме сърбят ръцете да си купя, т.к. е малко и може да го влача с мен в колата.

dilian alfa gtv
29-01-2014, 19:17
Зарядното ще се продава от утре.
Значи за това го е нямало.
Принципно това зарядно на мен ми трябва да зареждам 100ah тягов акумулатор,от който във полеви условия с друго зарядно зареждам оловни и LI-PO батерий за радиоправляем модел.
Въпроса е 100AH за колко време ще го зареди защото 3.8 ми се вижда малко.

fred
29-01-2014, 19:34
Моята кола я купих през 2007, в нея имаше един стар акумулатор Exide, необслужваем, с който съм и до момента.Никога не съм го зарехдал допълнително, като вметна, че карам малко.
Та по добре инвестирайте в качествен акумулатор.

lordliness
29-01-2014, 19:37
Значи за това го е нямало.
Принципно това зарядно на мен ми трябва да зареждам 100ah тягов акумулатор,от който във полеви условия с друго зарядно зареждам оловни и LI-PO батерий за радиоправляем модел.
Въпроса е 100AH за колко време ще го зареди защото 3.8 ми се вижда малко.

На алфата 100 ач го зарежда към 10 часа, онзи ден акумулатор 55ач го зарежда 36 часа. Сигурно зависи колко е разреден.

---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:35 ----------


Моята кола я купих през 2007, в нея имаше един стар акумулатор Exide, необслужваем, с който съм и до момента, необслужваем.Никога не съм го зарехдал допълнително, като вметна, че карам малко.
Та по добре инвестирайте в качествен акумулатор.

Винаги има нужда от зарядно. Акумулатор на 10 месеца падна, да го изхвърля ли? Заредих го и всичко е ок.

ivan dimitrov
29-01-2014, 20:54
---

fred
29-01-2014, 21:02
Винаги има нужда от зарядно. Акумулатор на 10 месеца падна, да го изхвърля ли? Заредих го и всичко е ок.

E, разбира се, че няма да го хвърляш. И аз имам едно руско, старо, много добро.
Но от както свястен акумулатор, съм решил, че пак таквъз да взема :)

lordliness
29-01-2014, 21:02
Не винаги. Ако ползвате обществен транспорт е малко вероятно да ви потрябва зарядно.

Знае ли човек, веднъж си пътувах с един автобус из Родопите с една чанта инструменти и автобуса се развали, шофьора се оказа, че има само една отвертка и телефоните са без обхват. Отворих чантата и му казах избирай си, като видя съдържанието и му увисна ченето :) оправи повредата и продължихме.

dimitar_vd62
29-01-2014, 21:06
Ползвам подобно закупено от Кауфланд за 38 лв преди 3 години.Само че е до 4.5А.Работи безупречно, макар че е джедайско, напълно изтормозен акум го зарежда за 12-14 часа./62-65 АЧ/, изпрабвано - не гори ако объркаш клемите,светва диод за грешка/,или ако дадеш накъсо щипките. след като зареди остава на стенбай и дозарежда ако се наложи.Индикатор за разреден/зареден акум.Абе работи.

ivan dimitrov
29-01-2014, 21:13
---

old alfist
29-01-2014, 21:17
За всички които се чудят за колко часа ще им се зареди акумулатора - делите А/ч-овете на акумулатора на обявения ампераж на зарядното : Примерно : Акумулатор със 100 А/ч / зарядно с 4 А сила на тока = 25 часа.
Тук идва въпроса дали зарядното ще държи тези 4А през цялото време - затова съм фен на трансформаторните.

Friday
29-01-2014, 21:28
И аз харесвам тези, които си тежат на мястото :)
Преди 2год. си взех http://www.raider.bg/bg/detail_153.html . Не е импулсно, но ми върши перфектна работа.
Съживявал ми е напълно мъртъв акумулатор 62Ач за 18часа. Под напълно мъртъв, смятайте, че и централното не можеше да отключи!
Максималният ток е 4А, а номиналния 2.6А. :)

ivan dimitrov
29-01-2014, 21:30
---

ecotronic
29-01-2014, 21:30
За всички които се чудят за колко часа ще им се зареди акумулатора - делите А/ч-овете на акумулатора на обявения ампераж на зарядното : Примерно : Акумулатор със 100 А/ч / зарядно с 4 А сила на тока = 25 часа.
Тук идва въпроса дали зарядното ще държи тези 4А през цялото време - затова съм фен на трансформаторните.

Не е толкова проста сметката. Зависи до каква степен е бил разреден акумулаторът, в какво състояние е, има загуби при зареждането, токът обикновено намалява, колкото повече се пълни акумулаторът.......

lordliness
29-01-2014, 21:34
Не е толкова проста сметката. Зависи до каква степен е бил разреден акумулаторът, в какво състояние е, има загуби при зареждането, токът обикновено намалява, колкото повече се пълни акумулаторът.......
и за 100 ач акумулатор зарядното трябва да е 10а, нали

ecotronic
29-01-2014, 21:36
и за 100 ач акумулатор зарядното трябва да е 10а, нали Не трябва да надвишава 10 А. Не че няма да се зареди и с 4 за по-дълго време.

lordliness
29-01-2014, 21:39
Не трябва да надвишава 10 А. Не че няма да се зареди и с 4 за по-дълго време.
опитвал съм с 5А обикновено зарядно, въобще не стига до края.

old alfist
29-01-2014, 21:44
Колкото е по-малка силата на тока толкова по-добре, стига да я поддържа равномерно тази сила зарядното през цялото време, но това е утопия - както знаят по-старите кучета, при първоначален 4А ток, постепенно спада и в края на периода стига до милиампери - в това време съпротивлението на електролита избива в температура на зарядното.

kolev
30-01-2014, 07:11
Значи за това го е нямало.
Принципно това зарядно на мен ми трябва да зареждам 100ah тягов акумулатор,от който във полеви условия с друго зарядно зареждам оловни и LI-PO батерий за радиоправляем модел.
Въпроса е 100AH за колко време ще го зареди защото 3.8 ми се вижда малко.

тоя акумулатор се предполага че го разреждаш напълно. трябва ти зарядно 15 дори по-добре 20 ампера за да има някакво нормално време на заряд.

---------- Post added at 07:11 ---------- Previous post was at 07:04 ----------


И аз харесвам тези, които си тежат на мястото :)
Преди 2год. си взех http://www.raider.bg/bg/detail_153.html . Не е импулсно, но ми върши перфектна работа.
Съживявал ми е напълно мъртъв акумулатор 62Ач за 18часа. Под напълно мъртъв, смятайте, че и централното не можеше да отключи!
Максималният ток е 4А, а номиналния 2.6А. :)

това зарядно мисля няма никаква електроника, което не е много добре. разчита се на навиването на трансформатора и точното напрежение в ел. мрежата. иначе недозарежда или презарежда, но става ако си на зор. все пак лидълското е по-добро.

ПП
като падне снека и всеки път се почва - зарядни,ключалки,уплътнения..... :D

Friday
30-01-2014, 10:58
Прав си няма никаква електроника :coolio:
Освен изброените от теб неща, разчита и на човешката намеса :cheers:

angelovi69
30-01-2014, 11:57
Колеги, никой ли не ползва зарядното от линка, който съм постнал? Дайте мнение за него.
Иначе в Продавалника съм срещал и Лидълското, на цена 39 лв, намалено от 73 или 79 лв, понеже опаковката му била нарушена.

kolev
30-01-2014, 12:48
лидълското от днес е на промоция за 40лв. затова и е пусната темата.
това българското не знам какво представлява отвътре, но поне един светодиод за индикация можеше да му сложат. аз не бих го купил.

dimitar_vd62
30-01-2014, 17:37
Тово е моето купено за 38 лв преди 3 години.Без да е на промоция.

Dob4i
31-01-2014, 12:23
Аз използвам вече 5г това http://www.raider.bg/bg/detail_156.html
много съм доволен зареждам напълно 180а акумулатор за 10-12ч. Като го купувах бяха по 200лв сега ги гледам по 80-100, но си заслужава парите.

dimitar_vd62
31-01-2014, 12:31
Да де, ма иде реч за импулсни.

Jivko7777
31-01-2014, 18:04
Миналата година мисля, че се обсъждаше такова зарядна. Тогава пробвали се изказаха добре за него.

П.С. А какво ви е мнението за соларни зарядни като това, например http://www.aliexpress.com/item/HOT-Multi-Purpose-Solar-Panel-Battery-Charger-12V-4-5W-Car-RV-Free-shipping/1362996175.html
Не е ли решение за ... акумулатори, които падат заради нередовно и на къси разстояния каране.

Лятото върши работа знам от хора които ходят за риба от напълно умрял докато си ловеше рибата до следобяда си запали без проблеми

Lyubo
31-01-2014, 18:33
Аз използвам вече 5г това http://www.raider.bg/bg/detail_156.html
много съм доволен зареждам напълно 180а акумулатор за 10-12ч. Като го купувах бяха по 200лв сега ги гледам по 80-100, но си заслужава парите.

Аз съм със същия от няколко години и съм много доволен.
Преди това дадох сумати и пари за зарядни и на второто пускане сдаваха багажа.

Linkestis
23-03-2014, 10:18
Понеже не разбирам от такива работи,някой да изкаже две три думи за това китайско чудо на техниката :)
http://tmdq.gmc.globalmarket.com/products/details/battery-charger-1703026.html

Voltage input: AC 120V/60Hz or AC 230-240V/50Hz
★Voltage output: DC 6V/12V 4.2A
★AC power input:80W
★Charging current: 6A max
★Battery capacity: 15-100Ah
★LED for charging state
★overloading protection
★1.4m charging cable / 1.7m power cord
◆Color packing/pc,means/pc:18*10*20cm
◆10 pcs/ctn
◆Means/ctn:53*38*22cm
◆GW/NW:17/16kg
◆20'Q-544ctns-5440pcs
40'Q-1217ctns-12170pcs
40HQ-1434ctns-14340pcs

kolev
23-03-2014, 16:32
боклук.
с две думи- пълен боклук.

dobringeorgiev
26-03-2014, 16:56
Колега, линкът в първия пост нещо не се отваря.

Аз лично ползвам такъв тип захранване. Взех си го онлайн от тук: http://vikiwat.com/zahranvaniya.html и мисля, че макар и малко по-скъпи, са доста на аванта, защото нямат същите проблеми с охлаждането, а и са по-издръжливи и ефикасни.

mimouzunov
31-10-2016, 15:05
Силно щадящо акумулатори над 40 Ah :)
За да зареди 120 Ah акумулатор сигурно ще са необходими 2 денонощия.

Малко вехта тема съживявам ама да си кажа/напиша и аз..
Зарядно от Лидл....
Гола вода...
Ако просто трябва да заредите батерията дотолкова че да запали колата, става но е далече от това да зареди батерията на 100% !!! Заряда приключва едва при 14.4в (в другия режим 14.7в) За гъстота на електролита неискам и да споменавам че няма почти разлика (преди-след заряда) и мноого далече от 1.28 (индикатора на батерията не става зелен а зарядното казва че всичко е ок)...
Същата батерия вързана към класическо зарядно (траф и грец) след повечко часове все пак си сгъсти електролита а и напрежението и достигна 15.8-9в
(тестовата батерия е обслужваема Стормбат 44АН на около 4-5 месеца и за целта на експеримента беше доста качествено и дълбоко разредена... )

Има и плюсове зарядното, късо в изхода и обратно включване на клемите довеждат само до индикация и никакви щети...

lordliness
31-10-2016, 17:29
100 ач акумулатор ми го зарежда за около 36 часа, окото става зелено, гъстота на електролита перфектна. След спиране да зарежда държи акумулатора на 13,5 ако си спомням точно

mimouzunov
31-10-2016, 17:45
100 ач акумулатор ми го зарежда за около 36 часа, окото става зелено, гъстота на електролита перфектна. След спиране да зарежда държи акумулатора на 13,5 ако си спомням точно

При мен.... Ужасно силно разредена батерия (но нова) уш я зареди за около 2-3 часа (зарядното си даде индикация че е ок)... Индикатора на батерията и проверка на гъстотата си показват че нее заредена до никъде обаче...

lordliness
31-10-2016, 17:57
При мен.... Ужасно силно разредена батерия (но нова) уш я зареди за около 2-3 часа (зарядното си даде индикация че е ок)... Индикатора на батерията и проверка на гъстотата си показват че нее заредена до никъде обаче...

Аз го имам сигурно от 5 години. И съм доволен, моето май изключваше на 14,6
Зарежда бавно общо взето. Поне 12 часа.

Susscrofa
31-10-2016, 18:38
Имам го от две години.
За цената си е добро, но не зарежда напълно!

Alex_26
31-10-2016, 20:47
Акумулатор се зарежда с ток не по-голям от 1/10 от капацитета им. Аз си взех един вид зарядно от LIDL и съм много доволен

trustworthy
31-10-2016, 21:31
Купих го преди време, за да зареждам 4-5 Ач акумулатор, който ползвахме за захранване на сонара/ГПС-а на тогавашната лодка, т.е. малък консуматор. Не съм имал проблеми. Зареждал съм акумулатори до 44 Ач с него - пак никакви ядове.
За цената си е супер.
Мой приятел си купи Бош-ът, на който е частична имитация китайчето на "Лидл" и който има функция за дозареждане. Колата седи по месец-два без да се кара и има два ГПС-а, които събарят до 6-7 волта напрежението, та всеки път се налага да идват от сервиза да я съживяват. Оказа се в крайна сметка, че Бош-ът не успява да държи зарядката заради конструктивна особеност. А цената му е в пъти тази на китайчето...

mimouzunov
01-11-2016, 08:04
Аиде някои които зарежда с това нещо от Лидл, да си направи труда да замери гъстотата на електролита на някоя батерия след като зарядното казва че е ОК.
Това че акумулатора след "заряда" се слага в кола и тя пали, незначи автоматично че тая батерия е заредена на 100%

lordliness
01-11-2016, 08:07
Батерия която показва 12,6 се приема за заредена на 100% около два часа след изключване на зарядното.

BO
01-11-2016, 10:30
Аиде някои които зарежда с това нещо от Лидл, да си направи труда да замери гъстотата на електролита на някоя батерия след като зарядното казва че е ОК.
Това че акумулатора след "заряда" се слага в кола и тя пали, незначи автоматично че тая батерия е заредена на 100%
Аз си правя труда понякога и съм нямал проблем.
Отделно виж това (http://197.14.51.10:81/pmb/MAINTENANCE/Battery%20Technology%20Handbook/DKE39_CH06.pdf).

Alex_26
01-11-2016, 10:45
Аиде някои които зарежда с това нещо от Лидл, да си направи труда да замери гъстотата на електролита на някоя батерия след като зарядното казва че е ОК.
Това че акумулатора след "заряда" се слага в кола и тя пали, незначи автоматично че тая батерия е заредена на 100%

Зарежда добре, но няма как да замеря капсулован. Иначе като преседи, че зареждам акумулатора на колата на бебока, показва 12.65

Nimi
05-11-2016, 12:17
Малко вехта тема съживявам ама да си кажа/напиша и аз..
Зарядно от Лидл....
Гола вода...
Ако просто трябва да заредите батерията дотолкова че да запали колата, става но е далече от това да зареди батерията на 100% !!! Заряда приключва едва при 14.4в (в другия режим 14.7в) За гъстота на електролита неискам и да споменавам че няма почти разлика (преди-след заряда) и мноого далече от 1.28 (индикатора на батерията не става зелен а зарядното казва че всичко е ок)...
Същата батерия вързана към класическо зарядно (траф и грец) след повечко часове все пак си сгъсти електролита а и напрежението и достигна 15.8-9в
(тестовата батерия е обслужваема Стормбат 44АН на около 4-5 месеца и за целта на експеримента беше доста качествено и дълбоко разредена... )

Има и плюсове зарядното, късо в изхода и обратно включване на клемите довеждат само до индикация и никакви щети...

Да не би да са измислили някакъв нов модел оловни акумулатори дето трябва да се зареждат до 15.8-9 волта?!
Или прости си чел някое жълто списание и си решил, че писаното там е вярно?

mimouzunov
06-11-2016, 11:22
Да не би да са измислили някакъв нов модел оловни акумулатори дето трябва да се зареждат до 15.8-9 волта?!
Или прости си чел някое жълто списание и си решил, че писаното там е вярно?

Купи си акумулатор монбат (примерно) и след като ти дадът книжка, прочети в нея кога настъпва ПЪЛНОТО зареждане на батерията...



Примери:http://iaic.bg/kak-da-poddrzhame-akumulatora/

alfa racer GTA
21-02-2017, 01:21
И аз да кажа 2 изречения за това зарядно Ultimate speed от ЛИДЛ.

При мен в началото на зимата колата 3-4 пъти се случи при застудяването да пали трудно.Това се случи за първи път откак я купих.Мислех, че са свещи, дюзи, ама най-накрая след като ми направи проблем преди 20-на дни и при самото натискане на копчето и завъртане на двигателя угасна/отряза екран на навигация и други консуматори си реших че явно си е акумуалтор.Миналата седмица докато се разхождах в ЛИДЛ видях това зарядно(имаше 15-на бройки се "търкаляха"), ама не си го купих.Беше само с иконки, без екран.Същият ден но вечерта имах работа и след работата да ми се "отпуши" главата и да се разсея отново се разходих до ЛИДЛ.Гледам останали 3 зарядни.Останалите изчезнали.Взех едно не беше скъпо.

Във неделя свалих акумулатора(останал на колата от предишния собственик) марка Macht или нещо подобно.Качих го у нас и го включих в зарядното.Акумулаторът е 80Ah 720 ампера начален ток. Има си "око" -тестер/сензор за заредеността.При черно око - иска зареждане, при зелено всичко е ОК.При бяло -трябва да се тества какво е състоянието на акумулатора и дали изобщо става за нещо.

Когато свалих акумулатора "окото" беше черно.
За 12-13 часа зарядното зареди акумулатора и вече "окото" стана зелено.Бях го включил на снежинката/зима да зарежда, тогава зарежда на/до 14.7 волта.Така пише в зарядното.

Качих го на колата и я запалих, направих едно кръгче от 15-на километра.Всичко е ОК.Дори фаровее светят по-силно :clap:

Ако на някой му изпадне евтино да не се колебае и да купува.Върши работа.

Е, рано или късно ще дойде време и за нов акумулатор.Аз ще избирам измежду две марки.