Results 1 to 14 of 14

Thread: Диаметър на генерация 146ti???

  1. #1
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    SF
    Posts
    49

    Default Диаметър на генерация 146ti???

    Може ли някой да ми каже колко е диаметъра на оригиналните тръби на алфа 146 ti и на колко е най-добре да се преправи за да може малко да му олекне на двигателя?
    Suzuki GSX-R 750 07'

  2. #2
    Здрав Алфист vladu's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Sofia
    Posts
    801

    Default

    мисля да си е сметната като диаметър.
    ако ще му олекваш живота на мотора просто махни катализатора, смени гърнетата с хубави/спортни.
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

  3. #3
    Турболентен ShoxXx's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    1,753

    Default

    Права тръба на 55мм и си ти.
    Отзад ако искаш може някое гърненце да събира леко шума. Ако сложиш резонатор ще е пак с готин звук, ама тиха. Права тръба му е майката. Помниш ми Пежото...

  4. #4
    Здрав Алфист vladu's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Sofia
    Posts
    801

    Default

    ок за правата тръба съм съгласен.
    ма хич не харесвам нек'ва смешна 150-160 коньова кола да издава звук се едно ще излита ... и накрая едвам да потегли...

    така че тва с резонатора и гърнето да обира шума е добър вариант.
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

  5. #5
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    SF
    Posts
    49

    Default

    и аз не харесвам ама нещо имам чувството че диша тежко

    колектори, 1гърне отдолу и едно двустенно спортно задно гърне мисля че ще заспят.

    иначе за фито 60? няма ли да е по-добре oт 55?

    Quote Originally Posted by ShoxXx
    Права тръба на 55мм и си ти.
    Отзад ако искаш може някое гърненце да събира леко шума. Ако сложиш резонатор ще е пак с готин звук, ама тиха. Права тръба му е майката. Помниш ми Пежото...
    тва задното от пежото замина ли?
    Suzuki GSX-R 750 07'

  6. #6
    Турболентен ShoxXx's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Posts
    1,753

    Default

    Замина ама в АМерика са по 20 долара титаниеви.

  7. #7
    Здрав Алфист vladu's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Sofia
    Posts
    801

    Default

    Quote Originally Posted by tvr
    ... ама нещо имам чувството че диша тежко
    ми защо направо не направиш една консултация с Драго от Екстрийм тунинг... той не само акъл може да даде, НО и ги прави добре ...
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

  8. #8
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    SF
    Posts
    49

    Default

    еми няма да е зле ама каде да го намеря този драго, от софията ли е?

    Shoxx - заръчай ми едно аз ще ти дам пари и ще почерпа сирене и домати на капана на пежото
    Suzuki GSX-R 750 07'

  9. #9
    Здрав Алфист vladu's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Sofia
    Posts
    801

    Default

    Quote Originally Posted by tvr
    еми няма да е зле ама каде да го намеря този драго, от софията ли е?
    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10814
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

  10. #10

    Default

    и аз ше правя нещо такова ама с орг траба и едно крайно гарне
    AR 146ti-на части,AR 156 1.8 TS ex,BMW e30 for fun,AR 146 jtd-ex,Manta-project,AR 155 на части,AR 145 на части,AR 147 Ducati Corse

  11. #11
    Запален алфист traiko_89's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Стара Загора
    Posts
    419

    Default

    има такава тема и калколатор в него та човека който я писа е правил такава генераия
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
    Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

  12. #12
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    SF
    Posts
    49

    Default

    Quote Originally Posted by traiko_89
    има такава тема и калколатор в него та човека който я писа е правил такава генераия
    линк?
    Suzuki GSX-R 750 07'

  13. #13
    ТрудноДизел acko88's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    София
    Age
    30
    Posts
    1,969

    Default

    Аз задалжително ще направя консултация с Драго.Него познавам лично но сам чувал че разбира от тези неща.Мен неме притеснява че ще стане много шумна от правата тръба ама куките ще се заяждат
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

  14. #14
    scarico diretto bobi1997's Avatar
    Join Date
    Jan 2016
    Location
    София
    Age
    21
    Posts
    358

    Default

    Здравейте колеги, възраждам темата за генерацията макар и моята кола да е боксер.

    Значи вчера инспектирах цялата генерация от край до край понеже имам яко пърпорене нещо и открих два пробива по тръбите, които ясно е ще сменя направо тръбите, че са и бая ръждиви и позагнили.

    Но въпросът ми е друг - последното събиране на тръбите на колектора, (т.е последната двуцевка) е опаковано с някаква метална плетеница и метални облицовка отгоре, но това е изгнило и се е разпаднало. Тръбите там са здрави и не пърпори, но пък после видях, че ламбда сондата е точно след тая двуцевка. А при палене в началните 1-2 минути колата не работи стабилно... Та въпроса ми е възможно ли е това да се дължи на разпадането на изолацията, трябва ли да я подменя цялата двуцевка сега като си правя генерацията, и ако да, то откъде е най-добре да си взема такава?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •