Page 816 of 880 FirstFirst ... 316716766806814815816817818826866 ... LastLast
Results 12,226 to 12,240 of 13190

Thread: 155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

  1. #12226
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    94

    Default

    Мерси за инфото Мимо ,ако не ми извадят някой върл ментак на Валео ще слагаме него,ако ли не скачам на Лука.
    Иначе смяната ще е сервиза на мой приятел.Мисля покрай съединителя да сменим и опорния лагер на дясна полуоска,че не е пипан до момента и задължителните семеринги.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  2. #12227
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    42
    Posts
    2,635

    Default

    Quote Originally Posted by gelle View Post
    Мерси за инфото Мимо ,ако не ми извадят някой върл ментак на Валео ще слагаме него,ако ли не скачам на Лука.
    Иначе смяната ще е сервиза на мой приятел.Мисля покрай съединителя да сменим и опорния лагер на дясна полуоска,че не е пипан до момента и задължителните семеринги.
    Десния семеринг го смених защото го нараних докато рових там (а и бях решил да го сменям защото левия съм го сменял вече).
    Ония лагер и конзолата му ги гледаи под лупа!!! Конзолата която ми прати Кендо беше в неземно добро състояние впрочем..
    Та огледаи да нее разбита конзолата а не лагера, посления нее просто някакъв лагер!!!! Специален е уш, нестава какъв и да е....
    155 2.0 TTC > e46 330ci тествано...

  3. #12228
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    94

    Default

    Ще го гледаме пустия му лагер даже с две лупи.
    Дано да няма драми.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  4. #12229
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    42
    Posts
    2,635

    Default

    Quote Originally Posted by gelle View Post
    Ще го гледаме пустия му лагер даже с две лупи.
    Дано да няма драми.
    На висящия лагер има една тенекия която се държи с 3 болта и един към блока!Трябва да се отвие и свали защото това е един вид законтряне на лагера в конзолата (неможе да се свали полуоската иначе, тя си излиза с лагера).
    Като се свали стартера има и едно болче в близост с шестограмна глава... И то трябва да "падне"
    Общо взето аз втори път няма да се хващам това да го свалям и качвам (скоростите)!!!
    Иначе... Полуоските и двете, 3-те щангички "скоростни" (те си имат местенце за ключе 10 защото си превъртат ябълките им), страртера, + тенекията в която седи акумулатора, работния цилиндър на съединителя го премахнахме с все планките му и тн.. Премахнах за улеснение уш и половината смукателен колектор...
    Маха се и едно криво желязо което е хванато отдолу под скоростите и държи и то незнам си колко неща...Една ламаринка която закрива маховика, и тя се маха...
    Ааа... и като се махне това всичкото идва вече трудното
    За сметка на това, качването нее по-лесно
    Шеговото го пиша това, но пък е истина, че такова чудо няма да си причиня 2-ри път!!
    (хем съм си сменял съединител преди това и сам, но на друга кола)
    В цялата тая щуротия замесих и Тренди, за да си припомни какъв е гърча по тая операция, че не го е правил от година две...
    155 2.0 TTC > e46 330ci тествано...

  5. #12230
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    94

    Default

    Заради хора като теб влизам все още във форума.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  6. #12231
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    42
    Posts
    2,635

    Default

    Хубаво е да се източи и маслото от скоростите предварително. Същите падат като се наклони двигателя надолу и напред.
    (при мен нестана баш така заради усложнената конструкция по изпускателния колектор)
    По каталог скоростите събират 2 литра масло но на практика за да протече от контролната пробка искат около 2.5л
    Загледаите и дали няма масло около първичния вал на скоростите има там семеринг, (евтин е)
    155 2.0 TTC > e46 330ci тествано...

  7. #12232
    Predator kendo's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    В.Търново
    Posts
    280

    Default

    За да се отвори малко място махах тампона на скоростната кутия.И Мимо е прав,невъобразим гърч е тази операция.По-лесно е двигател да пуснеш в коша,отколкото кутия да закачиш.

  8. #12233
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    42
    Posts
    2,635

    Default

    Quote Originally Posted by kendo View Post
    За да се отвори малко място махах тампона на скоростната кутия.И Мимо е прав,невъобразим гърч е тази операция.По-лесно е двигател да пуснеш в коша,отколкото кутия да закачиш.
    Сетих се че освен това тенеке (тампон) на скоростите при мен развихме и моста за да падне и тои малко надолу...
    155 2.0 TTC > e46 330ci тествано...

  9. #12234
    Зарибен алфист
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Търново/Свищов
    Posts
    1,167

    Default

    Да се включа и аз, макар че не съм я правил собственоръчно тая операция. Първо-съединителят ми е LuK, вече 3-4 години карам с него, мисля, че няма проблем. Сякаш в началото приплъзваше малко при потегляне, но сега е ок, може би му трябва време да легне, не знам. Може, да ми е понадран маховикът, щото стария съединител буксуваше зверски. А за самата смяна на съединителя, майсторчето беше махнало абсолютно всичко-мост, генерация, всичко и ги беше наредил на земята като пъзел да не обърка кое откъде е. Един цял ден си игра момчето до към 7 часа може би. Забелязал съм нещо, сравнявайки моя начин да ремонтирам нещо и начина на майсторите. Аз гледам да развия колкото се може по-малко неща и някакси да се сгърча да си свърша работата. Майсторите като цяло гледат да си отворят колкото се повече място и си развиват наред. Това е донякъде обяснимо, щото с гайковерта развиването не е проблем, а с ключовете само е. Мисълта ми е-може би е по-лесно да се махне моста и това е, нали се крепи на 6 болта там.

  10. #12235
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    94

    Default

    Аз подозирам,че ще свалим оригиналния съединител,по километраж в момента е на
    228х,ако е въртяна да е реално към 300х от 3-4месеца педала натежа вече е доста по твърд.1ва и задна започнаха да влизат доста трудно,а и вече започна и да буксува та изживял си е живота с две думи.Имам 55цата от 6г. врътнал съм и към 70х.
    Най сериозните ремонти ,които съм правил са термостат и водна помпа,дежурното серво свещи и кабели, преден десен носач, масла и филтри.Ще си я карам с кеф. Следва нова боя, щото вече не лачена,както беше когато я купих.
    Тъжно е, че вече са на доста годинки ама то и аз одъртях,та си пасваме.
    Айде със здраве,че нещо се отплеснах много.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  11. #12236
    Змия 155 VFTI's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Sofia
    Age
    36
    Posts
    3,587

    Default

    gelle, най-вероятно си е оригиналния съединител

    На моите две 155ци 3пъти съм сменял съединител и 6 пъти съм свалял и качвал скорости.( един път щото строших скорости, един път защото сложих по-лек маховик, един път за да махна по-лекия махових и другите 3 са рутиини по-смяната на съединителя.

    НИКОГА не съм имал проблем с махането и слагането на скорости и на двете ми 155ци

    Процедурата винаги е била една съща. Румен клубен сервиз-Rubig, запазване на час за след 2-3 седмици. Колата се започва сутринта и в 12часа на обяд отиваме да хапнем с нея. Имам и два случая които в рамките на под 2.5часа!!! Румен свали и качи скоростната кутия пред очите ми. Никога смяната не ми е отнемала ден-два-три,пет. Цената е варирала от 80-120лв. с оглед на инфлацията и зорът който съм му давал.

    Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
    2.0JTDM heart in Opel Insignia 14'
    ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet... now is in good hands
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

  12. #12237
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    94

    Default

    Венци ,тази седмица ще звънна на твоя човек да направим уговорка и да си взема маслото.
    Поздрави
    Мноо арна тая малолитражка !!!
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  13. #12238
    Дигиталния digitalundgrd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Posts
    5,265

    Default

    Quote Originally Posted by VFTI View Post
    Поздрави на сектата от страната където горивото е 92стотинки за литър, а малолитражката която карам е 3.6 литра 200к.с. :P
    Къв е тоя трактор 4 литра и 200 коня

    Дай нещо по истинско - я кУрвет, я камаро SS, я HEMI 6.2
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    МEGANE RS CUP ''20
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  14. #12239
    Зарибен алфист
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Търново/Свищов
    Posts
    1,167

    Default

    Амчи то Бусото е хеми бре

  15. #12240
    Alfa 155 Fanclub-Bulgaria Alfa User's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив, BG
    Posts
    4,585

    Default

    Aййй ... темата живнала бре ... Браво за готините мнения по ремонтите - наистина са доста полезни преживените мъки!
    Аз малко съм извън линия, че правя едни кални бани тука ... Демек поздрави от моренцето, без да се дразните!
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

Page 816 of 880 FirstFirst ... 316716766806814815816817818826866 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •