Page 6 of 16 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 76 to 90 of 232

Thread: Дино резултати (само графики)

  1. #76

    Default

    Quote Originally Posted by Васил Петров View Post
    Още един спрял дизел
    Евала!
    156 2.4JTD 136+ PS

  2. #77
    Старши алфист V_A_N_K_A_T_A's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Хасково;София-Дървеница
    Posts
    648

    Default

    И още един, също толкова спрял...
    Колата е 159-ката от подписа.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails .IVAN.jpg  
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'

  3. #78
    Дигиталния digitalundgrd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Posts
    5,266

    Default

    Quote Originally Posted by V_A_N_K_A_T_A View Post
    И още един, също толкова спрял...
    Колата е 159-ката от подписа.
    Тая ще да е вървяща

    Евала и на тримата, много добри резултати
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  4. #79

    Default

    Quote Originally Posted by digitalundgrd View Post

    Евала и на тримата, много добри резултати
    ми хайде ти си наред че после и аз
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

  5. #80
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    драснете някой ред повече, какво турбо, на какъв надув ... поне това

    А тия кутии на 2.4 ЖТД , ЖТДм до колко Нм могат да понесат, има ли инфо за изронени зъби на такива и при колко Нм ?

  6. #81
    Невървежен Satanism's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Odense, DK/София
    Age
    30
    Posts
    2,604

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    драснете някой ред повече, какво турбо, на какъв надув ... поне това

    А тия кутии на 2.4 ЖТД , ЖТДм до колко Нм могат да понесат, има ли инфо за изронени зъби на такива и при колко Нм ?
    F40 на 2.4ките ръчки 20в (156, 166 и 159) принципно са рейтнати до 400нм..аз лично знам за кутии, които при 500нм си карат...нагоре не знам
    edit: може и 400 фут паунда да е било
    Last edited by Satanism; 26-10-2012 at 16:59.
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  7. #82
    кара на Зсссгъстен въздух drigata's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    софия
    Age
    41
    Posts
    1,573

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    драснете някой ред повече, какво турбо, на какъв надув ... поне това

    А тия кутии на 2.4 ЖТД , ЖТДм до колко Нм могат да понесат, има ли инфо за изронени зъби на такива и при колко Нм ?
    159-та е с гтб 2260вк ,другото е пълен сток ,надува е 1,9 пик и 1,8 холд.
    Ограничена е на 540нм,за да пазим съединител,нека не забравяме ,че колата е 2 тона.

    На тези нютони 159-та кара вече 60 000км,без проблем.

    А Пух кара на 540-580нм вече бая годинки със старата кутия без да има проблеми.

  8. #83
    Дигиталния digitalundgrd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Posts
    5,266

    Default

    Quote Originally Posted by миро View Post
    Сега остана Светко да измери купето сток преди да почне да го прави....
    Преди да зазимя купето тотално в гаража, реших да го замеря, защото ми беше интересно какво ще покаже със стоковата турбина и от къде започвам като коне, тъй като другия сезон го очаква вече по-голямо турбо, атмосферен смукателен вал и още няколко дреболийки

    Резултата е 161кв и 351нм на хъбовете в проспийд. Максималните коне са извадени на налягане от 1 бар, а максималния въртящ момент е на 1.2 бара. Чипа е купен готов, без мапване на живо, без настройки на пътя или на дино... Предполагам, че ако се направи на дино ще могат да се изстискат още 10-тина кончета, но нека не бъдем максималисти

    Аз като цяло съм много доволен от резултата на купенцето предвид наистина минималните средства, които са вложени в него до сега Сега остава спокойно да си дочака ъпгрейда, който му глася за на пролет
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails fiat coupe 16vt.jpg  
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  9. #84
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    скоро мисля ще може да видим абсолютно стандартен сетъп със сток кулер, генерация, турбо на Купе 2.0 16вт мотора колко може да извади като го разцъкам на дино , освен ако собственика му не реши да прави колата брутална с яко турбо

  10. #85
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    Quote Originally Posted by digitalundgrd View Post

    Резултата е 161кв и 351нм на хъбовете в проспийд. Максималните коне са извадени на налягане от 1 бар, а максималния въртящ момент е на 1.2 бара.
    между другото на диното пада на 1 бар понеже товарът не е както на пътя, иначе на пътя трябва да държи към 1.2 бара а това ще рече че е някъде към 250-те коня

  11. #86
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    40
    Posts
    4,021

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    между другото на диното пада на 1 бар понеже товарът не е както на пътя, иначе на пътя трябва да държи към 1.2 бара а това ще рече че е някъде към 250-те коня
    аз пък да ти кажа на диното най много се товари мотора
    на пътя аз проблеми нямам никакви но на диното на 210 коня и на 287 НМ ми преплъзна съединителя
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  12. #87
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    Quote Originally Posted by WhitePower View Post
    аз пък да ти кажа на диното най много се товари мотора
    на пътя аз проблеми нямам никакви но на диното на 210 коня и на 287 НМ ми преплъзна съединителя
    твоя случай е малко странен, понеже доколкото се сещам и при теб надуваше по-малко на диното, а пък лъзна съединител

  13. #88
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    40
    Posts
    4,021

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    твоя случай е малко странен, понеже доколкото се сещам и при теб надуваше по-малко на диното, а пък лъзна съединител
    не по малко а повече
    на диното пикна 1.8 за момент
    а на пътя съм на 1.6 пик
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  14. #89
    Turbo Ninja Bobo's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    39
    Posts
    7,990

    Default

    Quote Originally Posted by ICI View Post
    между другото на диното пада на 1 бар понеже товарът не е както на пътя, иначе на пътя трябва да държи към 1.2 бара а това ще рече че е някъде към 250-те коня
    И като се събудиш пак те тресе тока а
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service

    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  15. #90
    Карам бързо-паиииисе
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    40
    Posts
    4,021

    Default

    ето ви видеото можете сами на забавен кадър да видите какво е измерено и какво се случва
    http://www.youtube.com/watch?v=1SESymzSles&feature=plcp
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

Page 6 of 16 FirstFirst ... 45678 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •