Page 203 of 211 FirstFirst ... 103153193201202203204205 ... LastLast
Results 3,031 to 3,045 of 3151

Thread: Подробности около разни ремонти на 159

  1. #3031
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    Проблемът е решен. 30 мин. с духалката под калника и всичко е 6.
    Това ще ми е за обица на ухото. Всички други коли, които съм ползвал са се размразявали при няколко км. пробег. Тази - не и то при незначителни минусови температури.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  2. #3032

    Default

    Привет колеги, имам много дразнещ проблем... Колата все едно че изгуби мощност на първа като тръгва от място е ужас, все едно се пробвам на 3та да тръгвам.. Докато не вдигне 2хил оборота направо пълзи Направи ми впечатление, че проблема започна след като сложих дизел от Газпром в Пловдив. Възможно ли е да е от не качествено гориво това или са дюзи или не знам Колата е 1.9 жтд 150 к без клапи, софтуерно затапен егр, дпф - а е наличен.

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

  3. #3033
    гинеколог любител mirchozo's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Добрич
    Age
    36
    Posts
    3,142

    Default

    Иди при някой от форумните специалисти да я види. Знаеш кои са във вашия край, Вальо, Любо и т.н.
    Инак ако имаш мерак сам да търсиш проблема, то първо се ориентирай към дпф, казваш че е наличен, значи може да е задръстен, просто махни меката връзка и виж как ще се държи колата. Ако това не помогне, то отваряш помпата в резервоара, точиш старата нафта щом се съмняваш в нея, почистваш помпата и цедката и, сменяш горивен филтър, кръстиш се 3 пъти и пробваш да палиш. Това общо взето е най-евтиния вариант. Ако не се оправи, закачаш на диагностика и гледаш за грешка, както и наляганията на горивото, налично и желано, % на регулатора и т.н. Щом питаш, може би не си много наясно какво точно да гледаш и какви стойности трябва да са, затова първо потърси майстор.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  4. #3034

    Default

    Преди да разглобяваш ако има поне 15-20 литра място в резервоара досипи ЕКТО дизел.

    Принципно не би трябвало да е от конденз, защото при конденз/вода в горивото би трябвало да светне индикацията за вода във горивния филтър.А ако не е конденз/вода, тогава може да е само някой бъркоч добавен умишлено в дизела, за да крадат от него...

    В този случай, когато не е вода най-доброто е ако имаш да сипеш добавка за повишаване на цетановото число, но според мен сега не рискувай с такава добавка, че има доста ментета, а заложи на нещо сигурно като ЕКТО-тото.



    Според мен не сипвайте от различни бензиностанции и марки, а си набележете 2 и сипвайте предимно от тях.

    Аз например сипвам предимно от Круиз и досега за 3.5 години с тая кола не съм имал никакви проблеми.В началото сипвах от ЕКО- авиодизела им, след това обикновения им дизел(общо около 1 година ) и не съм имал проблеми. Рядко сипвам от Лукоил обикновен или ЕКТО, според ситуацията и настроението.След като изгоря този резервоар ще заредя ЕКТО дизел, да видя как ще е с него зимата. при отрицателни температури.Не съм сипвал ЕКТО дизел от година -година и половина и ми се иска да направя прясно сравнение с обикновената нафта на Круиз.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

  5. #3035
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    13,984

    Default

    T'ва "авиодизел" звучи, като ядрен бензин

    Няма ли, кой да ги осъди тия за подвеждаща реклама?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  6. #3036

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    T'ва "авиодизел" звучи, като ядрен бензин

    Няма ли, кой да ги осъди тия за подвеждаща реклама?
    Mоже да са намерили някъде немски бомбандировач от Втората световна и да продават нафтата от него?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Junkers_Ju_86

  7. #3037

    Default

    Мдя, май ще се ходи на майстор :/ то аз за пръв път слагам от Газпром затова се замислих, че може да е от това... А и с моя късмет я напълних до горе, та източване то няма да е лесно...

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

  8. #3038
    Авиомеханик firedragon's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Бургас,София
    Age
    29
    Posts
    658

    Default

    Нещо не е съвсем наред с нафтата на Газпрома. Аз зареждах само там, но тази зима колата беше адски шумна, все едно мели камъни, а и разхода се вдигна с около 0.5л. Сега съм заредил от еко и определено колата е значително по-тиха.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd '02

  9. #3039

    Default

    Мога всъщност довечера да пусна ръчно регенерация на дпф, може пък да е запушен

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

  10. #3040
    Болен алфист BO's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    София
    Posts
    2,189

    Default

    EGR.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  11. #3041
    дърт алфист svetlin pilev's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Варна
    Posts
    180

    Default

    И аз съм за това!
    159 SW 2.4 Jtdm 2007
    156 TS 1.8 1999
    Avensis SW 2.2 D4D 2011

  12. #3042
    започва да се пристрастява kirekchiev's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Location
    Plovdiv
    Age
    19
    Posts
    85

    Default

    На семейния Nissan Qashqai 1.5dci при зареждане на дизел от газпром(пак в Пловдив) светна check engine и грешката беше за запушени дюзи, като се оправи при слагане на добавка и авио дизела на еко. Правете си сметката кви боклуци има в тоя газпром.
    2005 156 1.9JTD 115

  13. #3043
    БКАР Бобби's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    51
    Posts
    3,240

    Default

    Quote Originally Posted by Grishata View Post
    Привет колеги, имам много дразнещ проблем... Колата все едно че изгуби мощност на първа като тръгва от място е ужас, все едно се пробвам на 3та да тръгвам.. Докато не вдигне 2хил оборота направо пълзи Направи ми впечатление, че проблема започна след като сложих дизел от Газпром в Пловдив. Възможно ли е да е от не качествено гориво това или са дюзи или не знам Колата е 1.9 жтд 150 к без клапи, софтуерно затапен егр, дпф - а е наличен.

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    Ако искаш да те заведа при Румен, ако не го знаеш......ако искаш вярвай на екстрасенси.....аз мога да ти помогна с това и да пинем по едно евентуално;..)
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

  14. #3044
    Северозападняк DiStefano's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    село Стърчи Патка - Видинско
    Age
    38
    Posts
    2,980

    Default

    Quote Originally Posted by Grishata View Post
    Мога всъщност довечера да пусна ръчно регенерация на дпф, може пък да е запушен

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    Сакън ! .. Недей !

    По-добре я изкарай на магистрала ако имаш наблизо или някой по-голям главен път и я дръж 10-на минути на 4-та с 3500.

    Но като цяло лично аз си мисля, че проблемът няма нищо общо с дпф-а. Ако е дпф ще имаш симптомите за запушен такъв свързани с пушене, леко притрисане на празен ход, уреда за турбото и прочее. Погледни отпред под капака някое от маркучлетата за вакуум до турбото да не би нещо да липсва вече .. или да се е извадило .. проследи ги .. Най-добре закачи диагностиката и виж какво се случва.
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

  15. #3045

    Default

    Тъъй.... Вчера пуснах регенерацията и е пълен на 60% горе долу Струва ми се, че проблема изчезна. Също имаше и записана грешка, която вероятно е свързана с проблема - чек енжина не светеше - изтрих грешката и чакам да видя дали ще изскочи пак

    Боби, Румбата е най-големия, но с тези опашки и чакане на дата две три седмици е малко тежко предния път като бях при него махах вихрови клапи и смяна на масло записах час 3 седмици предварително и после колата седя 2 седмици там иначе съм го признал че е страшен пич и много си разбира човека от работата. Просто е супер популярен

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

Page 203 of 211 FirstFirst ... 103153193201202203204205 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •