Page 848 of 865 FirstFirst ... 348748798838846847848849850858 ... LastLast
Results 12,706 to 12,720 of 12969

Thread: 155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

  1. #12706
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,238

    Default

    Аз пък след една седмица, започвам да оправям моята баба..уж всичко беше на ред и изведнъж ливна масло...прави си подобаващи локвички отдолу....като и дам ряз го изкарвам до задната броня...за 100 км...половин литър изтече...проблема е сериозен....но като е оправя, ще и дигна цената...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  2. #12707
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Аз пък след една седмица, започвам да оправям моята баба..уж всичко беше на ред и изведнъж ливна масло...прави си подобаващи локвички отдолу....като и дам ряз го изкарвам до задната броня...за 100 км...половин литър изтече...проблема е сериозен....но като е оправя, ще и дигна цената...
    Та от къде излива толкова!?! Да не ти е хлабав масления филтър...
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  3. #12708
    Alfa 155 Fanclub-Bulgaria Alfa User's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив, BG
    Posts
    4,379

    Default

    При мене течеше така от датчика за нивото... за една седмица - литър...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  4. #12709
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,238

    Default

    От м, филтър не е, от пред е суха, от страни от към шайбата на коляновият вал също няма теч, но от зад на мотора е страшно...капе в/у двуцевката на ауспуха, доста е омаслено и е трудно да се прецени.....дано да е гарнитура на картера, но ако е семеринг от към маховика, ще се отвори бая работа.....трябва да се открие...

    ---------- Post added at 05:29 ---------- Previous post was at 05:24 ----------

    Quote Originally Posted by Alfa User View Post
    При мене течеше така от датчика за нивото... за една седмица - литър...
    Алекс, за кой датчик говориш...?...за този дето е отзад на главата като камбанка за налягането или някои друг друг на блока...защото при мен няма индикация за ниво на маслото.....отгоре над пепелника ми показва само за отворени врати...не е като при 2.0 кубика където дава и за ниво...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  5. #12710
    Болен алфист TRENDi's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sf, BG
    Age
    69
    Posts
    1,118

    Default

    Определено пише за нивото, който е отпред, до щеката - при теб най-вероятно имаш тапичка там. Та, виж си тумбестия за налягането, че ако не е от него... си отиваш точно на заден семеринг на кол. вал. Предпазителят(ламаринката), който пази уж от мизерия под маховика е точно над двуцевката. Като, ест. може теча да е и от скоростите(семеринг на първичния вал) - пак там отива маслото.

    БТВ Картерът оригинално е само на силикон - няма гарнитура.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

  6. #12711
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    Quote Originally Posted by TRENDi View Post
    Определено пише за нивото, който е отпред, до щеката - при теб най-вероятно имаш тапичка там. Та, виж си тумбестия за налягането, че ако не е от него... си отиваш точно на заден семеринг на кол. вал. Предпазителят(ламаринката), който пази уж от мизерия под маховика е точно над двуцевката. Като, ест. може теча да е и от скоростите(семеринг на първичния вал) - пак там отива маслото.

    БТВ Картерът оригинално е само на силикон - няма гарнитура.
    Изотзаде може да стича и от електроклапана на вариатора и от оная щуротия за маслените пари.. или от тумбестия датчик... Друго там няма
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  7. #12712
    Alfa 155 Fanclub-Bulgaria Alfa User's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив, BG
    Posts
    4,379

    Default

    Quote Originally Posted by Бобби View Post
    Алекс, за кой датчик говориш...?...за този дето е отзад на главата като камбанка за налягането или някои друг друг на блока...защото при мен няма индикация за ниво на маслото.....отгоре над пепелника ми показва само за отворени врати...не е като при 2.0 кубика където дава и за ниво...
    моята си имаше датчик и уред за налягане на маслото на таблото дори когато беше с 1.8 мотора - но да, точно за него говоря. Стои долу до масления филтър. Ако имаш отвор с тапа там - провери, но на работещ мотор, защото при мен на изгасен не падаше капчица дори! На работещ мотор и с малко обороти направо течеше обаче.
    За другите неща, дето казаха колегите, не мога да споделя наблюдения.
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  8. #12713
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,238

    Default

    Quote Originally Posted by TRENDi View Post
    Определено пише за нивото, който е отпред, до щеката - при теб най-вероятно имаш тапичка там. Та, виж си тумбестия за налягането, че ако не е от него... си отиваш точно на заден семеринг на кол. вал. Предпазителят(ламаринката), който пази уж от мизерия под маховика е точно над двуцевката. Като, ест. може теча да е и от скоростите(семеринг на първичния вал) - пак там отива маслото.

    БТВ Картерът оригинално е само на силикон - няма гарнитура.
    От скоростите не е теча, доливам в мотора там се губи явно си отива на семеринг...то и тоя силикон на картера е на 26 години ебати.....датчика за налягане ми отчита нормално, ако тече, няма ли да умре, или поне да спаднат баровете.....?
    Ще мия ще гледам......и така.....

    ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:07 ----------

    Quote Originally Posted by mimouzunov View Post
    Изотзаде може да стича и от електроклапана на вариатора и от оная щуротия за маслените пари.. или от тумбестия датчик... Друго там няма
    Електоклапана съм го лекувал преди време....а и той прави локвички отзад на главата при смукателите...там е сухо....от отдушника няма как да хвърля толкова масло....чистя го всяка есен.....защото преди време една студена зима беше замръзнал кондез вътре в онова металното малък цилиндър, дето играе ролята на филтър...и до загрее колата омасляваше капачката....а и да ми е напълнил дебитомера с толкова масло...
    Last edited by Бобби; 08-06-2018 at 01:24.
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  9. #12714
    Запален алфист mirecyt's Avatar
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    Sofia
    Posts
    136

    Default

    Най-добре си вземи обезмаслител за спирачки.. Пръскаш и всичко омаслено светва, после гледай
    Датчик за налягане на маслото няма при филтъра, той е горе, от задната страна на двигателя, много забутано място, точно под капака. Там са два един до друг(тумбестия за налягане и един малък, който може би е индикаторът за червената лампичка за налягането)
    166 2.4 JTD

  10. #12715
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,238

    Default

    Quote Originally Posted by mirecyt View Post
    Най-добре си вземи обезмаслител за спирачки.. Пръскаш и всичко омаслено светва, после гледай
    Датчик за налягане на маслото няма при филтъра, той е горе, от задната страна на двигателя, много забутано място, точно под капака. Там са два един до друг(тумбестия за налягане и един малък, който може би е индикаторът за червената лампичка за налягането)
    Датчика за налягане го знам, преди години го сменях....но не съм гледал дали тече сега, а и е малко вероятно, но ако е той е добре...колегите ми подсказваха за друг датчик, който при мен липсва.......ще я борим...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  11. #12716
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,238

    Default

    Вчера детето докара колата за задължителното обслужване, което правя всяка година...докато тя си вее парцалките на морето.....
    Днес по обяд пих една бира и викам, чакай да хвърлим един по обстоен поглед на тоя теч на масло.....
    Разхвърлях на бързо отзад м/у купето и мотора нещата дет ми пречат на погледа, дебитомер, гофриран маркуч, и други кабеляци.....позабърсах с кореселин и меглио......сглобих и запалих.....
    На първо четене...тоя шибан датчик за налягането, така наречената камбанка......тече....и то добре си тече....а ми отчита барове на таблото ебати.....свалих го, смених дифтунката, сложих го....но си тече от капсоловката....слагам си отдолу ръката под него......мотора работи и събирам шепа масло.....това е добре....тия дни като имам време, ще сваля предпазната ламарина м/у мотора и скоростите, за да погледна до колкото мога, дали има теч от семеринга.... ....ще мия и чистя да гледам за други течове.....и така...за сега проблема не е голям, но ще видим по нататък.....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  12. #12717
    обикновен газаджия robygas's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    sofia
    Age
    53
    Posts
    3,456

    Default

    Датчика си е заминал и тече през буксата предполагам.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

  13. #12718
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,238

    Default

    Quote Originally Posted by robygas View Post
    Датчика си е заминал и тече през буксата предполагам.
    Тече, но нещо няма намиране по магазините..
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  14. #12719
    Alfa 155 Fanclub-Bulgaria Alfa User's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Пловдив, BG
    Posts
    4,379

    Default

    датчик от Лада, с преходник на стругар ... аз така се спасих!
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  15. #12720
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    Така...
    1.7-ца верижна..
    Проблема: температурата седи на около 95-100 градуса!
    Сменил съм датчика за стрелката, термошалтера на радиатора и термостата (с правилния от Рено) .
    Перката се запуска но върти според мен прекалено малко като време а и някак не се влияе от температурата (дали ще е 95 или 100 градуса върти еднакво време, 10 секунди примерно)
    Водната помпа уш върти (малкия маркуч които връща в казана изкарва доста).
    Какво да гледам се чудя аз!!!? Някои има ли обяснение!?
    (сетих се да отбележа че отчитаната температура е деиствителна, меря я с външен уред)
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

Page 848 of 865 FirstFirst ... 348748798838846847848849850858 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •