Page 2 of 11 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 151

Thread: Extreme Чип тунинг и Сервиз

  1. #16
    Младши алфист alfa_147_Danch3v's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    софия
    Age
    30
    Posts
    5

    Default

    имам един въпрос дано някои да знае.на моята алфа 147 като запаля от време на време почва да ми свети електроният километраж изгасям колата и като запаля спира от какво може да се дължи това.мислех че е заради маслото смених го изчистих грешките но пак го прави.....
    ALFA_Danch3v

  2. #17
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by em4o1 View Post
    Здравейте, имам от скоро Алфа 166 - 194 кончета (по обява) !!! Дал ша мое да се направи на 175-180 и ако е възможно да престане да пуши, че преди секунди получих писмо от Greenpeace ?
    Привет на всички алфисти, и на "младежите" от Екстрийм, които ми помогнаха от петък (03.04.2009) да се замогна с това:
    Привет със здраве да си я караш ама след като я пооправиме
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  3. #18
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by alfa_147_Danch3v View Post
    имам един въпрос дано някои да знае.на моята алфа 147 като запаля от време на време почва да ми свети електроният километраж изгасям колата и като запаля спира от какво може да се дължи това.мислех че е заради маслото смених го изчистих грешките но пак го прави.....
    Ами колега първо гледай къде си пускаш въпросчето, може би ще е по-добре да е в раздел 147 ? А иначе ако искаш да посетиш сервиза координати има в първия пост в темата
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  4. #19
    хАмерикански лос rusiq86's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Nantucket Island, US...
    Posts
    2,760

    Default

    колеги за моята от подписа колко коня ще стане с чипче,какви са опциите? и колко ще струва моят дизел, в софия ги правите нали?

    Gulfstream G650 with Italian design...

  5. #20
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by rusiq86 View Post
    колеги за моята от подписа колко коня ще стане с чипче,какви са опциите? и колко ще струва моят дизел, в софия ги правите нали?
    Мога за Русе да уредя да ти запишат софта и там Иначе става 135 коня и 340нм. Цената е - Дизелови с принудително пълнене - 400лв. Ако имаш въпроси можеш да ми звъннеш
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  6. #21
    Запален алфист Jimy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Пловдив
    Posts
    148

    Default оферта?

    Искам да си "позасиля" колата.
    Това според моите представи и възможности значи:

    1. нова, права генерация на 57-63мм с проходно/правопоточно и тн/гърне;
    2. изместване на позицията на интеркулера,а именно пред водния радиатор и този за климатика, спрял съм се на модел с размери на питата: 550/140/65 или 550/180/65 мм
    3. ремап + донастройка спрямо изменението на оригиналната конфигурация на двигателя.

    За всичко това... каква обща цена бихте ми формирали, като се включи: работа, материали/скоби,тръби,колена/ както за генерацията така и за новите въздухопроводи,нов софтуер и ... гаранция,до колкото е възможно разбира се???

    п.п. оригиналното турбо няма да се пипа,т.е. остава си; тръбите за генерацията-алуминизирани,като гърнето евентуално ще е с по-качествени материали/неръждавейка/; двигателя е 182B4.000/1999г./
    иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
    http://www.keepfighting.ms

  7. #22

    Default

    Quote Originally Posted by Jimy View Post
    Искам да си "позасиля" колата.
    Това според моите представи и възможности значи:

    1. нова, права генерация на 57-63мм с проходно/правопоточно и тн/гърне;
    2. изместване на позицията на интеркулера,а именно пред водния радиатор и този за климатика, спрял съм се на модел с размери на питата: 550/140/65 или 550/180/65 мм
    3. ремап + донастройка спрямо изменението на оригиналната конфигурация на двигателя.

    За всичко това... каква обща цена бихте ми формирали, като се включи: работа, материали/скоби,тръби,колена/ както за генерацията така и за новите въздухопроводи,нов софтуер и ... гаранция,до колкото е възможно разбира се???

    п.п. оригиналното турбо няма да се пипа,т.е. остава си; тръбите за генерацията-алуминизирани,като гърнето евентуално ще е с по-качествени материали/неръждавейка/; двигателя е 182B4.000/1999г./
    а защо не дойдеш и да ти предложим подходящ и изпитан сетъп на твоята кола, който включва:
    –привеждане на наличната техника в идеален вид (всички налични проблеми се отстраняват)
    –минимални промени по управлението на горивния процес
    -ремап
    -минимални промени по изпускателните пътища

    и ти гарантирам че ще си много много доволен

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  8. #23
    Запален алфист Jimy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Пловдив
    Posts
    148

    Default

    Това добре,но аз искам да разбера колко е цената на подобен "пакет". Имате достатъчно опит,за да можете да конкретизирате. Още повече,че ви питам за конкретен автомобил и имам съответните изисквания.
    Принципно бях решил да правя всичко "на парче",но софтуера трябва да бъде съобразен с всички предприети манипулации /не е кой знае колко ,но имат отношение...така мисля или греша/ и разбира се по-добрия вариант е този, който пипа по мотора да настрои и управлението му!
    иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
    http://www.keepfighting.ms

  9. #24
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by Jimy View Post
    Това добре,но аз искам да разбера колко е цената на подобен "пакет". Имате достатъчно опит,за да можете да конкретизирате. Още повече,че ви питам за конкретен автомобил и имам съответните изисквания.
    Принципно бях решил да правя всичко "на парче",но софтуера трябва да бъде съобразен с всички предприети манипулации /не е кой знае колко ,но имат отношение...така мисля или греша/ и разбира се по-добрия вариант е този, който пипа по мотора да настрои и управлението му!
    Ако трябва във форума да ти дам цена ще трябва да ти задам около 40 въпроса Ако искаш или ела или поне ми се обади по телефона за да видим какво точно ще се случва
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  10. #25
    Запален алфист Jimy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Пловдив
    Posts
    148

    Default

    Ок, със сигурност това не е толкова елементарана манипулация и съм съгласен,че не е възможно да уточним всичко тук! Ще имам пътуване скоро до София и ще се посъветвам с вас на място. Поздрави и успех в начинанията ви.
    иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
    http://www.keepfighting.ms

  11. #26

    Default

    Extreme Service, Alfisti.bg и Filipof Racing организират съвместно Italian Day в новия сервиз на Филип Димитров – Filipof Racing в град Бургас на 20-ти юни 2009. Лично Борислав Христев – Бобо (собственик на Extreme Service Ltd.) и екипът на Extreme Service ще предложат на клиентите си чип тунинг на всички модели на Алфа Ромео, Фиат и Ланча, както и на всички други марки и модели автомобили. Екипът предлага пълна диагностика и отстраняване на всякакви проблеми свързани с електрониката на автомобилите. Всички желаещи трябва да се запишат в автосервиз Filipof Racing - Бургас или на е-mail: info@alfisti.bg като ще е необходимо да предоставите номера на рамата на вашия автомобил. За директна информация отностно чип тунинг – Борислав Христев (Бобо): 0888 232 484
    Last edited by ne0; 12-06-2009 at 00:27.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  12. #27
    Banned
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Асеновград
    Age
    35
    Posts
    512

    Default

    искам да попитам колко струва да погледнете колата какво и е. много пуши. примерно диагностиките ще си платя. а самото поглеждане там на тръби турбо и квото трябва още колко се заплаща като труд? на час ли се плаща?

  13. #28

    Default

    30 лева е диагностиката

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  14. #29
    Старши алфист Versace's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Ямбол
    Age
    36
    Posts
    887

    Default

    Извинете ама искам да знам моята кола е от подиса и при слагането на чип колко коня ще стане, и как влияе на разхода въпросният чип, както и на живота на двигателят?

    Благодаря Ви!!!
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi

  15. #30

    Default

    11-17 конски сили
    при нормално каранеразхода пада с 0.5 до 1 литър на 100км
    на мотора нищо лошо не му се случва

    колега има много теми прочети

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

Page 2 of 11 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •