Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 39

Thread: Tipo 1.6 i.e. - Проблем с оборотите при празен ход и студен

  1. #16
    Guest

    Default

    същата грижа със същия мотор само моното по спомен не съм сигурен беше френско
    за две години се убедих че електрониката по тая кола е страшно пиклива но пък си ми харесва и не ща да се разделям с нея.
    нестабилни обороти на празен ход има понякога само сутрин студена и от време на време на кръстовище докато чакам - падат 6-700 качват се до 2000. със сигурност е калпав датчик или лоша връзка защото и на гас го прави а там ECU няма много думата..пича в аутоиталия след теста ми каза че имам напълно изправен автомобил и съм съгласен с него донакъде.просто не го прави всеки ден.
    преди година сменях ламбда защото в студ уливаше с бензин а в жега гаснеше.кара няколко месеца и сега куплунга е разкачен! пак има едно зачудване като премина на 2-ра а да тръгне а да се задави и не работи ствсем както трябва ноооо ще карам докато не даде фира дразнителя убедих се че няма начин да се разбере до тогава какво е.това лято сменях магнитния датчик на маховика защото на 2300-2500 оборота се чуваше една лека експлозия и гаснеше - не ме питай как съм се прибирал 50 км на 5-та с около 60км/ч =)
    и като за финал ще ти препоръчам ако ти липсват пластмаски и подкалници и въобще всичко което ти пази от мокрене да го възстановиш. сумати лайна идват от това.

  2. #17
    Младши алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Свищов
    Posts
    28

    Default

    THANKS, ludqsal=) :)))
    Прочетох внимателно мнението ти, прав си ... и аз съм убеден , че италианците (не само фиат, и не само типо-тата) имат този проблем с оборотите ... Електрониката създава много грижи, но интересното е, че инжекциона е немски (Bosch) ... Вероятно проблема е в окабеляването ... или в датчиците, които подават инфо на ЕКУ-то ...
    Колкото до защитните пластмаси - всичко си е по местата, но анонса е полезен за всички, защото съм бил свидетел как "майсторите" премахват всякакви пластмаси, които им пречат да свършат нещо по автомобила и след това не ги връщат ...
    Само едно уточнение: при мен проблема (поне до сега) е САМО при ПЪРВОНАЧАЛНО ПАЛЕНЕ и при СТУДЕН двигател. Достигне ли нормална температура (около 90 градуса при мен) - двигателя утихва, въбрациите изчезват, и типо-то започва да работи като часовник :)))
    Не съм се отказал да търся проблема, ако някои от сервизите успее да го локализира - ще пиша ...
    Поздрави
    Fiat Tipo 1.6 AGT

  3. #18
    Болен алфист virusalfa's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Благоевград
    Posts
    2,382

    Default bosch

    Ne se kosi prijatel,ne e povod za gordost injekziona da ti e Bosch-edin 4ark nemski da ima-toj se preebva
    Аlfa 164 Super 2.5TD

  4. #19
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    40
    Posts
    4,021

    Default

    kakto kazvha edno spisanie Alko alfata beshe napravena s Magnet & Marelly a ne s Bosch shteshe da e istinska kola !!
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  5. #20

    Default Re: Tipo 1.6 i.e. - Проблем с оборотите при празен ход и сту

    Мисля че ако отидеш във вантотрейд за една диагностика ще разбереш какъв е проблема - май че струваше 30 кинта
    Кажи после от какво се е получавало.

    Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

  6. #21
    Guest

    Default

    точно в моторчето е грижата вече съм сигурен
    значи паля вчера рано сутринта на бензин за да се наредя пръв да и "изпишат" веждите и на момента качи 2000об, докато отворя капака и стигна до куплунга на моторчето паднаха на около 700 ( не съм мноо добър по слух ама е там някъде) в момента в който го натиснах заработи на около 1200. пак го размърдах и паднаха веднага и пак натиснах силно щепсела към контакта и заработи. туй то при ърва възможност ще има разглобяване и дано не го "предобря"
    10х на Capoeira за готината документация

  7. #22
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    67

    Default леле малеееееее

    наи-често е от моторчето за празния ход и от синия датчик които дава информация за темп.на мотора.Наи-доброто решение е да си сложиш карбуратор защото ще започне и да върви яко???

  8. #23
    Младши алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Свищов
    Posts
    28

    Default Re: леле малеееееее

    Quote Originally Posted by dodo2
    наи-често е от моторчето за празния ход и от синия датчик които дава информация за темп.на мотора.Наи-доброто решение е да си сложиш карбуратор защото ще започне и да върви яко???
    Здравейте !
    Моторчето вече го разглабях - в перфектно състояние е ...
    Колкото до синия датчик - подмених и него ... 2 пъти ... Оригиналният беше на BOSCH, след това сложих на EPS ... Сега съм с трети, отново на BOSCH ... Но при замерване с мултицет данните се различават, от тези, посочени в AutoData-та с близо 1 кОм ... Ако може да се вярва на AutoData-та реално синият датчик подава данни, че двигателят е по-топъл ... Но и трите датчика имат идентично стойности, така че вариантите са 2: или ми продават ментета, или има неточност в AutoData-та ...
    Поздрави
    Fiat Tipo 1.6 AGT

  9. #24

    Default

    Проблема при мен се реши по следния начин:

    Свалих моторчето за празния ход и обилно го напръсках с WD40. Буквално плуваше цялото в спрея.

    Бих ти препоръчал да направиш същото, по зле няма да стане, въпреки че е чисто може да не се движи добре, ако не си решил проблема още пробвай и пиши какво е станало.

    Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

  10. #25
    Guest

    Default Електроника

    Електрониката при италиянците не е по-лоша от на другите коли. Проблемите най-често са от окабеляването.

  11. #26
    Guest

    Default Re: bosch

    Quote Originally Posted by virusalfa
    Ne se kosi prijatel,ne e povod za gordost injekziona da ti e Bosch-edin 4ark nemski da ima-toj se preebva
    Аз съм с GM и нещата не са по-различни

  12. #27
    Младши алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Свищов
    Posts
    28

    Default

    Quote Originally Posted by Alexius
    Проблема при мен се реши по следния начин:

    Свалих моторчето за празния ход и обилно го напръсках с WD40. Буквално плуваше цялото в спрея.

    Бих ти препоръчал да направиш същото, по зле няма да стане, въпреки че е чисто може да не се движи добре, ако не си решил проблема още пробвай и пиши какво е станало.
    Благодаря за съвета :)) Вероятно аз съм пропуснал да напиша, че след като свалих моторчето, го почистихме и смазахме. Така, че при мен не е от него :((( Ако все пак там е проблема - какво променям, като махна клемата на акумулатора и нулирам ЕКУ-то ?

    Предполагам, че е някой от датчиците, но във сервиз Фиат - В. Търново не откриха нищо, а не ми остава време да дойда до София, за да чуя и мението на специалистите от ВантоТрейд ...
    Възможно е да има проблем или с датчик, или с кабел до датчик, тъй като лятото правих основен ремонт. Възможно е при демонтаж-монтаж на двигател и скоростна кутия да е закъсан някой проводник ...

    Като локализирам проблема - ще пиша ...

    Поздрави :))
    Fiat Tipo 1.6 AGT

  13. #28
    Младши алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Свищов
    Posts
    28

    Default

    Quote Originally Posted by Alexius
    Проблема при мен се реши по следния начин:

    Свалих моторчето за празния ход и обилно го напръсках с WD40. Буквално плуваше цялото в спрея.

    Бих ти препоръчал да направиш същото, по зле няма да стане, въпреки че е чисто може да не се движи добре, ако не си решил проблема още пробвай и пиши какво е станало.
    Благодаря за съвета :)) Вероятно аз съм пропуснал да напиша, че след като свалих моторчето, го почистихме и смазахме. Така, че при мен не е от него :((( Ако все пак там е проблема - какво променям, като махна клемата на акумулатора и нулирам ЕКУ-то ?

    Предполагам, че е някой от датчиците, но във сервиз Фиат - В. Търново не откриха нищо, а не ми остава време да дойда до София, за да чуя и мението на специалистите от ВантоТрейд ...
    Възможно е да има проблем или с датчик, или с кабел до датчик, тъй като лятото правих основен ремонт. Възможно е при демонтаж-монтаж на двигател и скоростна кутия да е закъсан някой проводник ...

    Като локализирам проблема - ще пиша ...

    Поздрави :))
    Fiat Tipo 1.6 AGT

  14. #29
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    40
    Posts
    4,021

    Default

    e chovek i az taka 2 meseca visjah v vanto trade i nakraja se okaza edno kabelche na sveshta , nishto che imam 8 sveshti 8 kabela i 4 bobini
    samo edno ot tjah mi praeshe ebati mizeriite
    nestabilna na prazen hod gubene na moshtnost v malkite oboroti ,
    i t.n.t.
    proveri si tova koeto ne ti sledni ECU to , a imenno distributorrna kapachka ( ako imash zashtoto az njamam ) sveshti kabeli
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  15. #30
    Младши алфист
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Свищов
    Posts
    28

    Default

    Quote Originally Posted by WhitePower
    proveri si tova koeto ne ti sledni ECU to , a imenno distributorrna kapachka ( ako imash zashtoto az njamam ) sveshti kabeli
    Благодаря за съветите :)) Ще проверя. Сега , като чета препоръките ти, се сещам, че преди време в Плевен ми замерваха кабелите на свещите. Според мнението на плевенчани - кабела на 4-ти целиндър бил за смяна. Препоръчаха кабел от спираловиден кантал, а не силиконови, но така и не намерих тогава. След това дойде основния ремонт с всички проблеми около организацията му и съм забравил за тази констатация ... Ще проверя , благодаря още веднъж :)

    Поздрави :))
    Fiat Tipo 1.6 AGT

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •