Results 1 to 9 of 9

Thread: 145 1.4t.s. гърми при често палене?!?

  1. #1
    Младши алфист dimitar_tod82's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Пловдив
    Posts
    27

    Default 145 1.4t.s. гърми при често палене?!?

    Здравейте колеги, преди някоко дни сложих газова уредба на алфата. "Майстора" който я слага я направи уж идеално, но още на втория ден започна да ми гърми при палене, по точно като я загася и ако искам да я запаля в близките 5 минути винаги детонира, ако изчакам малко повече няма проблем. Другоо е че сутрин пали много трудно и задължително без да подавам газ, ако настъпя педала съвсем малко пак детонира???
    Карах я на друг майтор и той ми каза, че изпарителя ми бил ВАКУУМЕН , а не ЕЛЕТРОНЕН и трябвало да си го сменя, а майстора който я сложи каза, че нямало никакво значение!?
    Какво да правя???
    Както казах на газ карам от някоко дни и незнам почти нищо, така че ще съм ви благодарен ако ме светнете за някой по специфични неща за 145-те на газ
    Благодаря предварително

  2. #2
    обикновен газаджия robygas's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    sofia
    Age
    53
    Posts
    3,456

    Default

    Здравей колега. Малко си го закъсал ама ще се оправиш.
    Първо смени изпарителя.
    Второ си сложи автоматичен ключ.
    Трето си провери запалителната система и ако трябва подмени нещо.
    Четвърто - настройки на газ анализатор.
    Пето-как са прекъснати бензиновите дюзи с реле или емулатор?
    Шестото няма да го казвам щото не ми отива...
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

  3. #3
    Старши алфист JORDI's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    GORNA ORIAHOVICA
    Posts
    909

    Default Шесто...

    Quote Originally Posted by robygas View Post
    Здравей колега. Малко си го закъсал ама ще се оправиш.
    Първо смени изпарителя.
    Второ си сложи автоматичен ключ.
    Трето си провери запалителната система и ако трябва подмени нещо.
    Четвърто - настройки на газ анализатор.
    Пето-как са прекъснати бензиновите дюзи с реле или емулатор?
    Шестото няма да го казвам щото не ми отива...
    Шестото....майсторе, майсторе....... кат не му знам името!
    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно бръмбоджетче МИТО даже!

  4. #4
    Бродяга
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Добрич
    Age
    41
    Posts
    378

    Default

    Quote Originally Posted by JORDI View Post
    Шестото....майсторе, майсторе....... кат не му знам името!
    Quote Originally Posted by dimitar_tod82 View Post
    Здравейте колеги, преди някоко дни сложих газова уредба на алфата. "Майстора" който я слага я направи уж идеално, но още на втория ден започна да ми гърми при палене, по точно като я загася и ако искам да я запаля в близките 5 минути винаги детонира, ако изчакам малко повече няма проблем. Другоо е че сутрин пали много трудно и задължително без да подавам газ, ако настъпя педала съвсем малко пак детонира???
    Карах я на друг майтор и той ми каза, че изпарителя ми бил ВАКУУМЕН , а не ЕЛЕТРОНЕН и трябвало да си го сменя, а майстора който я сложи каза, че нямало никакво значение!?
    Какво да правя???
    Както казах на газ карам от някоко дни и незнам почти нищо, така че ще съм ви благодарен ако ме светнете за някой по специфични неща за 145-те на газ
    Благодаря предварително
    Сега и аз да кажа нещо-газовата ти уредба е втора употреба сигурен съм!Вакумен изпарител и то на алфа 16вентила меко казано е извращение с колата-криза е ама тънката лайсна излиза скъпо!Нищо лично просто мнение!

  5. #5
    обикновен газаджия robygas's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    sofia
    Age
    53
    Posts
    3,456

    Default

    Е това си е другата страна на нещата, ама колегата се изказва така като, че да не е искал да мине тънкана
    А и ти не си много прав ,щото това си зависи от "майстора", ако не искаш зорлем да батисваш нещо и да ти висят гаранционно на главата просто не го правиш.
    Иначе е доста смело решение.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

  6. #6
    Младши алфист dimitar_tod82's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Пловдив
    Posts
    27

    Default

    Здравейте, по въпросите- газовата наистина е 2-ра ръка, но ми я продаде колега от форума, който твърдеше че ще стане идеално и няма да имам никакви проблеми( аз за сефте се сблъсквам с газ и нямам никакво понятие камо ли за вакуумен изпарител )
    Иначе бензиновите дюзи са прекъснати с емулатор и до кокото разбрах от " майстора" имам някакви клапи на всеки колектора (ако има някакво значение де)
    Иначе ходих на диагностика и ми казаха че по запалителната система всичко е ОК
    Та дококото разбрах ако сменя изпарителя и ключа всичко ще е 6 ?
    Благодарности на колегите особено на robygas

  7. #7
    обикновен газаджия robygas's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    sofia
    Age
    53
    Posts
    3,456

    Default

    Quote Originally Posted by dimitar_tod82 View Post
    Та дококото разбрах ако сменя изпарителя и ключа всичко ще е 6 ?
    Ааа... такова нещо не съм казвал.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

  8. #8
    Младши алфист dimitar_tod82's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Пловдив
    Posts
    27

    Default

    да де затова сложих усмивка все пак е 2-ра ръка и може да се очаква всичко, иамх предвид, че по не като ги сменя ще е правилната комбинация
    благодаря отново !

  9. #9
    си обира крушите
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    4,065

    Default

    колега, ако до сега не си карал кола на АГУ , винаги палиш и гасиш автомобила на бензин. вероятно не си с автоматичен ключ, палиш колата на бензин, вдигаш 2000-2500 оборота и минаваш на газ. преди да изключиш колата пак вдигаш обороти и щракаш ключа. на газ палиш само аварийно- ако нямаш бензин или на бензин не работи. не е кой знае какъв проблем че изпарителя ти е вакумен и няма нужда да го сменяш с електрически. друг е въпроса че тоя двигател не му понася много добре да работи с обикновена АГУ.
    точка

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •