View Full Version : Налягане на маслото на 164-ка
racing_wrc
15-05-2007, 17:29
Колеги, нивото на маслото ми беше 0,5 атм. на празен ход при топъл двигател ( 95-100 градуса). Сега го смених с друго и налягането е 1,5-2 атм. топъл, а като запаля сутрин е почти 6 атм.!!!
Ако някой се интересува мога да му кажа какво е, че сега го забравих. :D М/у другото и ускорява страхотно !!!
virusalfa
15-05-2007, 18:15
Оооо,ралиткаджията,напълно нормално е при тия високи температури да ти показва около 0,5 кг/см2 на празен ход,обикновено им дават при 4000 оборота някъде 3-4.Това са средни нива,които ти казвам.При силно загрят мотор маслото се загрява до 110-120 градуса,ти колко искаш да е гъсто,като мармалад ли? :wink: Нали щеше да си сменяш алфата със Сиера?
Аре,на Кюстендил и на Пещера ще идваш ли да зяпаш?Ке пием по едно шише(галонче) бира :wink:
Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
Не съм Вируса ама така е
За износен двигател да. Макар,че за 0,8 съм съгласен ама вече 0,5 не съм.Дизела на студено държи 8атм. като загрее пада на 1атм.Преди не падаше под 2,но знам къде е проблема.Бемзиновата студена държи 5 при загряла м/у 2,5-3атм.На празен ход.Дизела е с датчик от Лада бензиновата си е с оригиналния Веглия или нещо от сорта. :roll:
alfaracer
15-05-2007, 23:41
Хора имах същия проблем, ама тя ми светеше лампата за маслото и даже сменихме датчиците да не би да лъжат нещо.Тогава сменихме маслото от SELENIA GOLD на Лики Моли 10W60 и се опрай. Но това масло е скъпо и минахме на евтини заметители като Q8 10w 40 и пак е добре, но на скоро какво стана.Карам аз по магистралата с 5000 оборота ,то маслото няма и 2 атмосфери ,наливах сякакви присатки:Ресурс, MSO2 и все не е добре. И смених си масления филтър закупен от "Евро 07" с UFI от " София Експорт" (без да сменям маслото което е на 8000 км.) и сега студена е 6 атмосфери и в обороти загряла е между 2,5 и 3,5.
Ами да така се получава кат ви слагат суперуниверсални камионджийски филтри :wink:
Да не говориме че и ладови и такива без клапани съм свалял от алфи :shock:
virusalfa
16-05-2007, 09:48
Ами да така се получава кат ви слагат суперуниверсални камионджийски филтри :wink:
Да не говориме че и ладови и такива без клапани съм свалял от алфи :shock:Бобуле,не е така,бе,на мойта филтъра си е за ВМ,два варианта са,аз ползвам тоя който си трябва.На студена зимата налягането е 5-5,5 кг/см2,а жегата като загрее пада леко под 1.Боби спокойно може да си смени датчика за налягане на маслото,който на студена на дизела му показва 8!Ойдел си е,приятелю.Руския датчик показва вярно за разлика от западните им събратя :wink: В 3000-4000 оборота налягането според него е 3-4 кг/см2 :idea: Дори и руския датчик е заминал,ако показва 8.А налягане 0,5 минимум е за бензинов мотор,за дизела е 0,8 :idea:
За износен двигател да.
Какъв износен двигател бе чадо??? Нещо не ти схващам мисълта. Значи стрелката стои малко над първата резка на уреда след 0-та.
Направих един малко нескопосан чертеж на пейнт-а. С червено съм маркирал там, дет стои стрелката на топъл мотор.
75TwinSpark
16-05-2007, 16:14
епа туи на 2 ми прилича
Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
Това 0.5 дето си го написал не е първата чертичка след нулата.Има една къса чертичка=1бар. след това една по-дълга=2.Щом ти седи над първата значи е към 1.5 бара.
Мите говорех за датчика за лампата която май светваше при 0.5 бара.Руския не може да е заминал.Мерил съм го и показваше 320 ома при 0 бара.Колкото трябва да е.При 6 бара вече не знам колко ома е.Може там да има разлика и затова да показва 8.Като дам газ дори подминава осмицата(направо ще избие кочината) :D . При 3000 оборота ми показва 6 бара.
Моя както си работеше добре започна да се ебе много интересно....
При запалване,независимо дали е топла или студена колата започва да се мята неудържимо..... по цялата скала... след време се оправя, но пак има аномалии от време на време: или едва като пусна газта показва нещо /докато давам газ седи на 0/ или пак се разшавва...
Днес ако остане време ще си сложа новия - от 2 месеца си чакам оригиналния и ще видя какво е положението. Може да се окаже че е нещо от инсталацията, но така и така стария е малко или много компроментиран :-)
Вирусе, моята е със Селения. И преди и след смяната на маслото - студена 4, загряла 0,5. Казаха че билонормално - така ли е?
Това 0.5 дето си го написал не е първата чертичка след нулата.Има една къса чертичка=1бар. след това една по-дълга=2.Щом ти седи над първата значи е към 1.5 бара.
Значи аз съм шматката. Извинявам се :oops:
virusalfa
18-05-2007, 19:59
Моя както си работеше добре започна да се ебе много интересно....
При запалване,независимо дали е топла или студена колата започва да се мята неудържимо..... по цялата скала... след време се оправя, но пак има аномалии от време на време: или едва като пусна газта показва нещо /докато давам газ седи на 0/ или пак се разшавва...
Днес ако остане време ще си сложа новия - от 2 месеца си чакам оригиналния и ще видя какво е положението. Може да се окаже че е нещо от инсталацията, но така и така стария е малко или много компроментиран :-)Знаеш ли кога ще чакам оригинален 2 месеца-точно никога.Аз си перкам с ладов датчик и хич не ми дреме.Имам си и контролна лампа :wink:
Аз го бях поръчал преди да се скапе този... и тамън си мислех, че няма да ми трябва и съм го поръчал напразно... и то си се наложи....
Марката понеделник мога да видя. цената беше около 60-80лв
virusalfa
21-05-2007, 09:51
Да не е като тези боклуци в Т&Н дето ги продават?65лв струва и в най-добрия случай изкарва 8 месеца. :?Оригиналния е друг боклук-Велия и кара малко повече :wink: За около 50лв може да си купиш Бош
Я малко да посъбудя тая тема. Наблюдавам интересно явление напоследък. Смених скоро маслото с началото на новия зимен сезон. Отново Селения - 5W40 за зимата - по редичко. Та сега ето го проблема :
При температура навън от 3 до 14 градуса (по-високи от месец и половина не е имало) датчика показва ту 5,5, ту 6 атмосвери. Когато загрее - веднъж 2.5 някъде, веднъж 3, веднъж 1,5.
При външна температура 0 до -10 градуса - колебае се между 4 и 5, като при подаване на газ пада налягането. При загрял мотор - ха 1,5 ха 2, ха 1, ха 1.5. :evil: Лампи и тямподобни при палене на мотора гаснат и до сега премигване и присветкване не е имало. Маслото е с ниво по средата на масломерната пръчка между минимума и максимума.
1 въпрос: Как да си направя диагностика дали датчика отчита вярно, и вообще дали работи или има моменти на неработа? Нормално ли е такова поведение на колата, при положение, че когато я купувах ме овещаваха, че била на реални километри - 97 хиляди, а сега е на 106 хиляди. Вътрешно е почти нова.
2 въпрос: На бензиновия туинспарк 2.0 става ли датчика от Лада, който твърдите, че е верен?
3 въпрос Дайте номера на ладовия датчик, и трябва ли да се преправя нещо по него.
за какви налаганиа от 8 атмосфери става вапрос не мога да разбера и как ги мерите?клапана на помпата избива на малко повече от 4.аз лично навартах 200 000 само с дено и сащо масло.EUROL 10W40.това е полусинтетика и е холандско.тук струва 24 евро 5 литра.има го вече и в булгариа.
Клапана за налягането отваря на 6 атмосфери :!:
virusalfa
06-12-2007, 16:22
Ладовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунг :wink: Аз не съм чул на лада да се е развалил този датчик :idea:
virusalfa
06-12-2007, 16:29
Ладовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунг :wink: Аз не съм чул на лада да се е развалил този датчик :idea:А клапана на помпата зависи как е настроен,регулира се,като "охлабва" с течение на времето и пробега :wink:
супер темичка, тамън като за начинаещ :)
на мойта алфета стрелката стои забита на 8-ицата :shock: - винаги, няма топла, няма студена, стои и немърда ... евентуално някаква причина ?
само да кажа че двигателя е на 5 хил. км след основен ремонт, държи обороти перфектно, няма хлъцвания, мърдания, върви (според мен) доста добре...
само някакво упътване каде да я намеря тази букса - до щеката за маслото ли, или там беше нещо друго :?
или ако има някакви материали, снимки на ДВГ-то и там да го погледна....
доста почетох тия дни във форум и в момента ми е пълна каша.....
потърсих нещо подобно но неможах да открия точно същият проблем в темите, та за да непускам нова тема, тук ще попитам малко за оборотите на 2.5 ТД двигателчето ми:
тази сутрин при паленето никакви грижи - запали си нормално, оставих я малко да поработи, имах друго да свърша за няколко минутки, качих се и тръгнах, по едно време на едно кръгово се нареждам на опашката и гледам оборотите стотят на 1500, а съм на място, на празен ход...викам то е нормално, след малко ще паднат до 900, да ама не. Стигнах до работа, спирам и изчаквам....и чакам...а те на 1500 заковани, двигателя си бучи...загасих я, изчаках малко и запалих, отначало добре, но започнаха пак да се вдигат и на 1500 спират, колата небеше загряла на 90 градуса, но все пак мисля че трябва да си се нормализират....евентуално някакви идеи ?
мерси :)
dellltata
11-01-2008, 00:19
виждал съм ризница/155 ЦА/ 2.0 КОЯТО ОТСИЧАШЕ НАЛЯГАНЕТО на 5000 оборота и светва лампа.-ужас-оказа се некъв шибан филтър ...непомня къв но с два клапана по спомен-след смяната му колата е супер.друг случай за който се сещам на магистралата пада налягането на 1 бар при 4000 оборота и остава да свети през времто под 1800-2000 оборота хехе и се оказва блокирал клапана на помпата -байпаса на налягането в алумин. корпус :evil: :evil: :evil: :oops: и постоянни нередностти при показването на онова манометърче което създава толкова коментари-истината е забучваш механичния манометър и мериш-обикновено клапаните са настроени да отсичат при 6-6.4 за бенз на който му показва повече.......да се светка сам
Колеги помагаите ,
и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?
virusalfa
11-02-2008, 17:10
Колеги помагаите ,
и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?И това твойто намирисва на датчик-проблем.Я извади му буксата,един да даде на контакт и ти дай кабела на маса.Ако иде на крайно положение стрелката на налягането,смени си датчика първо.Мойта маслото е на 11000км и си показва колкото трябва :idea:
добре ще опитам , само моля те кажи ми къде е този датчик ?
Датчика се намира отляво на мотора под колекторите.Един кръгъл тумбест с едно кабелче.
MiRaCuLiX
17-02-2008, 00:07
А този за лампичката каде е ?
И за лампата е под колекторите по-близо е до стартера,но до сега говориме за дизелов мотор :!:
маи всички имаме този проблем с налиагането,на топал и студен двигател,и мислиа че маи това нее проблем.караите си смело и даневи пука.
владопкостов
17-02-2008, 19:29
Смених масло ,филтър и при 4000 оборота и при 900 и при топъл и студен уреда показва 1 атм. лампата гасне веднага след запалване на мотора . Мотора е 2.0 бензин.
На празен ход- студена- 6 атмосфери; топла- между 2 и 3 по уред. Маслото е Селениа Голд. Не съм забелязал спад в налягането след 8000 км. 2.0 T. S., 95 година.
alfaracer
07-05-2008, 11:52
Мойта като я карам загряла и примерно над 4000 оборота повече от 2 бара не показва ,при вас така ли е.Щото се притеснявам да карам с 200 и да имам само 2 бара. Иначе като си е студена спокойно си прай 5 бара на 2500 об/мин.
Загряла (2- 3 часа каране на дълъг път), над 3000 оборота, си стои неизменно между 5 и 6 атмосфери. Не съм пробвал да поддържам 180 примерно да видя какво ще стане. :)
alfaracer
08-05-2008, 23:43
Значи определено не ми е добре колата, аз и с 120 да поддържам няма да е повече от 2.5.
Ладовия датчик за налягането му е цаката , слагаш го и ще разбереш точно колко ти е налягането , че е и по точен даже . Родих се с него , преди това си показваше когато колко и е кеф . Сега си карам и ми е :super:
П.С. По светлият пример на virusalfa . :big_bow_down:
Между другото моя датчик е от магазина на "СТАМБОЛИЙСКИ" и е уж испански някакъв. Вече 7 месеца си работи нормално. Ще видим колко ще изкара. :lol:
virusalfa
12-05-2008, 15:46
Ладовия датчик за налягането му е цаката , слагаш го и ще разбереш точно колко ти е налягането , че е и по точен даже . Родих се с него , преди това си показваше когато колко и е кеф . Сега си карам и ми е :super:
П.С. По светлият пример на virusalfa . :big_bow_down:И за разлика от други показанията са му верни и кара повече.Много повече(като реклама на дюрасел) :wink: Благодаря за доверието :lol:
и на мойта налягането си е добре, само дето таа червена лампичка свети почти постоянно и направо ми бърка ф ануса, само от време на време изгасва когато е студена и налягането е повече!?
1. Датчика ти е за смяна , 9 лв в големия магазин зад Мебелната палата ( паркинга на Гюрлата) сменя се за 3 мин пред входа ;)
пък и да питам нормално ли е лапмата на за горивото да свети при малко повече от първата чертичка до нулата кадето е , малко като кажа няма и милиметър хаха , баш си е залепена за чертичката след нулата и ми свети, туи така ли тряя да е ?
На дизела не знам как е но на бензина си е така както си го описал, за дизела Вирусо ще каже че он им е специалист ;)
само да ме опътиш каде се намира тоя датчик, на лесно видимо място ли се намира ?
Аааа на дизела не го знам къде е ... на бензиновия Т.С. е под изпускателните колектори отпреде на мотора , сектантите с дизелите да кажат къде се намира при вас ;)
А аз имам един друг въпрос - датчика за нивото на маслото на дизела и на бензиновата 164-ка еднакви ли са ? Защото в каталозите намерихме само за дизел .
На дизела датчика се намира под колекторите до масления филтър.
За нивото до колкото знам има разлика в дължината,но кой е за бензин,кой за дизел незнам. :roll:
manolito
29-05-2008, 22:27
Датчиците за нивото на маслото са с различна дължина при дизела и при бензина! Измери си стария и тогава вземай друг :wink:
virusalfa
02-06-2008, 09:55
На 75 1.8 IE й сложихме също ладов датчик и работи без проблеми.Датчика е същия и като на 8 клапанните т.спаркове :idea:
На дизеловите датчика се намирапод турбината в горния край на блока
Освен от датчика си зависи много и от маслото :!: Сега съм с масло Лики Моли 10W40 на 1000км и такава пикня :wc: повече няма да сипа никога :!: При 2750 оборота(140км) стрелката ми седи на 2,а със Селенията на 10000км на 2000 оборота ми показваше 3.5 :!:
От 5-6дни ми държи ниско налягане на маслото,на празен ход като загрее до 90 градуса седи на 0,но лампа не свети,а при каране до 2000 оборота се вдига до 3 (на загряла кола),на студена седи на малко под 4 на празен ход и на каране малко над 4,та дайте мнение,бате бобо вика че щом не свети лампата като е на 0 стрелката значи датчика е фира,но все пак дайте и вие някакви предположения,колата върви на пушка,маслото е перфектно като вдигна пръчката,не го губи,мотул 6100 10В40 е :)
Хе, пак по темата :doctor: Датчик :)
Сигурно ли е? :prescription:
голямата риба
18-12-2008, 00:00
ми измери го с механичен манометър
virusalfa
18-12-2008, 00:52
Има си допуск-на горещо масло си им дават на празен ход налягането да е 0,8 бара минимум,така,че щом лампата не свети и като се качат оборотите си качва налягане-повод за притеснения няма
Правя тази тема "важна" тъй като максимум през седмица се появява някой не разбрал,не прочел или го е мързяло да пусне едно търсене и да прочете десетките теми по въпроса.
Всяка следваща подобна тема ще бъде изтрита!:ranting:
П.П. темата е обединена.Има всякаква информация по въпроса.Излишните мнения за изтрити.
Интересно,че все по ниско налягане почва да държи,вече на топла кола на 2000 оборота показва около бар и нещо,на празен ход си седи под нулата,на ограничителя :-? лампа не свети,възможно ли е да се доскапва все повече тоя датчик,че нещо хич в тия студове не ми се занимава да го сменям,та да знам дали е опасно :)
По принцип няма логика в по-студеното време да държи по-ниско налягане на маслото.Смени датчика.:beer:
virusalfa
27-12-2008, 17:55
По принцип няма логика в по-студеното време да държи по-ниско налягане на маслото.Смени датчика.:beer:Боби,при градско каране като загрее добре маслото,пак пада налягането на празен ход.Като има обдухване мадления радиатор при постоянни опороти около 2000 и скорост около 100,тогава налягането се повишава постепенно с изстиване на маслото.
Не беше палена 2 дни сега я палнах и студена седи на 1 бар маслото,последно като я карах беше около 3 и нещо студена...
Не беше палена 2 дни сега я палнах и студена седи на 1 бар маслото,последно като я карах беше около 3 и нещо студена...
Бягай в магазин за ЛАДА вземаш един датчик за налягане на маслото 9лв после на стругар да му престърже резбата на 10/1 -2-3лв вземаш ключ 14 и сменяш . Оргиналния е цифра и не е толкова точен - доста има изписано по темата .
Чакай че не се движим сега,с тия скорости... Ама май си е 100% датчик иначе до сега да е дал фира мотора май,интересно защо държи все по ниско и по ниско налягане,интересно ми е какво се скапва толкова все повече на тоя боклук
Така е . И моя беше така преди да го сменя .:drive:
dragomia
28-12-2008, 20:58
Имам питане:на моята не мърда стрелката за налягането няма значение топла или студена седи на първата чертичка,лампата когато запаля гасне няма проблем,та въпроса е датчика ли е прецакан или уреда на таблото, как мога да разбера ?
Дай кабелчето на датчика на маса и някой да гледа къде ще отиде стрелката.Трябва да е на мах.
virusalfa
29-12-2008, 13:09
Дай кабелчето на датчика на маса и някой да гледа къде ще отиде стрелката.Трябва да е на мах.Това е правилната диагностика8)
Здравейте колеги аз съм от клубъ на 155ците но вашата тема е много добра затова ще питам при вас.Датчикът за налягане на маслото и този за контролната лампа един и същ ли е и ако не е какво представлява този за налягането и как се сменя при мен че доколкото разбирам е някъде под турбото и за всички ли двигатели става този датчик от лада.Двигателят ми е 2,5ТД ВМ.Благодаря предварително
Датчиците са 2.Този застрелката е кръгъл и тумбест и се намира от дясно на мотора под смукателния колектор.Не от към турбото,а от към ангренажа.Другия Изглежда като глава на болт от която стърчи букса за кабел.Намира се малко вляво от този затрелката.Близко са един до друг.Датчиците от Лада стават и за дизеловите и за бензиновите двигатели.:BBQ:
iv4oto_77@abv.bg
13-03-2009, 19:21
а на бензиновите алфи 164 разположинието същото ли е / самоче от към скоростите а не от към ангренажа / :help:
@iv4oto_77@abv.bg
Чети в темата пише всичко и за бензин и за дизел . И къде се намира и как се диагностицира и как се модифицира новия от Лада .
Абе всичко .
iv4oto_77@abv.bg
13-03-2009, 19:37
знам че пише аз отдавна съм със -ладов - датчик и от тук разбрах как става :comphits: ама исках да уточниме разликата при бензин и дизел в разположението им :-)
Имам питане:на моята не мърда стрелката за налягането няма значение топла или студена седи на първата чертичка,лампата когато запаля гасне няма проблем,та въпроса е датчика ли е прецакан или уреда на таблото, как мога да разбера ?
И при мене е същото - зиме или лете, топла или студена, с 20 или с 200 (дига си ги де... пущината) - седи си като пукал на 1. От време на време "припада" до 0, което най-вероятно е от лош контакт някъде. Явно ще се посещава магазин за авточасти за руски автомобили (колкото и странно да звучи това "руски автомобил"). Сори, че не е по темата ама е малкичко като "турска интегрална схема".:rotfl:
Някой може ли да даде малко повече инфо за този ладов датчик? Каде се продава, колко $ е (имам в предвид този за стрелката), втулка ли трябва да се слага или си се престъргва резбата направо и как мога да проверя датчика си дали са здрав или евентуално може да има запушване на маслената магистрала, която отива до датчика?:dunno:
virusalfa
18-03-2009, 10:20
Някой може ли да даде малко повече инфо за този ладов датчик? Каде се продава, колко $ е (имам в предвид този за стрелката), втулка ли трябва да се слага или си се престъргва резбата направо и как мога да проверя датчика си дали са здрав или евентуално може да има запушване на маслената магистрала, която отива до датчика?:dunno:Лично аз се съмнявам да е здрав,рядко виждам алфа със здрав датчик.Ладовия датчик се продава и на пазара,когато аз въведох таа мода,бяха по 5лв,сега са по 10 пущините.Взимаш стария и пренарязваш при стругар резбата,после с едни клещи-секачки изрязваш буксата на датчика,за да не прецакваш твоята и си готов.Аз се движа вече с такъв 5г без гайлета.
По 10 лева :shocking: датчика, който е за стрелката за налягането, а не за лампата???? Ако съм разбрал правилно, направо не е истина, аз се бях приготвил с някакви 80 лева...:jason2:
Правилно ли съм разбрал или???
Правилно, да. Аз карам с испански некъв за 35 ли, 38 лева ли.
По 10 лева :shocking: датчика, който е за стрелката за налягането, а не за лампата???? Ако съм разбрал правилно, направо не е истина, аз се бях приготвил с някакви 80 лева...:jason2:
Правилно ли съм разбрал или???
Абсолютно верно си разбрал - 10 лв - датчика за стелката за налягането на маслото от Лада - всякаква ;) . Оригиналания е 80лв и е боклук .
Ок, а от каде мога да си взема евтиния (10лв) ладов датчик, защото в евро 07 ладовия е 42 левчета. та въпроса ми е от каде в софия мога да си взема този датчик, за който всички говорят? :dunno:
От някое забутано магазинче с части за Лада.
Ок, а от каде мога да си взема евтиния (10лв) ладов датчик, защото в евро 07 ладовия е 42 левчета. та въпроса ми е от каде в софия мога да си взема този датчик, за който всички говорят? :dunno:
Ако някой си купи скоро да каже адрес.
Направо някой да каже някое забутано магазинче от което е взимал преди, да вземем и ние с другия колега сега, или да се разберем да ни вземе, за да не се лутаме, пък ще почерпим!
Ako беше за Варна до сега да сме го оправили . Обаче виж за София някой от колегите да сподели .
Иначе като краен вариант може да взема от тука и да виги пратя с куриер ама ....
Ами някой от София да каже каде да ги намерим тези евтините, че вече и стругаря съм го пазарил даже си изпи първите 3 бирички! :tooth: :cheers:
Като краен вариянт може и този вариянт да пратиш да се разберем... :-)
Пробвайте на означеното място. За цени не знам, но бяха силни лададжии навремето.
iv4oto_77@abv.bg
23-03-2009, 11:47
в люлин 3 има магазин за руски части и там е 10 лв.
Благодаря за инфо-то! :)
Още утре ще отида да взема...:th_up:
не бързайте с датчиците от лада.не показват точно
Днес се заиграх със старите ми 2 датчика,които смених за период от 1 година.Отворих ги и двата.След почистване и малко силова интервенция в/у една пластинка проработиха пак!Сега съм го монтирал на колата единия да видя колко ще изкара.
По-интересни са обаче стойностите.
И на двата датчика предназначени си за тези двигатели при 0 бара стойностите са от 250-260 ома на ладовия датчик при същото положение стойностите са 320 ома.При това положение ладовия датчик не показва точно! При студен двигател налягането е максимално и двата показват еднакво.При загрял обаче ладовия ще показва по-малко спрямо "оригиналния".
Качвам ви и снимки да видите за какво става дума.С отвратително качество са,но освен телефон нямам друго.:dunno:
Сега доби ли налягане? :???:
На студен двигател си седи на 6 и повече не качва.Оставих я малко да загрее и падна на 4.Сега ще видя като я загрея както си трябва.
MILEN 76
12-04-2009, 18:44
не бързайте с датчиците от лада.не показват точно
Днес се заиграх със старите ми 2 датчика,които смених за период от 1 година.Отворих ги и двата.След почистване и малко силова интервенция в/у една пластинка проработиха пак!Сега съм го монтирал на колата единия да видя колко ще изкара.
По-интересни са обаче стойностите.
И на двата датчика предназначени си за тези двигатели при 0 бара стойностите са от 250-260 ома на ладовия датчик при същото положение стойностите са 320 ома.При това положение ладовия датчик не показва точно! При студен двигател налягането е максимално и двата показват еднакво.При загрял обаче ладовия ще показва по-малко спрямо "оригиналния".
Качвам ви и снимки да видите за какво става дума.С отвратително качество са,но освен телефон нямам друго.:dunno:Абсолютно правилно аз съм с ладов щот ми омръзна да купувам ислед две седмици да спира :machinegunner:Моя също лъже.лично наблюдение.
При напълно загрял двигател и съответно масло стрелката седеше малко под 2 бара.С ладовия датчик седеше малко над 0.
MILEN 76
12-04-2009, 21:40
При напълно загрял двигател и съответно масло стрелката седеше малко под 2 бара.С ладовия датчик седеше малко над 0.Моя преди ладовия около 2,5 близо 3 сега 2 и малко надолу при загрял мотор но до сега поне не се е предал чак му правихме преходник ама това е за дизела.
Абсолютно правилно аз съм с ладов щот ми омръзна да купувам ислед две седмици да спира :machinegunner:Моя също лъже.лично наблюдение.
Датчика се ремонтира.Качил съм снимки.И аз го сменях барабар с маслото,та даже и по-рано. Сега ги оправих и двата. Руския ще си го пазя за всеки случай.:hitbycupid:
Ценни напътствия, ценни! Евала колеги от 164 раздела - много сте дейни! Благодарско за изчерпателното разнищтване на темата с датчиците. :clap2:
П.П. как упътняваш датчика после със силиконец ли, или...?
В случая го уплътних с топъл силикон.Нямах друг под ръка,а и нямах търпение да видя какъв ще е резултата.:)Ако не се е разстопил от нагряването на мотора така и ще си остане.Ако се е ще го намажа с високотемпературен силикон.
ivcho_sf_164
25-04-2009, 23:25
KOLEGI ZDRAVEITE BA VSI4KI PARVO AZ SAM IVO NOV SAM VAV VA6IQ FORUM I ISKAM DA POPITAM KOGA MOGA DA VI VIDQ DA SE ZAPOZNAQ S VAS I KAKVO MASLO E NA I DOBRE DA SI SLOJA NA ALFATA?KARAM ALFA 164 TWIN SPARK 2000 KUBIKA I DAT4IKA POKAZVA MALKO NAD NULATA KOGATO ZAGREE INA4E NA OKOLO 3 ATMOSVERI TOVA NORMALNO LI E?
Здравей и добре дошъл във форума.
Като за начало ще те помоля да пишеш на кирилица.Такива са правилата във форума,а и е по-приятно и удобно за четене.
Има една темичка за срещи само на нашия раздел - 164.Там има снимки от срещите до сега.Нямаме определена дата за среща.Оговаряме си ден,място и час и се събираме.Сигурно след празниците ще си направиме пак среща.:tequilla:
Относно налягането: изчети темата от началото и ще намериш отговор на въпросите.За маслото аз лично сипвамсамо Селения.
Откакто сипах тоя боклук наречен Селения налягането на топло на място е на 0, а на 3000 оборота едвам качва 1. Сега ще трябва пак да сменям маслото. С това не съм минал и 200 км. Бесен съм - не си купувайте селения голд (нарочно го пиша с малки букви). На срещата ми препоръчахте Мотул въпроса е дали да сменям пак филтъра при това положение.
Абе на последната смяна сипах пак Селения и нещо и при мен налягането не е както трябва.:torch:
virusalfa
30-04-2009, 11:24
Абе на последната смяна сипах пак Селения и нещо и при мен налягането не е както трябва.:torch:
Бягай при косрите за начало и вземи две туби по 4л Q8,или изприпкай при Омникар за Ессо :crazy:
Ще видя какво ще е.Май се насочвам към 10В50 или 10В60:torch:
virusalfa
08-05-2009, 14:25
Двигателя ВМ е прадядото на съвременния дизел,така,че спокойно си ръгам 10/40 или 15/40 и хич не ми пука:afro:
MILEN 76
08-05-2009, 14:29
Ми чак пра дядо не ама от него правят хубави агрегати за по-мънинки корабчета :bg:
Имам около 320 000 км.минати само с EUROL 10w40 полусинтетика и съм страшно доволен.Мотора ми вътре е като чисто нов.Сменям го на около 15 000.
MILEN 76
08-05-2009, 14:34
Тамън чаках вклучване и от теб.Твърдо съм за 10w40.Поздрави.
Аз съм вече на 265000 (Вподробности няма да влизам) и зимата съм с 10W40 лятото 15W40 ако мога да си го позволявам бих карал с 5W40 с най голямо удоволствие.
virusalfa
08-05-2009, 18:03
Тамън чаках вклучване и от теб.Твърдо съм за 10w40.Поздрави.
Аз съм вече на 265000 (Вподробности няма да влизам) и зимата съм с 10W40 лятото 15W40 ако мога да си го позволявам бих карал с 5W40 с най голямо удоволствие.Абе аз не съм против 10/40,но просто и 15/40 става,но само дето изисква по-честа смяна,да речем на 8-10 хиляди.Таман след 10 хиляди при смяната му ми се развали резбата на картера,та го свалях.И моя мотор отвътре е като нов.Не е скара:BBQ:
MILEN 76
08-05-2009, 18:52
Абе аз не съм против 10/40,но просто и 15/40 става,но само дето изисква по-честа смяна,да речем на 8-10 хиляди.Таман след 10 хиляди при смяната му ми се развали резбата на картера,та го свалях.И моя мотор отвътре е като нов.Не е скара:BBQ:
:cheers:
Абе аз не съм против 10/40,но просто и 15/40 става,но само дето изисква по-честа смяна,да речем на 8-10 хиляди.Таман след 10 хиляди при смяната му ми се развали резбата на картера,та го свалях.И моя мотор отвътре е като нов.Не е скара:BBQ:
Здрасти Вирусе,
Имаш предвид резбата за пробката на картера ли?
Че и при мене на следваща смяна ще я морим.
Задължително ли е да се сваля - не ми се ще - дали няма да стане без това - само със изсмукване на стружките?
Абе на последната смяна сипах пак Селения и нещо и при мен налягането не е както трябва.:torch:
Аз пък минах повече от 15 хил км без смяна на Селения 20К Алфа Ромео (обикновенно сменям на 8-9 хил) и налягането беше на 1,3 - 1,5 до последно( на малко под 1 падаше като карам на магистрала дълго с 150-160 км/ч) Сега сложих Аджип и е на 300 км налягането е 1,3 като загрее( в смисъл по надоло е от средата межди 1 и 2) но за сметка на това на магистралата не пада така както Селенията а на празен е малко над 1 при същите условия Селенията падаше малко под 1 , но все пак беше старо. Та сега ще видя как се държи като поостарее. Иначе сега двигателя се усеща по тих - ама може би щото е ново.
Моето Аджип стана на около 6000 км., малко по-стабилно ми се вижда от Селенията. И леко разхода на масло е надолу.
колег и аз имам проблем с налягането ....
паля колата стодена и налягането ми е 1,5 дажам гас немарда като загрее пада на 1 атм. пак я фосирам до 5 6хил. обр. ам немарда може ли някои да каже нешто
Чети темата отначало, посочено е решение за 90% от случаите. Ако пък много те притеснява налягането, сложи обикновен механичен манометър и го виж. :)
батка четах четах ам неможах да видя ништо бодобно на колегите като палят поне им се вдига налягането а при мен ...
ам дали кача изобшту? аз си мисля че ако е датчик няма да мрадне изобшто стрелката
---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:16 ----------
колеги сега разбрах нешто за моята кола което се е случило преди 2000 км. наляли са ми 1 л. масло за хидравлика в двигатела :no: явно е от това ам нз как е повлияло маслото ми не е пресечено какво може да се е случило?
Сменяй го. Купи си и нов датчик, иначе е вероятно да е уреда на таблото повреден. Без да сменяш, няма начин да разбереш.
ам вазможно ли е да е прецакано нешто по мотора от това масло за хидравликата
аз си мислех за лагери на коляновал ? друго какво може да е?
Първо смени това масло и виж кво стаа.Ако пак е така забии и един механичен манометър да видиш за кво става вапрос.Ако няма шумове караи смело и толкоз.
ам каде да го закача този манометар?
На мястото на датчика за маслото.
ем мерси утре ште отскоча някаде да видят за какво стаа вапрос че ...
Само да кажа, че датчика от Стамболийски 155 (испански някакъв) геройски работи 2 години вече.
virusalfa
21-12-2009, 23:15
Само да кажа, че датчика от Стамболийски 155 (испански някакъв) геройски работи 2 години вече.Датчик мой,российский уже работает 5 с половины года.5лв=5г:static:
Колеги, а то нямаше ли за руските нещо че не показвали вярно? :pokey:
Боби си беше играл да сравнява и каза, че бъркали. Но за нас е по-важно да показва стрелката нещо там. :)
Боби си беше играл да сравнява и каза, че бъркали. Но за нас е по-важно да показва стрелката нещо там. :)
Ами прав си - дали е точно не знам, ама като знам колко налягане показва стрелката като е студено маслото, после колко показва на нормална работна температура и как като го позагрея с повечко форс и вида че е паднало налягането малко под нормалното - това ми дава добър орентир за температурата на маслото и състоянието му. Например старото масло почва при форсиране много повече му пада налягането от едно добро масло :)
virusalfa
23-12-2009, 15:22
май по-вярно показват,така мисля аз
Описал съм какви са разликите м/у руския датчик и този предназначен за колата.Описал съм и кога се проявяват разликите.
RSxRacer
10-03-2010, 16:19
баа... смених си маслото и датчика за налягането...
с тва масло студена 6 атмосвери
топла 5 -ри
празен ход 3 и малко
баси и нялягането ша ми пукне некоя главичка :hehehm:
След като разнищихме налягането на 2.0ТС искам да ползвам темата и да попитам за V6 моторите, там какво е нормалното налягане на студен и топъл мотор?
На моята Алфа налягането седеше на 2 при загрял двигател и на 4 при студен или при високи обороти -
.... е да де, ама преди два дни ми показа 1 и там си седи (днес смених маслото и пак е там) от какво може да е това (при студен мотор се качва с една идея - 1.5/2)
ecotronic
09-11-2013, 18:30
Може да е заседнал отворен клапанът на помпата.
Умрял е датчика вече... Но за всеки случай може да се премери
Смени си датчика за налягането.
А къде са го забили тоя датчик, че моя нещо ми образува нерва :D
kiko1213
29-11-2013, 23:19
вдигаш капака,ако е бензинова,заставаш до предния ляв калник и бъркаш под смукателните колектори,там е някъде,работи се почти само с напипване...
Няма Алфа дето съм тръгнал да и сменям нещо и да е от лесно достъпните чаркове винаги се прецакват заврените в кучи г*з ама на късмет. :lol:
Мерси много колега :)
alfaromeobg
15-01-2014, 11:54
Моята стрелка за налягане на маслото не работи... Стои си само на нула.
Те тия и да работят не са верни. Някъде имаше описано как се преправя от Лада и отчита по-вярно от оригиналния.
Те тия и да работят не са верни. Някъде имаше описано как се преправя от Лада и отчита по-вярно от оригиналния.
Bobу беше правил някакви сравнения и според него ладовия датчик лъже в изчисленията .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.