Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 33

Thread: хора, помагайте!!

  1. #1
    Младши алфист
    Join Date
    May 2008
    Location
    sofia
    Posts
    27

    Default хора, помагайте!!

    Колеги имам два въпроса като запаля колата и карам в София Алфата ми загрява малко преди пред последната чертичка и чувам как се включва перката на радиатора питането ми е нормално ли е да се включи на толкова високи градуси и ми направи впечатление катоотворих капака и погледнах радиатора че има 2 перки но се включва само 1-(дясна) а на нея също пише номер 1 а втората перка (2) изобщо не се включва...Как съвет ще ми дадете нормално ли е това ако не -какво да направя имам алфа ромео 146 1.6 боксер 95 г

    моля, поставяй по-смислени заглавия
    Last edited by tonov; 05-12-2008 at 22:12.

  2. #2
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,946

    Default

    Така,както го обясняваш,си ОК.Така трябва да бъде.Не се притеснявай!Втората се включва при по-голяма температура.
    Last edited by mordohy; 05-12-2008 at 19:16. Reason: Добавяне
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  3. #3
    Младши алфист
    Join Date
    May 2008
    Location
    sofia
    Posts
    27

    Default

    А горе-долу стрелката като ми показва 1мм преди пред последната стрелка колко градуса е??При положение че последната е 120 пред последната колко е?

  4. #4
    Запален алфист BaiJedi's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    София
    Posts
    168

    Default

    100. Нормално е в града да ти е 90-95 градуса.
    33201
    930 Quattroporte

  5. #5
    Младши алфист
    Join Date
    May 2008
    Location
    sofia
    Posts
    27

    Default

    А втората перка на колко градуса горе долу се включва...?И казвате ,че според вас няма място за притеснение

  6. #6
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,946

    Default

    Quote Originally Posted by sexy_lady_666 View Post
    А горе-долу стрелката като ми показва 1мм преди пред последната стрелка колко градуса е??При положение че последната е 120 пред последната колко е?
    Това със стрелката,от опит го знам,е индивидуално за всяка кола.При едно и също положение може да дава разлика от 5-10 градуса.Фиксираш,кое положение е нормално за тебе и се ориентираш от там.И колегата ти каза,че нямаш повод за притеснение
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by sexy_lady_666 View Post
    А втората перка на колко градуса горе долу се включва...?И казвате ,че според вас няма място за притеснение
    Имаш ли климатик?

  8. #8
    Младши алфист
    Join Date
    May 2008
    Location
    sofia
    Posts
    27

    Default

    да но не го използвам защото не е зареден с фреон и чак лятото ще го използвам и ще го зареждам

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by sexy_lady_666 View Post
    да но не го използвам защото не е зареден с фреон и чак лятото ще го използвам и ще го зареждам
    Втората перка може да е за климата.Между другото не е добра идея да оставяш системата на климатика празна-влиза влага(ако има пробив) и после става олеле майко.
    Last edited by victtorbg; 05-12-2008 at 22:23.

  10. #10
    **\/** tonov's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Мездра
    Age
    44
    Posts
    4,220

    Default

    Стига сте писали глупости!
    Няма първа/втора перка! Двете перки се въртят ЕДНОВРЕМЕННО. НЕЗАВИСИМО от това дали климатика работи или не!
    Ако едната не върти ИМА ПРОБЛЕМ!
    Перките са на два ОТДЕЛНИ БУШОНА, първо там се проверява.

    Потърсете с търсачката и "първа степен" Има тонове изписано по въпроса. Това е една от най-вероятните причини за прегряването.
    Last edited by tonov; 05-12-2008 at 22:10.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by tonov View Post
    Стига сте писали глупости!
    Няма първа/втора перка! Двете перки се въртят ЕДНОВРЕМЕННО. НЕЗАВИСИМО от това дали климатика работи или не!
    Ако едната не върти ИМА ПРОБЛЕМ!
    Перките са на два ОТДЕЛНИ БУШОНА, първо там се проверява.

    Потърсете с търсачката и "първа степен" Има тонове изписано по въпроса. Това е една от най-вероятните причини за прегряването.
    Ама верно ли?Ти и специалист по климатиците ли стана?

  12. #12
    **\/** tonov's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Мездра
    Age
    44
    Posts
    4,220

    Default

    Quote Originally Posted by victtorbg View Post
    Ама верно ли?Ти и специалист по климатиците ли стана?
    Специалист по климатици не съм, но не виждам какво общо има това с перките???

    А ти специалист по боксери ли си????

    И колко перки си оправил?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by tonov View Post
    Специалист по климатици не съм, но не виждам какво общо има това с перките???

    А ти специалист по боксери ли си????

    И колко перки си оправил?
    Много.И вземи се поинтересувай какво общо имат перките с климатика,първа и втора скорост,кога сработват и т.н.Преди да пишеш,че някой пише глупости,погледни ти какви ги пишеш.

  14. #14
    **\/** tonov's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Мездра
    Age
    44
    Posts
    4,220

    Default

    Quote Originally Posted by victtorbg View Post
    Много.И вземи се поинтересувай какво общо имат перките с климатика,първа и втора скорост,кога сработват и т.н.Преди да пишеш,че някой пише глупости,погледни ти какви ги пишеш.
    Повярвай ми, преди да пиша нещо винаги проверявам.

    За климатика НИЩО не ти оспорвам.
    Знам и какво общо имат перките с климатика.

    НО не искам да се заблуждават хора които четат тази тема.

    ДВЕТЕ ПЕРКИ ТРЯБВА ДА СЕ ВЪРТЯТ ЕДНОВРЕМЕННО! С климатик, без, на първа степен, на втора - все тая.

    Айде стига сме спамили, ако мислиш че има да доизясняваме нещо - на лични.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

  15. #15

    Default

    Quote Originally Posted by tonov View Post
    Повярвай ми, преди да пиша нещо винаги проверявам.

    За климатика НИЩО не ти оспорвам.
    Знам и какво общо имат перките с климатика.

    НО не искам да се заблуждават хора които четат тази тема.

    ДВЕТЕ ПЕРКИ ТРЯБВА ДА СЕ ВЪРТЯТ ЕДНОВРЕМЕННО! С климатик, без, на първа степен, на втора - все тая.

    Айде стига сме спамили, ако мислиш че има да доизясняваме нещо - на лични.
    Не е съвсем така.Имал съм случаи при които едни и същи марки и модели коли им сработват по различен начин перките.Понякога има разлика.

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •