View Full Version : Fiat Idea 1.3 Multijet - грешка P0520!
Здравейте колеги. Вчера въпросния Фиат отказа да запали. Закачих го на Multiecuscan-a и ми излезе грешка Р0520 - превключвател за налягане на маслото. Преди около месец маслото на колата беше сменено от един "разбирач", който дори не си беше направил труда да прочете, че този двигател събира 3 литра и беше налял 3,5 литра (Selenia 5W-30 pure energy). Та сестра ми ходи с колата до Пловдив и обратно с 0,5л. масло над нормата и тогава на около 1км. от нас колата изгасна и не искаше да запали. След тази случка установих, че е налято въпросното количество масло и дръпнахме тези 0,5 литра обратно. Колата се оправи и около един месец нямаше проблеми. Вчера тотално отказа да пали. Къде да търся проблема? Моля за малко помощ :help:
В датчика за налягане на маслото :)
А възможно ли е да е от масления филтър проблема, ако не е бил сменен, защото имам и такова съмнение. Иначе другата опция е нов датчик предполагам?
Колегата ОЕМ се оказа абсолютно прав. Свалих датчика и го продухах. Закачих го отново - колата запали и грешката се изчисти. И все пак мисля, че е добре да се сложи нов датчик. Благодарности :respect:
Я първо погледни последната грешка и помисли пак.Обзалагам се,че до ден два колата пак няма да пали.:no::no::no:
Относно последната грешка - в момента има силни съмнения дали не е датчика на коляновия вал. Стартера се проверява също, но утре ще имам повече инфо. Ако някъде бъркам можеш да ме ориентираш колега :)
Сменихме датчика за налягане на маслото и в сервиза обслужиха стартера, смениха един кабел, който очевидно беше побългаряван от нашите мили родни автоджамбази и за сега всичко е ток и жица. Преди като изгаснеше подгрева стартера въртеше няколко секунди, за да запали. Сега пали от раз. Крахме я душманската, гасихме палихме 100 пъти, оставяхме я да истине и пак си пали от раз. А като видях видях в какво състояние бяха свалените чаркове от стартера - направо ми стана лошо... . А отделно да не говориме на 1.3 Multijet къде са го сложили стартера.... :screwy:
Не казваш дали като не пали колата дали въобще върти стартера. Ако върти, то проблема не ти е в датчика. Между другото при всички положения проблема не е в датчика за налягането.
Стартера изобщо не въртеше. Чуваше само един цъкащ звук от него първите няколко пъти. Слад това изобщо спря дори да цъка. И общо взето палеше само когато и скимне. Или палеше директно без проблеми или изобщо не въртеше стартера - това бяха двете положения преди ремонта.
Стартера изобщо не въртеше. Чуваше само един цъкащ звук от него първите няколко пъти. Слад това изобщо спря дори да цъка. И общо взето палеше само когато и скимне. Или палеше директно без проблеми или изобщо не въртеше стартера - това бяха двете положения преди ремонта.
Ами просто от начало това трябваше да го кажеш и да се каже, че проблема ти е най-вероятно в стартера.
Маслото и датчика за налягане нямат нищо общо със стартера при тази кола. А това, че си почистил датчика и била завъртяла е чиста случайност.:priest:
Ами просто от начало това трябваше да го кажеш и да се каже, че проблема ти е най-вероятно в стартера.
Маслото и датчика за налягане нямат нищо общо със стартера при тази кола. А това, че си почистил датчика и била завъртяла е чиста случайност.:priest:
Прав си колега - с това трябваше да започна първо. Същото, което ми го каза ти го чух и в сервиза
Тези мотори гаснат и не палят когато има проблем с датчика за налягане на маслото. Може да тестваш с откачен датчик :)
Има нещо такова. С откачен датчик я палихме в още в сервиза. Просто стартера доста се мъчеше, за да запали колата. Ако не друго поне сме обслужили стартера и сега си пали кат пич :-) Проблема е решен. :cheers:
Значи твоята не е от тези версии щом пали с откачен датчик. По-новите години 2009+ не палят. Не съм сигурен дали всички са така, но имах едно фиорино при мен дето нямаше палене без сигнал от датчика.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.