View Full Version : Всички данни за 75 - на едно място
http://www.alfa75.info/id46.htm
за истинските маняци на 75 :lol:
(да го има за протокола)
75TwinSpark
19-04-2007, 09:58
мерси човек но това инфо го имаше някаде в старите теми същото но някои си беше направил труда да го качи в датата
някяде PDF s мануали за 75? дали се намират? много ми е интересно да се запозная подробно с модела...
75TwinSpark
19-04-2007, 15:57
еми тези ако не ти стигат, http://www.alfa75.info/id411.htm другите са изчезнали с вс торенти и подобни като гледам мн жалко
Lame_0ne
20-04-2007, 01:42
Тези менюъли са предостатъчни, но ако ти трябва нещо по-конкретно кажи, за да погледна и ако имам да помагам :D :D
хомологационните документи за 75 :oops:
хомологационните документи за 75 :oops:
иска ми се и тоиа момент да доиде някои ден :roll:
http://www.users.on.net/~craigf/
тука е всичко за алфа 75 :!:
75TwinSpark
20-04-2007, 14:27
и на бате Венци линка :D http://venci.alfaromeo-bg.com/Manuals/но като гледам всички са почти едни и същи няма нови страници :?:
и на бате Венци линка :D http://venci.alfaromeo-bg.com/Manuals/но като гледам всички са почти едни и същи няма нови страници :?:
ААА браво! Обичам хора, които четат форума и после пишат и питат. Защото такава тема вече има. :clap: http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4640
а някой да има картата на запалването на в6 двигателите?
а някой да има картата на запалването на в6 двигателите?
Кажи какво ти трябва точно аз имам сеттингс фаилове за всички В6 :wink:
еми на 3.0 в6 от 75 картата на запалването. по принцип всеки 3.0 в6 ми върши работа
знам, че почва на 7 статично и после май стига до 34, но ми трябва цялата карта
еми на 3.0 в6 от 75 картата на запалването. по принцип всеки 3.0 в6 ми върши работа
знам, че почва на 7 статично и после май стига до 34, но ми трябва цялата карта
Свали ми оригинален фаил от такава и ще ти извадя картите :wink:
е тя е с л-джет и няква глупост дето е за запалването, която не бих определил като еку, освен това тия неща ги нямам вече, че колата е с стенд алоун. трябва ми картата от някой менюъл ако я има някой, защото ми казаха, че я има, а не мога да я намеря. ако някой има файл от по-нов 3.0 с мотроник дето е да качи :oops:
е тя е с л-джет и няква глупост дето е за запалването, която не бих определил като еку, освен това тия неща ги нямам вече, че колата е с стенд алоун. трябва ми картата от някой менюъл ако я има някой, защото ми казаха, че я има, а не мога да я намеря. ако някой има файл от по-нов 3.0 с мотроник дето е да качи :oops:
В менюала няма карти :wink: А иначе ако някой качи бин фаилче ше свършиме работа :wink:
e и аз не виждам, а ми казаха, че имало... в тоя на кромата примерно има... :dunno: ше потърса и аз бин некъде из нет-а
аз иам БИН-ове на разни алфички :twisted:
Биновете са при мен ето и картите всички са на фул тротъл не мисля че другите ви трябват :lol: :
последната картинка какво означава?
и това от кой бин са картите, защото под 30 макс ми се струва много малко. от сз-то картите работят ли
мерси много
последната картинка какво означава?
и това от кой бин са картите, защото под 30 макс ми се струва много малко. от сз-то картите работят ли
мерси много
Тези са точно от СЗ модела и почти всички са аналогични, а ако неможеш да разчетеш така картата няма как да ти помогна дал съм ти най елементарните вариянти за разчитане :roll: Аванса е такъв на макс лоад на мотора на фул тротъл а ония там възвишенията са в различните режими на лоада на места аванса стига и 50 градуса :wink:
втората дето е фул лоуд град/рпм я разбирам.
но третата е с някаква много странна скала до 240 от страни.
до колкото разбирам това са стойностите в еку-то за запалването във всички режими, като фул лоуд е първата част, която почва от 38 и свършва на 65, като след това не съм сигурен дали веднага почва следващия режим или има няколко стойности, които са безмислени? освен това каква е зависимостта на стойностите в еку-то и градусите. така като гледам е нещо от типа: (еку-27)*0.7=градуси адванс, т.е. в слабите режими (предполагам най-десните са режимите на нисък лоуд) е някъде между 30-44 градуса.
ако не е тайна с коя програма отваряш бин файловете, заюото ми се иска да си поиграя малко.
втората дето е фул лоуд град/рпм я разбирам.
но третата е с някаква много странна скала до 240 от страни.
до колкото разбирам това са стойностите в еку-то за запалването във всички режими, като фул лоуд е първата част, която почва от 38 и свършва на 65, като след това не съм сигурен дали веднага почва следващия режим или има няколко стойности, които са безмислени? освен това каква е зависимостта на стойностите в еку-то и градусите. така като гледам е нещо от типа: (еку-27)*0.7=градуси адванс, т.е. в слабите режими (предполагам най-десните са режимите на нисък лоуд) е някъде между 30-44 градуса.
ако не е тайна с коя програма отваряш бин файловете, заюото ми се иска да си поиграя малко.
Програмата е 2900ЕУР :lol: :lol: :lol:
втората дето е фул лоуд град/рпм я разбирам.
но третата е с някаква много странна скала до 240 от страни.
до колкото разбирам това са стойностите в еку-то за запалването във всички режими, като фул лоуд е първата част, която почва от 38 и свършва на 65, като след това не съм сигурен дали веднага почва следващия режим или има няколко стойности, които са безмислени? освен това каква е зависимостта на стойностите в еку-то и градусите. така като гледам е нещо от типа: (еку-27)*0.7=градуси адванс, т.е. в слабите режими (предполагам най-десните са режимите на нисък лоуд) е някъде между 30-44 градуса.
ако не е тайна с коя програма отваряш бин файловете, заюото ми се иска да си поиграя малко.
Програмата е 2900ЕУР :lol: :lol: :lol:
Само не казвай ,че си ги платил...:)
втората дето е фул лоуд град/рпм я разбирам.
но третата е с някаква много странна скала до 240 от страни.
до колкото разбирам това са стойностите в еку-то за запалването във всички режими, като фул лоуд е първата част, която почва от 38 и свършва на 65, като след това не съм сигурен дали веднага почва следващия режим или има няколко стойности, които са безмислени? освен това каква е зависимостта на стойностите в еку-то и градусите. така като гледам е нещо от типа: (еку-27)*0.7=градуси адванс, т.е. в слабите режими (предполагам най-десните са режимите на нисък лоуд) е някъде между 30-44 градуса.
ако не е тайна с коя програма отваряш бин файловете, заюото ми се иска да си поиграя малко.
Програмата е 2900ЕУР :lol: :lol: :lol:
Само не казвай ,че си ги платил...:)
А ти кой си че питаш мислех че си е моя работа кво правя :roll:
e то е ясно, че е един куп пари освен това с тия софтуери нелегални версии реално няма. но все пак как се казва програмата? race 2000?
75TwinSpark
27-06-2007, 23:31
А някои да има инфо за 2.0л 75-ца с четирите карбуратори
75TwinSpark
09-07-2007, 23:03
Дали разликата е само в мотора или има и други.Тоезд разликата от 2.0л с 2-та карбуратора
Разликата между мотора 2000 с карбураторите и 2000 туин спарк или 2000 с инжекцион и 4 свещи? Не те разбирам :gruebel: .
75TwinSpark
11-07-2007, 14:27
Значи бате разликата между 2000 с 2-та карбуратора, и 2000 с 4-те карбуратора.Но не разликата в моторите, а във всичко друго останало,ел,ск кутия и.т.н :idea: :roll:
Бате, има едно недоразумение, на което си станал "жертва". Въпросният мотор 2.0 литра на Алфа 75 се събира с два двойни карбуратора. За това много хора казват, че бил с четири карбуратора :drinking: . Реално това са си два двойни Dellorto DHLA40 :lol: . С други думи говориш за един и същ мотор. Следователно разлика нЕма :spell:
75TwinSpark
12-07-2007, 10:48
:roll: мммммм да, така май е станало.Но едната я водят 128коня па другата 136, за тва нещо вэех да се чудим.Па се чудих чудих та глей кво родих :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.