Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20

Thread: ДИНАМО

  1. #1
    Запален алфист zilala's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Sofia
    Posts
    474

    Default ДИНАМО

    Колеги както всики от вас и аз съм маниак и сега съм решил да имам добър ток в колата каквото и да ми струва . Предишната тема на си прецака въпреки благородното желание на Mordohy такаче дайте да умуваме по проблема и да не се караме. Най лесния вариан явно е да се смени динамото с това на 145 а по трудния да се направи опит да се въстанови орегиналното и точно тук дайте предложения какво може да се направи какъф реле регулатор трябва да се земе от къде и тнт все пак по добрия ток е по добро представяне на колата а сички страдаме от кофти алтернаторите на чичко бош. Нека не превръщаме темата в бойно поле

  2. #2
    ОуигофлеН TishO's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Търговище
    Age
    32
    Posts
    1,684

    Default

    Зилала темата е страхотна и си прав няма смисъл да ес дъвчим за глупости.Ще следя темата защото този проблем и мен преследва.
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

  3. #3
    Запален алфист zilala's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Sofia
    Posts
    474

    Default

    Мене ми е интересно дали ако се смени реле регулатора ще има ефект нов на марели за бошовско динамо е 18 лева
    Last edited by zilala; 31-07-2009 at 14:55.

  4. #4
    Запален алфист zilala's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Sofia
    Posts
    474

    Default

    Колеги днес чистих всякакви видове клеми и най вече тези около стартера и зареждането на празен ход стигна до космическите 13.9 но при консумасиция спада до 13.3-4 решил съм да сменя и реле регулатора с четките да видим ефекта тогава споделяйте опит
    Last edited by zilala; 01-08-2009 at 12:55.

  5. #5
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    86

    Default

    При мен нещата са почти същите на празен ход 14.1,а с консуматорите 13.5.
    Не сам сменял нищо.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  6. #6
    Запален алфист zilala's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Sofia
    Posts
    474

    Default

    Обаче трябвя дя държи поне 13.9 с пълна консумация и се чудя как да реша проблема

  7. #7
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    86

    Default

    А защо,когато стартирам мотора без да подавам газ и я оставя да работи на място лампичката с акумулаторчето на таблото остава да свети?
    Това означава, че динамото не зарежда след като подам малко газ лампата угасва.
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  8. #8
    Запален алфист zilala's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Sofia
    Posts
    474

    Default

    Quote Originally Posted by gelle View Post
    А защо,когато стартирам мотора без да подавам газ и я оставя да работи на място лампичката с акумулаторчето на таблото остава да свети?
    Това означава, че динамото не зарежда след като подам малко газ лампата угасва.
    И аз имам абсолутно същия проблем и си мисля че въпросният реле регулатор е виновен за сичко ,той върви комплект с четките и може би ще си стабилизира побожението след смяната им

  9. #9
    Болен алфист Kris's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Варна
    Posts
    3,317

    Default

    Quote Originally Posted by gelle View Post
    А защо,когато стартирам мотора без да подавам газ и я оставя да работи на място лампичката с акумулаторчето на таблото остава да свети?
    Това означава, че динамото не зарежда след като подам малко газ лампата угасва.
    Това проблем ли е ? Не съм видял 33ка, която да не го прави това.
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

  10. #10
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sofia
    Posts
    86

    Default

    Не е проблем,но ме дразни
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  11. #11
    ОуигофлеН TishO's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Търговище
    Age
    32
    Posts
    1,684

    Default

    дразни макакто каза крис не съм виждал 33-ка която не прави така
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

  12. #12
    Запален алфист zilala's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Sofia
    Posts
    474

    Default

    Вижте какво постигнах днес със още чистине ,резултатите все още са незадоволителни това е на празен ход без консумация
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Изображение0001.jpg  

  13. #13
    си обира крушите
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    4,065

    Default

    това е нормално напрежение. като се включат консуматори и качиш над 2000 оборота не трябва да пада напрежението под 13,8.
    крис, щом не си видял 33-ка на която и изгасва лампата,значи не си видял такава с нормално работещо управление на празния ход. като се запали колата, трябва сама да се изфорсира до 2000 оборота и тогава се задейства генератора и ти гасне лампата.
    точка

  14. #14
    Болен алфист Kris's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Варна
    Posts
    3,317

    Default

    Ами аз предпочитам да не ми зарежда като паля, отколкото да я форсира на 2000 докато няма мазане. Всеки влак пътници ...
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

  15. #15
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,970

    Default

    Сега ще отговоря на всичи без Колев и Зилата.На Колев няма какво да му се отговори,прав както винаги,колкото за Зилата,в събота ще има работещ генератор от Лада 2110,пълно копие на тоя на 145.Тия генератори,както и скоростните ни кутии са сбъркани още на чертожната маса.Първо гледат само себе си и второ стареят и отслабват.Защо-писах,ама станаха много професорите и затънахме в блатото на посредственността.Ако намотката и диодите са наред,лечението е външен регулатор,който през едно реле взима опорно напрежение за сравнение ,през едно реле от акумулатора.Тогава напрежението няма да пада,независимо от консумацията.Другия вариант е присаждане на генератор от 145/6.Всякакви приказки,че напрежение под 13.9 е нормално са пълни глупости.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •