Това е въпросът общо взето.
Това е въпросът общо взето.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Къде искаш да го измиеш от вътре или само външно. Ако е само от вън и е достъпен от всякъде отиваш на първата мивка и ти го измиват. Аз моите всяка седмица си ги мия в къщи с водоструиката.
Искам вътрешна промивка. Ама толко ли етъп въпросът, че няма кой да отговори?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Мога да ти кажа в Нови Искър къде има в София съм виждал някъде по пресечките на Козлодуй, имаше и ключар в същият сервиз. Между раковска и луиза в това каре някъде беше.
Сипи една добавка за промиване и готово.Какъв е проблема? Най-вероятно ще се появът доста течове,но после добавка за спиране.Пробвай и с Калгон.
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Тия добавки за спиране нали знаеш кво да направиш с тях?
Радиатор се промива най-лесно с цвик. Понеже се съмнявам че Кольо има от къде да го намери, а теиз неща за промиване по магазините нищо не вършат, най-добре на село с маркуча - 20 минути отиват доката спре да тече гняс.
Нищо не струва, щото няма кой да се занимава да ти го направи като хората.
Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Ще ме извинявате, ако цапам темата, не, че и аз нямам проблеми със загряването когато е на клима, и с радиатора ми, най-вероятно за смяна вече, но аз за други марки поне не съм чувал за такива проблеми и то при толкова хора с Алфи, това да не е пак от мойте любими "Типично и нормално за Алфа, не го мисли"
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Влади, смърт без причина няма, така че някой ако ти каже тоя лаф за типичното и нормалното му кажи да си го завре нали знаеш къде. А запушването на радиатора е проблем на всички коли, можеш да бъдеш сигурен.
Отделен въпрос е, че за повечето здрави немски марки климатикът е извънреден лукс, така че няма как да го почувстват тоя проблем.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Ми единственото което се сещам да направя с тази добавка е да я сипя в казанчето за антифриза.Ти ако имаш други предложения сподели.... Полза от тях определено има.
По отношение на промиването с маркуча на село.... да ако има ръжда и утайки ще ги премахнеш,но ако има котлен камък и отлагания и 50 кубика вода да прекараш през радиатора ползата ще е нулева.
---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:32 ----------
Възможно е да са ти мръсни радиаторите външно и топлоотдаването да не е достатъчно.Измии си радиаторите външно.При градско каране на климатик при 35* външна температура е нормално да ти държи малко по-високи температури.
При другите марки също има проблеми.Аз има и Опел Астра и сега в жегите в задръстване стрелката седи м/у 93-98*.
Last edited by Boby; 22-07-2009 at 22:35.
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Да чукна на дърво аз проблеми с охладителната система нямам! На клима, без клима, в задръствания, на магистрала все си е забила на 90 градуса стрелката и не мърда
Само дето направих тая "магия" - измих си радиаторите от вън с пароструйка и излезе една шепа пчели, мухи, и други летящи насекоми... От тогава климатика работи значително по-добре!
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
МEGANE RS CUP ''20
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Преди да сменя термостата тази температура, която ми показваше на таблото варираше...от 70 до 90...След смяната му с нов, температурата се вдига доста по-бързо до 90 и си ги заковава...
Не споря, че може и да има +- 2,3,5 градуса разлика с "реалната" темп. на двигателя...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
МEGANE RS CUP ''20
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD