PDA

View Full Version : Brembo xtra line и минаване от 251мм към 276мм задни дискове- Alfa 147 има ли смисъл?



p.b.stoyanov
12-11-2017, 19:54
Здравейте!

Днес, си смених предните дискове и накладки, купих си Brembo дискове стандартен размер 284мм, накладки и маркучи, другия месец на Св. Паралей ще сменям и задните. Както повечето от вас знаят 147 освен GTA няма със задни дискове на 276мм (251мм са), но от преди имам задни апарати от 156 SW които са за 276мм дискове, има ли смисъл да правя тази галимация или ще постигна обратен ефект и ще разбалансирам спирането на колата, моля някой който го е правил или знае за какво става въпрос да даде съвет (цената за накладки и дискове на 251мм и 276мм е почти еднаква с 2-3лв. големите са по евтини даже).

Ivanov_
12-11-2017, 20:08
Аз го правих това на моята 156-ца и определено се подобри спирането, но смених и предни и задни дискове и накладки, та може и от това да е. Но със сигурност няма да има негативен ефект. Поне при мен всичко е 6. Действай смело. 8-)

p.b.stoyanov
12-11-2017, 20:30
Аз го правих това на моята 156-ца и определено се подобри спирането, но смених и предни и задни дискове и накладки, та може и от това да е. Но със сигурност няма да има негативен ефект. Поне при мен всичко е 6. Действай смело. 8-)

Само апаратите ли се сменят или трябва да търся и защитната ламарина?

darkmiracle
13-11-2017, 15:29
Само апаратите ли се сменят или трябва да търся и защитната ламарина?

И тя трябва да се смени или да се преправи.

ФЕРАРИСТ
13-11-2017, 17:58
Не - няма ефект - ако преди си спирал за 30 метра от 100кмч, и сега ще спираш за толкова......

angelovi69
13-11-2017, 18:17
накладките са различни за 251 и 276 мм. Освен това, след 2001 г и 156 , и 147 и ГТ са на 276 мм. дискове. Ако греша, някой да ме поправи. Аз съм на 276 мм. отзад и си наварих стоманената планка на накладките и залепих феродо и сега трият по площта на целия диск. ( Не мога да приложа снимки на стандартните накладки, понеже системата не ми дава, т.к. вече са качени в една моя тема)

Ivanov_
13-11-2017, 21:17
Само апаратите ли се сменят или трябва да търся и защитната ламарина?

Ламаринките са тегави за сваляне, имай го предвид. А иначе щом си с алуминиевите апарати, трябва да смениш и накладките. Аз взех съпорти от 166-ца и смених само тях, апарата и накладките си останаха същите.

thecleaner
13-11-2017, 21:31
накладките са различни за 251 и 276 мм. Освен това, след 2001 г и 156 , и 147 и ГТ са на 276 мм. дискове. Ако греша, някой да ме поправи. Аз съм на 276 мм. отзад и си наварих стоманената планка на накладките и залепих феродо и сега трият по площта на целия диск. ( Не мога да приложа снимки на стандартните накладки, понеже системата не ми дава, т.к. вече са качени в една моя тема)

147 не е ;) се са си с малките дискове.

p.b.stoyanov
12-09-2018, 17:04
Смених и задните дискове, намерих за донор едно GT без двигател, оказа се че отзад е със чисто нови дискове TRW на 276мм от него взех също ламарината и супортите без апаратите. Конверсията стана бързо и лесно, само дето ми се разпадна единия лагер, но не го смених с нов и сега очаквам да почне да вие. Разлика в спирането не намирам тъй като накладките са еднакви, надявам се заради по-голямата площ на диска да не преграяват като старите. Иначе визията е ок, тези малките дискове стояха странно :)