Едно въпросче има ли шансове 145 срещу 155, че един пич си мисли че е подкарал най-бързия дизел на Балканския п-ов .Интересувам се от старта , на максимална скорост мисля че коментара е излишен :wink: :wink: :wink:
Printable View
Едно въпросче има ли шансове 145 срещу 155, че един пич си мисли че е подкарал най-бързия дизел на Балканския п-ов .Интересувам се от старта , на максимална скорост мисля че коментара е излишен :wink: :wink: :wink:
има една 145 със сменена турбина...но предполагам не е тя.
стандартен е двигателя и на двете коли :wink: :wink: :wink:
По мое скромно мнение важни са конете и килограмите. Няма особено значение дали е с турбо, бензин и тнт.
Виж 156 2.4 ЖТД 136 коня за до колко е на сто и 155 1.8 8В 126 коня.
Вчера се гоних с един дизел и никой не би осезаемо, като се пробрах видях, че е сходен с коне за 100 кг.
Така че сматай. Дизела много лъже от турбината, че дърпа. От там идва заблудата, че е бърза колата.
155 - цата е първа, ако всичко и е наред :!:
Е защо да лъже :?: Да не би да не дърпа наистина :roll: Нормално е турбо кола да дърпа и въобще не си е заблуда. Освен това 'лъжата' идва и от доста по-високия въртящ момент. ;)Quote:
Originally Posted by Nikiboy
Иначе 90 ТД коня срещу 126 бензинови...е голям дизел-сектант трябва да си, че да мислиш, че ще победи 1.9-ката
1.8 16v e 140bhp дори .... което прави работата още по безмисленаQuote:
Originally Posted by trustworthy
и разликата в теглото е има-няма 100 кила. Дали има начин някой да му запише първите думи след гонката на този дизелов ентусиаст? Ще ми е интересно да го чуя ;б
момчета се пак доста неща зависят от зку-то та ... :wink:
то че зависи, зависи си, ама при НАД 50% по-висока мощност, не звиси чак толкова :lol:
Абе този мотор е доста добър :wink:Quote:
Originally Posted by Nikiboy
Явно пича дето е карал 156-цата му е била първа дръпка :lol:
Пробвайте се с тази на Алфаманиак-а и ще видиш, че 155-ца ще загуби :wink: Неговата е сток, няма подобрения ... поне за сега :twisted:
Първо не си разбрал ники какво е имал предвид :wink: Второ на киро алфата сток няма шанс с/у 1.8 16V :wink:Quote:
Originally Posted by Dodo 155
Който не верва да заповяда с дизела да го отупам даже с по тежка 156 :wink:Quote:
Originally Posted by Bobo
Да пробваме и ще видим :roll:
Вижте само тази табличка - има само дизелчета :shock:
http://celtictuning.co.uk/vehicles/alfa ... uning.html
Това ми го показа Петко - пробвано е от хора от английския форум. Значи на Киро дизела може с мапване, възд филтър и още нещо беше (абе пакета не е скъп) да стане 200 кончета. :shock:
Да може и после може да мета турбини на 5000км :wink:Quote:
Originally Posted by BatVas
А и пак доказваш че неможеш да четеш :idea:
Ами като гледам Петко как реже неговата - до сега да е родил :? Ама ей го на стана на 100 хил . км и той :roll:Quote:
Originally Posted by Bobo
Бобо не ме плаши бе - аз мисля като взема дизел да го чипвам :roll:
П.П. Не че не съм чел всичко до тук - то това си е ОФФ за тая тема , ама просто се сетих , че го гледах вчера и реших да го постна, като казаха че на Киро е сток :!:
Аз ще го пробвам това :twisted:
Да ве ма петко си е съвсем стандартен чип :idea: И все пак колата му пуши кат товарния влак и маркучите не издържат на надува и се цепът и още .... тунинга иска жертви тва е :idea:Quote:
Originally Posted by BatVas
Спор няма че иска жертви - всяко нещо си има цена. :wink:
П.П. Има и по зверско
http://www.angeltuning.co.uk/pdfs/engin ... 0romeo.pdf
Аз вярвам на резултати! Нека мерим! Преди време като ми се проби гърнето една вечер си помислих, че колата тръгна повече. Хайде веднага на Г-тека и се оказа, че разлика няма, разликата ми идва в усещането от шума.
Така е и с дизелите и високия въртящ момент - все пак са турбо. Това те кара да си мислиш, че си бърз.
Вижте и в алфисти.ру колко им дават на 1 км. Няма дизел, няма бензин, няма търбо, нама ала,няма бала има конси сили на 100 кг. тегло.
Все пак има природни закони - Е=М*С^2
Или както казва поговорката колкото и да скачаш, задника си не можеш да надскочиш!
Силата на дизела е в междинното ускорениеQuote:
Originally Posted by Nikiboy
това е 100% вярно, но не за дизелите, а за турбо двигателите поради големия въртящ момент, който дава турбото :wink:Quote:
Originally Posted by Alfamaniak
Така е, ама не съвсем - ти визираш максималната мощност, а ускорението се определя от моментната. При дизеловия двигател имаш много по-голяма моментна мощност при ниски обороти, отколкото при бензинов със същата максимална мощност. Общо взето като гледаш диаграмата на дъно тест-а, колкото по-голяма е плостта, определена от абсцисата, кривата на P, и RPMmin и RPMmax, толкова по-добре ще варви колата.Quote:
Вижте и в алфисти.ру колко им дават на 1 км. Няма дизел, няма бензин, няма търбо, нама ала,няма бала има конси сили на 100 кг. тегло.
Така че не винаги по-голямо отношение Pmax/ m гарантира по-добро ускорение
Бобо,Quote:
Originally Posted by Bobo
Тия момчета си знаят работа, спокойно колата няма да роди турбинка след 5 000км....ако беше малко по запознат с дизелите щеше да ти е ясно защо.
Цепенето на моя маркуч не знам защо реши, че се дължи изцяло на чипа...познавам още доста хора с не чипнати коли на които се цепят маркучите, та дори и на по-малко километри.
А за това с пушенето въобще не съм сагласен...ако искаш да накарам някой да снима зад мен с камера...ама да е по-бърз.
И чети малко ТИ преди да пишеш, това на този сайт са Минимални настройки...но там не става въпрос само за чип.
искаш да казеш, че на киро алфата срещу 156 1.8ТС няма шанс ли???Quote:
Originally Posted by Bobo
С риск пак да ми премахнат поста
Негър - Колоездач
Дизел - Рацер
Нечукана жена - Шофьор
Голф - Аеродинамика
Бат Вас - Пред Вас
Мъж - Азис
......... - ...........
Дизели за гонки - АНАТЕМА!
Нямам нищо против, просто изках да го кажа. :lol:
Та кво викаш начи мойте турбо коли си вървят (и дизела и бензина) и не им се чудят 1000 човека 2 месеца кво им е господин разбирач :idea: тарикат дай твоята кола да я направят 180 коня да видиме колко 5000 ще издържи и тогава ми говори кой запознат и кой не :idea: Не съм казал че се дължи изцяло ама в по голямата си част :idea: И то си е логично като надуваш повече маркуч сметнат за 1.2бар да си замине по бързо на 1.9 бара примерно :!: Тва със снимането искренно ме разсмя има те сниман споко :lol: и колата ти пуши кат влак :!: Явно минималните настройки са най-отпимални щото иначе ако беха безопасни по високите всички дизели щеха да надуват на 3 бара и да са по 300+ коня :idea:Quote:
Originally Posted by KGB
ДА ТОЧНО ТАКА ! Кво не разбра :?:Quote:
Originally Posted by KGB
Нито съм разбирач,нито съм рацер но 156 2.4JTD няма шанс срещу 156 1.8T.S..Пак казвам,никъф рацер не съм,но с мойта 1.8 тия 2.4 ги сцепвам и то не веднъж :wink:Quote:
Originally Posted by KGB
Ето тука вижте италияспиид как сравнява двигателите при 147:
http://www.italiaspeed.com/new_model.../147/tech.html
Забележете че 1.6ТС(120 коня) е съизмерим с 115 коня JTD-то на Петко, като на километър 1.6 е по бърз :!:
Ето тука за 156 след рестайлинга:
http://www.italiaspeed.com/new_model...tyling_08.html
Гледайте 1.9 Мултиджет 140коня (той е съпоставим със старото 2.4JTD макар че е повече коне) и 1.8ТС който тук е скопен и е 4 коня по-малко - отново 0-100 почти равен резултат но на 1000м 1.8ТС бие :wink:
Quote:
Originally Posted by Bobo
Разбирач, Тарикат...все думи от богатия речник на тунинг.бг :lol:
Въобще нямам намерение да споря с теб, НО ще те помоля да започнеш да се държиш малко по уважително към останалите в този форум. Доста хора се оплакват от поведението ти :idea:
Първия който каза че НЕ разбирам от дизели беше ТИ :idea: Речника си е мой и си го ползвам :wink:Quote:
Originally Posted by KGB
Няма как да спориш с мен щото неможеш да ме обориш :!: Ако си се почувствал засегнат да знаеш че и аз така се почувствах когато ти се обърна към мен с упрек че НЕРАЗБИРАМ :!: Ами държа се уважително когато се държат уважително към мен :idea: Като се оплакват що не земеш да ме баннеш :?: И ми е ясно че нямаше кво да кажем ма тоя диалог за тука ли е :?:
Пичове :smackbum: :smackbum: :smackbum:
Я не се карайте!
що ве нека поспорят таман си кажат всичко дет си мислят един за друг :lol: аз следя с интерес 8)
Аз немога да разбера защо са тия спорове,и тия натяквания за тез вездесъщи дизели.Хубу дизелите са добри вече вървят много ма нема смисъл въобще да се сравняват с бензиновите защото нямат нищо общо :idea: :idea:
П.С.Петко честно да ти кажа карал съм зад теб и колата ти наистина пуши :wink: :wink:
и то като икарус по цариградско на сичката нафта :lol: :lol: :lol:
икарусите в софия са евро3 баце, и не пушат;) с тия еко-двигателите;)Quote:
Originally Posted by 75 2.0 turbo
което не важи за Петко ;))))
Аз пък с 33-ка 1.7 газов котлон ше ги нацепа и двете :Tease:
Ще си останеш само с интереса :lol: :lol: :lol:Quote:
Originally Posted by 75 2.0 turbo
пуу дееба :? аз така се надявах на скандал :cry: а то само за пушеците на 147 тука го обърнахте :roll: ма то верно че у софето и икарусите не пушат толкова :twisted:
Да не пушат на фона на целата мизерия и смог не пушат изобщо даже :wink:Quote:
Originally Posted by 75 2.0 turbo
Колеги аз не сам много спец по дизелите но сьм сигурен че бензиновата алфа ще сцепи дизеловата :wink: аз лично сам се гонил с голф тди с две червени букви беше уж варвял много а го сцепих яко :wink:
А как да си обясня резултатите от гонките в Русе - пролетта като се събирахме. :?
Абре да вземем да направиме едни залагания 156 2.4жтд Срещу 1.8ТС...
аз мое ли да участвам - нищо че ми липсват 8 клапана?Quote:
Originally Posted by KGB
за 1,8 16V не знам
но с 2,4 JTD една 2,0 TS 16V ме отвя и то не малко
освен това колегата Панайот Пляков мисля че с неговото
1,8 TS 16V беше влязъл в контакт с 2,4 JTD ма подробностите
да си ги каже той ...
а моето 1,6 TS 16V 2 пъти разцепи единственото 1,9JTD Stilo тука в Пазарджик и то официално 8)
а аре като си толкова сигурен в 2.4 да го мерим с моя ТС а :?: колко пъти ще се води тоя безмислен спор не мога да разбера :? аз не веднъж съм казвал че при еднакви мотори бензина задължително е отпред и защо все се мерите с 2.4 турбо да ре4ем срещу 1.8 атмосферна кола :?:Quote:
Originally Posted by KGB
даите на петко колата срещу на бобо да речем и двете са 2.0 литра и двете са с принудително пълнене :idea: ма не стаа нали :lol: дори и QV 145 ще отвее на петко беларуся :P теи че някои хадмин да се погрижи за тая насрана тема пълна с епитети от тунинг.бг :lol: :lol: :lol:
Аз съм готов да се пусна с на Киро 2,4 JTD -то и си мисля, че ще го бия на 400 метра. Айде залагайте :!: :idea:
и аз ма не мога стигна толкова далече с тая моита барака :lol: залагам обаче 23 стотинки за победителя :lol:
Аз предлагам да играя подгряваща група преди Бат Вас.....
Да загреем дизела....
Всяка победа над по-голям е равна на две с равен :spell:
Сега топката е в дизелите!!!
Айде да ги гониме колите най-накрая, че пълнем форума с ЕБАТИ простотиите.
Пишки се мерят а жените недо_бани!!!!!
Тази събота ще качваме 1.8 8В срещу 156 2.4 ЖТД (136 коньовия) ако е добро времето. Ако искате да се понасъберем повече коли с коне от 120 до 145 коня и да видим каква е истината.
Какво ще кажете? Да видим окончателно колко са яки тези дизели.
е баш тая събота ли? Айде следващата! Или ако не, нека поне е преди обед, защото трябва да пътувам извън града в 13...
Абе аз не че съм разбирач ама всичко е ясно, както каза колегата 75 2.0 нема кво да сравняваме турбо и атмосферка защото да речем на 159 2.4 200 коня. ако е бензин турбо ше е сигурно над 250 коня и дизела отива на кино. На всички ни е ясно че дизела не е съзтезателен двигател просто е доста икономичен и за това толко се наложи.
Има нещо друго, скоро четох някъде че некой от европедерасите(комисари) е казал че повечето дизелови агрегати няма да могат да покриват Евро 6 нормите.......
то е ясно ако става дума за бензин и дизел турбо!
Става въпрос на печките да им се докаже, че са далече от истината за състезателни коли.
Оо никога нема излезеш на глава с дизелджийте :wink:Quote:
Originally Posted by Nikiboy
Макар че нема ЖТД без чип което да падне под 17.4(да не говора че некой с чип дават тва време :lol: ) на божура, а сичките бензини са в 16-ките :wink:
Бързите бензини се карат само на Божурище :lol: :lol: :lol:
До като бързите дизели нон-стоп... :wink:
Пролича си на Льо Ман...Quote:
Originally Posted by Nikiboy
Може да погледнеш и 147мица дизелова какви коли е била на НюрбургРинг
петко стига с тая утопия ве пич :wink: събуди се хъркаш дееба :idea: тая нафта ептен ти е промила мозъка чак до НюрбургРинг стигна :lol: както по горе някои написа на всички е ясно че нафтата е течен кюмюр и няма как дизел да е равно на бегачка :lol: поставени при еднакви условия и наи модерния дизелак ще падне от бензиновия си събрат :!:Quote:
Originally Posted by KGB
Ми аре де дайте да го направим аз би трябвало да съм в границите освен ко не са избягали конете. Дано 115 да има поне...Quote:
Originally Posted by Nikiboy
Па за Лю Ман, неща да се хваля ма имам вземане даване с един от пилотите на АУДИ и мога ви кажа кво мисли за дизелите и ква кола кара. Ако някой ми дава по 1000 кинта на ден и жигулата на дедо ще карам гол в колата с надпис "родителите са ми братовчеди"......
Не е верно просто ти само там имаш шанс да ги видиш бензините по улиците немож ги стигнеш :lol: :lol: :lol:Quote:
Originally Posted by KGB
Бързите дизели ги виждаме нон-стоп у облаци пушек даааа :D 8) 8)
Опаа бързи ли казах грешка на езика бързи ЗА дизели :twisted:
Не искам да вземам ничия страна - само знам , че на Русе пред доста хора Петко би с доста на Пропър Спайдера - 155 к.с 2.0 ТС , освен това с много и 75-ца 2.0 ТС - и то стартовете си бяха от място - така , че все пак има основание да смята, че дизела му върви . Това може да се потвърди от много хора - така, че Нео не се изсилвай много. :!: :!: :!:
Абре ти още помниш красивата задница на една 156тица ДИЗЕЛ :lol:Quote:
Originally Posted by Bobo
Още се бъдиш нощем с Викове ЖТДеееееееееееееееее
ДА ти изваде данните на 147мицата дизел...Quote:
Originally Posted by 75 2.0 turbo
4.9сек до 0-100км/ч
260конски сили
600НМ 8)
Класиране в 24 на НюрбургРинг....13 място от ВСИЧКИ коли...като пред нея няма кола под 700-800коня....а след нея има няколко такива...
Не се самозалъгвайте...бензина е на доизживяване :wink:
Ти го каза на петко дизела върви с/у сток 2.0 атмосверен мотор :!:Quote:
Originally Posted by Alfamaniak
Аз лично с такъв мотор на умирачка Петко го разцепвах :!: А и не забравяйте че тука говориме за сток дизел нито веднъж не съм казал за чипосан такъв :!:
Да много добре помня че ме би 156 2.4 жтд с чип - моята кола беше 2.0 АТМОСВЕРКА! НА 200 000км :idea: Ама и ти още помниш как тая мойта атмосверка те тупаше тебе с чипа кат пиян циганин тупан 8) Как са кошмарите сега :lol:Quote:
Originally Posted by KGB
Сто пъти ви се каза да не сравнявате чушки и домати :idea: Свястна атмосверка е винаги по бърза от сток дизел :idea:
Ти май много си си повервал с тея печки май :idea: Знаеш ли че в БГ има поне 1000 коли дето са с по добри данни от тоя кенеф :idea:Quote:
Originally Posted by KGB
е па от това по-голям смях немаQuote:
Originally Posted by KGB
:roll2:
а я ми кажете господа дизелджии що в USA в някои от щатовете е забранено използването на печки за лични нужди, сигурно щото бензина е на доизживяване а :?: :roll:
дизела е прекрасен двигател, става за теглене на големи товари, икономичен е но поне все още, неможе да се мери ама грам на пистата с бензина :idea:
Пичове, така или иначе тази неделя ще се виждаме - нека отидем след това на Бояна и да ги мернеме. Бензинови ще има доста, само да се намерят сток дизели.
Ха то такива май няма вече, :roll: :wink: а опс на Киро е все още :PQuote:
Originally Posted by Nikiboy
Фактите са си факти. Срещу тях само глупавият върви.Quote:
Originally Posted by Alfamaniak
Аз просто паля фитили барем някой наистина се навие да се съберем и да се пусне щото тука още 5 години може да разказваме на кой му е най- голем..... А пък аз ко имах читав дизел с кеф щях да смачкам някой с машинка за бръснене кат мен под капака. Тъй де мотивирам ги. Тя мойта е най-слаба, ма ако бия някой. Победата над по-силен е най-сладка, загубата от такъв - удоволствие от гонка...
Важното е да се търкат гуми и да има смях и преживяване. Пък после ще се разправяме и оправдаваме. :meeting:
Да ви кажа поне аз ,че бензиновите коли никога няма да са до изживяване и ако някой иска да се сгони с мен нека пише да ги вида аз тия печки кво ги хвалите толкос сгонвал сам се с един голф TDI с с две червени букви уж бил 140 и кусур коня яко варвял а го наказах подобаващо 8) харесвам дизелите икономични са и варвят добре ама да се казва че са по добри от бензиновите доста може да се поспори :wink:
Драл си чушки :lol: ...до колкото си спомням единственото QV което ме е било е това на Гиги :wink:Quote:
Originally Posted by Bobo
пс: имаше едно състезание на 1км преди години, там нещата за теб бяха зле :)
Е има ли кандидати с дизелови двигатели 8)
Aйде да приключваме тая тема - дъфкано е много пъти.
Аз се връщам на първия пост - там победител е без капка съмнение бензинката. Просто 140 коня>90коня :idea:
но предпочитам да са си заводски както си е мойта хонда а не с чипове и други подобрения :wink:
а ква ти е хондата?Quote:
Originally Posted by hondoman
CRX V-TEC B16A1 двигател 150коня а твоятя каква е моята си е заводска не барана само е с К&N 8) :wink: