View Full Version : Премахване на филтър твърди частици
Шушнете къде да направя адекватна диагнистика и евентуално премахване на филтър за твърди частици?
Софтуерно и хардуерно,колата е пежо 406 2.2 HDI
http://www.ntuning.bg/ :busted_cop::busted_cop::busted_cop:
Susscrofa
25-01-2016, 12:51
Шушнете къде да направя адекватна диагнистика и евентуално премахване на филтър за твърди частици?
Софтуерно и хардуерно,колата е пежо 406 2.2 HDI
Аз го направих в клубния при Румен.
2.2 ХДИ.:on_da_beach:
http://www.ntuning.bg/ :busted_cop::busted_cop::busted_cop:
Оправете си сайта малко, че ремап за един и същи двигател при различни производители и модели е с различни стойности и цени :jason2:
Иначе добре звучи 1.8т с К03 да вади 222к.с. :thumbup:
Ще звънна да го чуя Румен за инфо.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Оправете си сайта малко, че ремап за един и същи двигател при различни производители и модели е с различни стойности и цени :jason2:
Иначе добре звучи 1.8т с К03 да вади 222к.с. :thumbup:
Първо сайта не е мой,второ разликата в цената идва вероятно от начина на източване и наливане на софтуера,на някои коли става през буксата,на други трябва да се сваля ЕКУ-то и да се закача на специален станок,така че като не знаеш,няма смисъл да коментираш !!!!!:offtopic::offtopic::offtopic:
Първо сайта не е мой,второ разликата в цената идва вероятно от начина на източване и наливане на софтуера,на някои коли става през буксата,на други трябва да се сваля ЕКУ-то и да се закача на специален станок,така че като не знаеш,няма смисъл да коментираш !!!!!:offtopic::offtopic::offtopic:
Много бързо определи какво знам и какво не... информацията в сайта е много не точна и предвид, че го предложи просто информирах... а и няма смисъл да се киселееш заради абсурдните стойности, които са написани ;)
Много бързо определи какво знам и какво не... информацията в сайта е много не точна и предвид, че го предложи просто информирах... а и няма смисъл да се киселееш заради абсурдните стойности, които са написани ;)
Това са хора,които ще свършат качествено работа,пък какво пише на сайта,на мен лично не ми дреме.:clapping::clapping::clapping:
Това са хора,които ще свършат качествено работа,пък какво пише на сайта,на мен лично не ми дреме.:clapping::clapping::clapping:
Не знам как си вършат работата, но един бъдещ клиент 99% гледа първо в сайта какво пише. Понеже ги препоръча и се подразбира, че са ти познати/приятели, затова изтъкнах грешното инфо за да може да си поправят грешките и да превлекат повече клиенти, а не с лошо ;)
:)))....http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=92061......а, бе готин пусни и една тема у блатото....поне филтъра ще ти го купим на добра цена.....:doctor:
Оп два пъти ли е пусната темата. Извинявам се. Първия път ми се скапа тапатпщоука и не ми я даваше :)
Ако толкова държиш ще ти го продам след като го сваля :)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Оп два пъти ли е пусната темата. Извинявам се. Първия път ми се скапа тапатпщоука и не ми я даваше :)
Ако толкова държиш ще ти го продам след като го сваля :)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Бъзикам те...не знам колко струва да ти оправят софтуерно колата, но за филтъра може да вземеш добра цена и да излезеш на нула....имаше някаква тема за катализатори и там бях поснал изкупни цени просто за инфо, отдавна не се занимавам с това....
Това съм го мислил също,но да оправя колата пък после ще го мислим с филтъра :)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Susscrofa
31-01-2016, 14:47
Филтърът не е катализатор.
Спорно е, дали ще вземеш пари.
Това не значи, че като резервна част няма стойност, особено след като един нов такъв не струва 5лв.
http://www.mister-auto.bg/bg/filtar-za-sazhdi-tvardi-chastitsi-izpuskatelna-sistema/peugeot-406-8b-2-2-hdi-133kc_v15852_g1256.html
Филтърът не е катализатор.
Спорно е, дали ще вземеш пари.
Я не се обаждай неподготвен:)))......
Ако мислите да оцапате и тази тема,недейте.
От доста места смърди,та няма нужда да се цапа и тази. Нека си бъдем полезни,не да си мерим мечовете.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Филтърът не е катализатор.
Спорно е, дали ще вземеш пари.
Филтърът изпълнява финкцията на катализатора. Има сходно устройство и е направен от почти същите материали, като катализатора. По–добре се следи неговото запушване, има регенерации, които уж му удължават живота, но тези които изкупуват катализатори, плащат почти същите суми и за ДПФ и ФАП-филтри. Естествено има и такива, които твърдят, че не е същтото, за да те финтират и да го вземет по-евтино, за да изкарат повече пари.
Susscrofa
01-02-2016, 14:09
Филтърът изпълнява финкцията на катализатора. Има сходно устройство и е направен от почти същите материали, като катализатора. По–добре се следи неговото запушване, има регенерации, които уж му удължават живота, но тези които изкупуват катализатори, плащат почти същите суми и за ДПФ и ФАП-филтри. Естествено има и такива, които твърдят, че не е същтото, за да те финтират и да го вземет по-евтино, за да изкарат повече пари.
Зависи от филтъра.
Има филтри, които само събират саждите и се самопочистват с просто изгаряне при температура над 500 градуса. Тук няма катализа, съответно липсват и катализаторите, които са ценните за изкупуване.
Защо според теб се казват филтри, а не им викат катализатори?
Другия въпрос е колки чини литъра на адитива и колко ще ми трябват за кочината? Може и да си го оставя. Колата не се кара много та и това е опция.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Зависи от филтъра.
Има филтри, които само събират саждите и се самопочистват с просто изгаряне при температура над 500 градуса. Тук няма катализа, съответно липсват и катализаторите, които са ценните за изкупуване.
Защо според теб се казват филтри, а не им викат катализатори?
Щото така им е удобно на производителите. На ако вътре материалите не бяха сходни, да не кажа еднакви, нямаше нов ДПФ да струва повече и от катализатор. По твоята логика, щом вътре няма благородни метали, защо ДПФ-ите са толкова скъпи?
Susscrofa
02-02-2016, 11:20
Щото така им е удобно на производителите. На ако вътре материалите не бяха сходни, да не кажа еднакви, нямаше нов ДПФ да струва повече и от катализатор. По твоята логика, щом вътре няма благородни метали, защо ДПФ-ите са толкова скъпи?
А защо има и филтър и катализатори?
Говорим за 2.2 ХДИ, само да уточня.
Аз бих се обзаложил, че ФАП-а /без катализатора/ е само керамика и се съмнявам, че струва нещо.
Колега Zlobich, МАХАЙ или ИЗБУШИ тази глупост, за да ти е мирна главата.
А защо има и филтър и катализатори?
Говорим за 2.2 ХДИ, само да уточня.
Аз бих се обзаложил, че ФАП-а /без катализатора/ е само керамика и се съмнявам, че струва нещо.
Колега Zlobich, МАХАЙ или ИЗБУШИ тази глупост, за да ти е мирна главата.
Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.:Suicide::Suicide::Suicide::Suicide:
Susscrofa
02-02-2016, 13:28
Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.:Suicide::Suicide::Suicide::Suicide:
Не съм стигал до никакъв извод.
Аз го знаех от самото начало.
Говорим и пишем за конкретен двигател.
Останалото е само опит от моя страна да развия темата.
Ще дойдем и до махането. Дамо време да остане,че талянката ми бели косите,ама пуста немотия. От пежо съм доволен,но няма да го хваля тук :)
Доволен съм от HDI толкова колкото от сегашното 1.9JTD.
Все пак някой знае ли каква е цената на литър адитив? Еолис ли нещо такова се казва?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Ето,че сам стигна до извода,ФАП и ДПФ нямат нищо общо,във ФАП-а няма катализаторна част и се чисти с течност и температура,а ДПФ-а има катализаторна част и се чисти с температура.ФАП филтри имат по-старите френски чикийки,по-новите вече са с ДПФ-и.:Suicide::Suicide::Suicide::Suicide:
Само за протокола, че ФАП=ДПФ ама на френски. :)
И при двете системи се използва катализатор в целия процес. Само, че ПСА слагат добавка в горивото, за да понижи температурата на изгорелите частици по време на регенерацията им.
Конкретно за колегата нека се обърне към такива, които правят само Пежа. Най-вероятно може да се размине само с пробиването на един отвор във филтъра и да не пипа нищо друго.
Благодаря за съвета :)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Мойто пежо го правиха в дружба 2 срещу параклисчето има една мивка и до тях жичкаджии. Та от една година никакви проблеми , никакви чекове и тем подобни . Цената беше или 300 или 350 , като ако имаш катализатор те ти го иизкупуват и излиза доста евтино , ако не и безплатно. Моя катализатор горублянците го бяха оползотворили вече :)
Все пак някой знае ли каква е цената на литър адитив? Еолис ли нещо такова се казва?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Около 120-30 лв. литъра, ако е м/у 2002 и 2010.
Сега трябва да разбера колко литра събира и за колко хиляди стига едно зареждане.
@ORM
Тази е от Боми Ауто ще видим какви са ги сътворили като я качат на операционната. Благодаря за инфото :)
Btw
Няма ли да има авио шоу скоро?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
По шаси в сървис бокс можеш да видиш резервоара колко е. Но поне за 80000 требе да стигне...
Това с течноста си е за екстремални гемблъри :) 607-цата събира около 4 литра от тая гадост по 120лв. Купиваш, сипваш и ако имаш късмет имаш , ако не купуваш катализатор или пак плащаш около 300 кинта да ти премахнат филтрите. Имай предвид че ако решиш да го махнеш все едно си минал на чип тунинг . Поне при мене беше така , а и разхода падна с 2 литра.... ма пижото си е ламя де....
Говори ми,този двигател в това комби пак е убиец. 2.2 136 коня. Значи ще минем по лесния начин като махна. Инфото ти е ценно. Благодаря.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Още един съвет .... купи си (или си направи) едно такова и си запуши ЕГР-а :) http://m.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-blanking-plate-2-2L-HDi-Peugeot-Boxer-2-198cc-Stainless-Steel-Block-/111669925886?nav=SEARCH
http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/z/~E0AAOSwBLlVXJjU/$_3.JPG
:prescription:
Ще бъде затапен,управлението му трябва ли да се ръчка или просто само го затапвам ?
:prescription:
Ще бъде затапен,управлението му трябва ли да се ръчка или просто само го затапвам ?
Не не , само затапваш и ето ти още 5-6 магарета :)
Има един клип в ютюб как един руснак извади 50 кила ненужно джилезо из под капака....ма некъв комплект трябва дето не мога да го намеря...
---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:36 ----------
А не е клипче а е статийка това всичко е за изхвърляне :)
https://www.drive2.ru/l/1170000/
https://c-a.d-cd.net/f1ce218s-480.jpg
Мерси :)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Не не , само затапваш и ето ти още 5-6 магарета :)
Има един клип в ютюб как един руснак извади 50 кила ненужно джилезо из под капака....ма некъв комплект трябва дето не мога да го намеря...
---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:36 ----------
А не е клипче а е статийка това всичко е за изхвърляне :)
https://www.drive2.ru/l/1170000/
https://c-a.d-cd.net/f1ce218s-480.jpg
Сигурен ли си, че само затапваш?
Сигурен ли си, че само затапваш?
Да само затапваш , не излизат грешки (поне при мене). А вече ако искаш , може да демонтираш цялата железария....
---------- Post added at 07:36 ---------- Previous post was at 07:33 ----------
Става дума за 2.2 HDI 133 кс
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.