Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011
Results 151 to 157 of 157

Thread: VМ двигатели - ремонт и проблеми свързани с тях

  1. #151
    ***DNB-PSY-GOA*** DMS's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Sofia
    Age
    30
    Posts
    331

    Default

    Ще ми се да е мехур, ама нещо еротично ми подсказва че е главица (главички). От една страна всеки казва "мани не се занимавай с този скрап", от друга страна имало надежди да се оправи.

    Там от където излиза маркучето на ризата не се ли явява най-горната точка? Как би могло да има въздух? Някой знае ли от къде може да се закупи газов анализатор, да го направя сам, тъйкато не искам това чудо на техниката да се движи.

    За сега стъпките ще са:

    1. Газов анализ
    2. Опита с ризата
    3. Отваряне на глави

    Други идеи?

  2. #152
    Старши алфист 164 td's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Popovo-Zemst
    Age
    44
    Posts
    733

    Default

    Нали ти обясних каква е процедурата колега.Само не давай да пипа човек който не е в час с ВМ щото става скраб.
    164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

  3. #153
    ***DNB-PSY-GOA*** DMS's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Sofia
    Age
    30
    Posts
    331

    Default

    Разбирам те, но не зная дали човек от София може да помогне. Или трябва сам да се захвана или да отиде за скрап. Не ми се иска защото има още живот в автомобила...

    Това което каза Мимоузунов звучи страхотно и вдъхва надежда, но от друга страна напъва горчивата реалност...
    Last edited by DMS; 02-08-2016 at 12:51.

  4. #154
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,325

    Default

    Quote Originally Posted by DMS View Post
    Разбирам те, но не зная дали човек от София може да помогне. Или трябва сам да се захвана или да отиде за скрап. Не ми се иска защото има още живот в автомобила...

    Това което каза Мимоузунов звучи страхотно и вдъхва надежда, но от друга страна напъва горчивата реалност...
    Несъм чел назад темата, но може ли да напишеш какво е правено и тн за да се стигне до това положение!? И другото, като си навиеш капачката и двигателя си загрее нормално, надува ли маркучите кат такова?!
    Аз на гуфнята... Смених помпата налях антифриза запалих и се получи същото.Един ден втори ден.. трети и това неще да се оправя!! Няма нормално парно, ако отвия капачката извира кат такова бълбука и тн... Стигна се до там да махам пак ангренажа за да гледам новата помпа да нее нещо дефектна! Срязах и един от маркучите на парното за да сложа там троиник с кран за да може да обезвъздушавам.... Тая сага продължи незнам колко време... Уш няма запушвания и тн а неискаше да се оправи/обезвъздуши!
    След сумати време каране така един ден реших да отвия капачката докато е топла... Естествено вря кипя излезна много антифриз, на мен ми беше все тая просто гледах докато ври това там... Изхвърли квото имаше, изгасиях я и взех та и налях наново водица. Изненада имаше след това, нещата се подобриха като почти беше на 100%
    Гуфня, с Алф никога несъм имал такива ядове...
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  5. #155
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,557

    Default

    Моята когато спука глава правеше следното:

    Паля студен двигателя да работи на празен ход. След като вдигнеше към 80* почваше да вдига нивото в казана. Малко преди да пусне перката на радиатора почваше да прелива. Щом пуснеше перката почваше да пада нивото. Тъй като ми трябваше колата и не можех да я спра включих перката да върти постоянно и повече не преля. Така я карах около 200км след което я отворих и се оказа спукана глава. Пробвай с перката да видиш какво ще стане. Ако направиш така, че да не изхвърля водата можеш да я караш на къси разстояния.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  6. #156
    Болен алфист Scrapera's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    София
    Posts
    1,070

    Default

    Закарай го на 164td.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 2007 159 1.9 JTDм Lusso Berlina DPFon

  7. #157
    ***DNB-PSY-GOA*** DMS's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Sofia
    Age
    30
    Posts
    331

    Default

    Перката е на виско и си върти нон стоп.

    По колата нищо не е правено, с времето собственика е видял че в казанчето се образуват мехурчета. Проблема с извирането на антифриз не е бил сериозен, тъйкато си е била в движение и може би си го е засмуквала (както сега при подаване на газ). Имаше преди две години теч на радиатора вътре и го сменихме. От тогава насам, колата не се кара (и по други причини) и мисля, че може да се е образувала гняс по тази риза която казвате че обира водата от главите и я води към казанчето. Щуцера който излиза от ризата беше запушен. Когато надникнах пък в термостата вътре видях образувани бели кристалчета.

    Тъйкато системата дълго време не е била обезвъздушена като хората, подозирам че в тази тръба/риза и в частта си към водната помпа, както пише в другата тема, може да има запушване, но дали е така ще разберем, когато я отворя. Това е и единственото което мога да направя.

    164td е твърде далече, иначе зная че той ще помогне. Други съфорумници има ли, които да са от София и да им е ясен този мотор в Jeep Cherokee?

    поздрави
    Last edited by DMS; 03-08-2016 at 09:40.

Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •