След като антените за 2-3$ работят .. няма какво да се притеснявате.
PS. намажи си антената с нещо горчиво .. и няма да я хапят котките
След като антените за 2-3$ работят .. няма какво да се притеснявате.
PS. намажи си антената с нещо горчиво .. и няма да я хапят котките
Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Дай линк от Алито за антената ,след като е проверена и работи.
159 1.9 jtd TI
156 1.8 ts 99g ex
Шумът от лагер главина постоянен ли е или е "на пресекулки"(тоест през определена честота/време) и задължително ли е "да вие", за да сигурно че е лагер главина?
Днес констатирах такъв някакъв шум, който не го чувам на място с вдигнат капак на двигателя и който шум го има само при движение и на скорост и на неутрална скорост и двата случая само при движение.
Last edited by alfa racer GTA; 24-01-2021 at 19:38.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Ако изчезва при ляв или десен завой значи е лагер на главината.
Last edited by Бобби; 24-01-2021 at 20:08.
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
От личен опит с лагер-главини на предни колела мога да кажа, че е различно. Обикновено при десен завой се усеща ако е ляв лагер и обратното. На право също вие лагер, особено при определена скорост. Последния път левия ми виеше при ляв завой, няма особена логика, понеже тежестта отива в дясно, но факт. Та с две думи вият и шумят както и когато си поискат. Ако те съмнява някое колело, вдигаш на крик и разклащаш колелото, ако има луфт-това е, като се убеждаваш, че този луфт не е от някой шарнир.
Last edited by undy; 26-01-2021 at 21:35.
156 2.4 JTD SW 140-ex./ 147 1.9 JTDM 150-ex./ 159 2.4 JTDM SW Qtronic 200-ex./
GIULIA 2.2 JTDM 180 ZF8
ОК.
Благодаря.
То и накладките може да са - не бях е карал от 10 дни и точно тези дни бяха студовете -5 - 7 градуса под нулата, а я държа на ръчна спирачка.
Като мина преглед ще пиша има ли проблем.
То при мен за 5.5 години не се е обаждал лагер главина - не че много карам де--> по около 5500км на година пробег и над 90% е извънградско.Най- голямият пробег ми е 8000км на година с нея, най- малък 3500км.
Здраве да е, другото се оправя с пари.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Вдигаш на крик от едната страна палиш изключваш ASR и слушаш като не вие повтаряш от другата страна това за отпред а за отзад слушаш в движение може и гумите да ти вият.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Проблем с брава заден капак, или и аз незнам.....индиккира на таблото, че капака е отворен, но в действителност си е затворен, светят постояно плафоните в багажника, иначе бравата си работи, отключва от ключа и емблемата.....свалих корите, но нищо незабелязах като прекъснати жици...
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Абсолютно идентични симптоми, оказа се преден ляв лагер. За няма и 200км градско почна да вие още от 40км/ч, като при десен завой почти изчезваше звука.
Няма и да забележиш, защото вероятно ключето е капсуловано в ключалката и трябва да се смени цялата като при 147.
Искаш да кажеш, че в капсулованата част на бравата има някакво ключе, което прави обратна връзка и гаси плафоните и иконката.....над нея има пласмасова част където е буксата, която може да се разглоби но днес нямах време ....
Last edited by Бобби; 04-02-2021 at 19:17.
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Предположение просто. На 147-цата имах подобен проблем, само че присветваше при неравности и мигаха авариините при заключване. Там обратната връзка е на отделна букса, така че просто я изключих и всичко останало си работи до ден днешен без да сменявам цялата ключалка.
Още съм в процеь на търсене, то си е жив полтаргайс като на клипа....))
https://www.youtube.com/watch?v=2Qzt9BJRK4A
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Вярно до някъде.... да това микро ключе или датчик, де да го знам как му казват е в капсолованата част....след прозвъняване на всички кабели с мултицет стигнах до него, обаче не се игнорира с откачването на някоя букса....става като се прекъсне един кафяв кабел от бравата към буксата, след буксата продължава в жълт...няма значение къде го резнеш....и нещата се получават, ама нямаш осветление в багажника....)....ако искаш осветление в багажника може да го направиш с едно ключе ръчно, или трябва да смениш цялата брава, за да е всичко ОК...
п.п....извинявам се за елементарните ми ел. познания....ама вършат работа до някъде...
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE