Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 48

Thread: Почистване на фаровете при Алфа Ромео 155

  1. #16

    Default

    И до тук добре ....изчистих си фаровете но вече не са ми регулирани . Някой да знае схем по която се регулират.(едно време на ЛАДИТЕ в книжката имаше такива схеми)
    Обороти му е майката...

  2. #17

    Default

    колеги направих две тъпи мизерии и странно защо стана така,първата-реших да си почистя и аз фаровете взех чист памучен парцал и малко вода и почнах да чистя рефлектора,като махнах парцала какво да видя,огледалното покритие падна на доста важно място лелелелелелеелеле направо изперках,и втората мизерия която осъществих-викам си:Я като фаровете са разглобени да взема да сложа сини габаритни крушки.ОК.Много яко светнаха и какво да видя като пускам фаровете и на чек панела двата най-крайни диода светват не мога да Ви ги покажа защото не съм ги снимал,но който знае ще се сети,Моля Ви помогнете че направо изперках наистина здравата,БЛАГОДАРЯ предварително[/img]
    Kappa SW
    Bravo GT
    Mondeo RS

  3. #18
    Татю алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    1,502

    Default

    Quote Originally Posted by Ivo Mitkowsky
    ...пускам фаровете и на чек панела двата най-крайни диода светват...
    Предполагам че светят, щото си мислят, че имаш изгорели крушки. Проверката се извършва на база съпротивление, мисля, което може да е много различно при новите крушки.

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

  4. #19
    тих психопат Член на клуба stelt's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Русе
    Age
    39
    Posts
    2,076

    Default

    Разгледай този линк. Там могат да ти направят покритие на рефлекторите. Цената е около 15 лв. на рефлектор. Може да им ги пратиш с куриер.

    http://www.ideabg.com/clients/ewert/proizvod.php
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.

  5. #20
    Старши алфист TS's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    София
    Posts
    633

    Default

    Колеги искам да попитам нещо? Проблема при мен е,че когато мина през някоя дупка от вибрацията рефлекторите играят? Някои до сега имал ли е този проблем?

  6. #21
    Alfa 155 Fanclub-Bulgaria Alfa User's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив, BG
    Posts
    4,405

    Default

    Имаш проблем със закрепването на самите рефлектори - счупени щипки или нещо подобно. Сигурен ли си, че колата ти преди не е имала челен удар ?
    Аз сменях цял фар заради едно счупено стъкло, и фара който слагах, също така играеше през дупките. Оказа се, че е от удряна кола, и има счупени елементи по застопоряването на рефлектора.

    P.S. Не исках да прозвуча грубо, колега - просто аз на такава причина съм се натъквал. Трябва да си разглобиш фара и да огледаш внимателно всичко - може пък самия рефлектор да се е измъкнал от държачите...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  7. #22

    Default zdr

    Малко спам.
    На халогените пак ли са H1?

  8. #23

    Default Re: zdr

    Quote Originally Posted by mimo_
    Малко спам.
    На халогените пак ли са H1?
    H3 са.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet


  9. #24
    Татю алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    1,502

    Default

    А някой нещо да каже за регулиращите механизми? На десния фар е заял този за вертикална корекция и ще се разглабя явно, ма да съм подготвен, ако има някаква специфика...?

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

  10. #25

    Default

    Quote Originally Posted by bass
    А някой нещо да каже за регулиращите механизми? На десния фар е заял този за вертикална корекция и ще се разглабя явно, ма да съм подготвен, ако има някаква специфика...?
    Кой е заял? Този за вертикалното насочването или хоризонтално? Най-добре е да не се напъва, а да се разглоби фара, за да не се счупи нещо, а може и самата резба да е свършила.

    Този за вертикалното носачване го има на снимка на P1030459.jpg на първата страница в темата.

    За хоризонталното регулиране е ето този:
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet


  11. #26
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,262

    Default

    Quote Originally Posted by TS
    Колеги искам да попитам нещо? Проблема при мен е,че когато мина през някоя дупка от вибрацията рефлекторите играят? Някои до сега имал ли е този проблем?
    АЗ имам този проблем с десния фар, късата светлина. След разглобяване вчера установих че ламаринката дето е запресована към рефлектора шава и на дупки като светят фаровете все едно ми играе фара.... та не ми се сваляше лупата и другите джунджурии и реших да го лепна както си е там. Засега се застопори, да видим колко ще изкара! Интересното е че левия фар не е така - там си стои стегнато тая ламаринка на която се слага крушката... Тя по принцип тая ламаринка си има две огънати местенца и с тях се хваща за рефлектора.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  12. #27
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,262

    Default

    Quote Originally Posted by bass
    А някой нещо да каже за регулиращите механизми? На десния фар е заял този за вертикална корекция и ще се разглабя явно, ма да съм подготвен, ако има някаква специфика...?
    Може да не е заял, моя така ми се стори, но нали отпред е направен за регулация с кръстата отверка, ама като го погледнеш отгоре то е една зъбна предавка на 90 градуса. Та там на вертикалния винт е торкс(шестостен). И оттам и с отверката отпред се въртеше без усилие, а само с отверка неставаше и реших да не го напъвам. С шестостенчето и отверка заедно стана с лекота - просто с шестостена го държиш да е в съосие с отвора си


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  13. #28
    шмекерува нещо Rider_alfa155's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Сливен
    Age
    35
    Posts
    330

    Default

    Quote Originally Posted by Furious 155
    Quote Originally Posted by bass
    А някой нещо да каже за регулиращите механизми? На десния фар е заял този за вертикална корекция и ще се разглабя явно, ма да съм подготвен, ако има някаква специфика...?
    Може да не е заял, моя така ми се стори, но нали отпред е направен за регулация с кръстата отверка, ама като го погледнеш отгоре то е една зъбна предавка на 90 градуса. Та там на вертикалния винт е торкс(шестостен). И оттам и с отверката отпред се въртеше без усилие, а само с отверка неставаше и реших да не го напъвам. С шестостенчето и отверка заедно стана с лекота - просто с шестостена го държиш да е в съосие с отвора си
    колега имал съм същия проблем със стария смъртник които беше пасат 1.8 на него му играеше левия фар така, аз имах един страничен удар при който фара си замина директно заедно със предния капак и броня и т.н. мн се отплеснах та смених си консумативите и се оказа че маисторите дето са монтирали новия фар са му скинали едното краче за захващенето и после колкото и да го лепихме.... фаида никаква а в краина сметка какво се получи ... продадох пасата и се съм супер щастлив собственик на 155-ца
    дано това да ти помогне малко от малко и да не търсиш кои знае какви неща пък и ти каза че може да е от захващането на крушката... хех дано....
    алфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  14. #29
    Черная Молния MUROMAN's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    СОФИЯ-Подуене
    Age
    34
    Posts
    3,448

    Default

    Ние вчера го направихме това упражнение,не е сложно,но си е играчка.Рефректора и лупата само ги забърсах от прахта,смених габарита,сложих Ксенон и измих от вън и отвътре стъклата на фара.Сега само трябва да се направи един хубав реглаж на фара и всичко ще е ок.Които слага Ксенони трябва да има впредвид,че отзад на фара има капак,които или трябва да се махне или да се пробие дупка за кабелите .
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

  15. #30

    Default

    Капака обезателно се пробива, а не се маха.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 7677.jpg  
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet


Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •