View Full Version : Важно!! За абонатите на Виваком!
digitalundgrd
29-12-2014, 16:58
Такааа искам да ви обърна специално внимание, ако сте абонати на Виваком - проверявайте си разпечатките и в частност СМС-ите.
По принцип за последните 2 години получавам сметки от порядъка на сумата Х плюс/минус левче. Днес получих фактура от тия мизерници Виваком, която е с повече от 10лв над нормалната сума, която плащам ежемесечно.
Това ме накара да се поразровя и да разгледам разпечатката с обажданията и смсите ми.
За мое голямо очудване виждам, че всеки божи ден в продължение на 1 месец в един и същ час имам начислени СМС-и до някакъв номер "08712331" на цени от 0,25ст-0,84ст без ддс! :hump:
В крайна сметка след няколко разговора с оператори и разни служители на офис виваком разбирам, че това са някакви "игри", за които АВТОМАТИЧНО Виваком те абонират и те тарифират за всеки изпратен от ТЯХ СМС!!!
След като изядоха "малко" поздрави по адрес на техните майки, ги попитах как мога да забраня и да се откажа от всякакъв вид такива смси и "игри".
Отговорът е : Пращате СМС на 188188 с текст "STOP" и така уж спират да ви дЕрат кожата с такива смсчета :chair:
Ще видим за в бъдеще какво ще се случи, но тези смешници от Виваком определено ми паднаха в очите! Те използват това, че сега по празниците хората няма да забележат "надписаните" сметки, защото покрай смсите и разговорите, които са изпратили/провели да си честитят Коледа/Нова Година ще минат и тия "платените" техни смси с "игрички" и рекламки!!!
Така, че ВНИМАВАЙТЕ и кажете за това на вашите близки, защото съм сигурен, че ако имате такива, които са по-възрастни - те няма да обърнат внимание на това и ще си дават като попове немалка сума от "големите" си пенсии!
ecotronic
29-12-2014, 17:33
Това си е направо история за съд. Пиши до КЗП, ако още не си го направил.
Аз наскоро се натъкнах на друга простотия с тоя оператор. Забелязах, че в настройките на телефона за условно пренасочване на входящите повиквания има дефиниран някакъв непознат за мен номер. Опитах се да го махна, безуспешно. После стана ясно, че това бил номера, към който се насочва обаждането, ако не си в обхват за да чуеш онова съобщение, че баба ти ще предаде на дядо ти за обаждането.
Аз не искам това, ма не мога да го махна. Накрая успях да дефинирам някакъв мой си номер, към който да става пренасочването.
Накратко - би трябвало всичко онова което става без изричното съгласие на потребителя, да е забранено за оператора.
digitalundgrd
29-12-2014, 17:41
Обадих се преди час на КЗП. Разбрах се с тях и утре отивам да подавам документи (разпечатка, копие от договора итн). Ще се пробвам да ги осъдя тия миндили от вивакома!
имам начислени СМС-и до някакъв номер "08712331" на цени от 0,25ст-0,84ст без ддс! :hump:
АВТОМАТИЧНО Виваком те абонират и те тарифират за всеки изпратен от ТЯХ СМС!!!
Кофти случка.
Аз не разбрах от написаното - ти пращал ли си смс до този номер, получавал ли си смс-и (имаш ли на телефона такива ) от този номер.
И ако имаш какво пише вътре.
Въобще отговарял ли си на смс от оператор, дори да е пишело че струва 0.00 лв ? ( защото при другите има такива "игри" и само първия смс е нула ...)
Лятото имаше една игра за бмв з4 на виваком , да не би да си се записал там ?
Но ако ми се случи на мен , първо ще прочета подробно всичко каквото съм подписвал ( пазя документи ) и ако не пише нещо такова - ще ги съдя за много пари. Един познат така съди мтел и по негови думи ги е осъдил. И после 2ри път нещо му надписаха сметка , той само се обади , заплаши ги пак с дело и те дори без съд му махнаха сметка и всичко ... но си трябва адвокат, който вече се е занимавал с такива неща.
digitalundgrd
29-12-2014, 18:22
Получвал съм смс-и от сорта на : "здравей, отговори на днешния тест въпрос от виваком...", при което първия път направо изтрих СМС-а (не съм отговарял или потвърждавал, по какъвто и да е начин нещо). Втория път като получих подобен смс - блокирах номера (имам такава опция на телефона) като отново нито съм отговарял, нито съм се съгласявал с нещо. И реално от тогава не съм получавал никакви такива смси, но след като погледнах разпечатката излиза, че всеки ден в рамките на 1 месец ме тарифират различно с 0.25-0,84ст без ддс за някакви "уж" изпратени от мен смси към този номер (08712331).
Сега в офиса на виваком ми обясниха, че тоя изпратен от тях смс за играта, автоматично ме "абонира" за нея, дори аз нищо да не съм натиснал. И, ако съм искал да се откажа е трябвало да се обадя на оператор, който да преустанови "услугата" с тая игра... Но това никъде не е било споменато, нито в смс, нито в договора ми.
После като видяха на къде отиват нещата рЕзко започнаха да ме убеждават, че аз съм отговорил на смс-а и от там е започнало всичко итн. Таа цирка тепърва предстои...
Alfa User
29-12-2014, 18:35
Пожелавам успех в битката - няма да е лека, нито пък кратка...
МЕНТЕЛ имат същата вързачка. Наскоро баща ми се оплака от същата схема.
...
Хм щом имаш софтуер за блокиране на обаждания/смс би трябвало да можеш да видиш какви номера е блокирало и кога. Поне Blacklist за андроид има такива опции, предполагам и в другия софтуер за тази цел. Но с това можеш само да разбереш дали са ти пращали смс-и всеки ден ... или и за това лъжат.
Другото нещо което знам е че в офисите на виваком говорят пълни глупости, от незнание или просто си лъжат. Не един или два пъти са ми казвали неща , които после като ги кажа на оператора и ме питат в кой офис са ми го казали това да направят проверка ...
Разликата е че оператора го записват и той знае , а хората в магазините не.
Сега обърнах внимание на телефона , тези с 1ца на 4то място са номера с добавена стойност. Операторът обикновено ползва други номера като праща смс и това изглежда като "кампания организирана от трето лице".
Едно допълнение :
че потребител, който не желае да получава съобщения за директен маркетинг, може да изпрати SMS със текст STOP на 188188.
Изпращането и получаването на SMS-и към и от номер 188188 са безплатни.
Ако потребител не желае да получава SMS съобщения по кампании, които са организирани от трети лица, той може да изпрати SMS със текст STOP на 188199.
Ако потребител не желае да получава хартиени рекламни материали, брошури и предложения по телефон по кампании, които са организирани от VIVACOM той може да заяви това с обаждане към 123 – Обслужване на клиенти.
voododoll
29-12-2014, 19:19
абе работата не е да финтираме схемата с апликации, а системата да не ни оножда без наше съгласие
всички оператори си правят шмекерлъци.
ментел цакаха служебния на майка ми с разговори към неиния телефон и то през ноща. първо как ще говориш с номер от който набираш? че чак и като спиш. опитахме да пуснем жалба до КЗП те ни казаха , че смисъл няма щото имали един голям шкаф с жалби срещу ментел и били недосегаеми засега. защо така и не разбрах.
а рибател/ком ги разкарах след като с заплата от 1700лв не ми дадоха да взема лаптоп на изплащане за 14лв на месец, понеже сметката ми била под 25 лв на месец и не съм се водил вип клиент. което пък ме озадачи , как не съм вип клиент с 3 договора и никога не съм забавял сметка дори с ден в продължение на 8 години
сега съм с глобул, да чукаме на дърво досега поне не са се опитвали да ме финтират
digitalundgrd
29-12-2014, 19:52
Хм щом имаш софтуер за блокиране на обаждания/смс би трябвало да можеш да видиш какви номера е блокирало и кога. Поне Blacklist за андроид има такива опции, предполагам и в другия софтуер за тази цел. Но с това можеш само да разбереш дали са ти пращали смс-и всеки ден ... или и за това лъжат.
Да виждам блокирания номер, от който са ми пратени смс-ите.
Също така виждам, че са ми пращали смс-и всеки ден без мое съгласие или абониране за тях и са ме тарифирали за тях (реално това е проблема).
Или казано по друг начин - идваш в сервиза за смяна на масло. Да, ама решават да ти направят основен ремонт без да те питат и ти го пишат в сметката заедно със смяната на маслото ;)
Ти идваш и като виждаш сметката казваш, че не си искал основен ремонт, а само смяна на масло.
Собственика на сервиза ти казва, че понеже ти като си му оставил ключовете на колата, не си казал изрично да НЕ се прави основен ремонт, та той е сметнал по подразбиране, че нямаш нищо против да ти се направи такъв :hump:
п.с. Още по темата: http://olx.bg/forum/topic/?t=121477
thecleaner
29-12-2014, 20:14
Да виждам блокирания номер, от който са ми пратени смс-ите.
Също така виждам, че са ми пращали смс-и всеки ден без мое съгласие или абониране за тях и са ме тарифирали за тях (реално това е проблема).
Или казано по друг начин - идваш в сервиза за смяна на масло. Да, ама решават да ти направят основен ремонт без да те питат и ти го пишат в сметката заедно със смяната на маслото ;)
Ти идваш и като виждаш сметката казваш, че не си искал основен ремонт, а само смяна на масло.
Собственика на сервиза ти казва, че понеже ти като си му оставил ключовете на колата, не си казал изрично да НЕ се прави основен ремонт, та той е сметнал по подразбиране, че нямаш нищо против да ти се направи такъв :hump:
п.с. Още по темата: http://olx.bg/forum/topic/?t=121477
Брей, това за основния ремонт е идея. Ще го изкоментирам със сервиза в който вися по цял ден. :headbang:
digitalundgrd
29-12-2014, 20:17
Да, той за тва Драго не е идвал скоро за смяна на масло хахахах :)
thecleaner
29-12-2014, 20:23
Да, той за тва Драго не е идвал скоро за смяна на масло хахахах :)
Мани го он вика, че не е одил на сервиз 2 години, баф тая Алфа.
dimitar_vd62
29-12-2014, 20:29
Няма да се очудя ако на стационарния имам есемеси, щото той е на виваком.Тия наистина са малоумни, ма тва е друга бира.
ecotronic
29-12-2014, 20:33
Всички крадат съвсем целенасочено. Убеждавал съм се в това неколкократно и съм го чувал от устата на топ мениджър от мобилен оператор.
Накратко - отваряйте си очите за да не сте потърпевши.
dimitar_vd62
29-12-2014, 20:58
Отваряй си очите за дупки, за джигити дето минават на червено, за нежелани есемеси, за сирене менте...аз да не съм пъдар.Аз викам да си отворим очите и да накараме тая държава да заработи...ма то това като отказа от цигарите, от понеделник.
Да, той за тва Драго не е идвал скоро за смяна на масло хахахах :)
Мани го он вика, че не е одил на сервиз 2 години, баф тая Алфа.
Това не е алфа , няма алфи на истински 123 хил. км.
Само на външен вид прилича ,иначе карантиите са от субару с "вечния 2.2 литров боксер" , 4wd, какво да ти кажа най-добрата кола в световен мащаб.
п.с. Още по темата: http://olx.bg/forum/topic/?t=121477
В тази тема четох че някои от хората са се абонирали сами и после плачат, а в твоя случай не е така, и телефонния номер е друг.
Но КЗП наистина няма да ти помогне и вариантите са да се разбереш с оператора, адвокат , господари на ефира , макар че тия последните съм им писал и ме отсвириха.
ecotronic
29-12-2014, 21:04
Митак, животът е това, което ни се случва докато си мечтаем за разни хубави неща.
Затова винаги по-ефективното е това да си отваряме очите.
dimitar_vd62
29-12-2014, 21:15
Отварям си очите когатно пресичам дори и на пешеходна пътека на зелено, обаче искам държавата да си упражнява контрола.Тази мечта е осъществима, това да стана космонавт е друго.
ecotronic
29-12-2014, 21:22
Отварям си очите когатно пресичам дори и на пешеходна пътека на зелено, обаче искам държавата да си упражнява контрола.Тази мечта е осъществима, това да стана космонавт е друго.
Ами нали точно, като си отваряме очите, можем да променим нещата.
Ето и в случая с дискутираните SMS - и е същото.
Аз не мога да разбера например, как има все още хора, които се връзват на онези телефонни измамници.....
ма се оказва, че има.
Избийте баламите и тарикатите сами ще измрат!
old alfist
29-12-2014, 21:37
Такааа искам да ви обърна специално внимание, ако сте абонати на Виваком - проверявайте си разпечатките и в частност СМС-ите.
По принцип за последните 2 години получавам сметки от порядъка на сумата Х плюс/минус левче. Днес получих фактура от тия мизерници Виваком, която е с повече от 10лв над нормалната сума, която плащам ежемесечно.
Това ме накара да се поразровя и да разгледам разпечатката с обажданията и смсите ми.
За мое голямо очудване виждам, че всеки божи ден в продължение на 1 месец в един и същ час имам начислени СМС-и до някакъв номер "08712331" на цени от 0,25ст-0,84ст без ддс! :hump:
В крайна сметка след няколко разговора с оператори и разни служители на офис виваком разбирам, че това са някакви "игри", за които АВТОМАТИЧНО Виваком те абонират и те тарифират за всеки изпратен от ТЯХ СМС!!!
След като изядоха "малко" поздрави по адрес на техните майки, ги попитах как мога да забраня и да се откажа от всякакъв вид такива смси и "игри".
Отговорът е : Пращате СМС на 188188 с текст "STOP" и така уж спират да ви дЕрат кожата с такива смсчета :chair:
Ще видим за в бъдеще какво ще се случи, но тези смешници от Виваком определено ми паднаха в очите! Те използват това, че сега по празниците хората няма да забележат "надписаните" сметки, защото покрай смсите и разговорите, които са изпратили/провели да си честитят Коледа/Нова Година ще минат и тия "платените" техни смси с "игрички" и рекламки!!!
Така, че ВНИМАВАЙТЕ и кажете за това на вашите близки, защото съм сигурен, че ако имате такива, които са по-възрастни - те няма да обърнат внимание на това и ще си дават като попове немалка сума от "големите" си пенсии!
Не одобрявам тази порнография, но без да си усетил, си отговорил, с което си активирал грабежа, и наистина със STOP се спира.
На мен ми се случи, за пръв път през пролетта, но веднага реагирах като се допитах до познат работещ в системата на оператора.
Поуката е, да не отговаря и да не се играят такива игри.
digitalundgrd
29-12-2014, 23:08
Не знам какъв е бил твоят случай пролетта, но да се потретя - аз не съм отговарял по никакъв начин на смси пратени от тия измамници.
Те самите си казаха - дори нищо да не напишеш, автоматично се приема, че щом след първия смс не си написал STOP, значи си съгласен да участваш в "играта". Е да, но за това никой не те уведомява, нито в смса, нито в общите условия на договора, което за мен си е чиста злоупотреба и измама целяща ТЕХНИЧНО да ти надпишат сметката...
Измамници са:whip:....и мен ме цакаха, ама с ТВ....след като ми изтече договора реших да не правя нов, а да си ползвам пак същият пакет....като знам, че вече няма автоматично подновяване на старият....обаче след три месеца разбрах, че ме цакат страно след като се зачетох в фактурата....видях, че таксата ми е вдигната, не бях се заглеждал защото плащам към тях доста от услугите им на куп......като ги запитах що така бе господа.....ми обясниха, че са ми прикачили още няколко програми към пакета.....трябваше да се обаждам и да анулирам тяхната прищявка.....
Furious 155
31-12-2014, 12:43
Всички тези мастодонти, трябва да се бият с цялата сила на закона. Търсете си правата!
oTBpaTuTko
03-01-2015, 03:29
На скоро и аз ходих за телевизията на виваком и е истина, че след изтичане на договор ти дигат таксата ( За мен с 5лв)
Oчаквам да стане голям проблем като започнат да изтичат 2-годишните договори от онзи план 30лв намален от 100. Като изтече договора промоцията вече няма да важи и доста хора ще изгорят с по едни 100 лв месечна такса. ;)
Има и друго , ако решиш да се откажеш и ти остават примерно 12 месеца не дължиш 12х30 а 12х100 ;)
Oчаквам да стане голям проблем като започнат да изтичат 2-годишните договори от онзи план 30лв намален от 100. Като изтече договора промоцията вече няма да важи и доста хора ще изгорят с по едни 100 лв месечна такса. ;)
Има и друго , ако решиш да се откажеш и ти остават примерно 12 месеца не дължиш 12х30 а 12х100 ;)
Когато сключвох този договор излишно попитах какво се случва след изтичане на договора.Казаха ми ,че месец преди изтичането ТЕ ще ми направят оферта и ще ме предупредят за да не изгарям със 100 лв.Това не го вярвам но да видим.Отностно СМС тата при сключване на договор заявих ,че не желая да пшолучавам от тях каквито и да е рекламни съобщения.Е получавам, след като се оказа че няма роуминг който съм заявил при подписване на договор не искам да коментирам какъв скандал ги очаква, както и жалба естественно.Това ,че някой хоператор бил недосегаем и да не се подават жалби е простотия според мен.Дори и да няма смисъл трябва да се подават жалби и съответно след изтичане на срока за отговор да се търси такъв.
old alfist
04-01-2015, 22:58
Имайте предвид, колкото и да ви струва безсмислено, че подаването на жалби има ефект, който може да се прояви впоследствие - дори и да не ви свърши работа на вас в момента, след известно време други изпатили като вас хора ще бъдат удовлетворени, облагодетелствани или възмездени.
Електронната жалба си е официален документ, заместващ такава на хартия с входящ номер и периодично на различни интервали от време се правят проверки по реагирането на жалбите - колкото е по-голяма фирмата или институцията, толкова по-късно се разбира ефекта.
Това, че разни регионални шефчета се правят на много велики и се изживяват за безсмъртни, не бива да ви обезсърчава, защото по-късно всичко това може да им излезе през носа.
dimitar_vd62
05-01-2015, 00:45
Електронна жалба подадох преди 2 години когато ме мотаха две седмици с липсата на интернет пък сметките си вървяха.Още на другия ден молбата ми бе удовлетворена и сметката коригирана.Последно ми прекараха оптичен интернет на другия адрес, спазиха деня и часа, прекараха кабела от където исках до където исках, ползваха калцуни и си обраха боклука който направиха.
Току що "приятелите"" от Ментела се пробваха да ми пробутат номера. Бе хвани единият, удари другия:nono:
NINONENO
06-01-2015, 21:29
Днес Йордановден Богоявление отново срив в системата на Вивакома,нещо взеха да издишат ми се струва.
Furious 155
06-01-2015, 21:53
Днес Йордановден Богоявление отново срив в системата на Вивакома,нещо взеха да издишат ми се струва.
Всичко е целенасочено, си мисля...
Alexanderbb
08-01-2015, 09:35
Предполагам че избирателно се опитват да измъкнат някой лев допълнително. Аз лично много пъти съм получавал такива рекламни СМС си и просто ги игнорирам. И системата някак си пропуска автоматично да ме включи в игрите им
Mind_Control
08-01-2015, 11:48
Предполагам че избирателно се опитват да измъкнат някой лев допълнително. Аз лично много пъти съм получавал такива рекламни СМС си и просто ги игнорирам. И системата някак си пропуска автоматично да ме включи в игрите им
Имал си късмет. Аз четейки тази тема се върнах назад в сметките си и познайте, какво открих- през 1-2 месеца се появявят някакви смс-и към номера с добавена стойност. Вярно по 50-80 ст. няма фрапиращи сметки, но полудявам от факта, че го правят, а същевременно няма, на кого да отидеш да потрошиш главата. Освен това, какво като пусна жалба към КЗК? Аз няма как да докажа, че не съм пращал тези смс-и.
Преди година и нещо получих празен СМС от четрицифрен номер, не му обърнах внимание. След три дена пак празен СМС, на разпечатката единия е таксуван 5лв другия 6лв. Обадих се на оператор да каже от къде са СМС-ите, били от някакъв Хърватски сайт. Написах жалба в Глобул, че съм ПОЛУЧИЛ СМС-и а НЕ изпращал и те са ме таксували. Отговора на Глобул: Щом изпращате СМС-и те се заплащат :screwy:
Пуснах жалба до КЗП , отговор: В момента идват много жалби по същия случай, ще ви уведомим при развитие !
До ден днешен - НИЩО !
Браво и благодаря на автора на темата - изпратих STOP и за трите си номера към тези мошеници и за един от тях след минути и потвърждение, че повече няма да получавам SMS - си, получих пак - от 1232, ново предложение за лайняните им игри :laser: ще мина след работа през офиса им в квартала ...:censored:
Колкото повече хартия, толкова по-чист задник!
Това е старо правило в бюрокрацията. Тия есемеси и аз ги получавам, но изобщо не им отговарям.
Като се обадиш във Вивател и от там се представят като : ми ми, Биби, Цоца, Зоза , Гоца и прочие. Точно като в бардак. Аз винаги им искам пълните имена и ги тормоза до дупка.
Та по повед на един интернет. Първо ми изтече договора и те кой знае защо ми го бяха вдигнали от 10 на 20 лева. Нищо такова нямаше нито впредишния договор, нито в новия. Новият просто казваше, че се продължава стария при същите условия.
Точно в тоя момент се сгюбриха кабелите и нета изчезна. Написах една обща жалба, като си изкарах входящ номер и изисках да го има написан на хартия. нали знаете. Повече хартия, по-чист...
Нета така и не дойде, защото периодично проверявах кабела и така мирно и кротко си минаха няколко години. После някаква пикла ми се обади, от някаква агенция по взиманията и ми каза, че дължа фантастичните 600 лева. Поясних ѝ, че съм подал жалба, но отговор не съм получил, но тя си знаеше нейното. Аз също. Намеси се някакъв силовак, но като му определих рандеву в градската градинка на Перник и омекна. Пак си живях мирно и щастливо няколко години, когато без предупреждение се озовах в съда, заедно с други като мене. Процедурата беше мълниеносна. явно съдийката си заработваше, до като не дойде моя ред.
-Какво ще кажете по вашия случай!
- Ами нищо! Спряха ми нета, освен това имаше разминаване с договора и други неща, но аз и до ден днешен чакам отговор на жалбата ми, която те, според условията на договора, трябваше да ми го дадат в едномесечен срок.
Съдийката явно запецна, защото разбра, че ги бия на техен собствен терен.
_ами докажете, че не сте получили отговор!
_Моля! Доказват се положителни, а не отрицателни твърдения!
После стана, каквато стана.
Но ако не бях размахал листа с жалбата, жална ми майка!
Та за това: повече хартия, по-чист ...точно така.
А бе всичко издиша у тая държава и всеки си прави каквото иска, особено ако си зависим по някакъв начин към него....не се зачита човека,потребителя неговите права и т.н.....тез дето трябва да са закона и да се грижат за неговото спазване се избират с кебапчета и т.н...българина е овца и като се върна назад в историята, забелязвам, че не е надигал глава почти от турско робство......Сори ама е така.......няма какво да говорим за права при нас......
Навсякъде е жмел...мобилни оператори, топлофикация, вик-а, държавна администрация, банки и проче...
vaklinator
13-01-2015, 20:14
Днес Йордановден Богоявление отново срив в системата на Вивакома,нещо взеха да издишат ми се струва.
Ще издишат Я
Банката им фалира, виваком е на път и едва ли милионите, които хвърлят за реклами по всички телевизии ще ги спасят. Цветан Василев и той жив да го оплачеш - живеел в сърбия като клошар. Добре, че ми изтече договора с Виваком и се махам от тях - смятам при БОБ да се лепна?
Мнения за БОБ имате ли ?
old alfist
13-01-2015, 21:54
Колкото повече хартия, толкова по-чист задник!
Това е старо правило в бюрокрацията. Тия есемеси и аз ги получавам, но изобщо не им отговарям.
Като се обадиш във Вивател и от там се представят като : ми ми, Биби, Цоца, Зоза , Гоца и прочие. Точно като в бардак. Аз винаги им искам пълните имена и ги тормоза до дупка.
Та по повед на един интернет. Първо ми изтече договора и те кой знае защо ми го бяха вдигнали от 10 на 20 лева. Нищо такова нямаше нито впредишния договор, нито в новия. Новият просто казваше, че се продължава стария при същите условия.
Точно в тоя момент се сгюбриха кабелите и нета изчезна. Написах една обща жалба, като си изкарах входящ номер и изисках да го има написан на хартия. нали знаете. Повече хартия, по-чист...
Нета така и не дойде, защото периодично проверявах кабела и така мирно и кротко си минаха няколко години. После някаква пикла ми се обади, от някаква агенция по взиманията и ми каза, че дължа фантастичните 600 лева. Поясних ѝ, че съм подал жалба, но отговор не съм получил, но тя си знаеше нейното. Аз също. Намеси се някакъв силовак, но като му определих рандеву в градската градинка на Перник и омекна. Пак си живях мирно и щастливо няколко години, когато без предупреждение се озовах в съда, заедно с други като мене. Процедурата беше мълниеносна. явно съдийката си заработваше, до като не дойде моя ред.
-Какво ще кажете по вашия случай!
- Ами нищо! Спряха ми нета, освен това имаше разминаване с договора и други неща, но аз и до ден днешен чакам отговор на жалбата ми, която те, според условията на договора, трябваше да ми го дадат в едномесечен срок.
Съдийката явно запецна, защото разбра, че ги бия на техен собствен терен.
_ами докажете, че не сте получили отговор!
_Моля! Доказват се положителни, а не отрицателни твърдения!
После стана, каквато стана.
Но ако не бях размахал листа с жалбата, жална ми майка!
Та за това: повече хартия, по-чист ...точно така.
По принцип си прав за пред Съда- графологичната експертиза може да установи почерка, както химическия състав на мастилото на печата и химикалката, както може да изиска регистъра за входиране.
Обаче си представи как ще отидеш в някой офис на оператор, банка или други измамници в страната и ще им искаш входящ номер на хартията - те нямат достъп до регистър за входиране на молбите или жалбите и ако сложат някакви такива атрибути, ще са фиктивни, затова ако искаш нещо да се свърши оперативно - по електронен път.
Mind_Control
14-01-2015, 10:41
Преди година и нещо получих празен СМС от четрицифрен номер, не му обърнах внимание. След три дена пак празен СМС, на разпечатката единия е таксуван 5лв другия 6лв. Обадих се на оператор да каже от къде са СМС-ите, били от някакъв Хърватски сайт. Написах жалба в Глобул, че съм ПОЛУЧИЛ СМС-и а НЕ изпращал и те са ме таксували. Отговора на Глобул: Щом изпращате СМС-и те се заплащат :screwy:
Пуснах жалба до КЗП , отговор: В момента идват много жалби по същия случай, ще ви уведомим при развитие !
До ден днешен - НИЩО !
Незнам, какво става, но толкова нагли не са били никога мобилните оператори. Все пак Мтел се отнасят най- добре към жалбите на клиентите си според мен. Дори малко съжалявам, че минах от мтел на Виваком.
lordliness
14-01-2015, 19:20
http://pik.bg/%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE-%D0%B2-%D0%BF%D0%B8%D0%BA-%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81-%D0%BF%D0%B8%D0%BA-%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D1%82%D0%BE%D0%BF-5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D1%82%D0%B5%D0%BB-%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%80-%D0%B8-%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BC-%D0%BB%D1%8A%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%85%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-news272517.html
Bobo Markov
16-01-2015, 21:24
Такааа искам да ви обърна специално внимание, ако сте абонати на Виваком - проверявайте си разпечатките и в частност СМС-ите.
По принцип за последните 2 години получавам сметки от порядъка на сумата Х плюс/минус левче. Днес получих фактура от тия мизерници Виваком, която е с повече от 10лв над нормалната сума, която плащам ежемесечно.
Това ме накара да се поразровя и да разгледам разпечатката с обажданията и смсите ми.
За мое голямо очудване виждам, че всеки божи ден в продължение на 1 месец в един и същ час имам начислени СМС-и до някакъв номер "08712331" на цени от 0,25ст-0,84ст без ддс! :hump:
В крайна сметка след няколко разговора с оператори и разни служители на офис виваком разбирам, че това са някакви "игри", за които АВТОМАТИЧНО Виваком те абонират и те тарифират за всеки изпратен от ТЯХ СМС!!!
След като изядоха "малко" поздрави по адрес на техните майки, ги попитах как мога да забраня и да се откажа от всякакъв вид такива смси и "игри".
Отговорът е : Пращате СМС на 188188 с текст "STOP" и така уж спират да ви дЕрат кожата с такива смсчета :chair:
Ще видим за в бъдеще какво ще се случи, но тези смешници от Виваком определено ми паднаха в очите! Те използват това, че сега по празниците хората няма да забележат "надписаните" сметки, защото покрай смсите и разговорите, които са изпратили/провели да си честитят Коледа/Нова Година ще минат и тия "платените" техни смси с "игрички" и рекламки!!!
Така, че ВНИМАВАЙТЕ и кажете за това на вашите близки, защото съм сигурен, че ако имате такива, които са по-възрастни - те няма да обърнат внимание на това и ще си дават като попове немалка сума от "големите" си пенсии!
благодаря на дигиталния за тази тема - днес подписах договор с виваком за всичките телефони на фирмата и наистина са намерили начин да преебват с термина "маркетингова информация" има клауза в договора за това но кой си чете договорите ;)
---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ----------
Ще издишат Я
Банката им фалира, виваком е на път и едва ли милионите, които хвърлят за реклами по всички телевизии ще ги спасят. Цветан Василев и той жив да го оплачеш - живеел в сърбия като клошар. Добре, че ми изтече договора с Виваком и се махам от тях - смятам при БОБ да се лепна?
Мнения за БОБ имате ли ?
имам два телефона с БОБ - нямам особено добро мнение освен, че не те обвързват с нищо
old alfist
16-01-2015, 21:56
Хубаво е абонатите да ползват телефоните си по предназначение, а не да коментират сюжета на турските или латиноамериканските сериали.
Деловите разговори, които изкарват пари, отнемат много малко време.
При положение, че има Интернет почти навсякъде, телефонните разговори имат функция за конкретизиране и доуточняване, или за спешна оперативна намеса.
Аз съм към Виваком на една тарифа за 2,69лв. на месец, в които влизат 60мин към всички мобилни оператори и 60мин. към стандартната за страната стационарната мрежа на БТК и ми е достатъчно.
Bobo Markov
16-01-2015, 22:04
Хубаво е абонатите да ползват телефоните си по предназначение, а не да коментират сюжета на турските или латиноамериканските сериали.
Деловите разговори, които изкарват пари, отнемат много малко време.
При положение, че има Интернет почти навсякъде, телефонните разговори имат функция за конкретизиране и доуточняване, или за спешна оперативна намеса.
Аз съм към Виваком на една тарифа за 2,69лв. на месец, в които влизат 60мин към всички мобилни оператори и 60мин. към стандартната за страната стационарната мрежа на БТК и ми е достатъчно.
ами зависи как се отчитат тези минути аз не обичам да говоря много по телефона но се налага и понякога и 400-те минути от тъпия Теленор ми свършват :( то при мене е сложно щото съм аусорснал бизнеса почти в полвин БГ :( и няма как да контролирам нещата освен по телефона
vaklinator
16-01-2015, 22:15
благодаря на дигиталния за тази тема - днес подписах договор с виваком за всичките телефони на фирмата и наистина са намерили начин да преебват с термина "маркетингова информация" има клауза в договора за това но кой си чете договорите ;)
---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ----------
имам два телефона с БОБ - нямам особено добро мнение освен, че не те обвързват с нищо
Може ли малко по-конкретно за БОБ да и обясниш, за да не се опаря. Ако предпочиташ може и на лични, но е добре и за другите колеги да се информират. Аз нямам никаква информция и ми е важно да знам и те що за мръстници са :)
Bobo Markov
16-01-2015, 22:24
Може ли малко по-конкретно за БОБ да и обясниш, за да не се опаря. Ако предпочиташ може и на лични, но е добре и за другите колеги да се информират. Аз нямам никаква информция и ми е важно да знам и те що за мръстници са :)
ами тва фактически е МенТел само че услуга без обвъзрване не съм ползвал интернет от тях но за оборотните слушалки плащам по 12.90 мисля беше на месец за 1000 минути към всички плаща се в края на периода ако не платиш ти спират услугата докато не платиш и я активираш отново дефакто - доколкото помня ... няма договори и т.н. миналата година с двете слушалки Нокия 500 и два предплатени месеца платих 240 лева с ДДС - нещо такова беше.
Сега виждам че им текът някакви реклами но аз не гледам телевизия и не чета медии и не съм запознат просто си плащам и ако прпусна плащане те спират обслужването на Сим-картите докато не платя отново - нещо като онова с предплатените карти на МенТел преди само че оформено малко по-различно като друг бранд, иначе обслужване и т.н. си е ОК. Странното е че сумата е фиксирана (изговорил/неизговорил минутите) но понякога съм плащал доста по-малко на слушалка :( странна работа
чакай сега си спомних - като изговориш минутите тарифата ти става няква кофти на минута и броенето е различно просто аз бях блокирал така системата, че като изговорят минутите да спира обслужването на картите - да! това беше същественото
Ооопааа...Ето и аз какво получих!
dimitar_vd62
18-01-2015, 00:15
Ам не трябва ли да има бутонче откажи или се съгласи.Щото така ме задължават да им отговоря и да си платя смс който не съм искал да изпращам.Като го умножиш по броя на абонатите дет са го получили те ти една прилична сумичка.Ся са сещам преди време получих един подписан договор за кредит барабар с картата вътре, трябваше да се подпиша и аз и да им го върна и картата се активира.Не са сетих като един руснак дето в същата китуация копирал договора редактирал го и пак го принтирал подписал го и го върнал.В банката не им минало през ум за такова нещо и се оказало че пича се сдобил с неограничен безлихвен кредит че даже и банката трябвало да му плаща някакви неустойки там не се сещам ама ги беше изработил така яко че даже и адвокати те на банката изпаданали в шах, та не нямали начин и ние така да ги изработим, нещо да ги пренасочим та те да си трупат разходи за тяхна си сметка, с някакво смс-че или приложенийце да ги хакнем.
Bobo Markov
18-01-2015, 00:22
Ам не трябва ли да има бутонче откажи или се съгласи.Щото така ме задължават да им отговоря и да си платя смс който не съм искал да изпращам.Като го умножиш по броя на абонатите дет са го получили те ти една прилична сумичка.Ся са сещам преди време получих един подписан договор за кредит барабар с картата вътре, трябваше да се подпиша и аз и да им го върна и картата се активира.Не са сетих като един руснак дето в същата китуация копирал договора редактирал го и пак го принтирал подписал го и го върнал.В банката не им минало през ум за такова нещо и се оказало че пича се сдобил с неограничен безлихвен кредит че даже и банката трябвало да му плаща някакви неустойки там не се сещам ама ги беше изработил така яко че даже и адвокати те на банката изпаданали в шах, та не нямали начин и ние така да ги изработим, нещо да ги пренасочим та те да си трупат разходи за тяхна си сметка, с някакво смс-че или приложенийце да ги хакнем.
де да можехме:bowdown:
dimitar_vd62
18-01-2015, 01:19
Ха ето го - http://www.blitz.bg/news/article/215855 Пък аз го скъсах да са шибам у тъпата картуна.
Ам не трябва ли да има бутонче откажи или се съгласи.....
Няма. Само СМС-а и толкова. Аз се обадих на оператора и им казах, че НЕ искам никакви известия,смс, игри и т.н. Те ми казаха, че НЕ може да НЕ искам:hump::hump:. Ако НЕ искам единствения вариант е да им изпратя смс "СТОП", който разбираш ли бил безплатен. Голям реверанса, че ми дават право да се откажа безплатно:shocked:
Това за банката е много добро. :):)
Ооопааа...Ето и аз какво получих!
Много хора не могат да се оправят със СМС , възрастни и не толкова. Това е за съд.
Да припомня :
че потребител, който не желае да получава съобщения за директен маркетинг, може да изпрати SMS със текст STOP на 188188.
Изпращането и получаването на SMS-и към и от номер 188188 са безплатни.
Ако потребител не желае да получава SMS съобщения по кампании, които са организирани от трети лица, той може да изпрати SMS със текст STOP на 188199.
Ако потребител не желае да получава хартиени рекламни материали, брошури и предложения по телефон по кампании, които са организирани от VIVACOM той може да заяви това с обаждане към 123 – Обслужване на клиенти.
dimitar_vd62
18-01-2015, 23:33
Няма. Само СМС-а и толкова. Аз се обадих на оператора и им казах, че НЕ искам никакви известия,смс, игри и т.н. Те ми казаха, че НЕ може да НЕ искам:hump::hump:. Ако НЕ искам единствения вариант е да им изпратя смс "СТОП", който разбираш ли бил безплатен. Голям реверанса, че ми дават право да се откажа безплатно:shocked:
Това за банката е много добро. :):)
А не мога ли да взема един адвокат и да отида да сключим договор за услуга, кой е казал че техните договори са законни и не подлежат на обсъждане.Това не нарушава ли правата ми на гражданин, човек, клиент, гъзар, атеист, националист, расист т.н.То по тая логика утре отивам в офиса им и казвам на мацката там да се подпре на лакти на масата да и пусна един непоискан есемес с 9 месечен абонамент, няма не искам няма недей.
Хаха ето днес че и МТЕЛ не останаха по-назад.
Погледнах телефона на баща ми , защото той не си гледа sms.
Имаше няколко получени от номер 883 , същата простотия , ще ти пращат докато не пратиш STOP. "Играта" е с друго име но схемата е същата и 30ст на получен смс/ на ден .
ecotronic
20-01-2015, 17:49
Такива плоски тарикатлъци, не мога да си обясня с друго освен с бутането на едни парички под масата на служители от КРС, КЗП, ....КТБ, КГБ и кой-знае още колко живеещи на гърба на народа пухльовци.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.