PDA

View Full Version : Мотор за празен ход



leshoiad
16-05-2007, 22:37
Може ли някой да ми каже или по-добре покаже къде се намира моторчето за ПХ на GTV-то?

Bobo
16-05-2007, 23:33
Точно преди дросела отгоре е моторчето :wink:

leshoiad
17-05-2007, 06:45
Можеш ли да свалиш картинка от Епер или аутодата и да ми покажеш

proper
20-05-2007, 11:34
абе и аз трябва да мина Бобо да ми го оправи, че понякога ми се прави на велико тва моторче и ме дразни.... прави си квото иска за кратко и после 1 месец супер.... после един ден се събуди на криво и пак...

b_angelov
01-03-2008, 09:30
Стара тема ама ме интересува... подлежи ли на почистване това моторче че и на мен ми прави чакмак като е студена, или е капселовано?

tonov
01-03-2008, 12:23
Ще ти кажа как го правих на GTV-то на един приятел:

Свалихме го внимателно, има един гумен пръстен за уплътнение с който трябва да се внимава да не изпадне. След това си приготвих една спринцовка с микс от газ за горене и масло горе-долу 1:1. Напълних моторчето догоре и го оставих да постои 20-ина минути. След това го обърнах и тръсках докато изтече всичката гнусотия отвътре. Сложихме го обратно и заспа, вече 4 месеца няма ядове (много е важно при обратното поставяне о-пръстенът да легне добре за да уплътни, иначе почва да смуче въздух и става голям цирк)

пс: на боксера го чистих по същия начин

b_angelov
02-03-2008, 11:20
Мерси, колега tonov, ще пробвам днес-утре да го почистя и ще споделя дали се е оправило.

kalvach
02-03-2008, 13:36
Според мен въобще няма смисъл от почистване.
При нас там се намира и ТПС'а, и повечето пъти проблема ми се струва че идва от там. Направо за смяна. 230 лв. от Александър ауто. Аз моя съм го сменил.

b_angelov
03-03-2008, 07:52
А всъщност аз да си кажа по-точно какъв ми е проблема: Досега не съм успявал да я запаля от първия път докато е студена, дори и в топлите дни. При първото палене мотора започва да глъхне, губи обороти постепенно накрая се поразтраква като падне под 500 да речем (мисля че е нормално за такива ниски обороти) и гасне. Двигателя се мъчи общо 3-4 сек. При втори опит пали от четвърт. Много е досадно това. Тук съм закачил едно кратко видео, при което обаче от първия път ми изгасна много по-бързо, отколкото обикновено - не 3-4 сек. а почти веднага. Все пак ако може да разберете от материала нещо и да ме посъветвате какво да правя. Диагностиката казва, че всичко е ОК.

Ето го и видеото:
http://free.hit.bg/kvartirata/Ignition.jpg
http://free.hit.bg/kvartirata/Ignition.avi

А когато колата е загряла, и е спряна пали от първия път, дори и след 2-3 часа - докато не изстине моторя.

b_angelov
04-03-2008, 01:07
Четох в едни по-стари теми, че може и да не стига масло до повдигачите в първи момент.. та това може ли да е фатално при продължителна експлоатация и какво всъщност представляват тези повдигачи?

BAS_SEEKER
04-03-2008, 08:56
и моята така от време на време не искаше да държи обороти но от една ръчка и се оправяше. днес обаче ставам за работа и .... няма изобщо не държи оборотитие пробвах ма по задръстванията не се кара лесно като трябва и трите педала да се държат. та отложих ангажиментите и тръгвам по ремонти. дори незнам на къде да тръгна. дайте идея :roll:

kalvach
04-03-2008, 22:55
Навремето имах проблем. При мен въобще ги нямаше оборотите на празен ход. Оказа се температурния датчик.

b_angelov
08-03-2008, 19:31
И все пак някой има ли си по-точна представа от какво е проблема, с паленето от втория път, който се вижда от видеото?

mochko1
29-07-2008, 00:43
И все пак някой има ли си по-точна представа от какво е проблема, с паленето от втория път, който се вижда от видеото?

И при мен беше така при първоначално палене колата мъчейки се заглъхваше и гаснеше на вторият път без никаккъв проблем..., по това време бях в процес на смяна на ремъци ролки !!!свещи и масло!!! след това проблема тотално изчезна та аз смятам че проблема е бил в свещите или маслото

BAS_SEEKER
04-08-2008, 14:49
изпробвах това с почистването на МПХ и действа. сваля се елементарно на 2 болта тип еврейска звезда са. трябва само да се внимава че между моторчето и метала има някакво уплътнение което предполагам при повечето дава фира. внимавайте да не падне навътре към колектора. иначе вадиш го наливаш вътре каквото имаш под ръка (бензин, коресилин, газ за горене и всекви други такива почистващи) раздрусваш яката изливаш мизерията и слагаш обратно. А някой да знае тая гарнитура дали се продава някъде че мойта беше много скъсана и сега се чува че леко смуче въздух от там?

b_angelov
04-08-2008, 19:37
И при мен беше така при първоначално палене колата мъчейки се заглъхваше и гаснеше на вторият път без никаккъв проблем..., по това време бях в процес на смяна на ремъци ролки !!!свещи и масло!!! след това проблема тотално изчезна та аз смятам че проблема е бил в свещите или маслото

Сменил съм всичко колега, само ремъците и ролките не съм, защото ремъка ми изглежда да е чисто нов. Дали да не е правилно зацепен? Надали, но все пак нека се изкаже някой по-разбиращ.


изпробвах това с почистването на МПХ и действа. сваля се елементарно на 2 болта тип еврейска звезда са. трябва само да се внимава че между моторчето и метала има някакво уплътнение което предполагам при повечето дава фира. внимавайте да не падне навътре към колектора. иначе вадиш го наливаш вътре каквото имаш под ръка (бензин, коресилин, газ за горене и всекви други такива почистващи) раздрусваш яката изливаш мизерията и слагаш обратно. А някой да знае тая гарнитура дали се продава някъде че мойта беше много скъсана и сега се чува че леко смуче въздух от там?

Силикон?