Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 32

Thread: 156 или GTV

  1. #1

    Exclamation 156 или GTV

    Здравейте,
    Значи аз съм начинаещ във форума и в шофирането(млад шофиор)
    Ориентирал съм се към Алфа Ромео 156 или GTV и затова моля вие,които сте в лицето на знаещите,да ми помогнете в избора.
    Главно ме интересува кой модел е по добър , като живот на двигателя и другите части...Моля споделете отзиви!
    Интересува ме също , по какъв начин да избера точно колата , имат ли слаби места , лесно износващи се части , въобще някакъв начин да разпозная заминала ли си е дадена алфа...
    Благодаря предварително!

  2. #2
    that's me in the corner JAMAL's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    София
    Age
    41
    Posts
    475

    Default

    Ако говорим за бензинов двигател, разликата в двата модела е единствено купето, не че има дизелово GTV. Окачване, двигател, екстри са все идентични. За 156 доста по-лесно ще си намираш части, вече са разпространени масово. Друг въпрос е какъв клас си търсиш, от към пространство.
    Слабите и силните страни най-добре ги знаят клубните сервизи, към които лесно може да се ориентираш в общ технически раздел. Най-добре се довери на тях.

    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

  3. #3
    Бродяга
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Добрич
    Age
    46
    Posts
    378

    Default 156

    Окачването не е еднакво!

  4. #4
    that's me in the corner JAMAL's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    София
    Age
    41
    Posts
    475

    Default

    Знаех си, че не трябва да пиша по технически раздели, ма нали много разбирам.
    Щом знаеш, кажи по конкретно, кое е за предпочитане, за да има колегата насока.

    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

  5. #5

    Default