View Full Version : Загуба на тоци - таблото не свети
Преди 3 дни се качвам в колата ,слагам ключа и само светна таблото и угасна.
Подадоха ми ток и запали веднага.
Минах 300 км на 3 -4 пъти и вс беше наред /до преди 1 час :( /
Не съм я карал от около 24 часа . Слагам ключа и същия номер /не се вкл нищо/.
Подават ми ток ,пак нищо,слагам нов акумулатор светка навигацията но таблото НЕ, УЖАС / В Крайморие съм уж на почивка а то !!!/
Някакъв съвет !?!?
---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:16 ----------
Има ли смисъл да ми пращат 2 рия ключ при положение ,че не се вкл на контакт дори при зареден акумулатор?
---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:22 ----------
Забравих да спомена за странен шум ,след като извадя ключа от таблото /наподобяващ парното след като изкл. двг./, спира за 20 секунди и пак започва.
alfa racer GTA
23-07-2015, 00:26
Тая кола да не е цял ден на пек?
Ако цял ден я блъска това слънце я премести някъде на сянка.
Пробвай вечер по късно към 0.00 часа когато е изстинала от напичането ако цял ден е била на слънце.
Прав си , цял ден стои на една поляна направо я сцепва слънцето !!!
Мислиш ли , че може да е от това ?
alfa racer GTA
23-07-2015, 07:39
Не знам, ама моята вчера след 4-5 часа на слънце не искаше да запали.Светва таблото муша ключа, чакам малко и натискам бутона и тя гасне и така 2 пъти.Това на свободна скорост.След това гледам нещо пише на таблото и при третият път натискам и съединител и тя взе че запали.
Ама да знаеш при +35 градуса на слънце става сигурно +40 градуса, датчици и всичко вътре се побърква.Паркирай я на сянка или пък преди да палиш отвори всички врати да стане проветрение, че жегата е поне малко да избяга от нея.
За най-сигурно пробвай да я запалиш късно вечер когато няма слънце или рано сутрин когато все още не я е напекло както трябва.
При 35-6 градуса температура на въздуха асфалта е нагрят поне до към 50 градуса.Но не виждам много логика в това което казваш колега че от нагряването не ще да пали поне аз не съм имал такива проблеми в жегите.Гледах прогнозата тоя мор ще продължи и другата седмица даже ще се постопли още до към 40г:on_da_beach::big_heat::big_heat::big_heat:
Снощи ходих в 3 часа да я пробвам... въобще не реагира на това ,че съм поставил ключа.
Като отворя вратата светва таблото докато седна угасва ,поставям ключа и не светва нищо.
Абе аз снощи писах едно мнение от таблета, ама нещо го няма...
Вземи си проследи масите от акумулатора към купето и мотора. Дебелите черни кабели. Виж им състоянието и евентуално ги развии и почисти.
Тая твоята работа е кабелен проблем.
Бих погледнал и буксата на ЕКУто и бушонните табла - под капака най вече.
Огледай и за изгорял главен предпазител от тези върху акумулатора. Притегни там болтовете, през които вървят токовете...
Дано е това, ще го направя по най бързия начин.
Намерих сякаш един изгорял бушон под капака /жълт 20 доло в дясно/ нямам идея за какво е !?!
Ако е долу в дясно с номер Ф20 е за подгрева на задното стъкло...
Качвам ти на ПДФ само извадка от книжката - частта с бушоните.
Като ръчкаш - оглеждай и окабеляването КЪМ кутиите с бушони - да не се окаже лош контакт там.
pesho_kj
23-07-2015, 14:57
Колега, утре пътувам към Созопол, ако имаш нужда от нещо да ти взема пиши. Тоя странния шум най-вероятно е от клапите на парното, всеки път като отворя вратата и почват да се разхождат из таблото, нямам идея що така прави...пробвай да вкараш пръст там дето вкарваш ключа и виж дали ще ти изпише на екрана "electronic key not recognized", ако го изпише, проблема е в ключа, ако не - както каза явор кабелчета
---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:56 ----------
Не знам, ама моята вчера след 4-5 часа на слънце не искаше да запали.Светва таблото муша ключа, чакам малко и натискам бутона и тя гасне и така 2 пъти.Това на свободна скорост.След това гледам нещо пише на таблото и при третият път натискам и съединител и тя взе че запали.
Ама да знаеш при +35 градуса на слънце става сигурно +40 градуса, датчици и всичко вътре се побърква.Паркирай я на сянка или пък преди да палиш отвори всички врати да стане проветрение, че жегата е поне малко да избяга от нея.
За най-сигурно пробвай да я запалиш късно вечер когато няма слънце или рано сутрин когато все още не я е напекло както трябва.
Тя винаги иска или спирачка или съединител за да запали, та най-вероятно не си натиснал нито едното затова е гаснела.
Прегледай си добре и буксите в таблото, че и аз бях така една седмица докато видя, че една букса се е откачила.После като върнах лентата назад разбрах защо се били еднократните проблеми с ел.стъклата и осветлението по таблото- буксата е била пред откачане.Може да ми се смеят , но винаги когато тръгвам на дълъг път или на почивка си нося с мен най необходимите инструменти поне за смяна на пистов ремък и демпферна шайба, които също са при резервната гума.Също така винаги си нося лаптопа с vag кабел за fes.В момента съм в Созопол и можех да отскоча поне да я закачим на fes , но съм в старият град и просто няма излизане с колата, че е страшно с местата за паркиране и стигането до тях!
[QUOTE=pesho_kj;1432403]Колега, утре пътувам към Созопол, ако имаш нужда от нещо да ти взема пиши. Тоя странния шум най-вероятно е от клапите на парното, всеки път като отворя вратата и почват да се разхождат из таблото, нямам идея що така прави...пробвай да вкараш пръст там дето вкарваш ключа и виж дали ще ти изпише на екрана "electronic key not recognized", ако го изпише, проблема е в ключа, ако не - както каза явор кабелчета[COLOR="Silver"]
Така е ,като бръкна с пръст го исписва този надпис !!!
Но като вкарам ключа ..реакцията на колата е все едно съм го мушнал в жабката /никак не реагира/
pesho_kj
23-07-2015, 22:00
Тоци бегали според мен, имобилайзера си го разпознава и когато трябва да подаде контакт и не му стига захранването поради лоша връзка някъде
пробвай да вкара
ш пръст там дето вкарваш ключа и виж дали ще ти изпише на екрана "electronic key not recognized", ако го изпише, проблема е в ключа[COLOR="Silver[/COLOR]
Точно това става !!
До 1 час ми носят ключа и ако не запали ,ще искарам прекрасна почивка.
А ако колегите stu и pesho_kj видят 159 бордо с плевенска регистрация в Созопол значи съм я подкарал.
п.с
не вярвам в господ но в момента неспирам да се моля ,на кой !?! Незнам. :)
pesho_kj
24-07-2015, 11:26
Тъкмо пристигнах в Созопол, ако нещо имам елм и компютър, ще я закачим...
До 1 час ми носят ключа и ако не запали ,ще искарам прекрасна почивка.
А ако колегите stu и pesho_kj видят 159 бордо с плевенска регистрация в Созопол значи съм я подкарал.
п.с
не вярвам в господ но в момента неспирам да се моля ,на кой !?! Незнам. :)
Ти не казваш дали огледа кабелите и масите...
Дано запали с втория ключ...
Макар че като знам цените на ключовете си мисля кое е по добрия вариант - да е от ключа, или да е от нещо друго..
Ти не казваш дали огледа кабелите и масите...
Дано запали с втория ключ...
Макар че като знам цените на ключовете си мисля кое е по добрия вариант - да е от ключа, или да е от нещо друго..
Снощи дойде едно момче, провери с мултицета и ми каза ,че има връзка .
провери вс бушони и вс е наред.
Аз имам една отверка и ме е страх да отвивам кабелите :(
Страх ме е да не направя някой глупост.
Тъкмо пристигнах в Созопол, ако нещо имам елм и компютър, ще я закачим...
Не реагира брато :(
След час тръгвам към Созопол.
Да се видя с едни приятели ако си свободен ще намеря една кола да идем да я закачим ?
pesho_kj
24-07-2015, 13:34
Ай към 15:00 ще гледам да се освободя. 0898574145 звънни като дойдеш
damyanov
24-07-2015, 22:03
Пробвай да сложиш пластинка или парче тел, за да пристегнеш клемата на акумулатора....
Пробвай да сложиш пластинка или парче тел, за да пристегнеш клемата на акумулатора....
Май работите не са вече до тел еми до сериозен преглед .
Днес колегата Pesho_kj от плажа го измъкнах /разбрида колицата за отрицателно време/ и неще и неще.
А пробвахте ли ток да подадете...
Накрая да не се окаже че акумулатора е предал богу дух без бреме...
А пробвахте ли ток да подадете...
Накрая да не се окаже че акумулатора е предал богу дух без бреме...
Смених го с напълно зареден и пак не светка на контакт.
Ако Пешката се появи може да напише подробно какво видя .
Работата опря до пътна помощ.
Никой бургаски майстор /около 10 човека/ не се нае поне да се опита да я погледне след като разбра какъв ми е проблема.
sasho_n2
27-07-2015, 08:46
А пробва ли да се свържеш с колегата Code от Бургас. Мисля, че се занимава със сервизна дейност и има 159-ка от доста време.
А пробва ли да се свържеш с колегата Code от Бургас. Мисля, че се занимава със сервизна дейност и има 159-ка от доста време.
Каза ми ,че съм.за.ел. техник.
Докарах колата до Варна.
В момента е оставена в сервиза на пътната помощ кадето ще я погледне ел.техник но вероятноста /според мен/да я подкара е минимален.
Препоръчайте Ел. Техник който са му ясни 159 ките.
П.С.
Защото за 3-4 дни се наслушах на това колко съм откачен да си купя Alfa.
Потърси колегата Pinifarina, предполагам , че ако не може тоѝ да ти реши проблема ще те насочи къде да отидеш!
sasho_n2
28-07-2015, 08:37
Тия работи сме ги слушали...слушали...Обикновено им отговарям, че съм мазохист и така ми харесва...:fish:...Нека се блещят.
Както колегата ти е писал, потърси Pinifarina във Варна.
Тц тц.
още 2 ма майстори развяха белия флаг.
Номер на Pininf ???
Scrapera
28-07-2015, 17:35
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72699
GammaRay
28-07-2015, 21:27
Не им се занимава, защото неразбират, защото за най-обикновенни болтаджий. Има си схема, работата ще е пипкава, но който има поне малко познания по ел. техника, ще стигне до проблемния блок. Търсенето се осъществява по схемата на блоковото търсене. Дано някой успее да намери проблема. Успех.
svetlin pilev
28-07-2015, 23:19
Тц тц.
още 2 ма майстори развяха белия флаг.
Номер на Pininf ???
А при Вихрен от бившия сервиз на Алфа във Варна пробва ли?Ако не си, за да не става реклама във форума ето личния ми номер да ви свържа: 0878/191119.
А при Вихрен от бившия сервиз на Алфа във Варна пробва ли?Ако не си, за да не става реклама във форума ето личния ми номер да ви свържа: 0878/191119.
Вече не е ли в Алфа ?
Когато я копувах ходих при него за диагностика.
GammaRay
01-08-2015, 16:48
Напредък някакъв?
Напредък някакъв?
Свързах се 1 во с Pinifarina и ми обяви ,че минимум след 10 дни ще може да я погледне.
Но понеже няма каде да я държа 10 дена а и през това време колегата svetlin pilev недвусмислено ми препоръча Вихрен от бившия сервиз на Алфа във Варна го потърсих него.
Момчето ми каза да я карам при 1 ва възможност.
От вчера /31.07 Петък/ е там с обещанието ,че колата ще излезе на ход :)
slik4eto
05-08-2015, 08:01
Колега на ход ли е вече колата?Какво се оказа?
Колега на ход ли е вече колата?Какво се оказа?
Още не са ми звъняли да ми кажат какво и е ,колко ще струва и кога ще е готова.
Само като кажа каде е на някой и се хващат за главата.
Престой се плащало ,една част ако струва 50 лв там е 250 почват да ме плашат.
Всяват ми допълнително напрежение ако не друго.
Инъче аз всеки ден си гледам телефона по 200 пъти за да не пропусна обаждане.
pininfarina
05-08-2015, 12:00
Още не са ми звъняли да ми кажат какво и е ,колко ще струва и кога ще е готова.
Само като кажа каде е на някой и се хващат за главата.
Престой се плащало ,една част ако струва 50 лв там е 250 почват да ме плашат.
Всяват ми допълнително напрежение ако не друго.
Инъче аз всеки ден си гледам телефона по 200 пъти за да не пропусна обаждане.
Пълни глупости са това. При тях диагностика и човека, който се занимава с Ел. е само Вихрен и той ще ти прави колата. Аз ти гарантирам че момчето е много коректно и ще ти свърши работа. Ако искаш ще ти дам на лично телефона му да му се обадиш да го питаш как вървят нещата. За цифроманията -не бих казал че работят по скъпо от всеки оторизиран сервиз!
Пълни глупости са това. При тях диагностика и човека, който се занимава с Ел. е само Вихрен и той ще ти прави колата. Аз ти гарантирам че момчето е много коректно и ще ти свърши работа. Ако искаш ще ти дам на лично телефона му да му се обадиш да го питаш как вървят нещата. За цифроманията -не бих казал че работят по скъпо от всеки оторизиран сервиз!
Не ми се иска да го препирам.
Надявам се ,че вс ще е в рамките на разумното.
Ако днес не звънне мисля утре следобяда да го притесня.
Ако ми каже някой сериозна сума ще го помоля да ми отключи волана за да я дръпна/защото до тук 260+50 лв само за пътна помощ/ пред нас и ще си стои като паметник там.
...защото до тук 260+50 лв само за пътна помощ...
Само ще споделя с колегите относно това нещо.
Всяка година си правя членство към СБА точно за пътна помощ.
В момента има от 50лв., в което влиза един ГТП на година. Ако сметнем едно ГТП като 40лв. то за 10лв. имаш пътна помощ с малко ограничения.
Следващата стъпка е от 99лв., която аз си правя. Остава едни 40 лв. за ГТП-то и 60лв за самото членство.
Та за тия 60лв. спокойно могат да ме докарат от Варна до София без да заплащам нищо. Ако трябва и 10 пъти в годината (да не се налага :)) Подават ми ток, сменят ми спукана гума, носят ми гориво неограничен брой пъти и още няколко неща.
Та тия 10/60лв на година къде не отишли.
Просто идея ви споделям.
svetlin pilev
05-08-2015, 16:21
Пълни глупости са това. При тях диагностика и човека, който се занимава с Ел. е само Вихрен и той ще ти прави колата. Аз ти гарантирам че момчето е много коректно и ще ти свърши работа. Ако искаш ще ти дам на лично телефона му да му се обадиш да го питаш как вървят нещата. За цифроманията -не бих казал че работят по скъпо от всеки оторизиран сервиз!
Абсолютно вярно!Леле какви глупости са му наговорили на Lunov!
Цените са като навсякъде.Могат да ти монтират и твои части,като разбира се гаранцията си е за твоя сметка и няма никаква такса за престой!Иначе проблема на тази кола се усложнява от факта,че няма никаква комуникация с главния компютър,
и затова диагностиката,а оттам и ремонта ще отнемат повече време.Засега Вихрен не се наема да даде 100% отговор като време и пари за какво ще става въпрос.
На едно момче му се е получило подобно нещо на Mercedes C220.
Каза ,че има фарове ,централното бачка но не дава контакт .
Говори за някакъв електромотор ,който блокирво волана и дава на контакт. /1000 лв му е струвал/
159 ката има ли подобно нещо ? Някой чувал ли е ?
dimitar_vd62
09-08-2015, 23:25
Електрическо серво на волана, ма 159 има ли такова не мога да ти кажа.Скъпи са да, ама това не зависи нито от Вихрен нито от Иво.
alfageorgi
09-08-2015, 23:38
159 -та си е с нормална хидравлика , така , че няма как да ти изгори или блокира електромотор на волана.То всъщност и това рядко става ,там се предават едни релета и ефекта е , че заякваш в ръцете !
.
---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
Електрическо серво на волана, ма 159 има ли такова не мога да ти кажа.Скъпи са да, ама това не зависи нито от Вихрен нито от Иво.
Проблема ми определено не е Иво нито Вихрен.
А това ,че питам неозначава ,че ги обвинявам в каквото и да е .
dimitar_vd62
10-08-2015, 00:17
Не те виня, исках да кажа че някои части са си безумно скъпи ма логиката е като искаш да караш купуваш.Политика на производителите.
don_pepone
10-08-2015, 06:34
Не става дума за ел.Серво на волана, а за Ел.заключването му. Когато се извади ключа на една кола исе мръдне волана,той се заключва,а има коли, които това става електрически с машинка,а тая машинка я управлява един модул. Но дори и да замине тая машинка пак ще може да даде на контакт, просто няма да позволи на стартера да върти защото или волана щее заключен или просто ЕКУ-то няма да знае дали е заключен,ако няма връзка с тоя модул.
НЕ зная дали при 159 е така, но това е принципа на този тип Ел.заключване за който са ти споменали.
Не става дума за ел.Серво на волана, а за Ел.заключването му. Когато се извади ключа на една кола исе мръдне волана,той се заключва,а има коли, които това става електрически с машинка,а тая машинка я управлява един модул. Но дори и да замине тая машинка пак ще може да даде на контакт, просто няма да позволи на стартера да върти защото или волана щее заключен или просто ЕКУ-то няма да знае дали е заключен,ако няма връзка с тоя модул.
НЕ зная дали при 159 е така, но това е принципа на този тип Ел.заключване за който са ти споменали.
С такова моторче се заключва и волана на 159. Чел съм някъде, че буксата му прави проблеми понякога, ама едва ли от него ще е проблема на колегата. Ако беше от него, Вихрен много отдавна щеше да му е върнал колата.
Нещата отиват към BODY COMPUTER.
Нещата отиват към BODY COMPUTER.Правил ли е някой подобна маневра ?
Диагнозата в една дума : КОМПЮТЪР
А какво му е станало и защо? Или няма обяснение?
А какво му е станало и защо? Или няма обяснение?
Поканиха ме на преговори.
Утре ще се явя да обсъдим.
pesho_kj
19-08-2015, 23:57
Последно боди компютъра е заминал така ли?
Последно боди компютъра е заминал така ли?
Така ми каза ,Да.
-Комп. Е заминал ела да говорим какво щи правим.
Това му бяха думите.
Видях ,че струва около 2000 € чисто нов и нз на каде да хващам.
.
Видях ,че струва около 2000 € чисто нов и нз на каде да хващам.
E ся,по спокойно я прегледай тук едни коли дето ги продават на части.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=adfzib&f1=1
pininfarina
20-08-2015, 08:03
. . .
Така ми каза ,Да.
-Комп. Е заминал ела да говорим какво щи правим.
Това му бяха думите.
Видях ,че струва около 2000 € чисто нов и нз на каде да хващам.
Боди комп.нов е около 1000лв.Къде ги видя тия 2000 € ??
За това (http://www.ebay.it/itm/ALFA-ROMEO-159-CENTRALINA-BODY-COMPUTER-50510423-ORIGINALE-/250955188328) ли става въпрос?
В ePER цената на това е 399,78 EUR
Боди комп.нов е около 1000лв.Къде ги видя тия 2000 € ??
Дадоха ми един линк но...
Който от кадето започне да "помага" само ме вдигат във въздуха.
Само най скъпите части ,само как съм закарал колата на място кадето ще ми свалят кожата.
Направо ми писна от некомпетентни хора.
И честно да ви кажа до този момент най-много ми помогнаха/ или поне се опитаха /хора от форума.
В петък дадох компютъра за ремонт,надявам се да подлежи на такъв.
Ако не, друг и следва прехвърляни на софт.. от моя на него.
pesho_kj
23-08-2015, 18:17
Успех, дано го оправят!
Ей ся си е.а майката.
Ел техника каза,че компютъра е здрав и го е тествал на някаквиси диагностики и софтуерни схеми и от всякаде показва ,че работи.
Имал съмнение за някакъв модул който се синхронизира с компютъра.
А махна ли я от Алфа и неможе ли да я съживи и той !!!??!!! Кво прайм ,направо незнам !!!!
pesho_kj
27-08-2015, 21:23
Ей ся си е.а майката.
Ел техника каза,че компютъра е здрав и го е тествал на някаквиси диагностики и софтуерни схеми и от всякаде показва ,че работи.
Имал съмнение за някакъв модул който се синхронизира с компютъра.
А махна ли я от Алфа и неможе ли да я съживи и той !!!??!!! Кво прайм ,направо незнам !!!!
И аз си мислех, че е здрав, щом като вкараш друг ключ дава, че не е разпознат... Нещо по тоците май ще се окаже
И на мен ми "замириса" на нещо различно.
Като се подаде принудително ток светвал за 2 секунди после гаснел !!!!
Сега трябва да викам пак пътна помощ и да я закарам при някой ел техник да гледа обстойно :(
Според мен проблема е дребен и евтин като части, въпроса е обаче колко ще струва да се открие...
Като нищо може да се окаже клема, букса или реленце...
Според мен проблема е дребен и евтин като части, въпроса е обаче колко ще струва да се открие...
Като нищо може да се окаже клема, букса или реленце...
Колегата Pesho_kj и още 3 ма майстори я гледаха !!!
Басси и реленцата ,басси и всичкото.
Нали човек я е правил тази кола бе мамка и !!
Казаха ми да рискувам и да купя боди /ако може само за проба/ .
Ако не е това ще трябна да купя модула на ключа.
Аз от разстояние дори ще ти кажа да не рискуваш с Боди комп-а!
Проблема най-вероятно ти е в модула за заключването на волана!
Ба и диагностиката са ти направили, честно.
Провери ли са дали идва активиращ сигнал до двете главни релета, които се намират върху кутията на боди-то?
Провери ли са дали идват всички захранвания и маси на ЕКУ-то за заключването на волана?
Аре стига толкова жокерти на специалистите в Бургас.:death:
Реших да се намеся, защото очевидно имаш проблем и очевидно ти се учат върху колата.
Аз от разстояние дори ще ти кажа да не рискуваш с Боди комп-а!
Проблема най-вероятно ти е в модула за заключването на волана!
Ба и диагностиката са ти направили, честно.
Провери ли са дали идва активиращ сигнал до двете главни релета, които се намират върху кутията на боди-то?
Провери ли са дали идват всички захранвания и маси на ЕКУ-то за заключването на волана?
Аре стига толкова жокерти на специалистите в Бургас.:death:
Реших да се намеся, защото очевидно имаш проблем и очевидно ти се учат върху колата.
Приключих с Бургазлии , вече съм на Варненски.
Аз от разстояние дори ще ти кажа да не рискуваш с Боди комп-а!
Проблема най-вероятно ти е в модула за заключването на волана!
Ба и диагностиката са ти направили, честно.
Провери ли са дали идва активиращ сигнал до двете главни релета, които се намират върху кутията на боди-то?
Провери ли са дали идват всички захранвания и маси на ЕКУ-то за заключването на волана?
Аре стига толкова жокерти на специалистите в Бургас.:death:
Реших да се намеся, защото очевидно имаш проблем и очевидно ти се учат върху колата.
От мотора на волана,не може да не дава контакт,може да не запали,но да не дава конакт,няма такъв филм.Напълно възможно е,проблема да е в боди компа,има такива случаи,особено ако е сменяван предния джам некачествено и е протекла вода точно отгоре.
П.С.По принцип една читава диагностика,би трябвало да каже горе долу къде е проблема. :rockon::rockon::rockon:
От мотора на волана,не може да не дава контакт...
Може, може. И не от самия мотор, а от ЕКУ-то за управлението му.
Аз хвърлих зара на сляпо, предвид описанието на колегата. Ще видим накрая.:waving:
Може, може. И не от самия мотор, а от ЕКУ-то за управлението му.
Аз хвърлих зара на сляпо, предвид описанието на колегата. Ще видим накрая.:waving:
Та то еку-то му е на самия мотор отгоре :lol::lol::lol:
Та то еку-то му е на самия мотор отгоре :lol::lol::lol:
Уточнявам, защото както знаеш може да дефектира самия мотор, механично. Като дефектирането на мотора не може да допринесе за въпросното състояние, но ЕКУ-то може.
Много съществен момент от обяснението на колегата е, че реално дистанционното работи и като отключи колата, то дисплея на таблото светва. Това до голяма степен изключва боди компютъра като възможност.
Ма както се казва да не даваме толкова жокери чак. :)
Уточнявам, защото както знаеш може да дефектира самия мотор, механично. Като дефектирането на мотора не може да допринесе за въпросното състояние, но ЕКУ-то може.
Много съществен момент от обяснението на колегата е, че реално дистанционното работи и като отключи колата, то дисплея на таблото светва. Това до голяма степен изключва боди компютъра като възможност.
Ма както се казва да не даваме толкова жокери чак. :)
26 "майстора" ми дават жокери какво не е .
До сега 1 не е казал какво е .
26 "майстора" ми дават жокери какво не е .
До сега 1 не е казал какво е .
Значи не могат да я направят,намери си друг :calc::calc::calc:
GammaRay
01-09-2015, 10:32
Значи не могат да я направят,намери си друг :calc::calc::calc:
Това е точната диагноза!
26 "майстора" ми дават жокери какво не е .
До сега 1 не е казал какво е .
Е аз не съм ли ти казал какъв е най-вероятния проблем.
Закачаш се на КАН-а с осцилоскоп и гледаш дали идва управляващ сигнал от ключа. Ако го вкараш и по КАН-а няма никой, то виновник е четеца на ключа. Ако обаче минават комуникационни сигнали, то вероятен виновник е ЕКУ-то за заключването на волана.
За теста също така може ръчно да подадеш управляващи +12 волта от изхода на ЕКУ-то на волана до главните релета.
Хайде още малко жокери. Ама следващите ще струват вече пари.:calc:
Е аз не съм ли ти казал какъв е най-вероятния проблем.
Закачаш се на КАН-а с осцилоскоп и гледаш дали идва управляващ сигнал от ключа. Ако го вкараш и по КАН-а няма никой, то виновник е четеца на ключа. Ако обаче минават комуникационни сигнали, то вероятен виновник е ЕКУ-то за заключването на волана.
За теста също така може ръчно да подадеш управляващи +12 волта от изхода на ЕКУ-то на волана до главните релета.
Хайде още малко жокери. Ама следващите ще струват вече пари.:calc:
То ако има проблем в мотора на волана,ще си има грешка за него,същата е работата и за сокета на ключа. :th_up::th_up::th_up:
То ако има проблем в мотора на волана,ще си има грешка за него,същата е работата и за сокета на ключа. :th_up::th_up::th_up:
Ами ако някой е засрал софтуера и не запише грешка ?
Ilko Ivanov
01-09-2015, 21:39
Недей да объркваш човека.
Това, което ти си мислиш за софтуера няма нищо общо с това дето пишат Мъри и Бо.
И въобще става въпрос за различни компютри.
Аз също мисля, че колегата не е попаднал на подходящ техник.
Толкова диагнози прочетох до тук, че ако ми беше по-близко щях да ида да я погледна тази кола ей така от любопитство, не за пари.
Е аз не съм ли ти казал какъв е най-вероятния проблем.
Закачаш се на КАН-а с осцилоскоп и гледаш дали идва управляващ сигнал от ключа. Ако го вкараш и по КАН-а няма никой, то виновник е четеца на ключа. Ако обаче минават комуникационни сигнали, то вероятен виновник е ЕКУ-то за заключването на волана.
За теста също така може ръчно да подадеш управляващи +12 волта от изхода на ЕКУ-то на волана до главните релета.
Хайде още малко жокери. Ама следващите ще струват вече пари.:calc:
Лошото е ,че и с пари нестава.
Поръчах боди.
Трябва да потърся сега да ми прехвърлят софтуера /и да се моля /.
Поръчах боди.
Трябва да потърся сега да ми прехвърлят софтуера /и да се моля /.
Какво боди си поръчал ???? Ново ли,ако е ново не трябва да прехвърляш софтуер,ако е втора ръка трябва,включително имото,може после да се наложи да обучавате ключовете наново.:handshake::handshake::handshake:
2 ра ръка.
Какво е "имото" ?
Репатриране = 310 лв
Бодито е при мен = 200 лв
Прехвърлянето на софтуера = 150 лв
Дребни разходи /диагностики/ =50 лв
Цялостна диагностика ,проследяване на инсталация = Не се знае още.
И ако не се събуди , др седмица я пускам на части и да не съм чул за АФ
alfa racer GTA
04-09-2015, 20:12
Е, ти пък...
Това може да се случи с всеки автомобил.
Освен това си дал само 670лв досега.
Просто не си случил на правилния човек(механик, ел.техник) .
Не се отчайвай, алфата ти е хубава, просто трябва да намериш правилният човек.
Успех.
Оказа се ,че боди то е загубило паметта си /здраво е/
А дали е така !!!!
Всички сме притихнали да разберем как ще свърши твоята драма!
alfa racer GTA
04-09-2015, 23:05
Вторият ключ пробва ли го? С него дали ще има ефект.Не се разбира от темата досега.Пробвай и с вторият ключ.
Вторият ключ пробва ли го? С него дали ще има ефект.Не се разбира от темата досега.Пробвай и с вторият ключ.
Много отдавна минахме този път /преди 40 дни /
Една препоръка от мен,провери бушон F3 в предното бушонно табло,той е за захранването на мотора за волана,ако няма захранване пали дисплея като отвориш вратата,но не можеш да дадеш на контакт !!!!!:Bolt::Bolt::Bolt::Bolt:
Колеги ,нещата вече не опират до реленца ,бушончета и т.подобни.
Прегледано е обстойно с техника която струва 90% от стойноста на автомобила /чисто нов/
По последни данни , бодито не е изгоряло , просто е изгубил голяма част от паметта си.
Трява да купя : Блокировката на волана ,kay holder /четеца на ключа/ и евентуално ключ.
GammaRay
06-09-2015, 10:05
Е аз не съм ли ти казал какъв е най-вероятния проблем.
Закачаш се на КАН-а с осцилоскоп и гледаш дали идва управляващ сигнал от ключа. Ако го вкараш и по КАН-а няма никой, то виновник е четеца на ключа. Ако обаче минават комуникационни сигнали, то вероятен виновник е ЕКУ-то за заключването на волана.
За теста също така може ръчно да подадеш управляващи +12 волта от изхода на ЕКУ-то на волана до главните релета.
Хайде още малко жокери. Ама следващите ще струват вече пари.:calc:
Това е правилния подход, към проблема.
Колеги ,нещата вече не опират до реленца ,бушончета и т.подобни.
Прегледано е обстойно с техника която струва 90% от стойноста на автомобила /чисто нов/
По последни данни , бодито не е изгоряло , просто е изгубил голяма част от паметта си.
Трява да купя : Блокировката на волана ,kay holder /четеца на ключа/ и евентуално ключ.
Баси и мъката, честно.
Бодито си било загубило паметта. Естетвено, че това ще ти кажат, като са малоумни и не знаят какво правят. Нали трябва да ти кажат нещо.
Аз ти разправям как да се открие проблема и най-вероятно къде е, а ти се набутвай с още пари.
Най-елементарното - някой дори провери ли захранването и масата на ЕКУ-то на волана? Защото аз лично съм имал такъв случай със загубена маса и проблема е аналогичен на твоя. Ама карай де - бодито си загубило паметта, ама само част от нея, за да е по-яко.
Оправяй се натам, щом не слушаш.:bash:
п.п. Проблема тук не са парите, както казваш. Проблема е в хората, които не знаят стъпките по откриването и отстраняването на проблема. И каквато и апаратура да им набуташ в ръцете, ако не знаят как да я ползват правилно, то е все тая накрая.
А и твоя проблем не може да се намери с диагностична апаратура боцната в ОБД буксата, ако ще и 2 милиона да струва.
Баси и мъката, честно.
Бодито си било загубило паметта. Естетвено, че това ще ти кажат, като са малоумни и не знаят какво правят. Нали трябва да ти кажат нещо.
Аз ти разправям как да се открие проблема и най-вероятно къде е, а ти се набутвай с още пари.
Най-елементарното - някой дори провери ли захранването и масата на ЕКУ-то на волана? Защото аз лично съм имал такъв случай със загубена маса и проблема е аналогичен на твоя. Ама карай де - бодито си загубило паметта, ама само част от нея, за да е по-яко.
Оправяй се натам, щом не слушаш.:bash:
п.п. Проблема тук не са парите, както казваш. Проблема е в хората, които не знаят стъпките по откриването и отстраняването на проблема. И каквато и апаратура да им набуташ в ръцете, ако не знаят как да я ползват правилно, то е все тая накрая.
А и твоя проблем не може да се намери с диагностична апаратура боцната в ОБД буксата, ако ще и 2 милиона да струва.
Какво ми казваш бе , какво ми казваш !!!!!
Неразбирам нищо от двг, ел. инсталации и каквито и да са ремонти по автомобилите.
Неразбирам нищо от това което ми казваш.
Какво преслагаш да направя ?!? Да ида при него и да му кажа : Ел. малоумник ти неразбираш нищо BO ми каза да преместиш това тук и да включиш това гам !!!!
Ако някои невеж в тази област /като мен/ дойде при теб и ти каже такова нещо ,как ще реагираш ?
Ти неразбираш ли ,че 5 6 човека капитолирват вече.
И всеки казва другия колко е неграмотен.
ecotronic
06-09-2015, 14:11
Не се сърди, колега Lunov.
Споделяш за проблема си във форума и е нормално да получиш най-различни съвети, в т. ч. и затова, какво не е трябвало да правиш.
В крайна сметка, оцени това, че хората все пак се опитват да ти помогнат.
BO, Илко Иванов, Mury,.............по един или друг начин дават ценни насоки, които не следва да пренебрегваш с лека ръка, само защото не ги разбираш.
Аз не съм запознат в детайли с ел инсталацията на твоята кола и поради това си мълча за да не внасям допълнително объркване.
Накратко - нещата понякога изглеждат мистериозни и прекалено сложни, просто защото не си попаднал на точния човек. Това наистина е доста изнервящо, особено, когато хем проблемът не се решава, хем разходите си вървят.
Моят съвет:
Щом не разбираш, какво ти говорят хора на технически език, търси точния човек и аз не се съмнявам, че проблемът ще бъде отстранен.
Успех!
Качваш я на един репатрак и право при BO!
Не се сърди, колега Lunov.
Споделяш за проблема си във форума и е нормално да получиш най-различни съвети, в т. ч. и затова, какво не е трябвало да правиш.
В крайна сметка, оцени това, че хората все пак се опитват да ти помогнат.
BO, Илко Иванов, Mury,.............по един или друг начин дават ценни насоки, които не следва да пренебрегваш с лека ръка, само защото не ги разбираш.
Аз не съм запознат в детайли с ел инсталацията на твоята кола и поради това си мълча за да не внасям допълнително объркване.
Накратко - нещата понякога изглеждат мистериозни и прекалено сложни, просто защото не си попаднал на точния човек. Това наистина е доста изнервящо, особено, когато хем проблемът не се решава, хем разходите си вървят.
Моят съвет:
Щом не разбираш, какво ти говорят хора на технически език, търси точния човек и аз не се съмнявам, че проблемът ще бъде отстранен.
Успех!
Той ме упреква ,че колата ми е счупена и не я оправям. Знаеш ли през колко народ съм минал... и на финала той ми казва ,че аз съм виновен.
Ходил ли е някой на лекар и да му каже как да го лекува???
---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:50 ----------
Интересно ми е и друго.
Как неискат да си говорят един с друг /само си плюят в устите /
Какво ми казваш бе , какво ми казваш !!!!!
...
Само заради тези думи, или най-вече заради начина по който са написани, вече съжалявам, че съм се намесил в тази тема.
Успех с колата.
Само заради тези думи, или най-вече заради начина по който са написани, вече съжалявам, че съм се намесил в тази тема.
Успех с колата.
Може ли да ми се е запалила главата, да немога да се оправя а ти да ме кълнеш !!!
Жив и здрав да си , и аз съжалявам.
Може ли да ми се е запалила главата, да немога да се оправя а ти да ме кълнеш !!!
Жив и здрав да си , и аз съжалявам.
Кой те кълне в частност, че не разбрах? Само забележи - 7 страници и всеки се опитва да ти помогне. Най-вече Bo. А на моята скромна тема по проблема ми, ми отделиха едва 5-6 поста.
Накратко - моята не пали от 3 юли - по-отдавна от твоята. Сметката ми двукратно надвишава твоята и няма резултат. (Най-после поне е при някой, който наистина ще я оправи.)
Така че на теб може да ти се е запалила главата, а тогава аз какво да кажа? В момента се чувствам като олигофрен, защото с тея пари вместо да я ""оправям"", щях да си купя едно Punto HGT и да не ходя пеша като последния малоумник 2 месеца.
Ако някой те разбира в какво положение си - аз съм, даже съм в по-дълбоки лайна. Ама недей сега си го изкарва на други хора. И мен ми беше неприятно, че писаха 4-5 поста само в моята темата, ама кво да правим - не са я виждали колата, не могат да и направят диагностика по интернет-а. Ако искаш може да ми оставиш тел. на ЛС, да ти споделя моя опит, пък ти си прави изводи после, ако ти се слуша.
Може ли да ми се е запалила главата, да немога да се оправя а ти да ме кълнеш !!!
Жив и здрав да си , и аз съжалявам.
Човек,един съвет от мен,намери си други хора да ти оправят колата,тези със загубата на паметта няма да я оправят.Един жокер,захранването на сокета на ключа,минава през ЕКУ-то на волана,вече съм почти убеден че някъде там е проблема !!!!!
П.С.Ако трябва плати репатрак да закараш колата извън Варна,има достатъчно хора,които могат да се справят.
Човек,един съвет от мен,намери си други хора да ти оправят колата,тези със загубата на паметта няма да я оправят.Един жокер,захранването на сокета на ключа,минава през ЕКУ-то на волана,вече съм почти убеден че някъде там е проблема !!!!!
П.С.Ако трябва плати репатрак да закараш колата извън Варна,има достатъчно хора,които могат да се справят.
Механика от Алфа ми каза да намеря някой и да ми прехвърли софт. от единия на другия комп.
Ел. Техника ми каза ,че няма смисъл ....
- Лесно щи ти взема 200 лв но твоя е изгубил памет /няма инфото за ключа и т.н/
Каза още да му намеря : блокировката на волана и кей холдър /гнездото на ключа/.
Дай ми ги тези неща и ще караш кола.
pesho_kj
07-09-2015, 11:37
Според мен инфото за ключовете си е където трябва и ще ти обясня защо.
Когато вкараш който и да е от твоите 2 ключа няма никаква реакция на дисплея. Когато вкарахме моя ключ изписа "electronic key not recognized", демек явно имобилайзера разпознава твоите ключове и оттам нататък веригата се къса някъде. Мъри май ще се окаже прав.
Според мен инфото за ключовете си е където трябва и ще ти обясня защо.
Когато вкараш който и да е от твоите 2 ключа няма никаква реакция на дисплея. Когато вкарахме моя ключ изписа "electronic key not recognized", демек явно имобилайзера разпознава твоите ключове и оттам нататък веригата се къса някъде. Мъри май ще се окаже прав.
И аз му обясних същото нещо с размяната на ключовете но...
ecotronic
07-09-2015, 12:18
Колата трябва да я преслуша някой който разбира от CAN комуникация и притежава съответното оборудване за диагностицирането и. Дори установяването с помощта на осцилоскоп (както бе споменато по-горе в темата) на това дали изобщо върви някаква CAN комуникация между модулите ще бъде доста добър ориентир в ситуацията.
Така ще се избегне досегашният подход (проба/грешка), който очевидно не дава резултати.
И аз му обясних същото нещо с размяната на ключовете но...
Виж какво, прибирай си колата... Намери някой с камионче ( не пътна помощ че дерат), от тези дето докарват коли от Германия - пътьом на тръгване да я закара в София - в някой от форумните сервизи, може и в друг град, където има хора с някаква мисъл в главата.
НЕ хвърляй грешни пари за бодита и софтуери...
Аз продължавам да смятам че проблема е я кабел, я букса, я бушонче...
Виж какво, прибирай си колата... Намери някой с камионче ( не пътна помощ че дерат), от тези дето докарват коли от Германия - пътьом на тръгване да я закара в София - в някой от форумните сервизи, може и в друг град, където има хора с някаква мисъл в главата.
НЕ хвърляй грешни пари за бодита и софтуери...
Аз продължавам да смятам че проблема е я кабел, я букса, я бушонче...
Освен да махам болтовете /блокировката/ под волана и да я дърпам на някаде.
GammaRay
07-09-2015, 18:59
Махай блокировката и при Ники в Горна Оряховица!
Махай блокировката и при Ники в Горна Оряховица!
Сега като каза се замислих, че ако говорим за извън Варна, тегления и местения, това е най-близкия като път вариант за човек, който вероятно може да помогне. Той е във форума, ако не е чел темата, колегата Lunov най-добре да говори с него и да се види какво можете да направите.
Колега, другият вариант да преместиш колата, ако не могат да махнат блокировката лесно, е да наемеш платформа тип ремарке - не са много скъпи, за 24 часа цените бяха около 50-60-70 лв, нещо такова. И после някой приятел с теглич да те дръпне до там.
Само с товаренето и разтоварването ще видите обаче зор...
GammaRay
07-09-2015, 21:39
Сега като каза се замислих, че ако говорим за извън Варна, тегления и местения, това е най-близкия като път вариант за човек, който вероятно може да помогне. Той е във форума, ако не е чел темата, колегата Lunov най-добре да говори с него и да се види какво можете да направите.
Аз говорих с Ники, ще поеме случая, но трябва колегата Lunov да се свърже с него.
Аз говорих с Ники, ще поеме случая, но трябва колегата Lunov да се свърже с него.
Аз съм напълно ЗА отиване при Ники. Там и да поседи, ще я измислят. И части ще намерят и всичко. А е на има няма половината път до София.
Какво да ви кажа - моята кола след 2 месеца по майстори не успя да запали... За 2 дена при Ники - вече е готова. Оказа се проблем в компютъра, отстрани го за много по-малко отколкото съм дал досега. Така че съм сигурен Lunov, че и на теб ще помогне - въпросът е как да стигнеш до там.
GammaRay
08-09-2015, 22:10
Твоята ли беше на снимката :D
Твоята ли беше на снимката :D
Мда... Моят Хеттрик ot Алфомобилостроенето :D
Мда... Моят Хеттрик ot Алфомобилостроенето :D
Супер ти е колицата, понякога стават гадости, но това не пречи да и се кефиш.
Ники го харесвам, защото е от малкото майстори, които четат, и то яко. Даже по скоро бих казал - той е от новото поколение майстори, които разбират от компютри и електроника на първо място, а след това от чиста механика. ( Ники, ако четеш, да не ми се разсърдиш, това трябва да е комплимент, всеки може да маха с чука...)
Освен това никога не е отказал консултация - с него съм чатил и на скайп, и във фейса и т.н.
Внимавайте да не ме прехвалите само :flirt:
Внимавайте да не ме прехвалите само :flirt:
Ти па гледай да не се надуеш... :crazy:
Ти па гледай да не се надуеш... :crazy:
Не ми е в природата това...
Стигнахме до : Закопуване на... Боди, Блокировка на волана , Гнездото на ключа, управлението на двг.
Диагноза : Изгорял процесор /част/ на бодито
pesho_kj
11-09-2015, 23:30
Стигнахме до : Закопуване на... Боди, Блокировка на волана , Гнездото на ключа, управлението на двг.
Диагноза : Изгорял процесор /част/ на бодито
Да не е станало докато си подавал ток да пали?
Да не е станало докато си подавал ток да пали?
1вото подаване на ток беше 3 дни преди да откаже.
А при 2 рото подаване на ток ,беше вече умряла.
alfa racer GTA
12-09-2015, 18:54
Това не се случва често, дори според мен е доста рядък случай, но е напълно възможно да е станало от горещината.Електрониката е чувствителна на горещина и не издържа много на горещо.
Отделен въпрос е дали това е основната причина или само е допринесло за изгарянето ...
Това не се случва често, дори според мен е доста рядък случай, но е напълно възможно да е станало от горещината.Електрониката е чувствителна на горещина и не издържа много на горещо.
Отделен въпрос е дали това е основната причина или само е допринесло за изгарянето ...
През деня ми казаха ,че алармата се е пускала на няколко пъти.
Нз но аке е така ,тази горещина ще ми струва 1000 лв
Само да вметна:
Наредиха и боди-то, "новия" ключ, управлението на двг и не реагира въобще.
А мотора за волана,а мотора за волана,аз пак да попитам,някой премери ли дали има захранване и от него излиза плюс към сокета на ключа ?????? :prescription::prescription::prescription:
:prescription:
А мотора за волана,а мотора за волана,аз пак да попитам,някой премери ли дали има захранване и от него излиза плюс към сокета на ключа ?????? :prescription::prescription::prescription:
Говориш за мотора който заключва волана ?
Незнам преди това дали не е замерван, но сега само навърза отделните елементи.
Колата още ли е във Варна ????
Колата още ли е във Варна ????
Да ,още е тук.
---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:24 ----------
Да ,още е тук.
Не за друго еми понеже 3 ма ел.техници бяха вече на едно мнение.
А мотора за волана,а мотора за волана,аз пак да попитам,някой премери ли дали има захранване и от него излиза плюс към сокета на ключа ?????? :prescription::prescription::prescription:
Днес се чухме пак и ми каза , че в момента има 159 ка при него и е изключил мотора за закл. на волана и е реагирала по същия начин.
Поръчах днес частта и утре я нося и продължавам с молитвите.
Ами ние е с Боби отдавна ти го казахме,можеше да си спестил доста досега !!!!!! :wallbash::wallbash::wallbash:
digitalundgrd
16-09-2015, 22:29
:big_whoops:
Понякога се чудя кой набеди тези "гурута", които те вкараха в 1к разходи, че разбират от Алфи?!?!
И Мъри и Бо още преди седмици ти подсказаха къде е най-вероятно проблема, но ти подскочи...
Това е много често срещан проблем при коли с такъв тип ключове. И всички се държат по такъв сходен начин. Имам препатили познати с мерцедес (с ключ " рибка"), и с БМВ, даже и аз съм го ял преди 2 години с моето Волво, но всичко е приключвало до 2-3 дни (поръчка,смяна и обучение на новия модул).
GammaRay
16-09-2015, 23:01
Момчето каза, че не разбира. Колата е вече наред. Благодарност към всички, които казаха къде е вероятния проблем, за да го знаем и ние.
digitalundgrd
16-09-2015, 23:26
Съгласен съм, но интересното е, че и "разбирачите" май толкова разбират :)
Момчето каза, че не разбира.
Който е бил в оторизиран сервиз и е казал как да му поправят мпс -то да пише още подобни постове.
В крайна сметка колата работи ли вече и кое точно беше предало богу дух...?
В крайна сметка колата работи ли вече и кое точно беше предало богу дух...?
Днес колата запали.
Диагнозата е: изгорял процесор на ЕКУ.
Следователно : Подмяна на всички главни ел. системи.
ЕКУ, блокировка на волан, кей с ключ е управрение на двг.
Последиците след ремонта са : Премигване на километража и часа на таблото и също така ми се струва ,че неработи темпомата/моят се включваше независимо от предавката и скороста на движение/!!!
Подмяна на всички главни ел. системи.
Както се казва - имал пари, дал.
Следващия път като ти изгори крушка на стопа, намираш донор, режеш от Д колонката всичко назад и поправяш проблема. :lol_sign:
Днес колата запали.
Диагнозата е: изгорял процесор на ЕКУ.
Следователно : Подмяна на всички главни ел. системи.
ЕКУ, блокировка на волан, кей с ключ е управрение на двг.
Последиците след ремонта са : Премигване на километража и часа на таблото и също така ми се струва ,че неработи темпомата/моят се включваше независимо от предавката и скороста на движение/!!!
Километража премигва,защото километрите в новото боди,не отговарят на тези на таблото,или просто иска преобучение на модулите.Круиза трябва да се активира в новото ЕКУ,вероятно е от кола която е нямала такъв.
П.С.Другия път ти препоръчвам да се вслушваш в някои неща,защото можеше да минеш само със смяна на мотора на волана.:choice::choice::choice:
Километража премигва,защото километрите в новото боди,не отговарят на тези на таблото,или просто иска преобучение на модулите.Круиза трябва да се активира в новото ЕКУ,вероятно е от кола която е нямала такъв.
П.С.Другия път ти препоръчвам да се вслушваш в някои неща,защото можеше да минеш само със смяна на мотора на волана.:choice::choice::choice:
Означава ли ,чи.като сменя мотора на волана и бодито ще му се оправят изгорелите модули по него ?
alfa racer GTA
17-09-2015, 23:10
Означава че модулите може да не са изгорели.
Означава че модулите може да не са изгорели.
То става баси конспирацията.
3 ма ел.технии които ни се познават да казват едно и също .
Както и да е. Колата е в движение .
То става баси конспирацията.
3 ма ел.технии които ни се познават да казват едно и също .
Както и да е. Колата е в движение .
Просто не знаят как да подкарат един модул от един автомобил на друг автомобил.
Защото ако вземеш само боди или еку на волана, той няма да тръгне просто ей така с плъг и тръг.
Ама карай. Всичко е изгоряло, защото е по-лесно.:humpx:
Да беше проявил малко добро отношение да спестиш някой друг лев. Ама с рогата напред няма да стане.
Ама както каза - колата е в движение в крайна сметка. :)
Понеже пряко се интересувам от модела да попитам, такъв тип проблеми като моторчето на волана не би ли трябвало да излязат на диагностика?
Понеже пряко се интересувам от модела да попитам, такъв тип проблеми като моторчето на волана не би ли трябвало да излязат на диагностика?
Да. Но в случая проблема не е в моторчето на волана, а в неговото управление.
Когато има механичен проблем с моторчето на волана, колата дава на контакт, ама когато натискаш бутона за старт на двигателя, то той просто не завърта.
Да. Но в случая проблема не е в моторчето на волана, а в неговото управление.
Когато има механичен проблем с моторчето на волана, колата дава на контакт, ама когато натискаш бутона за старт на двигателя, то той просто не завърта.
Или пали но на таблото свети Vehicle protection system :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:
Кажете от какво може да се е насрала алармата?
Един колега от форума каза да погледна пищялката да не е изгоряла.
Има ли вариант да е от бушон или няма шанс ?
Аз доколкото знам има вариант и изобщо да няма аларма, а само централно.
Аз доколкото знам има вариант и изобщо да няма аларма, а само централно.
???
???
Имобилайзер и толкоз - нищо пищящо. Само една ламБичка мига на шофьорската врата.
Или и при мен е умряла пищялката :-P
То лесно се разбира дали има аларма,горе на плафона трябва да има обемни датчици и бутон за спирането му,ако оставяш дете или куче в колата,докато е заключена.:disgust::disgust::disgust:
Аз доколкото разбрах човека си е имал аларма преди това, но след интервенцията по подмяна на ел компонентите се е изгубила.
АААААА да,ами трябва да се влзене в новия боди комп и да се активира,да се каже на бодито за коя част на света да е настройката за алармата !!!!!!:devil::devil::devil:
Аз доколкото разбрах човека си е имал аларма преди това, но след интервенцията по подмяна на ел компонентите се е изгубила.
acho_ май само ти разбра ,че ако се чудя дали имам аларма нямаше да продължа темата.
---------- Post added at 01:03 ---------- Previous post was at 01:00 ----------
АААААА да,ами трябва да се влзене в новия боди комп и да се активира,да се каже на бодито за коя част на света да е настройката за алармата !!!!!!:devil::devil::devil:
Общо взето на "майсторчето " не му се е занимавало да прегледа какво липсва ?
Пътна Помощ
23-10-2015, 20:13
Много често ми се случва да репатрирам колеги поради консумация на ток (отечка). Най-лесно се хваща когато се мерва консумацията на ток 5-10мин. след като се заключи колата. Опитните жичкаджий се справят бързо :)
Да. Но в случая проблема не е в моторчето на волана, а в неговото управление.
Когато има механичен проблем с моторчето на волана, колата дава на контакт, ама когато натискаш бутона за старт на двигателя, то той просто не завърта.
След като НЕ завърти, угася ли таблото (все едно нямаш акумулатор) или не - силно се интересувам, тъй като моята принцеса пак ми върти к**венски номера.
Накратко - последната седмица като беше студено на 2 пъти сутринта ми изписа "Vehicle protection system not available", но след това като извадих ключа и пак го вкарах, си палеше без проблем.
Е да ама не - тая вечер си карам, тъкмо ще спирам пред нас и колата пищи - VDC, EDC, али бали not available - също и vehicle protection system, това го изплю в движение още. Спрях, угасих я и край!
Вкарвам ключа, всичко си дава на контакт, както си трябва, свети като МИГ 29 преди атака, задържам съединителя долу, натискам бутона - даже не прави опит да врътне, а таблото изгасва изцяло.
Вадя ключа - вкарвам го - пак си дава на контакт и пак ... от 3-те най-дългия!
ecotronic
16-12-2016, 00:27
Това ми прилича на лоша връзка на някоя от клемите на акумулатора или на сгънал акумулатор. Може да е и калпава връзка към шаси на мотора.
Дано, утре ще проверим с друг акумулатор. Текущия е на 3+ години. Малко ми е тъпо да е умрял ей така изведнъж, все пак ток има за контакт, фарове, музика, ама...
ecotronic
16-12-2016, 01:07
Дано, утре ще проверим с друг акумулатор. Текущия е на 3+ години. Малко ми е тъпо да е умрял ей така изведнъж, все пак ток има за контакт, фарове, музика, ама...
При прекъсване (лоша връзка) на мост между клетки вътре в акумулатора се получава точно описаният ефект. Има нормално напрежение, докато лошата връзка не се натовари (от стартера) и не прекъсне. Иначе, като изключим това, капацитетът на акумулатора не е паднал.
Но вижте първо да не са окислени самите клеми.
След като НЕ завърти, угася ли таблото (все едно нямаш акумулатор) или не - силно се интересувам, тъй като моята принцеса пак ми върти к**венски номера.
Не, не угасва всичко.
Както колегата е споменал, пъро търси проблема в умрял акумулатор или лоша връзка по големите клеми, маса-шаси.
Взимаш един мултицет и мериш напрежение директно на акумулатора (не на клемите на акумулатора а директно на изводите му).
След това мериш напрежение между плюсовата клема и шаси и след това отново напрежение между минусовата клема и шаси и обикновено лъсва къде е проблема.
Акумулатора ти си отива според мен. Моя умря за 1 седмица, но като имаме предвид, че беше оригиналния и беше на 6 години, не се учудвам. При мен също плюеше най-различни грешки - АБС, ЕСП, ДПФ...Имаше ток за фарове и т.н, но палеше трудно от 2ро-3то завъртане и накрая спря да държи ток и да реагира на зареждане. Момчетата като го сменях казаха, че едната от клетките е загинала.
Благодаря на всички за съветите, вече съм с нов акумулатор и колата си работи. Проблемът е че не зарежда динамото и сега съм я оставил при едни електричари в Русе да видят дали са лоши връзки или нещо повече.
Е защо сложи нов акумулатор при положение, че алтернатора не ти зарежда?
п.п. Имаш алтернатор, не динамо. Да си знаеш.
Да, алтернатор си е - така ми дойде просто на момента :D А иначе акумулатора стария е пребит за последните години и си беше на доизживяване, при мой познат който има фирма за акумулатори и диагностична техника видяхме че клетките на текущия са заминали и въпреки че има +12 на изводите, стартовия ток който може да отдаде е около 200 А при нормален за тоя модел на Бош 750А, така че нов си беше необходим. Остава да видим сега с алтернатора какво ще се случи - все още се надявам да се отърва с лоши връзки някъде по веригата.
Добре де, то е трябвало да ти свети на екрана на бодито, че не ти зарежда акумулатора?
Добре де, то е трябвало да ти свети на екрана на бодито, че не ти зарежда акумулатора?
Да, но това го забелязах като сложихме новия акумулатор и тръгнах към сервиза. И тогава даже не светеше постоянно, а примигваше отвреме на време - на обороти над 2200 не светваше никога.
Може би преди е присветвало също на мястото на снежинката и просто не съм го забелязал!
Равносметката е реле, четки, лагер и малкия ремък - него ще го сменят по мое желание, отивам към 300.
На колко трябва да зарежда на празен ход? Старата си спомням даваше около 14.4-14.6, предполагам и тук е така?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.