Page 55 of 58 FirstFirst ... 5455354555657 ... LastLast
Results 811 to 825 of 861

Thread: Чарколяк!

  1. #811
    Alfa Amore boris037's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    221

    Default

    Първо по темата:

    Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.


    Второ:
    След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!

    П.С.

    А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
    alfa romeo sprint 1984

  2. #812
    лют бакшиш от БКАР 546's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Варна
    Age
    50
    Posts
    968

    Default

    Абе без серво е тегаво,ма пробвай,тъй или иначе вече си я набутал новата помпа. Иначе колегите принципно са прави,с по-малък диаметър ще имаш повече налягане върху буталцата и съответно ще натискаш не чак толкова зверски на педала. Жигулките бяха без серво навремето,но пък се нуждаеха от редовно обезвъздушаване,че и реглаж на задните спирачки.Последно преди двайсе години правих спирачките на такава кошница и беше голям филм докато почне да сурка и четирите колелета еднакво.
    Last edited by 546; 10-03-2018 at 01:47.

  3. #813
    Трийстройкаджия Bobi_33's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    3,017

    Default

    Quote Originally Posted by boris037 View Post
    Първо по темата:

    Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.


    Второ:
    След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!

    П.С.

    А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
    Жигулката не беше зле, ма за нея си, пък Лада-та имаше серво. А и динамиката на ЖИгата некак не може да се сравнява с тая на Спринта.
    Адаш , а всъщност защо махаш сервото? Питам от любопитство. Понеже не правиш съвсем пистова кола, за да си заслужава компромиса. А и кола, която да става за ежедневието. Та в тоя ред на мисли, аз каквото съм правил досега по моя кош, е било винаги с цел, да я доблиа повече до съвременните коли като усещане и управление. Та ми е неясна концепцията, затова питам.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

  4. #814
    Alfa Amore boris037's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    221

    Default

    Quote Originally Posted by Bobi_33 View Post
    Жигулката не беше зле, ма за нея си, пък Лада-та имаше серво. А и динамиката на ЖИгата некак не може да се сравнява с тая на Спринта.
    Адаш , а всъщност защо махаш сервото? Питам от любопитство. Понеже не правиш съвсем пистова кола, за да си заслужава компромиса. А и кола, която да става за ежедневието. Та в тоя ред на мисли, аз каквото съм правил досега по моя кош, е било винаги с цел, да я доблиа повече до съвременните коли като усещане и управление. Та ми е неясна концепцията, затова питам.
    Първоначалната идея беше наистина да е кола, която да може да се кара ежедневно, но след като сложих мотора, събрахме я и навъртях 2000-3000км, основно по разходки, се оказа, че е малко трудно това вече да бъде ежедневен автомобил.
    Не на последно място е и уточнението, че до сега беше зацепена да отваря доста късно. Всмукателните клапани бяха направени да отварят съвсем малко преди горна мъртва и това с цел малко да ограничим високите обороти. Сега я презацепихме и издърпахме отварянето може би с 15'тина градуса, и това също ще се отрази. То и за това свалихме мотора - да я презацепим и да оправим спирачните апарати, че бяха зле. А като подкарахме апаратите, имаше предложение да сменим и помпа и серво, което предложение се прие радушно погледнато през призмата, че вече автомобилът ще се кара 3-4 пъти в годината, така че нямаше какво да се мисли толкова много.
    А концепцията е следната - максимално близък външен вид с оригиналния, като малко разгърнем потенциала за по-голямо удоволствие от карането.

    А и аз бих искал да те попитам за нещо, което на мен ми изглежда странно: монтира карбуратори на трийсет и тройката, за да я доближиш до съвременните автомобили като усещане и управление?
    alfa romeo sprint 1984

  5. #815
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,923

    Default

    Това без сервото го правих на москвича на времето и се оказа пълен провал.
    Горещо те съветвам първо да я пробваш някъде без коли и да видиш как спира с по-висока скорост!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  6. #816
    Alfa Amore boris037's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    221

    Default

    Снощи съм писал в не много адекватно състояние, 4 градуса издърпахме отварянето напред.
    alfa romeo sprint 1984

  7. #817
    Трийстройкаджия Bobi_33's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    3,017

    Default

    Quote Originally Posted by boris037 View Post
    Първоначалната идея беше наистина да е кола, която да може да се кара ежедневно, но след като сложих мотора, събрахме я и навъртях 2000-3000км, основно по разходки, се оказа, че е малко трудно това вече да бъде ежедневен автомобил.
    Не на последно място е и уточнението, че до сега беше зацепена да отваря доста късно. Всмукателните клапани бяха направени да отварят съвсем малко преди горна мъртва и това с цел малко да ограничим високите обороти. Сега я презацепихме и издърпахме отварянето може би с 15'тина градуса, и това също ще се отрази. То и за това свалихме мотора - да я презацепим и да оправим спирачните апарати, че бяха зле. А като подкарахме апаратите, имаше предложение да сменим и помпа и серво, което предложение се прие радушно погледнато през призмата, че вече автомобилът ще се кара 3-4 пъти в годината, така че нямаше какво да се мисли толкова много.
    А концепцията е следната - максимално близък външен вид с оригиналния, като малко разгърнем потенциала за по-голямо удоволствие от карането.

    А и аз бих искал да те попитам за нещо, което на мен ми изглежда странно: монтира карбуратори на трийсет и тройката, за да я доближиш до съвременните автомобили като усещане и управление?
    E това с карбураторите беше отдавна. Тогава и сега също много ме привлича звука от тях, специфичен е. А тогава (реално бях го замислил това още 2004-2005 та година) трудно можеше да се намери добре работещ инжекцион за тоя мотор, а също така спортните електроники тогава бяха безумно скъпи и нямаше кой да ги ностройва. Което обаче решение не прави колата по-трудно упраляема в никакъв случай. По отношение на управлението аз внесох промени, които за мен са фабрични недостатъци на модела, или въобще за времето си. Затова сложих по-голями спирачки, дискове отзад от по-сърременна кола и човешки главини вместо глупавите конусни лагери, които не издържат широки гуми. Като в момента имам и перфектна ръчна спирачка. И усещането в педала при спиране е коренно различно, вдъхва увереност при спиране с всякакви скорости. Та затова те питах за концепцията, при условие, че оставаш с фабричните спирачки, които за моите разбирания са тотална издънка от завода още.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

  8. #818
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  9. #819
    Alfa Amore boris037's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    221

    Default

    Quote Originally Posted by Bobi_33 View Post
    E това с карбураторите беше отдавна. Тогава и сега също много ме привлича звука от тях, специфичен е. А тогава (реално бях го замислил това още 2004-2005 та година) трудно можеше да се намери добре работещ инжекцион за тоя мотор, а също така спортните електроники тогава бяха безумно скъпи и нямаше кой да ги ностройва. Което обаче решение не прави колата по-трудно упраляема в никакъв случай. По отношение на управлението аз внесох промени, които за мен са фабрични недостатъци на модела, или въобще за времето си. Затова сложих по-голями спирачки, дискове отзад от по-сърременна кола и човешки главини вместо глупавите конусни лагери, които не издържат широки гуми. Като в момента имам и перфектна ръчна спирачка. И усещането в педала при спиране е коренно различно, вдъхва увереност при спиране с всякакви скорости. Та затова те питах за концепцията, при условие, че оставаш с фабричните спирачки, които за моите разбирания са тотална издънка от завода още.
    Разбирам идеята ти за подобряване на пътното поведение, но причините поради които не бих искал да сменям дискове и апарати са няколко,
    Първо трябва да преправям на ново предницата. А специално амортисьорите, с които съм в момента не ми се махат, друго е че вчера теглих една ролетка на дисковете и тя показа 256мм. а апаратите все пак са двубутални, така че не е кой знае колко зле положението. Отзад също е с дискове и двубутални апарати, така че останаха само конусните главини, които поне при мен са все още заводските, а през по-голямата част от времето е карана с гуми 205.

    На първи се надявам да тестваме, ако всичко е нормално и на нашето каране ще се включа.
    alfa romeo sprint 1984

  10. #820
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,923

    Default

    Quote Originally Posted by Speeder View Post
    Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.
    Скоростната кутия как е?
    Ако не хъркат много първа и втора си я заплювам.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  11. #821
    Boxer maniac Speeder's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Перущица
    Posts
    2,823

    Default

    Нямам представа.
    Купих ги свалени от автомобила
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  12. #822
    Alfa Amore boris037's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    221

    Default Проблем!

    Господа, изгубил съм осите, с които се фиксират пластините на задните спирачни апарати (онези пласини които пречат на накладките да паднат!)

    Ако някой има идея какви други коли карат с такива апарати, или какво друго мога да ползвам, ще съм безкрайно благодарен!
    alfa romeo sprint 1984

  13. #823
    Младши алфист
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    варна
    Posts
    6

    Smile двигател 1.5

    Привет,

    Проявявам интерес към двигателя:
    Originally Posted by Speeder View Post
    Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.

    Ще ти се обадя по телефона за повече инфо.

  14. #824
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,923

    Default

    Quote Originally Posted by boris037 View Post
    Господа, изгубил съм осите, с които се фиксират пластините на задните спирачни апарати (онези пласини които пречат на накладките да паднат!)

    Ако някой има идея какви други коли карат с такива апарати, или какво друго мога да ползвам, ще съм безкрайно благодарен!
    Като на 33-ка ли са с по една пружина в средата?
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  15. #825
    Alfa Amore boris037's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Dark side of the moon
    Posts
    221

    Default

    Quote Originally Posted by mordohy View Post
    Като на 33-ка ли са с по една пружина в средата?
    Завих по една 4мм ос с гайки
    alfa romeo sprint 1984

Page 55 of 58 FirstFirst ... 5455354555657 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •